Haha, godver zeg.. Wat mensen kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Lees dat topic. En bedenk dan dat het nep is.
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen vanuit dat soort dingen hun vreugde kunnen halen
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank ben je ernog... HOE LOOPT HET AFFFFF? Aan het eind van die topic besluiten een paar idioten geld bij elkaar te zamelen en toen? Er is geen volgend topic.
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Deel 2:
Instorten maar het niet kunnen veroorloven - deel 2
Uitkomst:
Noorsbloed is een eikel.
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat lezen haalt al gewoon t bloed onder mijn nagels vandaan. wat in en in triest zeg...
dat je dan nog met jezelf kunt levenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dat mensen zo'n zieke humor hebben, wtf..
Tsja, tot voor kort had ik een prima manier om in slaap te kunnen vallen. Nu reageer ik in tig topicjes om moe te worden...quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
WM, had precies hetzelfde gisteren. Wakker gelegen tot 2 uur, daarna om 5 uur er weer uit en nu doodmoe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef WasMachinator het volgende:
altijd fijn dat wakker liggen..
gisteren viel ik na 4 uur ergens pas in slaap om voor 9 uur weer wakker te worden, zucht..
Stingetjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:20 schreef STING het volgende:
Dit is het antwoordapparaat van deze SC, we zijn er even niet *piep*
Dit dacht ik toen ik het topic openkliktequote:Op dinsdag 10 april 2012 07:54 schreef thatday het volgende:
Yeah weer een werkdag, vandaag worden er wss weer als vanouds 5 topics volgepraat. Omgekeerde wereld!!
Ja?quote:
De familie. pasen of pasen bij de familie? en waarom niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Matig. Voor het eerst in mijn leven bij familie geweest met Pasen. Niet echt mijn ding.
Kijk dat is alweer meer infoquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef shifto het volgende:
Ja?Meeste hier weten al dat ik op paaspop zat en verder niets aan pasen gedaan heb
Ja was leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk dat is alweer meer info
Ik was er haast niet dit weekend hier, dus ik heb geen idee. Maar was leuk?
Allebei. Ik vind mijn familie aardig hoor, maar als ik er dan weer zit en de gesprekken gaan over een boete krijgen omdat de vuilniszak niet in het daarvoor bestemde bakje is gegooid dan bedenk ik mij dat ik leukere dingen met mijn tijd had kunnen doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De familie. pasen of pasen bij de familie? en waarom niet?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:40 schreef shifto het volgende:
Ja was leuk!
Hoe waren jouw paasdagen dan als je zo afwezig was hier?
En wat heb jij allemaal beleefd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk dat is alweer meer info
Ik was er haast niet dit weekend hier, dus ik heb geen idee. Maar was leuk?
Je hebt in ieder geval lekker gegetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Allebei. Ik vind mijn familie aardig hoor, maar als ik er dan weer zit en de gesprekken gaan over een boete krijgen omdat de vuilniszak niet in het daarvoor bestemde bakje is gegooid dan bedenk ik mij dat ik leukere dingen met mijn tijd had kunnen doen.
Mijn moeder kan dan wel weer heel lekker koken
Is dat alle info die we krijgen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ik ben bijna altijd afwezig op fok in het weekend![]()
Maar mijn dagen waren wel goed. Niets aan pasen gedaan, maar gewoon her en der vermaakt.
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.quote:
Hoe was Theo Maassen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.
Zaterdag alleen maar brak geweest en is er een half uurtje iemand langs geweest.
Zondag gesprek met date gehad en savonds de kroeg in met een vriendin, even bijgekletst
Maandag is weer een vriend langs geweest en verder weinig gedaan.
Hoe was 'het gesprek' met date?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag Theo Maassen dus en daarna de kroeg in. Waar het in het begin nogal saai was, maar later gezorgd voor aanspraak.
Zaterdag alleen maar brak geweest en is er een half uurtje iemand langs geweest.
Zondag gesprek met date gehad en savonds de kroeg in met een vriendin, even bijgekletst
Ik vond hem redelijk. Natuurlijk wel goed grotendeels maar hij ging mij net te veel door over hoe anti PVV hij is en de statement die hij erbij wou maken. Net iets te.quote:
Iets met oude schoenen niet weggooienquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik werd gister gebeld door baardjesjongenGewoon echt gebeld!
Of vanavond doorging, de mogelijke date avond. En die gaat door
Ging goedquote:
Heb ik oude schoenen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iets met oude schoenen niet weggooien
Hm.. Jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vond hem redelijk. Natuurlijk wel goed grotendeels maar hij ging mij net te veel door over hoe anti PVV hij is en de statement die hij erbij wou maken. Net iets te.
Naar Secret Cinema geweest toevallig vrijdag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet geweest. Jij wel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
Naar Secret Cinema geweest toevallig vrijdag?
Maar date was geen relatiemateriaal meer. Dus dat moest gezegd worden natuurlijk, zodat in ieder geval het exclusieve voorbij zou zijn, zodat ik kan datenquote:
Ja, was zeker de moeite waard!quote:
Ken het hele evenement nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:49 schreef Skv het volgende:
Ja, was zeker de moeite waard!
Maar ik ben dan ook harstikke gek op techno.
databeesjes?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef shifto het volgende:
Cue_Wanneer gaan wij daten?
Gaan we databeesjes praten
Klinkt echt leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef shifto het volgende:
Cue_Wanneer gaan wij daten?
Gaan we databeesjes praten
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
databeesjes?![]()
Vind je het heel erg dat ik dat liever hoogstens op het werk doe. Want om te zeggen dat ik er verstand van heb![]()
En wat Murdera zegt, omdat nu op een date te doen![]()
Lekker over werk praten de hele date lang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebben
Ben een hele slechte nerd johquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef shifto het volgende:
Nou ik dacht mijn nerdje gevonden te hebben
Had dat op een gegeven moment met m'n ex. Werkten beide bij de KPN in t callcenter (tig jaar terug). En thuis dus ook heel vaak daarover. Echt killingquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lekker over werk praten de hele date lang.
[ afbeelding ]
Oh, die zoete herinnering aan mijn eerste gescoorde telefoonnummer....quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik vind het wel nog altijd kewl. Een kerel waar ik op af ben gestapt en ik heb nr van heb gevraagd.. dat daar nog iets uit komtHad ik nooit verwacht
En vind t nog altijd gaaf dat ik die stap heb gezet
sorry![]()
vertel!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, die zoete herinnering aan mijn eerste gescoorde telefoonnummer....
Basic Grooves ook niet? Dat is het evenement, Secret Cinema is een technodjquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het hele evenement niet
Dus je hebt je goed vermaakt?
Nou, zo spetterend was het ook weer nietquote:
Nop en nop. Misschien wel eens van gehoord, maar thats al. Ben niet zo into the technoscene.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Basic Grooves ook niet? Dat is het evenement, Secret Cinema is een technodj
En ja, het was geweldig.
Breda is overigens ook een heerlijke stapstad
Lag het aan het daglicht of aan de drank?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, zo spetterend was het ook weer niet
Gewoon op een feestje gebabbeld met iemand en zij moest weg omdat ze een trein moest halen. "Als je niet blijft slapen bij mij, doe dan op z'n minst je telefoonnummer".
Wel afgesproken maar ze bleek bij daglicht niet mijn type.
Ze was wel aantrekkelijk hoor, maar gewoon totaal niet mijn type. Dus waarschijnlijk was het de drankquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lag het aan het daglicht of aan de drank?
Aah zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ze was wel aantrekkelijk hoor, maar gewoon totaal niet mijn type. Dus waarschijnlijk was het de drank
Maar goed, ik voelde mij wel een held
Hoe lang geleden was dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou, zo spetterend was het ook weer niet
Gewoon op een feestje gebabbeld met iemand en zij moest weg omdat ze een trein moest halen. "Als je niet blijft slapen bij mij, doe dan op z'n minst je telefoonnummer".
Wel afgesproken maar ze bleek bij daglicht niet mijn type.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Echte baas scoort gewoon habbo accountnamen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Echte baas scoort gewoon habbo accountnamen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen dat ik dat wel heel vaag vond. Dat ie belde.
Bedoel in deze digitale tijdperk enzo. En doordat we al hadden gesmst. Maar hij nam gewoon de moeite om te bellen. Zou het zelf niet doen. Veels te eng!![]()
Hoorde wel dat hij niet helemaal wist wat ie moest zeggen
Bellen doe je toch sowieso wel een keer? Je gaat toch niet alleen maar whatsappen enzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen dat ik dat wel heel vaag vond. Dat ie belde.
Bedoel in deze digitale tijdperk enzo. En doordat we al hadden gesmst. Maar hij nam gewoon de moeite om te bellen. Zou het zelf niet doen. Veels te eng!![]()
Hoorde wel dat hij niet helemaal wist wat ie moest zeggen
Ja, vind dat zo'n onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tegenwoordig belt bijna niemand meer.
Iedereen met belangst enzo.
Inderdaad ja. Heb er zelf ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
Wat ik laatst al zei, dat zelfs vrienden bijna verontwaardigd zijn dat ik bel in plaats van SMS. Alsof ik diep hun intieme zone binnengedrongen ben door te bellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet 1x met date gebeld. Ja 1x geprobeerd, maar toen nam ie niet op ivm werk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef shifto het volgende:
Bellen doe je toch sowieso wel een keer? Je gaat toch niet alleen maar whatsappen enzo?
Idd. 32 smsjes heen en weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, vind dat zo'n onzinBel gewoon, is 3x zo makkelijk en duidelijk.
Maar het mooie daarvan is, is dat je toch weer een half uur vermaak hebt ipv 1 minuutquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. 32 smsjes heen en weer.
Kan ook in 1 minuut bellen.
Als je zo'n type treft dan moet je snel wegrennenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef shifto het volgende:
Als je niet gewoon belt zit het gevaar er ook nog in dat de andere kant je berichtje helemaal gaat ontleden aan hoeveeel Xjes erin staan enzo
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het mooie daarvan is, is dat je toch weer een half uur vermaak hebt ipv 1 minuut
want?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zo'n type treft dan moet je snel wegrennen
Nieuwe kopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.
Snake geen vermaak vindenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een dumbphone. geen vermaak, enkel frustratie.
Stalker muchquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik wilde net m'n email openen, komt er te staan dat het geblokkeerd is omdat ik zogenaamd te veel emails heb verstuurd naar mensen, terwijl hij 't gisteren nog deed. The fuck. En ik kan hem niet eens meer openen. Fml.![]()
.
spam.. virus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:11 schreef ovoxo het volgende:
Ik wilde net m'n email openen, komt er te staan dat het geblokkeerd is omdat ik zogenaamd te veel emails heb verstuurd naar mensen, terwijl hij 't gisteren nog deed. The fuck. En ik kan hem niet eens meer openen. Fml.![]()
.
Niet nodig. ik ben bijna elke dag de hele dag bij een pc, als iemand wil chatten kunnen ze mailen of msnnen oid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |