Oh, nou, als je mazzel hebt word je ontslagen en ga je de bijstand in, krijg je zomaar 200 euro meerquote:Op maandag 9 april 2012 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb jaren van minder gedaan.
laatste tijd is het wel wat krapjes omdat ik met 2 huizen te betalen zit (oude huis is nog niet verkocht) maar zelfs dan kom ik nog gewoon rond.
[..]
Vind ik ook wel een beetje. Zo zijn er mensen die hun hele leven in de ziektewet lopen door allerlei omstandigheden die gewoon tegen ouderen die wel hun hele leven hebben gewerkt zeggen dat ze maar bij de bollen moeten gaan werken.quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind dat er hier heel discriminerend wordt gesproken over mensen in de bijstand, alsof het allemaal tokkies zijn. Ik zie dus geen verschil met de PVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh, nou, als je mazzel hebt word je ontslagen en ga je de bijstand in, krijg je zomaar 200 euro meer
quote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Vooral de VVD nog veel groter maken dan die nu al is. Kunnen we straks allemaal naar de voedselbank.
Collectieve verdwazing van het electoraat in optima forma.Stemmen op de VVD maakt niet dat je opeens slechter met je budget omgaat en de voedselbank nodig hebt. Maar bedankt dat je een discussie waarin het niet relevant is toch probeert om te buigen naar een politiek verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het hier nu niet om.
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD maakt niet dat je opeens slechter met je budget omgaat en de voedselbank nodig hebt. Maar bedankt dat je een discussie waarin het niet relevant is toch probeert om te buigen naar een politiek verhaal
Daar gaat deze discussie niet over.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??
Dan breng ik dat nu in.quote:Op maandag 9 april 2012 12:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Daar gaat deze discussie niet over.
Inderdaad. Dit heeft alles met politiek te maken, zowel de oorzaken als gevolgen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapotquote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem maar van me aan dat ik geen onzin verkondig in deze. Kom op entiteiten, we gaan toch niet in discussie over feiten? Een auto VERGROOT je kansen, meer niet.²
quote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapot
quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.
Nee het veroordelen van mensen in de bijstand is niet lekker makkelijkquote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef detulp050 het volgende:
Prima, haak ik af. Er worden al genoeg hatelijke en bijna blinde discussies gevoerd richting politieke partijen. Veel plezier dan nog met elkaar.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.
Beleid van de VVD drijft een grotere groep naar de voedselbank. Hun beleid is gericht om de mensen aan de onderkant uit te knijpen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapot
Aco zo, ja 50 meter lopen dat kan natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een bedrijven terrein is onbereikbaar per OV als je meer dan 50 meter moet lopen, dat is volgens mij de definitie.
[..]
Ik werk nu 11 jaar, heb veel verschillende banen gehad en ben nog NOOIT naar een eigen auto gevraagd. Wel of ik een rijbewijs heb maar nooit was een eigen auto een vereiste.
3,7 kilometer lopen. Wel goed lezen a.u.b.quote:Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aco zo, ja 50 meter lopen dat kan natuurlijk ook niet.
Welk bedrijven terrein is dat?quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Even gegoogled voor je, 3,7 kilometer.
Edit: of 1,8 kilometer. Daar zit ook nog een bushalte volgens google. Daar kan je echter niet komen met de busverbinding.
Dat is toch gauw tien minuten fietsen. Afgrijselijk, dat kan echt niet.quote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
3,7 kilometer lopen. Wel goed lezen a.u.b.
Een fiets is duur in aanschaf. Wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 9 april 2012 12:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is toch gauw tien minuten fietsen. Afgrijselijk, dat kan echt niet.
de SP gaat het oplossenquote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar goed, Nederland, wordt gelukkig met een grote VVD. Het is toch immers altijd de ander die het ongeluk treft en naar de voedselbank kan.
Het land krijgt gewoon wat het verdient.
Het land is verloren aan zelfkastijding
Een fiets heb je er zo uit.quote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Een fiets is duur in aanschaf. Wie gaat dat betalen?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |