Omdat de hooligan geen behoefte heeft om voor de camera te komen en een gewone seizoenkaarthouder is te nuchter voor zo'n programma. Het zijn ook vaak mensen die nooit naar wedstrijden gaan, die zo 'passioneel' zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Albertoooo het volgende:
6 jaar al niet geweest....
Waarom kiest voetbalfans zo'n idioot die al 6 jaar niet gaat, en op de fucking groene zijde zit, de vakken van de losse verkoop....
Tuulk, wat wil je erin hebben ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Marko kun je mijn tuinpad ook ff komen bestraten?
Die gast die nu een bestrating heeft aangeschaft is zelf iig al een dikke tuinpad.quote:Op maandag 9 april 2012 22:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Marko kun je mijn tuinpad ook ff komen bestraten?
Gewicht, kapotte knieën, gehijg.quote:
En toen speelde Beuk er nog niet.quote:
Haha ja Enschedees is nog net wat andersquote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd.
En nog veel meer mensen..he ties
Dat heeft Heracles straatemaker mooi gedaan idd ... Maar je huis raak je niet eens meer aan de straatstenen kwijt in Zwollequote:Op maandag 9 april 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die steentjes in de tuin zijn helemaal niet zo lelijk
quote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongen ik ga al jaren naar PSV en ben nog nooit te laat geweest, file of nie gvd.
anders had ie geen autoquote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Dat zeikwijf moet je gewoon thuislaten man
we weten allemaal hoe je je eruit zietquote:
kut muziekquote:
Hoe kan hij dat weten. Hij is er al 6 jaar niet geweest.quote:Op maandag 9 april 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
Hebben ze geen schermen of boekjes daar?
De cameraman?quote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wint Feyenoord, anders had hij het niet overleefd.
Dat noemen ze sfeer in Rotterdam.quote:
sowiesoquote:
Een PSV'er die over sfeer gaat pratenquote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat noemen ze sfeer in Rotterdam.
Als je de Feyenoorders mag geloven is het week in week uit een kolkende massa
Inderdaad, t gaat echt nergens overquote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij dit soort mensen. Werkelijk waar.
Dat zou wel héél triest zijn, als dat niet meer kan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het een verborgen camera was.
Tevens denk ik dat deze debiel zich sowieso maar beter niet meer in de kuip kan vertonen..
ditquote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat noemen ze sfeer in Rotterdam.
Als je de Feyenoorders mag geloven is het week in week uit een kolkende massa
Mooi stadion manquote:
2 tochquote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
leuke aflevering
want we zagen een fokker
Dat zou triest zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
Tevens denk ik dat deze debiel zich sowieso maar beter niet meer in de kuip kan vertonen..
Helpmefok en z'n reportagequote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
leuke aflevering
want we zagen een fokker
Wie?quote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef Anonymousz het volgende:
leuke aflevering
want we zagen een fokker
kloptquote:
Van Polendenk ikquote:
Proestquote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Is MarkoAlmelo nou die Hansie-Hansie lookalike?
Die Ewout die dit programma maakt, wil juist dit soort trieste mensen volgens mijquote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Is al de zoveelste die hard fan die nooit gaat. Snap niet dat de producers hier nooit navraag doen, keuze te over
Klopt.. heb ooit eens gehoord dat er mensen 'afgewezen' werden omdat ze te 'normaal' warenquote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die Ewout die dit programma maakt, wil juist dit soort trieste mensen volgens mij
Daarnaast zijn er ook veel mensen die ook helemaal niet meewerken aan dat hele programma
Normaal gesproken wel inderdaad. Maar niet als er vanuit alle kanten bij Feyenoord is opgeroepen om vooral niet aan dat programma mee te werken, en dan is het nog zo'n mafkees die normaal nooit naar een wedstrijd gaat. Ga dan ook niet opeens wel als je op tv komt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zou wel héél triest zijn, als dat niet meer kan.
Dit soort reportages zijn ter vermaak. De producers spelen in op de lachspieren en op het vermaak. Rest zal ze weinig boeien, zolang er maar een vreemde snuiter voor de camera staat, waar mensen morgen bij de koffiemachine over spreken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Is al de zoveelste die hard fan die nooit gaat. Snap niet dat de producers hier nooit navraag doen, keuze te over
Je bent hem dus niet...quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke ik moet wel iets bekennen
Ik ben 2 jaar geleden wel gefilmd door een cameraploeg. spandoekje spuiten etc.. waarom Heracles blablabla. Hoe sta je tegenover geweld etc.
Filmpje wordt nu gebruikt bij rondleidingen van FC Twente en Heracles
Oehhh interessant. Zal binnenkort de banden even opvragen @ de grolsch vestequote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke ik moet wel iets bekennen
Ik ben 2 jaar geleden wel gefilmd door een cameraploeg. spandoekje spuiten etc.. waarom Heracles blablabla. Hoe sta je tegenover geweld etc.
Filmpje wordt nu gebruikt bij rondleidingen van FC Twente en Heracles
Dries Roelvink toch?quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Is MarkoAlmelo nou die Hansie-Hansie lookalike?
quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oehhh interessant. Zal binnenkort de banden even opvragen @ de grolsch veste
Die is al geweest. En het had z'n broer kunnen wezenquote:Op dinsdag 10 april 2012 03:39 schreef Appie030 het volgende:
Daar wil je als supporter toch niet mee geassocieerd worden ?? Beter is er geen aflevering van Utreg.
Uhh dat hebben ze toch allemaal?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
Volgens mij had die ook een geestelijke beperking.
Tsja, maar op die Ajax mongooltjes en die AZ wijven zijn het wel bijna allemaal gasten met een enorme beleving op hun manier en doen ze ook nog eens geen vlieg kwaad. Beetje treurig om er dan zo op uit te zijn als programmamaker om die mensen eigenlijk belachelijk te maken.quote:
ajaciedenquote:
ik vrees van welquote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah hopelijk niet al te rare figuren dan
Die gaan tenminstequote:Op maandag 16 april 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Noordwijk - AFC Ajax. Daar ga je graag naar toe
Zie heel veel sterren. zal vast vaak over sterren gaan. Zullen ze over hun eigen sterretjes hebben?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat plastificeren we.
De wat?
Daar gaan we met plastic over heen (JONGUH)
En een lelijk stadionquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef AryaMehr het volgende:
Dat gezeur met die 3 sterren altijd.
Hier in Zwolle hebben we ook 3 sterren: De Librije.
Die willen niet joh.quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
Pak dan gewoon tenminste iemand met een seizoenskaart.
geloof dat de echte echte niet willen mee doen aan dit soort kwelling.quote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
WACHT WACHT
Ze volgen eerst een feyenoorder die 8 jaar al niet bij Feyenoord is geweest en nu een jood die nu bij de wedstrijd was..
wtf
Dat is toch met iedereen met dit program. Lachen johquote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef muzas het volgende:
Ik heb echt het idee dat deze mensen al 3 maanden fan zijn ofzo.
Het is toch juist mooi om iemand te pakken die zegt de grootste fan ooit te zijn maar die dan bij de kampioenswedstrijd er niet bij wasquote:Op maandag 16 april 2012 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
Pak dan gewoon tenminste iemand met een seizoenskaart.
quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof dat mij een reet interesseert. Niemand in Zwolle heeft dat ding ontworpen.
Was met die Feyenoordfans niet anders toch?quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
Dit is echt keihard in scene gezet man.
Jawel, maar waarom zou je een nep programma willen maken over fans die niet bestaan?quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Was met die Feyenoordfans niet anders toch?
Omdat geld?quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou je een nep programma willen maken over fans die niet bestaan?
Daar is ook letterlijk niks als een voetbal club. Wat doe je dan. Voor de beste club gaanquote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef Rickazio het volgende:
Bergen op Zoom en A´dam dat is meer dan 100km afstand, wat voor zielige figuren zijn dit
Dat vraag iknme.altijd af als je wel.zoveel geld aan merchandise kan uitgeven. Net als die gozer vorige week.quote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef YazooW het volgende:
Die kerel heeft volgens mij niet eens geld voor een seizoenskaart
het is geen tong dusquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Laat Sinatra er buiten, Elvis belachelijk maken is al erg genoeg
quote:Op maandag 16 april 2012 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Laat Sinatra er buiten, Elvis belachelijk maken is al erg genoeg
Wie wil de arena nou filmenquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Caland het volgende:
Vorige keer mochten ze niet filmen in de arena, doen ze het maar bij noordwijk
Leedvermaak.quote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP NEP
Seriously...waarom kijken we hier naar?
Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 16 april 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij heb gelijk hoor... Van die entree kun je 2 weken vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |