Hij gebruikt dit niet voor zijn loondienstverband, maar voor zijn eigen onderneming.quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef starla het volgende:
Volgens mij mag je duurzame goederen alleen aftrekken onder de persoonsgebonden aftrekpost studiekosten. Dus als je het niet voor je studie of opleiding nodig hebt, maar wel voor werk, is het niet aftrekbaar.
Waarom dan??quote:
Resultaatbepaling voor ROW gaat op dezelfde manier als winst uit onderneming.quote:
En wat betekent dat dan voor mij?quote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Resultaatbepaling voor ROW gaat op dezelfde manier als winst uit onderneming.
Ga ik doen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef starla het volgende:
Ja, je geeft de onkosten op waardoor je inkomsten uit overige werkzaamheden daalt. Dat is anders dan een aftrekpost over het belastbaar inkomen in box 1. Fiscaal een verschil, maar in de praktijk maakt dat inderdaad niet veel uit.
Een tip: vraag het op belasting forum.
Daar lopen belastingadviseurs rond die gratis advies geven.
Dat je de kosten gerelateerd aan je werkzaamheid in principe af mag trekken.quote:
Effectief niets.quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef crossover het volgende:
Wat is het verschil tussen kostenpost en het aftrekken van de kosten van het inkomen?
Wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef starla het volgende:
...
Een tip: vraag het op belasting forum.
Daar lopen belastingadviseurs rond die gratis advies geven.
Nee hoor, de fiscus heeft de aanmaningen nog niet verstuurd. In die aanmaning staat dat je nog 2 weken de tijd hebt om aangifte te doen. Doe je dat niet binnen die tijd, dan pas volgt een boete.quote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef Yreal het volgende:
Zijn we trouwens niet een beetje laat voor de aangiften?Gingen ze dit jaar sneller op beboeten, toch?
Oke, ik dacht dat ze die dit jaar binnen een week zouden versturenquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee hoor, de fiscus heeft de aanmaningen nog niet verstuurd. In die aanmaning staat dat je nog 2 weken de tijd hebt om aangifte te doen. Doe je dat niet binnen die tijd, dan pas volgt een boete.
Jij stuurt toch wel een factuur???quote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef DonJames het volgende:.
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?
Welnee, gaat allemaal zwart.quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij stuurt toch wel een factuur???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Welnee, gaat allemaal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Welnee, gaat allemaal zwart.Waarom twijfelde ik aan de inhoud van je spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
zoals de waard is.....................................................................quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom twijfelde ik aan de inhoud van je spoiler?
Ik moet wel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals de waard is.....................................................................
krijg het al tig jaren rond de weken van 10-20 meiquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:28 schreef Probability het volgende:
Wanneer krijg je meestal het geldbedrag op je rekening? Wie heeft het al?
voorgaande jaren ook gehad (heeft bij mij te maken met voorlopige teruggaaf), de BD verrekent het zelfquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:41 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb op dezelfde dag 2 brieven gehad. 1 brief zei dat ik x euro moest betalen, en de andere brief zei dat ik x euro terug krijg. Ik krijg meer terug dan wat ik moet betalen. Verrekent de BD dat zelf of moet ik gewoon betalen en maken zij dan over wat ik hoor te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |