quote:Op zondag 8 april 2012 20:16 schreef Maxellera het volgende:
Mijn supermodel en heerlijke knul Indy
[ afbeelding ]
Chillen op het gras
[ afbeelding ]
Tuurlijk, dat had ik zelf kunnen bedenkenquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het naakthonden zijn en het soms koud is buiten als je geen vacht hebt...
Nee joh, dat maakt het extra sweetquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
De kat denken jullie maar weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat dan eigenlijk met de zon? Smeer je je honden ook wel eens in als het hartje zomer is? Zodat ze niet verbranden?quote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het naakthonden zijn en het soms koud is buiten als je geen vacht hebt...
Nope, ik heb twee zwarten een een blauwe, die worden gewoon lekker bruin in de zomer, verbranden niet. Met witte en rode moet je vaak wel uitkijken, maar die heb ik niequote:Op maandag 9 april 2012 22:28 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan eigenlijk met de zon? Smeer je je honden ook wel eens in als het hartje zomer is? Zodat ze niet verbranden?
Haha weer wat geleerd! Inderdaad wel een verschil zeg!quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze komen trouwens al goed op kleur, ter vergelijking, dit was Sjon op 11 maart:
[ afbeelding ]
En nu issie al zo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Nonneke het volgende:
godzijdank eten ze nogsteeds hun bord niet leeg![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat geestig, nu je het zegt zie ik het pas!quote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ze komen trouwens al goed op kleur, ter vergelijking, dit was Sjon op 11 maart:
[ afbeelding ]
En nu issie al zo:
[ afbeelding ]
Wat ziet Biet op de 2e foto, of kijkt ze je gewoon aan? Wat een doordringende blikquote:Op maandag 9 april 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
De kat denken jullie maar weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt me aan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ziet Biet op de 2e foto, of kijkt ze je gewoon aan? Wat een doordringende blik![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef -CRASH- het volgende:
Een zeldzaamheid.... Dino en Piwi (rustig) bij elkaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |