Jij stuurt toch wel een factuur???quote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef DonJames het volgende:.
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?
Welnee, gaat allemaal zwart.quote:Op maandag 16 april 2012 14:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij stuurt toch wel een factuur???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Welnee, gaat allemaal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Welnee, gaat allemaal zwart.Waarom twijfelde ik aan de inhoud van je spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
zoals de waard is.....................................................................quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waarom twijfelde ik aan de inhoud van je spoiler?
Ik moet wel.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals de waard is.....................................................................
krijg het al tig jaren rond de weken van 10-20 meiquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:28 schreef Probability het volgende:
Wanneer krijg je meestal het geldbedrag op je rekening? Wie heeft het al?
voorgaande jaren ook gehad (heeft bij mij te maken met voorlopige teruggaaf), de BD verrekent het zelfquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:41 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb op dezelfde dag 2 brieven gehad. 1 brief zei dat ik x euro moest betalen, en de andere brief zei dat ik x euro terug krijg. Ik krijg meer terug dan wat ik moet betalen. Verrekent de BD dat zelf of moet ik gewoon betalen en maken zij dan over wat ik hoor te krijgen?
Heb net m'n geld gehadquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:45 schreef Blik het volgende:
[..]
voorgaande jaren ook gehad (heeft bij mij te maken met voorlopige teruggaaf), de BD verrekent het zelf
Zelfde hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:19 schreef ninasky het volgende:
Dagtekening 19 april, geld gekregen op 17 april
Ja, want hier vragen we allemaal geld.quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef starla het volgende:
Een tip: vraag het op belasting forum.
Daar lopen belastingadviseurs rond die gratis advies geven.
Ja, slik dat maar even in meneertje.quote:
Was een dubbelpost verdomme. Hij staat er nu boven!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, slik dat maar even in meneertje.
Wat is het punt dan? Hier lopen ook fiscalisten die gratis advies geven.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef starla het volgende:
Dat is het punt niet en dat weet je dondersgoed.
En goede ook, als ik het zo inschat.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat is het punt dan? Hier lopen ook fiscalisten die gratis advies geven.
En de vraag van die vraagsteller was al beantwoord: voor resultaatbepaling van ROW gelden dezelfde regels als voor resultaatbepaling van Winst (gkg).
Kijk, nu snap ik je puntquote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef starla het volgende:
Ik heb een hele grote neus. Daarmee kan ik via de kabel ruiken of er fiscalisten rondlopen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Ik zie het al, jij hebt geen stofzuiger meer nodig.quote:
kortom het was jouw aanname dat er hier geen fiscalisten rond lopen omdat jij alleen maar mensen ziet reageren die gratis fiscaal advies geven?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:02 schreef starla het volgende:
Ik heb een hele grote neus. Daarmee kan ik via de kabel ruiken of er fiscalisten rondlopen hier.
Nogmaals, dat doen ze dus niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hmm, als ze dan uitgaan van 'eerst ontvangen, eerst verwerkt' zal die van mij ook wel snel komen, was geloof ik 8 of 9 maart...
Veranderen, aangifte opnieuw indienen. En het is niet erg als ze er achter komen, het is erg als jij niets doet en zij er niet achter komenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef YebCar het volgende:
ik ben erachter gekomen dat ik iets heb vergeten in te vullen. Scheelt zo een 300 euro aan teruggave in mijn voordeel.
Alsnog veranderen? of is het niet zo erg als ze erachter komen?
Je kunt gewoon als gast vragen stellen, aanmelden is niet eens nodigquote:Op woensdag 18 april 2012 13:52 schreef crossover het volgende:
Heb me geprobeerd aan te melden bij dat forum, maar dat werkt voor geen meter.
Het ligt eraan hoe je zijn post interpreteert. Ik kan hem namelijk op 2 manieren lezen. Op de manier zoals jij het verwoord of zoals ik hem eerder interpreteer, hij is iets vergeten in te voeren waardoor hij recht heeft op 300 euro minder dan dat in zijn aanslag staat. En of hij dan een boete krijgt als de belastingdienst erachter komt dat hij eventueel moedwillig informatie heeft achtergehouden.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nogmaals, dat doen ze dus niet.
[..]
Veranderen, aangifte opnieuw indienen. En het is niet erg als ze er achter komen, het is erg als jij niets doet en zij er niet achter komen
Vreemdquote:Op woensdag 18 april 2012 14:38 schreef crossover het volgende:
Ik zie die optie nergens. "Je moet ingelogd zijn om berichten te kunnen plaatsen."
`de volgorde van verwerken heeft NIETS te maken met de VT of aftrekposten of datum van indienen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Had jij een voorlopige aanslag ingevuld en je vriendin niet?
Had jij specifieke aftrekposten en je vriendin niet?
Zo maar een paar redenen waarom misschien de verwerking langer nodig heeft...?
je hebt de bevestiging gezien en evt geprint dat hij is verzonden?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Niwre83 het volgende:
Na altijd maar meelezen, nu zelf een vraagje..
Mijn vriendin en ik hebben via hetzelfde aangifteprogramma op dezelfde dag en ongeveer 5 minuten na elkaar de aangifte inkomstenbelasting 2011 ingevuld.
Nu heeft mijn vriendin vorige week al haar definitieve aanslag gehad met een dagtekening van 19 april en heeft gisteren het geld ook ontvangen.
Je raad het al.. ik heb nog helemaal niets (gehoord).
Is dit normaal of moet ik de belastingdienst bellen om na te vragen of mijn aangifte wel binnen is gekomen?
Alvast bedankt!
Ik had een voorlopige aanslag.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef Schild het volgende:
Degene die nu al het geld hebben zitten volgens mij bij die 40.000 'test-aangiftes' die gelijk definitief zijn. Dit waren aangiftes waarbij de BD overtuigd is van de juistheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |