quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Maxellera het volgende:
Mijn supermodel en heerlijke knul Indy
[ afbeelding ]
Chillen op het gras
[ afbeelding ]
Tuurlijk, dat had ik zelf kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het naakthonden zijn en het soms koud is buiten als je geen vacht hebt...
Nee joh, dat maakt het extra sweetquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
De kat denken jullie maar weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat dan eigenlijk met de zon? Smeer je je honden ook wel eens in als het hartje zomer is? Zodat ze niet verbranden?quote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het naakthonden zijn en het soms koud is buiten als je geen vacht hebt...
Nope, ik heb twee zwarten een een blauwe, die worden gewoon lekker bruin in de zomer, verbranden niet. Met witte en rode moet je vaak wel uitkijken, maar die heb ik niequote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan eigenlijk met de zon? Smeer je je honden ook wel eens in als het hartje zomer is? Zodat ze niet verbranden?
Haha weer wat geleerd! Inderdaad wel een verschil zeg!quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze komen trouwens al goed op kleur, ter vergelijking, dit was Sjon op 11 maart:
[ afbeelding ]
En nu issie al zo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Nonneke het volgende:
godzijdank eten ze nogsteeds hun bord niet leeg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat geestig, nu je het zegt zie ik het pas!quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze komen trouwens al goed op kleur, ter vergelijking, dit was Sjon op 11 maart:
[ afbeelding ]
En nu issie al zo:
[ afbeelding ]
Wat ziet Biet op de 2e foto, of kijkt ze je gewoon aan? Wat een doordringende blikquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
De kat denken jullie maar weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt me aan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet Biet op de 2e foto, of kijkt ze je gewoon aan? Wat een doordringende blik![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef -CRASH- het volgende:
Een zeldzaamheid.... Dino en Piwi (rustig) bij elkaar
[ afbeelding ]
Nope geen voormalige eigenaar gehad dan de fokker zelf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
.
Ik weet niet meer of ik het al es gevraagd had maar was Piwi nou eerst van iemand anders van Fok! of vergis ik me?
Ah ok, grappig, hij lijkt echt op een hondje wat iemand hier even hadquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nope geen voormalige eigenaar gehad dan de fokker zelf.
Het is wel m\n moeders hond...niet de mijne
Mooie foto's van Noes Belana.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:35 schreef Belana het volgende:
klein eerbetoon aan mijn Noesje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik me voorstellen en het zijn ook prachtige foto'squote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Belana het volgende:
ben zo blij dat ik deze foto's heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat je jongste Belana? Die heeft zo'n heel lief warm gezicht vind ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Belana het volgende:
Liam blijft vragen wanneer we er een hond bij nemen, maar ik weet het nog niet. Ik heb er geen haast mee. Nou vertelde mijn nicht op FB dat ze een kooikerpup heeft en dan krieblet het wel, die vind ik ook heel leuk namelijk
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat gezegd heb! Ik vergeet het zelf ook vaak, vooral met Billy en Sjon eigenlijk
![]()
Dit is wel een van mijn dierbaarste foto´s..
.[ afbeelding ]
En deze met Chico, die maakte een vriendin jaren geleden op de eeuwige grasvelden es![]()
[ afbeelding ]
Jaaa wees welkom!quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef _joepie_ het volgende:
Pluto (boerenfox) met Sethi, (een van drie katten die we hebben)
Video van "schijngevechten" die ze houden kun je hier vinden: http://www.youtube.com/user/plutohuis?ob=0&feature=results_main
[ afbeelding ]
Wat verdrietig Stregaquote:Op woensdag 11 april 2012 00:48 schreef Strega het volgende:
Mooi zowel die foto's van Belana als Oh-Oh.
Ik wil Pagan vragen ook nog wat te maken voor we Othello laten inslapen.
We hadden het morgen willen doen, maar het voelt nog niet goed.
Hij was vandaag weer wat beter, en ook niet zo triest als de laatste dagen.
Zondag is Kundun jarig, z'n dertiende en (waarschijnlijk) laatste verjaardag.
Dus zondag nog maar even taart en soesjes, ook voor Othello
godsamme zeg, ik wals gewoon over je heen, wat sneu joh...quote:Op woensdag 11 april 2012 00:48 schreef Strega het volgende:
Mooi zowel die foto's van Belana als Oh-Oh.
Ik wil Pagan vragen ook nog wat te maken voor we Othello laten inslapen.
We hadden het morgen willen doen, maar het voelt nog niet goed.
Hij was vandaag weer wat beter, en ook niet zo triest als de laatste dagen.
Zondag is Kundun jarig, z'n dertiende en (waarschijnlijk) laatste verjaardag.
Dus zondag nog maar even taart en soesjes, ook voor Othello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |