Ik weet nieteens wat er staatquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
In het Ajax topic wordt alleen inhoudelijke kwaliteitsposts geplaatst over voetbal. 3000 topics lang.quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
Dat doen wij wel voor jequote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet vernederen door Johan
Jij bent een held in topics openen, dus even opschieten, moet zo weg!quote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen weer naar mij?
Ja modje moet het ff aanpassenquote:
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaanquote:
Dit dus. Opbokken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
pas de tt ff aan in iets met feyenoord en niet oeyenoord danquote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En weer open, uitsluitend posts over Feijenoord of de competitie hier.
Kom op zeg
topquote:
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Kan een geweldige avond worden. Of niet.
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaan
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...
de rest van het seizoen niet dan?quote:
Dat was met Mario Been. En er zijn veel andere spelers dan vorige keer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over 1 maandje Extrainer?quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.Waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?
En stond Mulder zelden in het doel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.
Jammer, is een mooie club. De helft van de getalenteerde Limburgse jeugd heeft daar wel eens gespeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?
Jij zit er in je Feyenoord t-shirt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Vanavond dus die Feyenoord-supporter bij Voetbalfans...
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef Muto het volgende:
Ik zei aan het begin van het seizoen dat Clasie, Ramsteijn en El Ahmadi gingen opvallen. Toch twee man goed gehad.
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.quote:Op maandag 9 april 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.
Viel reuze mee.quote:Op maandag 9 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit er in je Feyenoord t-shirt?
Echt dikke onzin. Beter dan de rest wat we hebben rondlopen op de LB (nelom zuigt zwaar nowadays, Indi kan het ook niet bolwerken). Ramsteijn deed het voor een "niet zijn positie" érg goed, net als Leerdam lange tijd deed op RB.quote:Op maandag 9 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.
Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook dat hij gauw weer fit word maar ik kan me nog herinneren dat iedereen Nelom (aan het begin van het seizoen) een verademing vond vergeleken met BMI en Ramsteijn.quote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt dikke onzin. Beter dan de rest wat we hebben rondlopen op de LB (nelom zuigt zwaar nowadays, Indi kan het ook niet bolwerken). Ramsteijn deed het voor een "niet zijn positie" érg goed, net als Leerdam lange tijd deed op RB.
Nee, Ramsteijn zie ik komend seizoen graag weer aansluiten bij de groep
quote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook dat hij gauw weer fit word maar ik kan me nog herinneren dat iedereen Nelom (aan het begin van het seizoen) een verademing vond vergeleken met BMI en Ramsteijn.
Yeah right! Toen Rammsteijn geblesseerd raakte speelde BMI een stuk of 5/6 wedstrijden in de basis op de LB positie. En toen was hij zeker niet sterk! Rammsteijn speelde ook niet goed trouwens, op die positie.quote:Op maandag 9 april 2012 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Gast, BMI heeft niet eens linksback gestaan voordat Nelom in de eerste 11 zat en meespeelde op de LB voor zover ik me herinner,.
O right. Ik herinner het me weer. Nelom was toen inderdaad een wedstrijdje of 5 een 'relevatie' na die zaadpotten van BMI, en ook 'aardig' beter dan Ramsteijn.quote:Op maandag 9 april 2012 19:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Yeah right! Toen Rammsteijn geblesseerd raakte speelde BMI een stuk of 5/6 wedstrijden in de basis op de LB positie. En toen was hij zeker niet sterk!
Burn?!quote:Op maandag 9 april 2012 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O right. Ik herinner het me weer. Nelom was toen inderdaad een wedstrijdje of 5 een 'relevatie' na die zaadpotten van BMI, en ook 'aardig' beter dan Ramsteijn.
Echter zoals Nelom nu speelde versus een goedspelende Ramsteijn had hij het afgelegd. Niet voor niets dat BMI nu op LB stond zodat mijn Vrij'tjeook weer in 't veld stond als CV
Whut?quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef ThaTim het volgende:
Hij moet genoegen nemen met 3 ton. Anders is ie niet welkom.
Clubliefde of geen clubliefde.quote:
Ach ja. Dan wil Feyenoord hem niet graag.quote:
Kuijt dan in de rol van Bakkal.quote:
jammer dat het nep isquote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Dat voorstukje valt nog redelijk mee.
Ten opzichte van de vorige afleveringen van Voetbalfans.
Ik heb ergere gezien ja. Een AGOVV'er die een koe blauw had geverfd en daarmee het veld opkwam bij de aftrap, een PSV'er die thuis met z'n zoon moest oefenen om "Balazs Dzsudzak jalalala" te zingen....quote:Op maandag 9 april 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Dat voorstukje valt nog redelijk mee.
Ten opzichte van de vorige afleveringen van Voetbalfans.
bronquote:VI: Feyenoord sprak met Kuyt
Feyenoord watcher Martijn Krabbendam meldt in het programma Voetbal International dat Feyenoord inmiddels oriënterend gesproken heeft met Dirk Kuyt. Feyenoord zou er alles aan doen om Kuyt naar Rotterdam te halen. Ook Kuyt zou wel openstaan. Volgens Krabbendam heeft feyenoord begrepen dat de spits transfervrij mag vertrekken.
? Onzin.quote:
Mwah. Zou best kunnen dat Liverpool een jaarsalaris van 5 miljoen te hoog vindt voor een wisselspeler.quote:
Is in scene gezet..,quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef dribbel79 het volgende:
Feyenoord is een leuke club, prima....maar hebben jullie geen last van plaatsvervangende schaamte als je rtl7 kijkt?
Zelfs als het niet in scène is gezet, zal niemand het boeien. Dat is hetzelfde als denken dat elke Nederlandse jongere vakantieganger zich gedraagd zoals op oh oh chersoquote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Debielen zijn bij elke club.
En is allemaal in scene gezet joh
Is het ook niet, de beste man is wel degelijk gewoon Feyenoord-supporter.quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Ergens de bron dat het idd in scene gezet..zo ziet het er niet uit namelijk
Logisch, daar heb je ook de meeste keusquote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zoeken gewoon de meest kansloze volgens mij
Die van psv blijft het geniaalst
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, daar heb je ook de meeste keus
quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, daar heb je ook de meeste keus
Kuijt is een speler die Feyenoord echt wel op sleeptouw kan nemen. Zo'n speler in een jong team is goud waard.quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Dirk heeft heimwee naar Feyenoord en Katwijk, dat kan niet anders.
Maar de vraag is, zit hij nog op hetzelfde niveau als toen hij naar Liverpool vertrok, ik heb het idee dat het beste er wel vanaf is.
Maar het zou sowieso geweldig zijn als het weer terug komt, ook voor de merchandising en het publiek. Zijn inzet is aanstekelijk voor de andere spelers. Al met al een prima vervanger voor Guidetti, al zie ik eerlijk gezegd liever Guidetti blijven dan Kuijt komen.
Absoluut, zelfs bij Liverpool kan hij nog goed mee.quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kuijt is een speler die Feyenoord echt wel op sleeptouw kan nemen. Zo'n speler in een jong team is goud waard.
Enige wat ze niet moeten doen: hem een salaris aanbieden hoger dan Guidetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |