Ik weet nieteens wat er staatquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
In het Ajax topic wordt alleen inhoudelijke kwaliteitsposts geplaatst over voetbal. 3000 topics lang.quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
Dat doen wij wel voor jequote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet vernederen door Johan
Jij bent een held in topics openen, dus even opschieten, moet zo weg!quote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen weer naar mij?
Ja modje moet het ff aanpassenquote:
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaanquote:
Dit dus. Opbokken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
pas de tt ff aan in iets met feyenoord en niet oeyenoord danquote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En weer open, uitsluitend posts over Feijenoord of de competitie hier.
Kom op zeg
topquote:
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Kan een geweldige avond worden. Of niet.
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaan
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...
de rest van het seizoen niet dan?quote:
Dat was met Mario Been. En er zijn veel andere spelers dan vorige keer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over 1 maandje Extrainer?quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.Waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?
En stond Mulder zelden in het doel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.
Jammer, is een mooie club. De helft van de getalenteerde Limburgse jeugd heeft daar wel eens gespeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?
Jij zit er in je Feyenoord t-shirt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Vanavond dus die Feyenoord-supporter bij Voetbalfans...
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef Muto het volgende:
Ik zei aan het begin van het seizoen dat Clasie, Ramsteijn en El Ahmadi gingen opvallen. Toch twee man goed gehad.
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.quote:Op maandag 9 april 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.
Viel reuze mee.quote:Op maandag 9 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit er in je Feyenoord t-shirt?
Echt dikke onzin. Beter dan de rest wat we hebben rondlopen op de LB (nelom zuigt zwaar nowadays, Indi kan het ook niet bolwerken). Ramsteijn deed het voor een "niet zijn positie" érg goed, net als Leerdam lange tijd deed op RB.quote:Op maandag 9 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook dat hij gauw weer fit word maar ik kan me nog herinneren dat iedereen Nelom (aan het begin van het seizoen) een verademing vond vergeleken met BMI en Ramsteijn.quote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt dikke onzin. Beter dan de rest wat we hebben rondlopen op de LB (nelom zuigt zwaar nowadays, Indi kan het ook niet bolwerken). Ramsteijn deed het voor een "niet zijn positie" érg goed, net als Leerdam lange tijd deed op RB.
Nee, Ramsteijn zie ik komend seizoen graag weer aansluiten bij de groep
quote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook dat hij gauw weer fit word maar ik kan me nog herinneren dat iedereen Nelom (aan het begin van het seizoen) een verademing vond vergeleken met BMI en Ramsteijn.
Yeah right! Toen Rammsteijn geblesseerd raakte speelde BMI een stuk of 5/6 wedstrijden in de basis op de LB positie. En toen was hij zeker niet sterk! Rammsteijn speelde ook niet goed trouwens, op die positie.quote:Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Gast, BMI heeft niet eens linksback gestaan voordat Nelom in de eerste 11 zat en meespeelde op de LB voor zover ik me herinner,.
O right. Ik herinner het me weer. Nelom was toen inderdaad een wedstrijdje of 5 een 'relevatie' na die zaadpotten van BMI, en ook 'aardig' beter dan Ramsteijn.quote:Op maandag 9 april 2012 19:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Yeah right! Toen Rammsteijn geblesseerd raakte speelde BMI een stuk of 5/6 wedstrijden in de basis op de LB positie. En toen was hij zeker niet sterk!
Burn?!quote:Op maandag 9 april 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O right. Ik herinner het me weer. Nelom was toen inderdaad een wedstrijdje of 5 een 'relevatie' na die zaadpotten van BMI, en ook 'aardig' beter dan Ramsteijn.
Echter zoals Nelom nu speelde versus een goedspelende Ramsteijn had hij het afgelegd. Niet voor niets dat BMI nu op LB stond zodat mijn Vrij'tjeook weer in 't veld stond als CV
Whut?quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef ThaTim het volgende:
Hij moet genoegen nemen met 3 ton. Anders is ie niet welkom.
Clubliefde of geen clubliefde.quote:
Ach ja. Dan wil Feyenoord hem niet graag.quote:
Kuijt dan in de rol van Bakkal.quote:
jammer dat het nep isquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Dat voorstukje valt nog redelijk mee.
Ten opzichte van de vorige afleveringen van Voetbalfans.
Ik heb ergere gezien ja. Een AGOVV'er die een koe blauw had geverfd en daarmee het veld opkwam bij de aftrap, een PSV'er die thuis met z'n zoon moest oefenen om "Balazs Dzsudzak jalalala" te zingen....quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Dat voorstukje valt nog redelijk mee.
Ten opzichte van de vorige afleveringen van Voetbalfans.
bronquote:VI: Feyenoord sprak met Kuyt
Feyenoord watcher Martijn Krabbendam meldt in het programma Voetbal International dat Feyenoord inmiddels oriënterend gesproken heeft met Dirk Kuyt. Feyenoord zou er alles aan doen om Kuyt naar Rotterdam te halen. Ook Kuyt zou wel openstaan. Volgens Krabbendam heeft feyenoord begrepen dat de spits transfervrij mag vertrekken.
? Onzin.quote:
Mwah. Zou best kunnen dat Liverpool een jaarsalaris van 5 miljoen te hoog vindt voor een wisselspeler.quote:
Is in scene gezet..,quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef dribbel79 het volgende:
Feyenoord is een leuke club, prima....maar hebben jullie geen last van plaatsvervangende schaamte als je rtl7 kijkt?
Zelfs als het niet in scène is gezet, zal niemand het boeien. Dat is hetzelfde als denken dat elke Nederlandse jongere vakantieganger zich gedraagd zoals op oh oh chersoquote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Debielen zijn bij elke club.
En is allemaal in scene gezet joh
Is het ook niet, de beste man is wel degelijk gewoon Feyenoord-supporter.quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Ergens de bron dat het idd in scene gezet..zo ziet het er niet uit namelijk
Logisch, daar heb je ook de meeste keusquote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zoeken gewoon de meest kansloze volgens mij
Die van psv blijft het geniaalst
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, daar heb je ook de meeste keus
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, daar heb je ook de meeste keus
Kuijt is een speler die Feyenoord echt wel op sleeptouw kan nemen. Zo'n speler in een jong team is goud waard.quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Dirk heeft heimwee naar Feyenoord en Katwijk, dat kan niet anders.
Maar de vraag is, zit hij nog op hetzelfde niveau als toen hij naar Liverpool vertrok, ik heb het idee dat het beste er wel vanaf is.
Maar het zou sowieso geweldig zijn als het weer terug komt, ook voor de merchandising en het publiek. Zijn inzet is aanstekelijk voor de andere spelers. Al met al een prima vervanger voor Guidetti, al zie ik eerlijk gezegd liever Guidetti blijven dan Kuijt komen.
Absoluut, zelfs bij Liverpool kan hij nog goed mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt is een speler die Feyenoord echt wel op sleeptouw kan nemen. Zo'n speler in een jong team is goud waard.
Enige wat ze niet moeten doen: hem een salaris aanbieden hoger dan Guidetti.
Ook wel slim dat Geel gewoon effe die Krabbendam gebruikt om er wat druk achter te zetten. Iedereen weet nu dat Feyenoord er alles aan heeft gedaan. Wil Kuyt zijn heldenstatus behouden zal hij moeten toehappen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Kuijt lijkt me geen geldwolf, hij lijkt me reeel genoeg om niet al te hoge looneisen te stellen.
Maar het wordt spannend, doet ie het of doet ie het niet .
En dan dromen we ook nog even dat Guidetti nog een jaartje blijftquote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lastpost het volgende:
[dromen]Zou toch geniaal zijn wanneer zowel Drenthe als Kuyt terugkeren, hebben de club 31 miljoen euro opgeleverd en zouden dan transfervrij weer terugkeren als betere speler.![]()
[/dromen]
joh droom messi er ook even bij.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lastpost het volgende:
[dromen]Zou toch geniaal zijn wanneer zowel Drenthe als Kuyt terugkeren, hebben de club 31 miljoen euro opgeleverd en zouden dan transfervrij weer terugkeren als betere speler.![]()
[/dromen]
Ik denk dat de komst van Kuyt waarschijnlijker is. Guidetti die blijft is gewoon uitgesloten.quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan dromen we ook nog even dat Guidetti nog een jaartje blijft
Lastig te pijlen natuurlijk want de Eredivisie is geen enkel opzicht te vergelijken met de PL, maar ik heb niet het idee dat hij nu minder zou zijn dan toen ie vertrok, zeker wanneer ie gewoon weer in de spits komt te staan.quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Kuyt is niet beter dan toen hij wegging hoor. Niveau hier is wel flink omlaag gegaan.
Dan Bellamy maar, het is behelpen maar toch.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de komst van Kuyt waarschijnlijker is. Guidetti die blijft is gewoon uitgesloten.
Zo'n fantasie opstelling en dan toch nog Schaken erin zetten.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
---------Guidetti----------Kuyt----------
Drenthe-Clasie-El Ahmadi-Schaken
Ramsteijn----Vlaar/BMI-----Vrij------Leerdam
---------------Mulder----------------------
Dont fuck with Schakenquote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo'n fantasie opstelling en dan toch nog Schaken erin zetten.
Die gast van VI meldt dat hij 'naar verluidt' zelfs helemaal transfervrij mag vertrekken.quote:Op maandag 9 april 2012 23:14 schreef Zoonlief het volgende:
Het zal je niet direct het ene na het andere miljoen opleveren, maar samen met zijn invloed op het team, rechtvaardigt het voor mij wel zijn aankoop.
Dat is inderdaad zo. Hij schoot ze echt vanuit alle hoeken erin. Binnen de 16 ging alles op doel, à la Huntelaar nu.quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kuijt was toen hij hier wegging wel heel goed hoor. Hoor altijd maar dat hij alles van werken moet hebben, maar maakte technisch gewoon hele moeilijke goals en had enorm veel explosiviteit. Vooral dat laatste is toch een stuk minder nu.
Leuke gozer en zal vast goed in de groep liggen maar het blijft een beperkte voetballer natuurlijk. Toch, Caland?quote:
Klopt, maar vorige week was het nog 1,1 miljoen, dus ik wil het nog niet blind als een feit aannemen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast van VI meldt dat hij 'naar verluidt' zelfs helemaal transfervrij mag vertrekken.
Ja maar Schaken is een laatbloeier he, die wordt met het jaar beterquote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo'n fantasie opstelling en dan toch nog Schaken erin zetten.
Neem dan meteen Kalou ook even mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Lastpost het volgende:
[/dromen]
Als er een echt mooie Europese subtopper voor hem aanklopt, AS Roma of zo, die hem bovendien 2 miljoen jaarsalaris meer biedt dan Feyenoord kan... we zullen zien wat-ie doet.quote:Op maandag 9 april 2012 23:37 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Klopt, maar vorige week was het nog 1,1 miljoen, dus ik wil het nog niet blind als een feit aannemen.
Daarnaast kost hij gedurende zijn contractperiode alsnog de nodige centen. Het zou getuige van de nodige clubliefde als hij terugkeert, maar voor een appel en een ei doet-ie dat ook niet.
Je mag toch wel hopen dat een Kuyt i.t.t die jonge pikkies die nog niets bewezen hebben wél zelfstandig kan nadenken over z'n toekomst.quote:Op maandag 9 april 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Vertrouw alleen die Rob Janssen niet. Gladjakker die Kuijt natuurlijk het liefst bij een Roma nog twee jaar op de bank laat zitten.
Die jongen wil gewoon weer naar Katwijk, en de kinderen kunnen dan naar de School met den Bijbel zoals Derksen zegt. Daarbij past Kuijt niet echt tussen die Italiaanse macho,s .quote:Op maandag 9 april 2012 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er een echt mooie Europese subtopper voor hem aanklopt, AS Roma of zo, die hem bovendien 2 miljoen jaarsalaris meer biedt dan Feyenoord kan... we zullen zien wat-ie doet.
Helaas staat verstand vaak niet in relationeel verband met leeftijd kan ik je zeggen...quote:Op maandag 9 april 2012 23:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je mag toch wel hopen dat een Kuyt i.t.t die jonge pikkies die nog niets bewezen hebben wél zelfstandig kan nadenken over z'n toekomst.
Dat leek mij ook. Maar snap dan niet waarom die beunhaas deze week zo nodig in de media moet roepen dat 'Feyenoord toch wel echt te vroeg komt voor Dirk hoor' terwijl dat nu wel mee blijkt te vallen allemaal.quote:Op maandag 9 april 2012 23:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je mag toch wel hopen dat een Kuyt i.t.t die jonge pikkies die nog niets bewezen hebben wél zelfstandig kan nadenken over z'n toekomst.
Heeft Dirk in ieder geval wel het goede ras voor.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon weer naar Katwijk, en de kinderen kunnen dan naar de School met den Bijbel zoals Derksen zegt. Daarbij past Kuijt niet echt tussen die Italiaanse macho,s .
Dan zou die eerder naar Duitsland gaan.
Puur uit eigenbelangquote:Op maandag 9 april 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Maar snap dan niet waarom die beunhaas deze week zo nodig in de media moet roepen dat 'Feyenoord toch wel echt te vroeg komt voor Dirk hoor' terwijl dat nu wel mee blijkt te vallen allemaal.
Misschien blijkt daaruit dus juist dat Kuijt wel zelf na kan denken.quote:Op maandag 9 april 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Maar snap dan niet waarom die beunhaas deze week zo nodig in de media moet roepen dat 'Feyenoord toch wel echt te vroeg komt voor Dirk hoor' terwijl dat nu wel mee blijkt te vallen allemaal.
Het geld zal wel niet meer zo'n grote rol spelen, hij heeft inmiddels toch wel zo'n 30 miljoen binnen geharkt.quote:Op maandag 9 april 2012 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien blijkt daaruit dus juist dat Kuijt wel zelf na kan denken.
Die Jansen moet z'n contract in orde maken, maar beslissen waar hij gaat voetballen dat doet-ie zelf wel.
Dirk Kut. Briljant, met die gave moet je echt iets doen.quote:
Heb je nog meer van die sterke onliners. Dirk zou jaloers worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk Kut. Briljant, met die gave moet je echt iets doen.
Groep 7 overdoen bijvoorbeeld.
Dat is gewoon om t spannend te houdenquote:Op maandag 9 april 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan met name met jouw oneliners.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:08 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die sterke onliners. Dirk zou jaloers worden.
Of voor de salarisonderhandelingen met Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Dat is gewoon om t spannend te houdenz'n vrouw en kinderen zijn al een 'welkom thuis' aan t organiseren natuurlijk.
hopen we natuurlijk
quote:Feyenoord, Twente en Ajax jagen op Lasse Schöne
Door: redactie
10-4-12 - 07:15 bron: AD Sportwereld
Na Feyenoord en FC Twente heeft in Nederland ook Ajax belangstelling voor Lasse Schöne. Half Europa lijkt achter de speler van NEC aan te zitten. Schöne is 'hot', zo meldt AD Sportwereld
De Deense spelbepaler stond al een tijdje op het lijstje van Feyenoord en FC Twente, maar inmiddels zit half Europa achter de 25-jarige middenvelder van NEC aan. Hij is deze zomer transfervrij en verlaat hoe dan ook Nijmegen. In Nederland heeft nu ook Ajax interesse voor Schöne.
Daarbij speelt de club in op het toekomstige vertrek van Christian Eriksen. De spelverdeler van het Deense nationale team heeft nog een contract tot 2014 en laat herhaaldelijk weten 'geen enkele noodzaak te zien om te vertrekken bij Ajax'. Toch is de verwachting bij de landskampioen dat Eriksen voor het einde van zijn contract bij een Europese topclub tekent.
In dat geval zou Schöne in Amsterdam de opvolger kunnen worden van zijn landgenoot, maar Ajax ondervindt hevige concurrentie uit het buitenland. Behalve Ajax, Feyenoord en FC Twente is er interesse uit Engeland, Duitsland en Frankrijk.
Van het rijtje clubs waarmee Schöne in verband wordt gebracht (Nice, Osasuna) lijkt Schalke 04 de beste papieren te hebben. 'Er is veel belangstelling en een aantal clubs heeft zich gemeld', bevestigt zijn zaakwaarnemer Rob Groener. 'Maar er is geen enkele haast. Het Europees kampioenschap komt er ook nog eens aan.'
Zelf wil Schöne, die na dit seizoen een periode van vier jaar NEC afsluit, het liefst voor het EK duidelijkheid hebben over zijn toekomst. De vormgever die op jeugdige leeftijd werd gescout door Heerenveen, is kritisch over zijn volgende stap. 'Een club moet me perspectief bieden. Ik ben transfervrij en daardoor aantrekkelijk, maar haalt een club me omdat het geen kwaad kan om me erbij te hebben of omdat ik werkelijk een belangrijke rol in hun toekomstplannen speel? Dat is een essentieel onderscheid voor mij', zei Schöne afgelopen week in Voetbal International.
Is dit een grapquote:'Feyenoord aast op oud-Ajax en Twente-speler Bakircioglü'
Kennedy Bakircioglü is vanaf komend seizoen mogelijk weer te bewonderen op de Nederlandse velden. De aanvallende middenvelder, die in Nederland voor FC Twente en Ajax uitkwam, zou in de belangstelling staan van Feyenoord.
Momenteel komt hij weinig aan spelen toe bij zijn huidige club Racing Santander. Bakircioglü is na het huidige seizoen transfervrij en is dus gratis af te halen voor Feyenoord. Martin van Geel, technisch directeur van de club uit Rotterdam, zou volgens het Spaanse El Diario Montañés zelfs al contact met de 31-jarige voetballer hebben opgenomen.
Bakircioglü belandde via Assyriska Föreningen, Hammarby IF en Iraklis in 2005 bij FC Twente. Twee jaar later maakte hij de overstap naar Ajax, maar bij de club uit Amsterdam kwam hij weinig aan spelen toe. In 2010 verkaste de Zweed naar Racing Santander, waar hij een sterk eerste seizoen kende. In de huidige jaargang kwam hij tot slechts drie optredens in de competitie voor de Spaanse club.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ogl%FC#ixzz1rcKKRVGy
Zodra Feyenoord Europees voetbal veilig stelt, zie ik Schöne wel tekenen bij ons.quote:
Europees voetbal zal wel gaan lukken, dus dat verhoogt de kansen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zodra Feyenoord Europees voetbal veilig stelt, zie ik Schöne wel tekenen bij ons.
Hij wil zeker zijn van speeltijd - dat krijgt hij, omdat Bakkal 99% zeker niet blijft - en hoogstwaarschijnlijk Europa in. En dat voordeel heeft Schalke, als Feyenoord onverhoopt niet Europees voetbal haalt.
Omdat hij daar geen gegarandeerde basisplaats krijgt?quote:Ajax en Twente maken geen kans..
quote:Feyenoord gelooft heilig in spectaculaire machtsgreep
Feyenoord gelooft in een spectaculaire machtsgreep in de laatste zes competitieduels. Roda JC moet morgen in Kerkrade het volgende slachtoffer worden van de Rotterdamse eindsprint.
Aanvoerder Ron Vlaar sluit de landstitel niet uit. 'Wij zijn misschien niet titelkandidaat nummer één, maar we doen volop mee. De feiten zijn simpel: we staan vier punten achter op koploper Ajax en er zijn nog zes wedstrijden te spelen', aldus Vlaar in AD Sportwereld.
Om kampioen te worden, zal Feyenoord hoogstwaarschijnlijk alle resterende wedstrijden moeten winnen, denkt Vlaar. 'Maar ik geloof dat het mogelijk is. Als je in de laatste maand van de competitie nog zo dichtbij staat, moet je er zo over denken. Nu we vijfde staan, willen we meer. De doelstelling was aanvankelijk de vijfde plek, maar inmiddels hebben wij die openlijk bijgesteld naar plek vier. Maar er is meer mogelijk, dat proeven we. Ik zeg niet dat wij kampioen worden, maar we denken tot de laatste snik mee te kunnen spelen.'
Ronald Koeman heeft jullie letterlijk gevraagd of jullie er nog in geloofden.
'Dat klopt. Het was na het gelijkspel tegen FC Utrecht (1-1, red.) in de Kuip. In de daaropvolgende week zijn we bij elkaar gaan zitten. De trainer vroeg wat wij nog wilden dit seizoen. Het antwoord van de groep was unaniem. We moesten negen punten pakken tegen FC Twente, De Graafschap en NAC. Dan zouden wij weer volop mee doen. Dat is gebeurd. Nu de volgende stap. Om te beginnen moeten we morgen in Kerkrade van Roda JC winnen.'
Beseft de aanvoerder van Feyenoord eigenlijk wel wat er gebeurt als Feyenoord echt de titel pakt?
'Het verlangen van de mensen naar een prijs is heel groot. De spelersgroep voelt de steun en het geeft ons extra kracht. Veel supporters zijn na al die magere jaren al blij dat we meedoen. Maar zo sta ik er niet in. Tevredenheid is een slecht gevoel. We moeten steeds meer willen. Die mentaliteit heerst nu in de Kuip.'
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Europees voetbal zal wel gaan lukken, dus dat verhoogt de kansen.
[..]
Omdat hij daar geen gegarandeerde basisplaats krijgt?
En hoe kom je aan die info? Is dat een eigen observatie of lees je Deense kranten. Of ben je Schöne zelf.
Oftewel, z'n agent wil niks kwijt, maar heeft toen wel het verhaal van Schalke ontkracht.quote:24 maart 2012 - bron: onside.dk
- Lasse er i en luksusposition. Der er også meldinger fra klubber i Belgien, Frankrig og Spanien, men jeg vil ikke ind på de konkrete klubber, siger Schønes agent Rob Groener til regionalavisen De Gelderlander.
Fra Tyskland har der været rygter om Schalke 04, men den historie har Schøne-agenten tidligere skudt ned over for Onside.dk.
Hij wil een beslissende rol spelen in het team en waar kan dat beter dan bij Feyenoord in de huidige situaties van alle clubs? Zelfs al kijk je niet door de roze bril...quote:7 april 2012 - bron: onside.dk
Nu har jeg en fri transfer, og det gør mig attraktiv, men afgørende for mit valg bliver, om jeg kommer til at spille en afgørende rolle for dem, siger Schøne.
Ben gewoon aan het sporten morgenavond, maar ben wel verdomd zenuwachtig voor de wedstrijd. Het is nu of nooit.quote:RODA JC KERKRADE - FEYENOORD
• Roda JC haalde tot dusver dertig van zijn 37 punten in het eigen Parkstad Limburg stadion.
• Beide teams hebben een ware goalgetter in de ploeg. Sanharib Malki (Roda JC) staat tweede op de topscorerslijst met 21 doelpunten. Feyenoorder John Guidetti heeft er twee minder en staat vierde.
• Roda JC speelde dit seizoen slechts een keer gelijk. De overige wedstrijden werden gewonnen (11) of gingen verloren (13).
• Feyenoord kreeg deze jaargang, samen met FC Twente, de minste doelpunten te incasseren in uitwedstrijden. Slechts negentien.
• Van de laatste zeven bezoeken van Feyenoord aan Roda JC hield het zes keer drie punten over. Vorig seizoen won Roda JC echter overtuigend met 3-0.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 11:25:57Het is geen uitgemaakte zaak dat Kuyt naar #Feyenoord komt, maar het is zoals Koeman zegt: "De club doet alles wat mogelijk is hem te halen" reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 11:28:41Kuyt sprak uitgebreid met Van Geel. Dat duidt op wederzijdse interesse. Nu is het afwachten of hij bereid is fors in te leveren qua salaris. reageer retweet
quote:1. Ajax
2. PSV
3. Twente
4. AZ
5. Vitesse
6. Roda
7. Heerenveen
8. Groningen
9. Utrecht
10. NEC
11. Heracles
12. Feijenoord
13. ADO
14. NAC
15. Graafschap
16. VVV
17. RKC
18. Excelsior
Inderdaad. Dit is van 23 juli. Maar wel erg geinig om te zien hoe snel het eigenlijk is gegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik geloof dat ik ook zoiets had ja. Maar dat was ook voordat de laatste transfers afgerond waren.
Ik begrijp wel dat mensen hier willen dat Ajax misstappen maakt maar voorlopig heeft Heerenveen net zoveel punten als Feyenoordquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:25 schreef inZanity het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar morgen. Maar ik heb er wel vertrouwen in, van Roda moet gewonnen kunnen worden. Dan maar hopen dat Ajax wat laat liggen, en Twente of Az laten sowieso wat liggen(liefsft gelijk uiteraard) en dan hebben we vierde plek volgens mij gewoon in eigen hand.. Met de wetenschap dat er zelfs nog gewoon meer inzit.
Van Geel zou zich trouwens echt onsterfelijk maken als ie Kuijt en Schone weet te halen. Ik ben heel benieuwd
Maar Heerenveen krijgt nog genoeg lastige wedstrijden. Ajax niet. En wij moeten nog naar Heerenveen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat mensen hier willen dat Ajax misstappen maakt maar voorlopig heeft Heerenveen net zoveel punten als Feyenoord
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar Ajax staat vier punten voor dus die moeten echt punten gaan laten liggen wil je ze nog in wil kunnen halen. Zeker omdat we zelf nog naar Heerenveen moeten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat mensen hier willen dat Ajax misstappen maakt maar voorlopig heeft Heerenveen net zoveel punten als Feyenoord
Tja.... je kunt alle kanten op rekenen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Heerenveen krijgt nog genoeg lastige wedstrijden. Ajax niet. En wij moeten nog naar Heerenveen.
Heerenveen krijgt Ajax nog op Visitiequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar Ajax staat vier punten voor dus die moeten echt punten gaan laten liggen wil je ze nog in wil kunnen halen. Zeker omdat we zelf nog naar Heerenveen moeten.
Volgens mij heeft Heerenveen sowieso nog een heel lastig programma..
En komend weekeinde Excelsior, dat mag normaal gesproken ook niet zo spannend zijn. Morgen wordt het wel pittig. Maar Feyenoord is op z,n sterkst als er druk op de ketel staat, dus ik heb er wel vertrouwen in. Eens kijken of Sekou nog gaat scoren tegen z,n ouwe cluppie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Zo saai man, een weekend zonder wedstrijdspanning...
Ajax krijgt Twente uit, Vitesse uit nog. Niets makkelijks aan hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Heerenveen krijgt nog genoeg lastige wedstrijden. Ajax niet. En wij moeten nog naar Heerenveen.
Ook al is het 'maar' Excelsior, de wedstrijdspanning is er tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En komend weekeinde Excelsior, dat mag normaal gesproken ook niet zo spannend zijn. Morgen wordt het wel pittig. Maar Feyenoord is op z,n sterkst als er druk op de ketel staat, dus ik heb er wel vertrouwen in. Eens kijken of Sekou nog gaat scoren tegen z,n ouwe cluppie.
http://www.frfc1908.nl/ni(...)d&utm_medium=twitterquote:Lex Immers komt naar Feyenoord!
Lex Immers, de gek van Den Haag, maar ook stiekem toch wel gek op dat maffe Feyenoord is eigenlijk definitief rond met Martin van Geel. Hoe we dat weten? Tja… Lex is op zoek naar een huis in Rotterdam, of zou hij gewoon graag in onze wereldstad wonen! Feyenoorders zitten overal. Dus als het koopcontract straks rond is, zeggen wij alvast:
Lex. Welkom in Rotterdam!
Beetje vertrouwen in Van Geel, hè.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.frfc1908.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
De afstand Den Haag - Rotterdam is ook zo grootquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.frfc1908.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 13:44:10Koeman op de vraag of het voor Vormer lastig is om tegen Feyenoord te spelen: 'Nee hoor, hij moet gewoon niet op de goal schieten.' #rodFEY reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 13:44:10Koeman op de vraag of het voor Vormer lastig is om tegen Feyenoord te spelen: 'Nee hoor, hij moet gewoon niet op de goal schieten.' #rodFEY reageer retweet
Misschien bang dat ze in Den Haag z'n ruiten ingooien...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Vooralsnog met een kilo zout nemen dat gerucht. Waarom zou je ook sowieso verhuizen, Den Haag - Rotterdam is echt een pisstukje.
Juist wel, alleen dan niet het doel dat Mulder bewaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Het patroon van de laatste 5 resultaten van Roda vind ik maar niks...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
In Martin van Geel heb ik zwaar vertrouwen inderdaad. Weet zeker dat hij met goede versterkingen op de proppen gaat komen.
[..]
Ben gewoon aan het sporten morgenavond, maar ben wel verdomd zenuwachtig voor de wedstrijd. Het is nu of nooit.
patronen van de thuiswedstrijd tegen ajax ook niet...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het patroon van de laatste 5 resultaten van Roda vind ik maar niks...
Er zijn teveel kapers op de kust voor Schone denk ik en dus zoeken ze naar alternatieven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers is wel een oke speler voor erbij maar moeten we er echt voor willen betalen ?
En Pascal Boschaertquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
Bij Immers krijg ik van die Danny Buys flashbacks.
wtf, ik zei dat letterlijk 5 seconden geleden tegen een vriend van mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
Bij Immers krijg ik van die Danny Buys flashbacks.
Daarnaast is Immers multifunctioneel. Kan op 9 en op 10.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn teveel kapers op de kust voor Schone denk ik en dus zoeken ze naar alternatieven.
En die zet het vervolgens op Fok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef Cara het volgende:
[..]
wtf, ik zei dat letterlijk 5 seconden geleden tegen een vriend van mij.
hey carlo!quote:
Die kopen kan alleen maar fout gaan, teveel verbonden aan ADOquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Daarnaast is Immers multifunctioneel. Kan op 9 en op 10.
Nu we het er toch over hebben, hoe lang zal het duren voordat de_kromme hier komt roepen dat we Immers mogen hebben voor 15 miljoen?quote:
Hij komt op 22 april de eventuele overwinning van Feyenoord op ADO zeker wel bagatelliserenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, hoe lang zal het duren voordat de_kromme hier komt roepen dat we Immers mogen hebben voor 15 miljoen?
Hoeveel zo'n usernaam kan doen voor het beeld dat je bij een persoon hebt: Eerst was het een klein, dik, irritant mannetje. Nu is het een mysterieuze, oneliner-producerende voetbalfilosoof...quote:
Ja, de moeders van Cabral/Manu/Fernandez...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Grifte het volgende:
Kan morgen zo'n prachtige dag worden he, als Feyenoord wint, en de concurrenten (vooral Ajax) even de mist ingaan.
Schaken is fit las ik net, Cissé - Guidetti - Schaken dan maar weer? Of wil iemand liever Cabral/Manu/Fernandez?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Grifte het volgende:
Of wil iemand liever Cabral/Manu/Fernandez?
Je zult het toch met de oma van Wijnaldum moeten doen. Toch de #1 op de bangalijst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de moeders van Cabral/Manu/Fernandez...
Rustig rustig man, zie de PI erbij. Al waren er wel tijden dat Cabral vs Schaken hier wel voor wat discussie zorgdequote:
Gewoon voor Schöne gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef inZanity het volgende:
Immers, typische net-niet speler. Ga je niet sterker van worden. We moeten vooruit, dan moet je zo'n middelmatige speler als Immers gewoon niet willen..
Wow, die maakt geen grappen man...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zult het toch met de oma van Wijnaldum moeten doen. Toch de #1 op de bangalijst.
[ afbeelding ]
Of ze zijn nog moe van die bootcampquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgen echt een belangrijk potje. 10 dagen rust is denk ik wel goed geweest voor de groep. Tweede helft tegen NAC was bijna iedereen doodop
Hopelijk zit Cabral nog steeds vast in het prikkeldraadquote:
Ligt er natuurlijk maar net aan wat beetje clubs m te bieden hebben als in sperltijd enz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd maar ik denk niet dat een NL club tegen Schalke op kan bieden
en verliest zijn pink omdat zijn ring blijft haken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef eight het volgende:
[..]
Hopelijk zit Cabral nog steeds vast in het prikkeldraad
Ik vraag me af of Leerdam zijn tank een beetje dichtbij het stadion kan parkeren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vlaar de commando en John Kanon vallen morgen Kerkrade binnen
Leerdam komt inclusief hongerbuik + ak47 met de benenwagenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Leerdam zijn tank een beetje dichtbij het stadion kan parkeren.
Bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Twente een paar jaar geleden, kwam Biseswar gewoon met de tram...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leerdam komt inclusief hongerbuik + ak47 met de benenwagen
Tja en dat is meteen de enige wedstrijd ooit geweest ook..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cabral speelde de vorige keer tegen Roda wel heerlijk.
Nee joh. Kan er gewoon helemaal niks van. Speelde tegen Roda gewoon de wedstrijd van z'n leven zoals iedere voetballer die wel een keer heeft. Gewoon verkopen voor wat de gek ervoor geeft..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat helaas wel.. Misschien heel misschien herpakt hij zich.
Van Schaken gaat tenmninste nog dreiging uit door z'n snelheid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef Grifte het volgende:
Maar het lijkt ook nergens op, 9/10 keer probeert ie uit stilstand met 10 scharen over de bal iets voor elkaar te krijgen, dan lijkt dat van Schaken nog meer ergens op door gewoon op volle snelheid je back voorbij te proberen spelen, al zijn het allebei gewoon bagger spelers.
Het lijkt nog echt zo ook...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef inZanity het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/199729/overlay
Bakkal lekker aan de pilletjes gezeten
Bakkal staat er wel om bekent dat hij af en toe een snuifje nam. Vandaar ook de bijnaam Otman Bacardi.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef inZanity het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/199729/overlay
Bakkal lekker aan de pilletjes gezeten
Snuifje niet (is te link met de dopingcontroles), genoeg alcohol en sigaretten zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Bakkal staat er wel om bekent dat hij af en toe een snuifje nam. Vandaar ook de bijnaam Otman Bacardi.
Goede bijnaam ook als hij af en toe wat snuift en dat hij dan Otman Bacardi wordt genoemdquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Bakkal staat er wel om bekent dat hij af en toe een snuifje nam. Vandaar ook de bijnaam Otman Bacardi.
Nope, in de periode bij PSV heeft hij sowieso gesnoven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Snuifje niet (is te link met de dopingcontroles), genoeg alcohol en sigaretten zeker
Het zou nog kunnen hè, deze bijnaam is bedacht door die schoenenzwaaiers...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goede bijnaam ook als hij af en toe wat snuift en dat hij dan Otman Bacardi wordt genoemd
Samen met Reis zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nope, in de periode bij PSV heeft hij sowieso gesnoven.
Jij was erbij? Ik ken een aantal leden van de medische staf bij PSV, na het gedoe rond Reis zijn alle spelers gecontroleerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nope, in de periode bij PSV heeft hij sowieso gesnoven.
Volgens mij blijft sos niet zo heel lang zichtbaar in je bloed/urine. Beetje plannen moet het kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij was erbij? Ik ken een aantal leden van de medische staf bij PSV, na het gedoe rond Reis zijn alle spelers gecontroleerd.
Haren inderdaad, was vrijwillig maar niemand had geweigerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij blijft sos niet zo heel lang zichtbaar in je bloed/urine. Beetje plannen moet het kunnen.
Dan moeten ze echt haren gaan testen enzo.
Het is een publiek geheim dat hij dat doet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij was erbij? Ik ken een aantal leden van de medische staf bij PSV, na het gedoe rond Reis zijn alle spelers gecontroleerd.
Cocaine blijft hooguit 2-4 dagen aantoonbaar in je urine.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij blijft sos niet zo heel lang zichtbaar in je bloed/urine. Beetje plannen moet het kunnen.
Dan moeten ze echt haren gaan testen enzo.
Dat hij geregeld uitging en ook rookte wist ik. Maar dat ie' af en toe lijntje pakte heb ik nog nooit iets over gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim dat hij dat doet.
Er roken zoveel voetballers. Waaronder Kuijt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hij geregeld uitging en ook rookte wist ik. Maar dat ik af en toe lijntje pakte heb ik nog nooit iets over gehoord eigenlijk
quote:Ron Vlaar: 'Titel is een realistisch doel'
Feyenoord-aanvoerder Ron Vlaar is optimistisch gestemd over de kansen van Feyenoord op de landstitel. 'Als je vier punten achter staat, is het kampioenschap een realistisch doel.'
Vlaar denkt wel dat Feyenoord vanaf nu alles moeten winnen, willen ze een kans maken. 'We zullen zelf alles erin moeten stoppen, maar we zijn ook afhankelijk van anderen. Als je zo dichtbij bent, moet je in de titel geloven en ermee bezig zijn.'
De eerste wedstrijd richting het eventuele kampioenschap is de uitwedstrijd tegen Roda JC van woensdagavond. Daarna spelen de Rotterdammers nog thuis tegen Excelsior, AZ en Heracles Almelo en uit bij ADO Den Haag en Heerenveen. In Friesland speelt Feyenoord de laatste competitiewedstrijd.
We zullen het je vanaf nu vaker laten horenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hij geregeld uitging en ook rookte wist ik. Maar dat ik af en toe lijntje pakte heb ik nog nooit iets over gehoord eigenlijk
Zidane rookte ook pakkie per dagquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Er roken zoveel voetballers. Waaronder Kuijt.
whoopsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zullen het je vanaf nu vaker laten horen
Ken je nagaan. Sigaretjes roken doet dus niks af aan je voetballende kwaliteiten. Zidane is toch de beste voetballer van de afgelopen pakweg 20 jaar als je t mij vraagtquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Het schijnt dat BMI hele balen shag per dag rookt
quote:Feyenoord want Liverpool star for cut-price fee
By Alex Shaw | Tuesday, April 10, 2012
Feyenoord want to take Liverpool's Dirk Kuyt back to Holland this summer for a cut-price £1m fee.
The Dutchman's position at Liverpool is under threat and a clause in his contract means he can leave for a foreign club this summer for a low sum.
Kuyt, who is understood to earn around £3.5m a year at Anfield, moved to the club for £11m from Feyenoord in 2006. He arrived as a striker with a rich reputation having scored 71 goals in 101 Eredivisie games but he has since been converted to a hard-working winger.
And with Liverpool enduring their worst league season since the 1953-54 campaign when they were relegated, the club are looking at wholesale changes this summer. Kuyt will be a casualty and Liverpool will offload the 31-year-old, with Roma and Fiorentina already declaring an interest.
But Feyenoord are also keen and believe an emotional return to the club where he spent three years would appeal to Kuyt.
Niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef TC03 het volgende:
[..]Wil hij na z'n voetbalcarrière bij de RET ofzo?
Ben je niet in de war met balen katoen waar 'ie iets mee doet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Het schijnt dat BMI hele balen shag per dag rookt
Hij zou trouwens wel een hele goede katoenplukker zijn denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met balen katoen waar 'ie iets mee doet?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij zou trouwens wel een hele goede katoenplukker zijn denk ik
Apart. Kuijt is wel de laatste waarvan ik dat verwachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Er roken zoveel voetballers. Waaronder Kuijt.
Is ook maar een flauwe roddel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Kuijt is wel de laatste waarvan ik dat verwachten.
Kan ik me haast niet voorstellen met zijn longinhoud.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:09 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Kuijt is wel de laatste waarvan ik dat verwachten.
Dat denkt men al heel het seizoenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat helaas wel.. Misschien heel misschien herpakt hij zich.
Nee hoor. Er circuleert een foto van hem op internet waar hij rokend in een café op staat.quote:
Inderdaad ja, I stand correctedquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Niet 'denken', maar hopen tegen beter weten in.
Laat maar zien dan..quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee hoor. Er circuleert een foto van hem op internet waar hij rokend in een café op staat.
gelegenheidsrokerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee hoor. Er circuleert een foto van hem op internet waar hij rokend in een café op staat.
Zat toch gewoon in een scheiding? Niet om een wedstrijdje 'wie is het meest zielig' te starten, maar dan krijg ik toch meer rillingen bij het verhaal van Kevin Hofland...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef Dekatria het volgende:
Overigens he, ik zat een tijdje terug na te denken... nu we weten dat Vlaar eind vorig jaar/begin dit jaar persoonlijke problemen had, dan krijg je me toch een partij extra kippenvel bij het terugzien van dat gebrul na Ajax-thuis. IJzingwekkend om te zien hoeveel opgekropte frustratie daar losgaat.
Scheiding is ook niet zomaar iets, me dunktquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zat toch gewoon in een scheiding? Niet om een wedstrijdje 'wie is het meest zielig' te starten, maar dan krijg ik toch meer rillingen bij het verhaal van Kevin Hofland...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
quote:
En dat meisje dat vermoord is was ook het kind van een maat van hem naar ik begrepen heb. Hij liep ook mee in de stille toch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zat toch gewoon in een scheiding? Niet om een wedstrijdje 'wie is het meest zielig' te starten, maar dan krijg ik toch meer rillingen bij het verhaal van Kevin Hofland...
Vlaar is echt een held hoor. Dat gebrul van hem vond ik echt kippenvelmoment. Telkens als ik het terugzie, wauw. En mensen buiten Feyenoord die er natuurlijk niets van begrijpen en zeggen dat het kansloos is en flauwekul blabla. Pure emotie. Hopen idd voor een prachtige club al vind ik hem nog een jaar bij Feyenoord ook niet verkeerd. Ook al zou die dan zogenaamd anderen in de weg zitten. Wat natuurlijk onzin is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig Vlaar is een rare maar op zijn manier toch sympatieke gozer... Hoop op een mooie club voor hem.
Staat hij der nou te vingerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Muto het volgende:
Kuyt gaat anders ook aardig los.
[ afbeelding ]
het is Thailand nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zo'n controle is in Brasil geen overbodige luxe
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zo'n controle is in Brasil geen overbodige luxe
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hooguit om wat bermbommen te plaatsen.
Speelt daar inderdaad niet. Ze vinden die Janga beter.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, die gast die we laatst bij Excelsior hebben opgepikt: is die geblesseerd of heeft ie gewoon f*cking geen basisplaats vandaag?
Volgens mij het tweede, daarom werd er ook zo cynisch over gedaan toen bekend werd dat hij zou komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, die gast die we laatst bij Excelsior hebben opgepikt: is die geblesseerd of heeft ie gewoon f*cking geen basisplaats vandaag?
quote:Vermoedelijke opstelling Feyenoord voor duel tegen Roda JC
Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Bakkal, El Ahmadi; Schaken, Guidetti en Cissé.
Koeman: 'accenten verleggen door 4-4-2 van Roda JC
Ronald Koeman liet weten dat hij tactisch voor het duel tegen Roda JC enkele kleine wijzigingen in petto heeft voor de speelwijze. ‘Roda JC is een van de weinige ploegen die in een 4-4-2 systeem speelt’, vertelde Koeman. ‘Dat betekent dat we bepaalde accenten anders moeten leggen dan normaal. Als we dat goed doen, hebben we een grote kans om te winnen.’
Schaken kan starten tegen Roda JC
Ruben Schaken, die met een lichte blessure kampte, is volledig fit en kan starten tegen Roda JC. Dat bleek vandaag tijdens de laatste training van Feyenoord.
Guyon Fernandez keert terug in wedstrijdselectie
Koeman kan woensdag in Kerkrade voor het eerst na vijf wedstrijden weer beschikken over Guyon Fernandez, die terugkeert van een schorsing.
Hij speelt sowieso weinig daar, maar nu is hij volgens mij ook geblesseertquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:22 schreef DonRaja het volgende:
Rots van Rio.quote:André Bahia degradeert met Samsunspor
Voormalig Feyenoorder André Bahia is er met zijn club Samsunspor niet in geslaagd in de Turkse Süper Lig te blijven. Door een 2-1 nederlaag in eigen stadion tegen Sivaspor op de laatste speeldag is Samsunspor gedegradeerd.
André Bahia speelde tegen Sivaspor de gehele wedstrijd, maar kon de nederlaag niet voorkomen. Naast Samsunspor doen ook Manisaspor en Ankaragücü een stap terug.
Bahia verruilde afgelopen zomer De Kuip voor Turkije. De 28-jarige Braziliaan stond bijna zeven seizoenen onder contract bij Feyenoord.
Mentaal gezien kunnen de meesten nog wat leren van hem. Alleen hij ging daar heen op Europees Voetbal te halenquote:
Hij ging daar heen om weer te voetballen, niet omdat hij Europees voetbal wou halen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:12 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Mentaal gezien kunnen de meesten nog wat leren van hem. Alleen hij ging daar heen op Europees Voetbal te halen.
Dan jokt hij in de VI van februari.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij ging daar heen om weer te voetballen, niet omdat hij Europees voetbal wou halen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |