Oh, nou, als je mazzel hebt word je ontslagen en ga je de bijstand in, krijg je zomaar 200 euro meerquote:Op maandag 9 april 2012 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb jaren van minder gedaan.
laatste tijd is het wel wat krapjes omdat ik met 2 huizen te betalen zit (oude huis is nog niet verkocht) maar zelfs dan kom ik nog gewoon rond.
[..]
Vind ik ook wel een beetje. Zo zijn er mensen die hun hele leven in de ziektewet lopen door allerlei omstandigheden die gewoon tegen ouderen die wel hun hele leven hebben gewerkt zeggen dat ze maar bij de bollen moeten gaan werken.quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind dat er hier heel discriminerend wordt gesproken over mensen in de bijstand, alsof het allemaal tokkies zijn. Ik zie dus geen verschil met de PVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh, nou, als je mazzel hebt word je ontslagen en ga je de bijstand in, krijg je zomaar 200 euro meer
quote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Vooral de VVD nog veel groter maken dan die nu al is. Kunnen we straks allemaal naar de voedselbank.
Collectieve verdwazing van het electoraat in optima forma.Stemmen op de VVD maakt niet dat je opeens slechter met je budget omgaat en de voedselbank nodig hebt. Maar bedankt dat je een discussie waarin het niet relevant is toch probeert om te buigen naar een politiek verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat het hier nu niet om.
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD maakt niet dat je opeens slechter met je budget omgaat en de voedselbank nodig hebt. Maar bedankt dat je een discussie waarin het niet relevant is toch probeert om te buigen naar een politiek verhaal
Daar gaat deze discussie niet over.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??
Dan breng ik dat nu in.quote:Op maandag 9 april 2012 12:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Daar gaat deze discussie niet over.
Inderdaad. Dit heeft alles met politiek te maken, zowel de oorzaken als gevolgen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof de poltiek niet relevant is voor het mede onstaan van een probleem dat armoede heet??
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapotquote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neem maar van me aan dat ik geen onzin verkondig in deze. Kom op entiteiten, we gaan toch niet in discussie over feiten? Een auto VERGROOT je kansen, meer niet.²
quote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapot
quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.
Nee het veroordelen van mensen in de bijstand is niet lekker makkelijkquote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef detulp050 het volgende:
Prima, haak ik af. Er worden al genoeg hatelijke en bijna blinde discussies gevoerd richting politieke partijen. Veel plezier dan nog met elkaar.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap zijn vergroot ook je kansen. Daarom moeten mensen in de bijstand plastische chirurgie gegeven worden.
Beleid van de VVD drijft een grotere groep naar de voedselbank. Hun beleid is gericht om de mensen aan de onderkant uit te knijpen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens, rechtse asociale partijen als de VVD, PvdA, D66 en het CDA moeten kapot
Aco zo, ja 50 meter lopen dat kan natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 9 april 2012 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een bedrijven terrein is onbereikbaar per OV als je meer dan 50 meter moet lopen, dat is volgens mij de definitie.
[..]
Ik werk nu 11 jaar, heb veel verschillende banen gehad en ben nog NOOIT naar een eigen auto gevraagd. Wel of ik een rijbewijs heb maar nooit was een eigen auto een vereiste.
3,7 kilometer lopen. Wel goed lezen a.u.b.quote:Op maandag 9 april 2012 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aco zo, ja 50 meter lopen dat kan natuurlijk ook niet.
Welk bedrijven terrein is dat?quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Even gegoogled voor je, 3,7 kilometer.
Edit: of 1,8 kilometer. Daar zit ook nog een bushalte volgens google. Daar kan je echter niet komen met de busverbinding.
Dat is toch gauw tien minuten fietsen. Afgrijselijk, dat kan echt niet.quote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
3,7 kilometer lopen. Wel goed lezen a.u.b.
Een fiets is duur in aanschaf. Wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 9 april 2012 12:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is toch gauw tien minuten fietsen. Afgrijselijk, dat kan echt niet.
de SP gaat het oplossenquote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar goed, Nederland, wordt gelukkig met een grote VVD. Het is toch immers altijd de ander die het ongeluk treft en naar de voedselbank kan.
Het land krijgt gewoon wat het verdient.
Het land is verloren aan zelfkastijding
Een fiets heb je er zo uit.quote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Een fiets is duur in aanschaf. Wie gaat dat betalen?²
Iemand die in de bijstand zit natuurlijk, met 1700 netto moet dat toch wel te doen zijn, en anders stoppen ze maar met rokenquote:Op maandag 9 april 2012 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een fiets is duur in aanschaf. Wie gaat dat betalen?²
Inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 12:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is toch gauw tien minuten fietsen. Afgrijselijk, dat kan echt niet.
sorry, maar 10 km is echt wel te fietsen... ook als het nog vroeg is.quote:Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals ik al schreef kan je dan ook niet op tijd beginnen. Dat betekent dat je voor veel banen sowieso al niet in aanmerking komt.
Bij veel banen in de logistieke sector moet je vroeger beginnen.
Onmenselijke prestatie.quote:Op maandag 9 april 2012 12:22 schreef Nielsch het volgende:
mijn vrouw fietst af en toe wel eens 16 kilometer naar haar werk. gewoon, omdat ze dat lekker vindt. auto pakt ze dan op dagen dat het kutweer is.
Lekkere mentaliteit. Ze heeft zeker ook vaak "hoofdpijn"?quote:Op maandag 9 april 2012 12:22 schreef Nielsch het volgende:
mijn vrouw fietst af en toe wel eens 16 kilometer naar haar werk. gewoon, omdat ze dat lekker vindt. auto pakt ze dan op dagen dat het kutweer is.
Fijn als je die keuze hebt. Maar als je geen keuze hebt, zal je ook door kutweer moeten.quote:Op maandag 9 april 2012 12:22 schreef Nielsch het volgende:
Klopt, maar het grootste deel van de mensen woont verder van hun werkplek denk ik. Als ik naar mijn directe collega's kijk zeker wel in ieder geval.quote:Op maandag 9 april 2012 12:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sorry, maar 10 km is echt wel te fietsen... ook als het nog vroeg is.
Tja ik fietste vroeger 15 km naar de kassen in het Westland.quote:Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals ik al schreef kan je dan ook niet op tijd beginnen. Dat betekent dat je voor veel banen sowieso al niet in aanmerking komt.
Bij veel banen in de logistieke sector moet je vroeger beginnen.
En daar ga je dood van?quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Ludd het volgende:
Fijn als je die keuze hebt. Maar als je geen keuze hebt, zal je ook door kutweer moeten.
Klopt, maar heel veel users hier doen neerbuigend over de bezoekers van voedselbanken. Alsof het allemaal dikke rokende BMW rijdende mensen zijn die het eigenlijk niet nodig hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Re het volgende:
het OV is ook niet meer zo goedkoop natuurlijk, verder ging het toch over voedselbanken etc...?
Daar had ik nog niets eens aan gedacht inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 12:24 schreef Re het volgende:
het OV is ook niet meer zo goedkoop natuurlijk, verder ging het toch over voedselbanken etc...?
Ja, dat kan natuurlijk niet, mensen door kutweer laten fietsen. Dat is mishandeling. Nee, dan moeten we ze maar thuis laten zitten en elke maand 680 euro op hun rekening over maken. Want ja, stel je voor dat zo iemand door de regen moet fietsen...quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Fijn als je die keuze hebt. Maar als je geen keuze hebt, zal je ook door kutweer moeten.
Ik vind de vergelijking nogal mank gaan.quote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef Ludd het volgende:
Je gaat er ook niet dood van als je elke dag 6 uur moet reizen. Vind je dat redelijk?
Jij snapt het.quote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet, mensen door kutweer laten fietsen. Dat is mishandeling. Nee, dan moeten we ze maar thuis laten zitten en elke maand 680 euro op hun rekening over maken. Want ja, stel je voor dat zo iemand door de regen moet fietsen...
Kijk, de tactiek van links: kom je met een oplossing die hen niet bevalt, dan trekken ze totaal iets anders in het belachelijke en doen ze alsof dat andere net zo erg is als de initiële oplossing. Triest.quote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je gaat er ook niet dood van als je elke dag 6 uur moet reizen. Vind je dat redelijk?
Dat gaat hij ook.quote:Op maandag 9 april 2012 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking nogal mank gaan.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 9 april 2012 12:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, de tactiek van links: kom je met een oplossing die hen niet bevalt, dan trekken ze totaal iets anders in het belachelijke en doen ze alsof dat andere net zo erg is als de initiële oplossing. Triest.
dat zie ik eigenlijk nooit staan... maar wellicht is dat voor ander soort werk dan dat ik uitvoer.quote:Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik reageerde alleen maar op het feit dat iemand zei dat een auto je kansen op werk niet vergroot, en dat werkgevers daar nooit om vragen.
Bij mij wel dus.
Hoe vaak zie je al niet in een personeelsadvertentie staan dat er geëist wordt dat je binnen een straal van een x-aantal kilometer van de werkplek woont?
Ik werk al jaren naar tevredenheid bij hetzelfde bedrijf, ben dus niet op zoek naar ander werk.quote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat zie ik eigenlijk nooit staan... maar wellicht is dat voor ander soort werk dan dat ik uitvoer.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik reageerde alleen maar op het feit dat iemand zei dat een auto je kansen op werk niet vergroot, en dat werkgevers daar nooit om vragen.
Bij mij wel dus.
Hoe vaak zie je al niet in een personeelsadvertentie staan dat er geëist wordt dat je binnen een straal van een x-aantal kilometer van de werkplek woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |