Ik weet nieteens wat er staatquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
In het Ajax topic wordt alleen inhoudelijke kwaliteitsposts geplaatst over voetbal. 3000 topics lang.quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
Kunnen we het weer over Feyenoord hebben in plaats van een internetheld pur sang? Dank u.
Als je er verder over wil praten ga naar de slowchat of het ajax topic oid.
Dat doen wij wel voor jequote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet vernederen door Johan
Jij bent een held in topics openen, dus even opschieten, moet zo weg!quote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen weer naar mij?
Ja modje moet het ff aanpassenquote:
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaanquote:
Dit dus. Opbokken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
quote:Op maandag 9 april 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Mooi, kan het hier weer over feijenoord gaan
pas de tt ff aan in iets met feyenoord en niet oeyenoord danquote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En weer open, uitsluitend posts over Feijenoord of de competitie hier.
Kom op zeg
topquote:
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaanquote:Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Kan een geweldige avond worden. Of niet.
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thuis pakten we ze ook met 3-0. Ik zie geen reden om ze niet te verslaan
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we daar met 3-0...
de rest van het seizoen niet dan?quote:
Dat was met Mario Been. En er zijn veel andere spelers dan vorige keer.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over 1 maandje Extrainer?quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.quote:Op maandag 9 april 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.quote:Op maandag 9 april 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die trainer van Genk ook aan het roer.
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?quote:Op maandag 9 april 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch met die Hadouir die men zo graag wilde hier.Waar speelt die eigenlijk tegenwoordig?
En stond Mulder zelden in het doel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En zonder Basie, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti.
Jammer, is een mooie club. De helft van de getalenteerde Limburgse jeugd heeft daar wel eens gespeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch bij Aachen dat op degraderen uit 2bundes staat?
Jij zit er in je Feyenoord t-shirt?quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Dekatria het volgende:
Vanavond dus die Feyenoord-supporter bij Voetbalfans...
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef Muto het volgende:
Ik zei aan het begin van het seizoen dat Clasie, Ramsteijn en El Ahmadi gingen opvallen. Toch twee man goed gehad.
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.quote:Op maandag 9 april 2012 19:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ramsteijn was tot zijn blessure ook exteem bazig bezig voor een nog héél grillig Feijenoord.
Viel reuze mee.quote:Op maandag 9 april 2012 19:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pepernoot van op de linksback positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |