abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 23:31:29 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110080483
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een filmpje voor je, filmpjesjunkie:
die is al 1 jaar oud |:(
  zondag 8 april 2012 @ 23:35:48 #52
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110080720
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die is al 1 jaar oud |:(
Je had hem toch nooit eerder gezien dus wat maakt het uit?
Wat vond je ervan trouwens?
  zondag 8 april 2012 @ 23:42:48 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110081140
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je had hem toch nooit eerder gezien dus wat maakt het uit?
Wat vond je ervan trouwens?
hoop blabla, even daar gelaten dat het een Jood is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:45:34 ]
  zondag 8 april 2012 @ 23:45:56 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110081350
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoop blabla, even daar gelaten dat het een Jood is.
Ik vond dat hij de discussie die wij hier met z'n allen voeren wel aardig typeerde eigenlijk, want dat is in feite ook een hoop blabla. Wat zijn Joodse roots er mee te maken hebben ontgaat me een beetje eerlijk gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:47:32 ]
  zondag 8 april 2012 @ 23:58:33 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110082006
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik vond dat hij de discussie die wij hier met z'n allen voeren wel aardig typeerde eigenlijk, want dat is in feite ook een hoop blabla. Wat zijn Joodse roots er mee te maken hebben ontgaat me een beetje eerlijk gezegd.
Joden lopen als een rode draad door 9/11 heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:48:44 ]
  maandag 9 april 2012 @ 00:01:44 #56
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110082160
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Joden lopen als een rode draad door 9/11 heen.
En die Joden hebben een lijntje met alle andere Joden zodat ze hen kunnen instrueren om hun mondje te houden? Of, veel geniepiger nog, achteloze interviewers en youtubefilmpjeskijkers zoals jezelf met een kluitje in het riet kunnen sturen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:46:14 ]
  maandag 9 april 2012 @ 00:09:50 #57
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110082524
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

En die Joden hebben een lijntje met alle andere Joden zodat ze hen kunnen instrueren om hun mondje te houden? Of, veel geniepiger nog, achteloze interviewers en youtubefilmpjeskijkers zoals jezelf met een kluitje in het riet kunnen sturen?
je bent aan het trollen en stoken, kom eens met iets nieuwswaardigs....
  maandag 9 april 2012 @ 00:14:00 #58
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110082709
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

9/11 is oud nieuws dude, er is tegenwoordig helemaal niets nieuwswaardigs meer te vertellen. Al een aantal jaren niet eigenlijk, je zei het zelf ook al. Wat wij hier doen is sentiment.
pi_110083163
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet? De wing tip vortex volgt het vliegtuig. Maar een klein gedeelte van de directe vuurbal/rookwolk zit aan de achterkant. Zoveel vortex hoef je dus niet te verwachten, en inderdaad, je ziet een kleine draaiing in de wolken waar je dat ongeveer zou verwachten.
stel dat je gelijk hebt... Niet dat ik dat denk, maar gewoon..stel....

Hoe zit het met de andere zaken?.... en dat zijn er nogal wat. Heb je daar ook zo'n briljante analyse bij?
  maandag 9 april 2012 @ 00:24:57 #60
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110083216
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

9/11 is oud nieuws dude, er is tegenwoordig helemaal niets nieuwswaardigs meer te vertellen. Al een aantal jaren niet eigenlijk, je zei het zelf ook al. Wat wij hier doen is sentiment.
Daar geef ik je wel gelijk in, soms denk ik dat er nog hoop is,maar het meer bedelen om geld voor een nieuw onderzoek wat er nooit zal komen. fukushima is the real shit, paar open reactoren voor al meer dan een jaar en de shit komt in de gehele voedselketen "Terecht"
  maandag 9 april 2012 @ 00:30:40 #61
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110083503
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Daar geef ik je wel gelijk in, soms denk ik dat er nog hoop is,maar het meer bedelen om geld voor een nieuw onderzoek wat er nooit zal komen. fukushima is the real shit, paar open reactoren voor al meer dan een jaar en de shit komt in de gehele voedselketen "Terecht"
Dat nieuwe onderzoek gaat er idd niet komen. Dat zou overigens ook een volkomen nutteloze exercitie zijn want als de samenzweerders een beetje clever zijn hebben ze hun sporen allang uitgewist natuurlijk. Dus wat dat betreft kun je je energie beter steken in zaken als Fukushima oid, precies wat de Jood Chomsky zegt in dat filmpje. Krijg je toch nog goed advies van een Jood!
pi_110086027
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

QFT...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 9 april 2012 @ 09:36:37 #64
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_110087527
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoop blabla, even daar gelaten dat het een jew is.
Die Trollen sind unser Unglück!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_110087707
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

stel dat je gelijk hebt... Niet dat ik dat denk, maar gewoon..stel....

Hoe zit het met de andere zaken?.... en dat zijn er nogal wat. Heb je daar ook zo'n briljante analyse bij?
Volgens mij zijn al die andere zaken die jij noemt ook allemaal één voor één in de andere topics onderuit gehaald. Dat jij echter halstarrig vast blijft houden aan je religie, dat is jouw probleem, niet dat van mensen die wel verstand hebben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_110088378
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Volgens mij zijn al die andere zaken die jij noemt ook allemaal één voor één in de andere topics onderuit gehaald. Dat jij echter halstarrig vast blijft houden aan je religie, dat is jouw probleem, niet dat van mensen die wel verstand hebben.
Dat is dus niet zo. Nu niet zo flauw gaan doen Hoppa. Kijk 07 en haal het onderuit. Ik denk niet dat je dat op overtuigende wijze zal lukken.

Hoe jullie debunken is trouwens meestal van bedroevend niveau. Dat moet wel even gezegd worden.
pi_110092589
quote:

[..]

Zoals piloten en engineers?
  maandag 9 april 2012 @ 13:22:45 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110092658
quote:

[..]

De ene gelovige beschuldigt een ander van geloof. HA!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 april 2012 @ 13:24:58 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110092751
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat nieuwe onderzoek gaat er idd niet komen. Dat zou overigens ook een volkomen nutteloze exercitie zijn want als de samenzweerders een beetje clever zijn hebben ze hun sporen allang uitgewist natuurlijk. Dus wat dat betreft kun je je energie beter steken in zaken als Fukushima oid, precies wat de Jood Chomsky zegt in dat filmpje. Krijg je toch nog goed advies van een Jood!
Wijsheid is vaak pas achteraf bekeken he. 9/11 is nogsteeds erg actueel voo rmij. Als de waarheid achter 9/11 boven wate rkomt. Dan valt het Zionistische Joods/Amerikaanse beleid mbt Afghanistan, Irak, Syrie, Libie etc. en ook Iran.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 april 2012 @ 14:18:09 #70
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110094496
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wijsheid is vaak pas achteraf bekeken he. 9/11 is nogsteeds erg actueel voo rmij. Als de waarheid achter 9/11 boven wate rkomt. Dan valt het Zionistische Joods/Amerikaanse beleid mbt Afghanistan, Irak, Syrie, Libie etc. en ook Iran.

Dat komt omdat je compleet de verkeerde analyse maakt. 9/11 is niet de oorzaak van het M-O beleid van de VS maar het GEVOLG van het M-O beleid van de VS. Als 9/11 werkelijk bedoeld was als een opzetje om imperialistje te kunnen spelen in het M-O dan had men wel Irakese/Syrische/Libanese/etc kapers gebruikt ipv Saoediers, de meest trouwe bondgenoot van de VS in die regio. Dit gegeven is het grootste probleem van de truthers, en de truthers zijn ook niet in staat gebleken om hier een geloofwaardig antwoord op te formuleren. Iedere complottheorie zou ermee moeten beginnen om deze paradox te verklaren, zolang dat nog niet gebeurd is blijven alle complottheorieen fundamenteel in gebreke.

Op het meest abstracte niveau is er kortom al sprake van fractal wrongness, en dat wordt almaar erger als je gaat inzoomen op lagere niveaus, zoals het ongeloof dat er bestaat dat er een paspoort van één van de kapers is gevonden nabij het WTC maar het volstrekt vanzelfsprekend wordt gevonden dat harde schijven de controlled demolition van het WTC hebben overleefd en daar godverdomme belastend bewijs van voorkennis op te vinden is!

Just mind-boggingly stupid.
  maandag 9 april 2012 @ 14:30:16 #71
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110094915
- NORAD was in standdown maar vlucht 93 is neergeschoten.
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
- De VS en bin Laden spelen onder één hoedje en de VS zeiden dan ook dat OBL hen heeft aangevallen vanwege onze vrijheden (*wink* *wink*) terwijl bin Laden doodleuk beweerde dat de aanwezigheid van Amerikaanse militairen in S-A, de sancties tegen Irak en de onvoorwaardelijke steun aan Israel de motieven voor de aanslagen waren.

Ik bedoel, dit is toch van een tenhemelschreiende domheid?
pi_110095297
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:
Vlucht 93 bestond niet.

quote:
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
Top down demolition vs een wat meer reguliere gecontroleerde sloop.

quote:
- De VS en bin Laden spelen onder één hoedje en de VS zeiden dan ook dat OBL hen heeft aangevallen vanwege onze vrijheden (*wink* *wink*) terwijl bin Laden doodleuk beweerde dat de aanwezigheid van Amerikaanse militairen in S-A, de sancties tegen Irak en de onvoorwaardelijke steun aan Israel de motieven voor de aanslagen waren.
Jij gaat af op de dubieuze video van bedroevende kwaliteit, waarop een man met baard te zien is die in de verste verte niet op Bin Laden lijkt?

quote:
Ik bedoel, dit is toch van een tenhemelschreiende domheid?
Het is maar net hoe je het bekijkt.
  maandag 9 april 2012 @ 14:42:10 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110095328
quote:
4s.gif Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat komt omdat je compleet de verkeerde analyse maakt. 9/11 is niet de oorzaak van het M-O beleid van de VS maar het GEVOLG van het M-O beleid van de VS. Als 9/11 werkelijk bedoeld was als een opzetje om imperialistje te kunnen spelen in het M-O dan had men wel Irakese/Syrische/Libanese/etc kapers gebruikt ipv Saoediers, de meest trouwe bondgenoot van de VS in die regio. Dit gegeven is het grootste probleem van de truthers, en de truthers zijn ook niet in staat gebleken om hier een geloofwaardig antwoord op te formuleren. Iedere complottheorie zou ermee moeten beginnen om deze paradox te verklaren, zolang dat nog niet gebeurd is blijven alle complottheorieen fundamenteel in gebreke.

Op het meest abstracte niveau is er kortom al sprake van fractal wrongness, en dat wordt almaar erger als je gaat inzoomen op lagere niveaus, zoals het ongeloof dat er bestaat dat er een paspoort van één van de kapers is gevonden nabij het WTC maar het volstrekt vanzelfsprekend wordt gevonden dat harde schijven de controlled demolition van het WTC hebben overleefd en daar godverdomme belastend bewijs van voorkennis op te vinden is!

Just mind-boggingly stupid.
Ghehehehe, dat VS imperialistje speelt in het M-O moet toch wel duidelijk zijn voor je of niet?

Wb. die footprints van de torens. Alle drie de WTC gebouwen kwamen op eenzelfde manier naar beneden die dag, recht. Twee werden geraakt door vliegtuigen. Maar WTC7 niet!
pi_110096226
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:

Wat ik van een ten hemel schreiende domheid vind is zeggen dat vlucht 93 is neergestort/schoten, terwijl er geen enkel stuk puin gevonden is.

Hier, vergelijk de beschikbare foto's maar met wat foto's op deze pagina:
http://www.airdisaster.com/photos/2000.shtml

En het werd gemeld dat hij gewoon geland was..
http://web.archive.org/we(...)s_local/story14.html

http://sites.google.com/s(...)rcraftisn%27tmissing

En als je de video van pilots for 9/11 truth had gezien, had je gezien dat er geen fuck van klopt, en dat hij nog steeds in de lucht was na zijn zogenaamde crash.

http://pilotsfor911truth.org/united-93-still-airborne.html
http://pilotsfor911truth.(...)ONG-AFTER-CRASH.html

Dat je deze informatie niet op zijn minst vreemd vind.. dat vind ik van ten hemel schreiende domheid.
pi_110096666
@Green1: Voor jou heb ik nog wel een paar interessante filmpjes:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 15:30:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')