SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 18
2. Ola Toivonen - 16
3. Tim Matavz - 10
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
Doe het PSVquote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
Hmm voor komende woensdag zal PSV moeten winnen de rest van de top 6 gelijk moeten spelen tegen elkaar. Alleen Feyenoord moet dus gaan verliezen.
Hoezo? Naar mijn inziens tweet hij toch gewoon normale dingen?quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Sinouh en Twitter
Alleen dat is al een reden om een nieuwe 3e keeper te zoeken.
Dan heb jij een rare definitie van Normaal.quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hoezo? Naar mijn inziens tweet hij toch gewoon normale dingen?
Verplichtingen, helaas. Ik hoop dit seizoen nog wel een uitwedstrijdje te pakken.quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef de_boswachter het volgende:
Nog meer Fokkers mee naar Woalwiek woensdag? Buitendam?
Hij schijnt heel goed in de groep te liggen. Van mij mag hij blijven en achter Tyon en Zoet de back up zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Sinouh en Twitter
Alleen dat is al een reden om een nieuwe 3e keeper te zoeken.
Het "waar is dat feestje" vond ik trouwens wel heel erg tenenkrommend.quote:Op maandag 9 april 2012 16:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Net de finale in zijn geheel terug gekeken, sfeer van onze zijde was top! Vrijwel geen stiltes en continu gedomineerd, prachtig.
Ja, ik ook. Maar jouw mening vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het "waar is dat feestje" vond ik trouwens wel heel erg tenenkrommend.
maar het is wel dezelfde mening als dat jij hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar jouw mening vind ik niet zo rullevant.
Excelsior begon er mee en nu doet iedereen hetquote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het "waar is dat feestje" vond ik trouwens wel heel erg tenenkrommend.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
Toch was het maar een tam zooitje in De Kuip hoor, als je Feyenoorders gewend bent.
quote:
Excelsior? MVV begon er mee in Nederland, welke het weer van Standard Luik hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Excelsior begon er mee en nu doet iedereen het
Laat hij zich concentreren op voetballen ipv dit belachelijke gedragquote:
Oke Johan. Vooral die assist was slecht.quote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Laat hij zich concentreren op voetballen ipv dit belachelijke gedrag
Wat was hij weer slecht
Wát een homoquote:
Hoe weet jij mijn echte naam?quote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke Johan. Vooral die assist was slecht.
Hij doelt op Johan Derksen, Johan...quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn echte naam?![]()
maargoed, behoudens die pass (wat natuurlijk ook maar een simpele lange bal was) was hij echt dramatisch
Johan Derksen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn echte naam?![]()
maargoed, behoudens die pass (wat natuurlijk ook maar een simpele lange bal was) was hij echt dramatisch
Moet je al die PSV'ertjes eens horen huilen als Guidetti loopt te planken of Manolevje loopt te trollenquote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Hoezo mag Pieters niet juichenWat maakt het uit of je in de lucht springt of de shuffle doet.
Hmm nooit gezien.quote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je al die PSV'ertjes eens horen huilen als Guidetti loopt te planken of Manolevje loopt te trollen.
Daarom dus.
quote:
Ik troll maar johquote:Op maandag 9 april 2012 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij doelt op Johan Derksen, Johan...
Haha, ik weet niet wat jij lult, maar de sfeer was gewoon prima. Ook op TV waren wij goed te horen. Sfeer bij Feyenoord is ook al jaren kut, net als bij ons.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed, was verder ook wel te verwachten. Wedstrijd hielp ook niet echt mee natuurlijk.
Ik vind dit wel sympathiek. De supporters deden gister hun best en vandaag is daar de reactie van het team op. Kleine vorm van interactie zo voor die laatste paar wedstrijden, lijkt me niet dom.quote:
Da Boy Tommyquote:
Leuk voor iemand met Downsyndroom jaquote:Op maandag 9 april 2012 20:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Gewoon leuk wat Pieters doet...aanstellers
quote:Op maandag 9 april 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk voor iemand met Downsyndroom ja.. man ziet er toch niet uit
Idd... geweldig ... stelletje apenquote:
moeten we weer gelijk racistisch worden?quote:Op maandag 9 april 2012 20:07 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd... geweldig ... stelletje apen
quote:Op maandag 9 april 2012 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
moeten we weer gelijk racistisch worden?
PSV is er de club gewoon niet voor. Daarvoor is de clubcultuur veel te gemoedelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Was het zo maar elke week
Dat dus. MVV begon er ooit mee in NL.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Excelsior? MVV begon er mee in Nederland, welke het weer van Standard Luik hebben.
Kan iemand een bril kopen voor Toivonen?quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef pberends het volgende:
"Het was een terechte gele kaart", zei Toivonen na de wedstrijd tegen Goal.com. "Ik raakte zijn enkel of kuit denk ik. Ik heb daarna mijn excuses aangeboden aan Overtoom. Of het een rode kaart waard was? Nee, dat denk ik niet. Ik ging voor de bal."
http://www.goal.com/nl/ne(...)nee-dat-denk-ik-niet
gewoon dom smoesje, iedereen zag dat het een domme, gevaarlijke overtreding was.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kan iemand een bril kopen voor Toivonen?
Denk ook nog een jaartje elke week spelen wel goed is en daarna kan hij de strijdt aan voor de eerste plek bij PSV in de goal.quote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat Zoet bij RKC wil blijven, kan ik overigens wel begrijpen. Hij maakt daar elke week minuten.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:48:26#vennegoor na dit seizoen weg bij #PSV. #Brands: '#locadia en #bentancourt klaar voor plaats in a-selectie.' reageer retweet
Preciesquote:Op maandag 9 april 2012 20:49 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat Zoet bij RKC wil blijven, kan ik overigens wel begrijpen. Hij maakt daar elke week minuten.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Belangrijktwitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:48:26#vennegoor na dit seizoen weg bij #PSV. #Brands: '#locadia en #bentancourt klaar voor plaats in a-selectie.' reageer retweet
Hoezo? Hij mikt op de enkel en schopt raak.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Misselijkmakende overtreding. Met een beetje pech scheurt Overtroom alles af en is het einde carriere. Totaal onnodig ook als je met 3-0 voor staat.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moooooooooi!!quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Belangrijktwitter:thijsslegers twitterde op maandag 09-04-2012 om 20:48:26#vennegoor na dit seizoen weg bij #PSV. #Brands: '#locadia en #bentancourt klaar voor plaats in a-selectie.' reageer retweet
Wel nee, we hebben al een tweetende keeper in de jeugd zittenquote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Vennegoor gaat dus
Zoet wil weer verhuurd worden.
Dus dat wordt een extra keeper op de kop tikken
Denk ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof niet dat Zoet bij RKC blijft, maar met Brood naar Roda volgt. Toch een stapje hoger en daar speelt hij ook elke week.
Goed voor zijn ontwikkeling. Opvolger voor Tyton wellicht dus belangrijk dat hij wekelijks op niveau blijft keepen. Wie zou dan tweede keeper moeten zijn? Sinouh?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof niet dat Zoet bij RKC blijft, maar met Brood naar Roda volgt. Toch een stapje hoger en daar speelt hij ook elke week.
QFT.quote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Devv het volgende:
[..]
PSV is er de club gewoon niet voor. Daarvoor is de clubcultuur veel te gemoedelijk.
Meestal wordt er volgens mij wel voor de zekerheid gekozen voor 3 keepers op niveauquote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed voor zijn ontwikkeling. Opvolger voor Tyton wellicht dus belangrijk dat hij wekelijks op niveau blijft keepen. Wie zou dan tweede keeper moeten zijn? Sinouh?
Roda was toen toch niet veel slechter dan Feyenoord? En het is een ploeg die altijd al de goede wedstrijden tegen goede ploegen spelen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
QFT.
Verder een prima overwinning in een wedstrijd die het aanzien af en toe echt niet waard was, vooral met dank aan Heracles dat moeite had om een bal goed te passen.
Jammer alleen dat een dergelijk team de finale haalt, is toch mooier wanneer je een grote club verslaat in de eindstrijd, vond het met Feyenoord tegen Roda ook een stuk minder toen we wonnen omdat het 'maar' Roda was.![]()
Benieuwd naar het vervolg in de competitie.
Bertrams is er nog niet klaar voor lijkt me. Sinouh wil alleen blijven als tweede keeper niet als derde.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Meestal wordt er volgens mij wel voor de zekerheid gekozen voor 3 keepers op niveau
Dan moet er een derde bij. Misschien een opvolger voor Sinouh zeg maar. Die dan de derde ervaren back up/mentor wordt als Zoet terug komt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bertrams is er nog niet klaar voor lijkt me. Sinouh wil alleen blijven als tweede keeper niet als derde.
Sinouh op 2 en Bertrams op 3.quote:Op maandag 9 april 2012 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed voor zijn ontwikkeling. Opvolger voor Tyton wellicht dus belangrijk dat hij wekelijks op niveau blijft keepen. Wie zou dan tweede keeper moeten zijn? Sinouh?
Ik zou het een opvallende keuze vinden.quote:
omdat er eigenlijk al heel lang gekozen is voor 3 "volwaardige" keepers in de selctie volgens mij.quote:
Nergens voor nodig wat mij betreft. Twee volwaardige keepers en één talent, is voldoende.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat er eigenlijk al heel lang gekozen is voor 3 "volwaardige" keepers in de selctie volgens mij.
Sinouh heeft het bij zijn invalbeurten goed gedaan. En dat is belangrijk want ik acht de kans wel aanwezig dat Tyton er nog een keertje uit gaat met een hersenschudding. Hij is echt nergens bang voor.quote:Op maandag 9 april 2012 22:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Sinouh een prima tweede keeper is. Dan kan Zoet na volgend seizoen terugkomen als tweede keeper.
Dit seizoen tegen Ajax viel hij toch ook in voor Tyton? Dat vond ik een erg sterke wedstrijd van 'm, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sinouh heeft het bij zijn invalbeurten goed gedaan. En dat is belangrijk want ik acht de kans wel aanwezig dat Tyton er nog een keertje uit gaat met een hersenschudding. Hij is echt nergens bang voor.
Klopt, hij verrichtte een paar wereldreddingen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit seizoen tegen Ajax viel hij toch ook in voor Tyton? Dat vond ik een erg sterke wedstrijd van 'm, als ik me niet vergis.
zit in t Twittergroepje met Pieter en Labbyquote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Sinouh is een prima 2de doelman. Denk dat hij ook goed in de groep ligt.
Inderdaad, ik zou hem ook 2e keeper maken. Als hij een goed seizoen draait kun je hem met droge ogen bedanken en Zoet introduceren als tweede keeper.quote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit dus. Hij laat bij NEC zien te kunnen voetballen, maar het is simpelweg geen afmaker.. Wat me als spits toch wel handig lijkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Zeefuik wenst een basisplaats in het eerste van PSV. Da's een mooi streven, maar zolang Lens en Matavz in de selectie zitten maakt die jongen geen aap kans. Ik zou vragen om een verlenging bij een kleinere club om jezelf met alle mazzel van de wereld op een Huntelaar-achtige wijze richting de top te werken.
Nu zet ik wel vraagtekens zo groot als de Twin Towers bij zijn capaciteiten, maar dat terzijde.
Toch was hij dat in de jeugd en bij de reserves wel. Bij NEC staat alles in het teken van Schöne. Zeefuik is daar puur en alleen targetman. Hij is iig geen man van de kleine ruimte.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit dus. Hij laat bij NEC zien te kunnen voetballen, maar het is simpelweg geen afmaker.. Wat me als spits toch wel handig lijkt.
Iedereen die voetbal snapt beaamt datquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Lens is ongeveer 5 klasses beter, zullen ze ook in Nijmegen beamen.
Hij heeft het wel in zich denk ik. Het kans soms snel gaan bij die jonge honden. Hij speelt niet slecht, ondanks dat hij wat weinig doelpunten maakt nu. Nog een seizoen uitlenen, als hij zijn draai heeft gevonden kan het best wat wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Zeefuik wenst een basisplaats in het eerste van PSV. Da's een mooi streven, maar zolang Lens en Matavz in de selectie zitten maakt die jongen geen aap kans. Ik zou vragen om een verlenging bij een kleinere club om jezelf met alle mazzel van de wereld op een Huntelaar-achtige wijze richting de top te werken.
Nu zet ik wel vraagtekens zo groot als de Twin Towers bij zijn capaciteiten, maar dat terzijde.
Ik vind Nuytinck wel een talentje. Is volgens mij wel niet heel erg groot. Maar ja, Cannavaro is ook niet heel erg groot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef rubbereend het volgende:
Zeefuik gaat nooit ook maar in de buurt van het niveau voor PSV komen. Hopelijk wil NEC Zeefuik wel houden dan kan hij misschien in een deal voor Nuytinck betrokken worden
Één van de grote verdedigende talenten van Nederland. En lijkt me niet een mega dure speler. Zeker als je NEC wat in ruil aan kan bieden. Misschien willen ze Zoet nog wel een jaartje huren, geen idee hoelang Babos nog doorkan. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Nuytinck wel een talentje. Is volgens mij wel niet heel erg groot. Maar ja, Cannavaro is ook niet heel erg groot.
Als Sinouh daarna nog doorwil kan hij gewoon weer derde keeper worden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou hem ook 2e keeper maken. Als hij een goed seizoen draait kun je hem met droge ogen bedanken en Zoet introduceren als tweede keeper.
En volgens de verhalen ligt hij heel goed in de groep en is goed voor de jonge jongensquote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
twitter:labyad20 twitterde op maandag 09-04-2012 om 21:21:16Johan Derksen kan beter met najib werken!! Zo lachwekkend reageer retweet
Ik vind eigenlijk dat we even moeten wachten tot hij daadwerkelijk een besluit heeft genomen. Hij wordt nu al min of meer met pek en veren de club uitgefloten, terwijl hij nog in dienst is van de club.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:06 schreef Scarface88 het volgende:
Labyad is woest op Johan DerksenIk vond dat Johan gisteren wel een heel goed punt had.
twitter:labyad20 twitterde op maandag 09-04-2012 om 21:21:16Johan Derksen kan beter met najib werken!! Zo lachwekkend reageer retweet
Ik vind het eigenlijk klinkklare onzin. Erg hoog PVV gehalte. Het is en blijft een keuze die gebaseerd is op gevoel. En Labyad heeft gekozen voor Marokko. Wellicht had hij het gevoel dat hij daar meer kans op speeltijd zou hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:06 schreef Scarface88 het volgende:
Labyad is woest op Johan DerksenIk vond dat Johan gisteren wel een heel goed punt had.
Heb je helemaal gelijk in, echter wijst alles er op dat hij vertrekt gezien zijn reacties en retweets op Twitter over dat Johan een hypocriet is en zelf ook voor het grote geld kiest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we even moeten wachten tot hij daadwerkelijk een besluit heeft genomen. Hij wordt nu al min of meer met pek en veren de club uitgefloten, terwijl hij nog in dienst is van de club.
Aan het eind van het seizoen kan er beter een oordeel worden geveld over hem, omdat dan ook zijn persoonlijk agenda op tafel komt te liggen.
twitter:MimounOR twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 13:15:38@Charlyluske wat een idioot is dat zeg! Zelf van Nuon overstappen naar Essent voor MEER geld maar @labyad20 mag dat niet! KLINKT EGOĎSTISCH reageer retweet
Bedoelde meer dat Sporting Portugal verhaal, niet het nationale elftal, dat is een gevoelsmatige keus waar iedereen vrij in moet zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk klinkklare onzin. Erg hoog PVV gehalte. Het is en blijft een keuze die gebaseerd is op gevoel. En Labyad heeft gekozen voor Marokko. Wellicht had hij het gevoel dat hij daar meer kans op speeltijd zou hebben.
Ga er maar vanuit dat hij allang akkoord is in Portugal. Ik durf wel een kratje bier te verwedden dat hij weg is. Kun je ook duidelijk opmaken uit al zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we even moeten wachten tot hij daadwerkelijk een besluit heeft genomen. Hij wordt nu al min of meer met pek en veren de club uitgefloten, terwijl hij nog in dienst is van de club.
Aan het eind van het seizoen kan er beter een oordeel worden geveld over hem, omdat dan ook zijn persoonlijk agenda op tafel komt te liggen.
Ik zou het opmerkelijk vinden al Van Marwijk vlak na zijn contractverlenging weg gaat bij Oranjequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Avocaat staat nu niet echt bekend dat ie jeugd brengt. Denk ook niet dat hij naar PSV gaat (evenals v. Gaal).
Volgens mij is het allang beklonken dat v. Marwijk volgend seizoen naar PSV gaat. Hij kan nu natuurlijk niet zeggen dat ie stopt na het EK maar dat ie gaat lijkt me heel reeel.
Z'n assistenten bij Oranje zitten er al en zijn steunpilaar (v. Bommel) komt ook volgend jaar.
Een stress wedstrijd wat uiteindelijk 1-2 wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken we van vanavond, RKC uit?
Als ie derde of vierde wordt in de poule, stapt ie opquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou het opmerkelijk vinden al Van Marwijk vlak na zijn contractverlenging weg gaat bij Oranje
Jeroentje helpt ons wel een handjequote:Op woensdag 11 april 2012 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat denken we van vanavond, RKC uit?
Lijkt me stug dat hij dan naar PSV gaat, hij wil nog een keertje in de echte top werken en die heb je helaas niet meer in NLquote:Op woensdag 11 april 2012 09:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie derde of vierde wordt in de poule, stapt ie oplet maar op
Je doet net alsof hij bijna dood gaatquote:Op woensdag 11 april 2012 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij dan naar PSV gaat, hij wil nog een keertje in de echte top werken en die heb je helaas niet meer in NL
Of Jeroentje wil zich bewijzen om volgend jaar eerste keeper van PSV te worden...quote:
Dat niet maar hij is wel bijna 60, dus zolang zal hij niet meer trainer blijvenquote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij bijna dood gaat
Bovendien zeg ik niet dat ik denk dat ie naar PSV komt, maar dat ie 'm gewoon peert als hij in de poule-fase eruit ligt.
Gelukkig is het een uitwedstrijd dan, maar eigenlijk zou PSV nooit moeten willen counteren tegen een matige club als RKCquote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind RKC een behoorlijk trage ploeg, er zit weinig snelheid in. Ik zou vasthouden aan de tactiek zoals tegen Heracles en het op countervoetbal proberen.
Waarom zouden ze dat niet moeten willen? In mijn ogen moet je altijd uitgaan van eigen kracht en de kracht van PSV ligt bij de snelheid van Mertens, Labyad, Lens en (als ie een goeie dag heeft) Wijnaldum. Fysiek zeer matig, maar ijzersterk in de snelheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Gelukkig is het een uitwedstrijd dan, maar eigenlijk zou PSV nooit moeten willen counteren tegen een matige club als RKC
Hmm iemand die toevallig het voetbal in België volgtquote:'PSV bekijkt Kortrijk-verdediger Zukanovic'
De toekomst van Wilfred Bouma bij PSV is nog altijd onduidelijk en de club kijkt dan ook om zich heen voor eventuele vervangers. Eén van de spelers die op het lijstje staat is Ervin Zukanovic.
De 25-jarige Zukanovic maakt dit seizoen indruk bij KV Kortrijk. De linkspoot staat vooral bekend om zijn opbouwende kwaliteiten en juist naar zo'n verdediger is PSV op zoek. De Eindhovenaren zitten dan ook regelmatig op de tribune voor de Bosniër, meldt Het Laatste Nieuws.
PSV is echter niet de enige club met interesse in Zukanovic. Ook Anderlecht, Club Brugge en Borussia Mönchengladbach zijn gecharmeerd van de verdediger, die voor een goed bod mag vertrekken bij Kortrijk. Zijn marktwaarde wordt geschat op iets minder dan een miljoen euro.
Met de interesse in Zukanovic wordt opnieuw duidelijk dat PSV zich komende zomer defensief wil versterken. Eerder nam de club Mathias 'Zanka' Jorgensen al over van FC Kopenhagen.
Misschien kunnen we die Belgen voor de gek houden door deze te ruilen met Ojo, Wuytens, Isaksson en Bouma. Of ruilen voor Engelaar. Die wilde toch nog een keer naar het buitenland.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm iemand die toevallig het voetbal in België volgt?
http://www.omroepbrabant.(...)dstrijd+PSV-VVV.aspxquote:Heurelho Gomes heeft spijt van de ereronde die hij liep in het PSV-stadion tijdens het duel PSV-VVV. Dat zegt de doelman woensdag in het AD. Zijn optreden leidde tot kritiek, omdat sommige mensen het een verkapte sollicitatie vonden voor een terugkeer naar Eindhoven. Bij Tottenham Hotspur heeft Gomes geen basisplaats meer.
In het AD zegt Gomes dat hij niets in scene heeft gezet. "Ik was in Nederland om te worden behandeld door mijn fysiotherapeut Het was de eerste keer dat ik terugkeerde in het stadion. Voor rust kwamen supporters op me af met het verzoek langs te komen. Ik was geëmotioneerd door het ontvangst in het stadion, ik kon geen nee zeggen. Achteraf had ik dat wel moeten doen."
'Tyton een uitstekende doelman'
Volgens Gomes was het nooit zijn bedoeling op deze manier een terugkeer naar Eindhoven af te dwingen. "De club heeft mij niet nodig. Tyton is een uitstekende doelman."
Wat een onzin, laat die man lekker zijn rondje maken. Supporters vinden het leuk hem weer eens te zien, de club bepaalt wel of we een nieuwe keeper nodig hebben en dat is duidelijk genoeg niet het geval op dit moment.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)dstrijd+PSV-VVV.aspx
Waarom zou hij een ronde moeten maken?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat die man lekker zijn rondje maken. Supporters vinden het leuk hem weer eens te zien, de club bepaalt wel of we een nieuwe keeper nodig hebben en dat is duidelijk genoeg niet het geval op dit moment.
Omdat dat leuk voor hem is en ook voor de supporters die daar zitten. Waarom zou hij hem niet maken?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom zou hij een ronde moeten maken?
Laat hem dat dan lekker in de rust doen. Er was gewoon een wedstrijd bezig en dat is dan gewoon een diskwalificatie naar het huidige team van PSV.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat die man lekker zijn rondje maken. Supporters vinden het leuk hem weer eens te zien, de club bepaalt wel of we een nieuwe keeper nodig hebben en dat is duidelijk genoeg niet het geval op dit moment.
Je hoeft niet naar hem te kijken... Hij loopt overal even langs, kost een minuutje maximaal en dan heb je hem ook weer gezien. Vind diskwalificatie overdreven.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef alf89 het volgende:
[..]
Laat hem dat dan lekker in de rust doen. Er was gewoon een wedstrijd bezig en dat is dan gewoon een diskwalificatie naar het huidige team van PSV.
Zoals je kon lezen vroeger supporters of hij langskwamquote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom zou hij een ronde moeten maken?
Bij PSV zijn ze blij met zo'n speler die van die 'slimmigheidjes' heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Cocu eigenlijk gereageerd op wat Toivonen deed tijdens PSV - Heracles. Volgens mij niet toch?
Trainer zal altijd achter een speler blijven staan. Martin Jol wuifde de nekbeet van Suarez op Bakkal ook weg als "liefdesbeet"quote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Cocu eigenlijk gereageerd op wat Toivonen deed tijdens PSV - Heracles. Volgens mij niet toch?
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mag hopen dat Zoet vanavond niet PSV in de weg gaat liggen
Onzin, genoeg trainers die kritiek op hun spelers kunnen hebben. Zie Koeman maar. Jol is niet echt het toonbeeld van goede trainerschapquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Trainer zal altijd achter een speler blijven staan. Martin Jol wuifde de nekbeet van Suarez op Bakkal ook weg als "liefdesbeet"
Doe het gewoon na de wedstrijd dan. Of ervoor. Tijdens de wedstrijd zit je gewoon het hele team te dissenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat dat leuk voor hem is en ook voor de supporters die daar zitten. Waarom zou hij hem niet maken?
Dat sloeg ook nergens opquote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Trainer zal altijd achter een speler blijven staan. Martin Jol wuifde de nekbeet van Suarez op Bakkal ook weg als "liefdesbeet"
Waarom zou die? Waarom die selectieve verontwaardiging als Toiboy iets doet wat niet door de beugel kan? Rose van de Graafschap doet het iedere wedstrijd. Enoh heeft er ook geregeld zo eentje tussen zitten. Die Radoslavjevic doet niets anders. En zo kan ik er nog wel een aantal noemen. Daar hoor ik ook nooit een trainer iets over zeggen, laat staan de media. Wat een onzin zeg. Ja het had rood moeten zijn, maar dit soort overtredingen zie ik vaak genoeg. Wanneer het om een elleboog gaat of om een enorme naaistreek begrijp ik dat het breed uitgemeten wordt, maar dit begint een beetje op een hetze te lijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moeten we daar op gokken en tot dan geen trainer aanstellen?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ie derde of vierde wordt in de poule, stapt ie oplet maar op
Bedoel je die kopstoot van Fernandez? Enige wat Koeman daarop zei was dat zijn hoofd op een plek was "waar ie niet hoorde te zijn".quote:Op woensdag 11 april 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, genoeg trainers die kritiek op hun spelers kunnen hebben. Zie Koeman maar. Jol is niet echt het toonbeeld van goede trainerschap
Ik snap je reactie wel. Studio Voetbal en Voetbal International beginnen beide altijd meteen over Toivonen en zijn overtredingen zijn altijd 10x in elke samenvatting terug te vinden. Zonder betiteld te worden als calimero vond ik het wel schrijnend dat vorig seizoen tijdens PSV - Ajax de elleboog van Toivonen overal werd besproken en in de samenvatting te zien was maar dat Vertonghen Marcelo in zijn zak sloeg werd geen woord over gerept en was niet in de samenvatting terug te vinden. Erg selectief.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom zou die? Waarom die selectieve verontwaardiging als Toiboy iets doet wat niet door de beugel kan? Rose van de Graafschap doet het iedere wedstrijd. Enoh heeft er ook geregeld zo eentje tussen zitten. Die Radoslavjevic doet niets anders. En zo kan ik er nog wel een aantal noemen. Daar hoor ik ook nooit een trainer iets over zeggen, laat staan de media. Wat een onzin zeg. Ja het had rood moeten zijn, maar dit soort overtredingen zie ik vaak genoeg. Wanneer het om een elleboog gaat of om een enorme naaistreek begrijp ik dat het breed uitgemeten wordt, maar dit begint een beetje op een hetze te lijken.
Quality, not quantityquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef tja77 het volgende:
Dus??? Er zijn toch voldoende (gratis) streams beschikbaar, wat is het probleem?
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doe het gewoon na de wedstrijd dan. Of ervoor. Tijdens de wedstrijd zit je gewoon het hele team te dissen
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:45 schreef Buitendam het volgende:
Het was niet eens op eigen initiatief. Hij zat op zijn gemak de wedstrijd te kijken en toen men er lucht van kreeg is een fanatieke supporter hem uit zijn stoel gaan trekken, onder het mom "Clubheld, meekomen."
Wat had ie dan moeten doen? Die gozer van zich af moeten duwen en weer op z'n plek gaan zitten?
EL3 en RKC - PSV.. Zijn moeilijk te vinden hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef tja77 het volgende:
Dus??? Er zijn toch voldoende (gratis) streams beschikbaar, wat is het probleem?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 18:08:01#Derijck speelt ipv #Bouma. Verder geen wijzigingen bij #PSV #rkcpsv reageer retweet
Ja dat leek me vrij logischquote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 18:47:48#PSV heeft weer wat hoop op (gedeelte van de) #Robert-transfersom. 'er lijkt schot in te komen', aldus Marcel #Brands zie VI van deze week reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 18:31:09#Pieters #Strootman #toivonen staan op scherp. Alledrie zeer belangrijke pionnen voor dit #PSV. Zaterdag komt #Az naar #Eindhoven #rkcpsv reageer retweet
Geen Toivonen dus tegen AZquote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ook aantal belangrijke spelers op scherp..twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 11-04-2012 om 18:31:09#Pieters #Strootman #toivonen staan op scherp. Alledrie zeer belangrijke pionnen voor dit #PSV. Zaterdag komt #Az naar #Eindhoven #rkcpsv reageer retweet
Voor Depay dusquote:Op woensdag 11 april 2012 19:04 schreef HetBrabandertje het volgende:
Gauw 0-2 maken en Toivonen naar de kant dus.
Dit..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer gaat die kut-Wijnaldum een keer naar de bankWat een matige voetballer.
Op z'n RKC-Duits wel te verstaanquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Dit wordt er eentje op zijn Duits, denk ik.. In het laatste kwartier komt er een goal..
Welnee, dit is gewoon dit PSV. Het is nagenoeg onmogelijk voor ze om 2 goede wedstrijden achter elkaar te spelen en uitwedstrijden, tja, dat kunnen de mennekes sowieso niet....quote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef miep63 het volgende:
Die wedstrijd kwam te vroeg. Ze hebben de beker nog tussen hun benen.
Nee idd. Niet meer dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon dit PSV. Het is nagenoeg onmogelijk voor ze om 2 goede wedstrijden achter elkaar te spelen en uitwedstrijden, tja, dat kunnen de mennekes sowieso niet....
Me wijf weg, 3000 euro schuld!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Staan ze vanavond weer de bussen op te wachten
klopt, maar dat was al bewezen...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blijkt iig maar weer eens dat trainerswissels geen fuck zin hebben.
Ja dat denk ik ook, valt op deze manier ook weinig te winnen ookquote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat dit met de kopjes doet. Ik verwacht eigenlijk dat het team in het restant van de competitie nu helemáál instort.
Of ze moeten gewoon de titel vergeten en vrijuit gaan spelen. Misschien werkt dat ook..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, valt op deze manier ook weinig te winnen ook
Dit. Al 30 jaar onafgebroken in Europa ofzo en dat zou je dus bijna verneuken ook nogquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef Kopstoot het volgende:
En dan mogen we heel blij zijn dat we de beker hebben gewonnen. Anders was Europees voetbal ook heel erg lastig geworden.
Daar zie ik zo naar uit. Rust. Normaal nooit... geen geld voor enige versterking.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Nog een paar weken nippen van de gifbeker en dan heel rap op naar volgend seizoen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zanka en vBommel erbij. Genoeg versterking.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Daar zie ik zo naar uit. Rust. Normaal nooit... geen geld voor enige versterking.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef Shreyas het volgende:
hahahahaha zelf verzonnen??? Echt de eerste keer dat ik deze mooie mop hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dezelfde lapzwanzenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Nog een paar weken nippen van de gifbeker en dan heel rap op naar volgend seizoen.
Dit. De arrogante kopjes dachten wel weer even te winnen op halve kracht van RKC na de geweldige overwinning in de kuip op een door de spanning verlamd elftal. Zo voorspelbaar dit seizoen inmiddels.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had er geld op moeten inzetten. Zo voorspelbaar dat we hier weer tegen zeperd oplopen.
Ik vind dit seizoen anders alles behalve voorspelbaarquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. De arrogante kopjes dachten wel weer even te winnen op halve kracht van RKC na de geweldige overwinning in de kuip van een door de spanning verlamd elftal. Zo voorspelbaar dit seizoen inmiddels.
Die we hard nodig zullen hebben om ons te plaatsen voor de Europa League. Eerlijk gezegd had ik liever een seizoen zonder Europa gehad om eens écht in alle rust te kunnen bouwen.quote:
Psv is heel voorspelbaar, de rest van de competitie nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen anders alles behalve voorspelbaar![]()
Zoals Feyenoord? Dat moet je niet willen. PSV speelt al bijna 30 jaar onafgebroken in Europa.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die we hard nodig zullen hebben om ons te plaatsen voor de Europa League. Eerlijk gezegd had ik liever een seizoen zonder Europa gehad om eens écht in alle rust te kunnen bouwen.
Ik ook. Wat heb je nog aan dat Europa dan. Alleen maar flutwedstrijden tegen teams uit het Oostblok, en dan kom je tegen een redelijk team en je vliegt er meteen uit in de tweede ronde of de kwartfinale.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die we hard nodig zullen hebben om ons te plaatsen voor de Europa League. Eerlijk gezegd had ik liever een seizoen zonder Europa gehad om eens écht in alle rust te kunnen bouwen.
UEFA coëfficiënt punten zodat je makkelijkere clubs loot mocht je CL voorronde bereiken?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Wat heb je nog aan dat Europa dan. Alleen maar flutwedstrijden tegen teams uit het Oostblok, en dan kom je tegen een redelijk team en je vliegt er meteen uit in de tweede ronde of de kwartfinale.
Haha, alsof wij ooit die Portugezen of zo in gaan halen. Is gewoon een kwestie van Oost-Europa en Turkije op achterstand houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
UEFA coëfficiënt punten zodat je makkelijkere clubs loot mocht je CL voorronde bereiken?
Lekker aantrekkelijk voor spelers ja, een club zonder Europees voetbalquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Clubpunten. Geen landenpunten.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, alsof wij ooit die Portugezen of zo in gaan halen. Is gewoon een kwestie van Oost-Europa en Turkije op achterstand houden.
Maar ik word zo ziek van die instelling van die honden op het veld!
PSV heeft die punten hard nodig om in de juiste pot terecht te komen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, alsof wij ooit die Portugezen of zo in gaan halen. Is gewoon een kwestie van Oost-Europa en Turkije op achterstand houden.
Maar ik word zo ziek van die instelling van die honden op het veld!
Waarom niet? De EL begint ook pas zo rond de kwartfinale geld op te leveren. Tot die tijd mag je blij zijn dat je break-even speelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord? Dat moet je niet willen. PSV speelt al bijna 30 jaar onafgebroken in Europa.
True that. Al had ik het niet aan zien komenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Psv is heel voorspelbaar, de rest van de competitie niet
Zoals hierboven aangegeven, om de UEFA club punten. En zoals door Rubbereend is het aantrekkelijker voor spelers als je als club Europees speelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? De EL begint ook pas zo rond de kwartfinale geld op te leveren. Tot die tijd mag je blij zijn dat je break-even speelt.
Nee, nu staan de toppers wel te springen om naar Eindhoven te komenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lekker aantrekkelijk voor spelers ja, een club zonder Europees voetbal
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben er strontziek van! Morgen ga ik weer voor dag en dauw mijn nest uit om te werken. Kunnen deze overbetaalde lutsers een voorbeeld aan nemen! Teringlijers met hun kutinstelling in de eerste helft. Tyfushonden zijn het.
Eens. Maar goed, de NL'se competitie is ook niet zo hoogstaand. Moet je dan ook daar maar mee stoppen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ook. Wat heb je nog aan dat Europa dan. Alleen maar flutwedstrijden tegen teams uit het Oostblok, en dan kom je tegen een redelijk team en je vliegt er meteen uit in de tweede ronde of de kwartfinale.
Nee, maar Europa vind ik tegenwoordig meer een lastige bijkomstigheid dan dat ik er echt van geniet to be honest.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eens. Maar goed, de NL'se competitie is ook niet zo hoogstaand. Moet je dan ook daar maar mee stoppen?
Jepquote:
Dat is de goede instellingquote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat maakt toch geen kut meer uit, derde of achtste. Kunnen we beter AZ aan nog wat puntjes helpen zodat het iig tot slotdag spannend om kampioenschap blijft.
Nog bedankt voor het overnemen van Wijnaldum.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij zijn het lachertje van de eredivisie. Zelfs Feyenoord staat boven ons. Is toch ongelofelijk.
Er ís geen Cocu-effect, of wie-dan-ook-effect, trainerswissels tijdens het seizoen zijn vrijwel altijd zinloos. Sowieso wordt er veel te veel toegeschreven aan trainers.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het Cocu-effect is ook maar van korte duur.
Willen jullie hem weer terug nemen wanneer jullie CL halen?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het overnemen van Wijnaldum.
Nee. Hou hem maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Willen jullie hem weer terug nemen wanneer jullie CL halen?
Volgende week winnen en je doet gewoon weer mee om het kampioenschap/2e plek.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat maakt toch geen kut meer uit, derde of achtste. Kunnen we beter AZ aan nog wat puntjes helpen zodat het iig tot slotdag spannend om kampioenschap blijft.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende week winnen en je doet gewoon weer mee om het kampioenschap/2e plek.
[ afbeelding ]
Ja, dat roepen we na elke verlies partijquote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon lekker vrijuit voetballen vanaf nu, direct druk zetten, afjagen en zie maar waar het schip strand.
Hou die kaarten maar. Misschien wordt alles anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb nog 2 kaarten voor psv-az liggen.
wil ze gewoon uit woede verkopen voor 1 euro p.s.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staat nu écht niets meer op het spel.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat roepen we na elke verlies partijgaat gewoon niks worden, troostprijs is al binnen.
Ik bied 10 euro.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb nog 2 kaarten voor psv-az liggen.
wil ze gewoon uit woede verkopen voor 1 euro p.s.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar bij dit zooitje lamballen betekent dat gewoon dat ze voor de zesde plaats gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er staat nu écht niets meer op het spel.
Ach kom op man doe ff normaal mietje. gewoon met 1-1-8!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon 3-3-4 spelen. Der is toch niks meer te verliezen. Alles of niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |