abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 23:31:29 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110080483
quote:
99s.gif Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een filmpje voor je, filmpjesjunkie:
die is al 1 jaar oud |:(
  zondag 8 april 2012 @ 23:35:48 #52
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110080720
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die is al 1 jaar oud |:(
Je had hem toch nooit eerder gezien dus wat maakt het uit?
Wat vond je ervan trouwens?
  zondag 8 april 2012 @ 23:42:48 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110081140
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je had hem toch nooit eerder gezien dus wat maakt het uit?
Wat vond je ervan trouwens?
hoop blabla, even daar gelaten dat het een Jood is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:45:34 ]
  zondag 8 april 2012 @ 23:45:56 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110081350
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoop blabla, even daar gelaten dat het een Jood is.
Ik vond dat hij de discussie die wij hier met z'n allen voeren wel aardig typeerde eigenlijk, want dat is in feite ook een hoop blabla. Wat zijn Joodse roots er mee te maken hebben ontgaat me een beetje eerlijk gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:47:32 ]
  zondag 8 april 2012 @ 23:58:33 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110082006
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik vond dat hij de discussie die wij hier met z'n allen voeren wel aardig typeerde eigenlijk, want dat is in feite ook een hoop blabla. Wat zijn Joodse roots er mee te maken hebben ontgaat me een beetje eerlijk gezegd.
Joden lopen als een rode draad door 9/11 heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:48:44 ]
  maandag 9 april 2012 @ 00:01:44 #56
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110082160
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Joden lopen als een rode draad door 9/11 heen.
En die Joden hebben een lijntje met alle andere Joden zodat ze hen kunnen instrueren om hun mondje te houden? Of, veel geniepiger nog, achteloze interviewers en youtubefilmpjeskijkers zoals jezelf met een kluitje in het riet kunnen sturen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-04-2012 08:46:14 ]
  maandag 9 april 2012 @ 00:09:50 #57
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110082524
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

En die Joden hebben een lijntje met alle andere Joden zodat ze hen kunnen instrueren om hun mondje te houden? Of, veel geniepiger nog, achteloze interviewers en youtubefilmpjeskijkers zoals jezelf met een kluitje in het riet kunnen sturen?
je bent aan het trollen en stoken, kom eens met iets nieuwswaardigs....
  maandag 9 april 2012 @ 00:14:00 #58
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110082709
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

9/11 is oud nieuws dude, er is tegenwoordig helemaal niets nieuwswaardigs meer te vertellen. Al een aantal jaren niet eigenlijk, je zei het zelf ook al. Wat wij hier doen is sentiment.
pi_110083163
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet? De wing tip vortex volgt het vliegtuig. Maar een klein gedeelte van de directe vuurbal/rookwolk zit aan de achterkant. Zoveel vortex hoef je dus niet te verwachten, en inderdaad, je ziet een kleine draaiing in de wolken waar je dat ongeveer zou verwachten.
stel dat je gelijk hebt... Niet dat ik dat denk, maar gewoon..stel....

Hoe zit het met de andere zaken?.... en dat zijn er nogal wat. Heb je daar ook zo'n briljante analyse bij?
  maandag 9 april 2012 @ 00:24:57 #60
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110083216
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

9/11 is oud nieuws dude, er is tegenwoordig helemaal niets nieuwswaardigs meer te vertellen. Al een aantal jaren niet eigenlijk, je zei het zelf ook al. Wat wij hier doen is sentiment.
Daar geef ik je wel gelijk in, soms denk ik dat er nog hoop is,maar het meer bedelen om geld voor een nieuw onderzoek wat er nooit zal komen. fukushima is the real shit, paar open reactoren voor al meer dan een jaar en de shit komt in de gehele voedselketen "Terecht"
  maandag 9 april 2012 @ 00:30:40 #61
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110083503
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Daar geef ik je wel gelijk in, soms denk ik dat er nog hoop is,maar het meer bedelen om geld voor een nieuw onderzoek wat er nooit zal komen. fukushima is the real shit, paar open reactoren voor al meer dan een jaar en de shit komt in de gehele voedselketen "Terecht"
Dat nieuwe onderzoek gaat er idd niet komen. Dat zou overigens ook een volkomen nutteloze exercitie zijn want als de samenzweerders een beetje clever zijn hebben ze hun sporen allang uitgewist natuurlijk. Dus wat dat betreft kun je je energie beter steken in zaken als Fukushima oid, precies wat de Jood Chomsky zegt in dat filmpje. Krijg je toch nog goed advies van een Jood!
pi_110086027
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 00:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

QFT...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 9 april 2012 @ 09:36:37 #64
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_110087527
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoop blabla, even daar gelaten dat het een jew is.
Die Trollen sind unser Unglück!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_110087707
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

stel dat je gelijk hebt... Niet dat ik dat denk, maar gewoon..stel....

Hoe zit het met de andere zaken?.... en dat zijn er nogal wat. Heb je daar ook zo'n briljante analyse bij?
Volgens mij zijn al die andere zaken die jij noemt ook allemaal één voor één in de andere topics onderuit gehaald. Dat jij echter halstarrig vast blijft houden aan je religie, dat is jouw probleem, niet dat van mensen die wel verstand hebben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_110088378
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 09:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Volgens mij zijn al die andere zaken die jij noemt ook allemaal één voor één in de andere topics onderuit gehaald. Dat jij echter halstarrig vast blijft houden aan je religie, dat is jouw probleem, niet dat van mensen die wel verstand hebben.
Dat is dus niet zo. Nu niet zo flauw gaan doen Hoppa. Kijk 07 en haal het onderuit. Ik denk niet dat je dat op overtuigende wijze zal lukken.

Hoe jullie debunken is trouwens meestal van bedroevend niveau. Dat moet wel even gezegd worden.
pi_110092589
quote:

[..]

Zoals piloten en engineers?
  maandag 9 april 2012 @ 13:22:45 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110092658
quote:

[..]

De ene gelovige beschuldigt een ander van geloof. HA!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 april 2012 @ 13:24:58 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110092751
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 00:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat nieuwe onderzoek gaat er idd niet komen. Dat zou overigens ook een volkomen nutteloze exercitie zijn want als de samenzweerders een beetje clever zijn hebben ze hun sporen allang uitgewist natuurlijk. Dus wat dat betreft kun je je energie beter steken in zaken als Fukushima oid, precies wat de Jood Chomsky zegt in dat filmpje. Krijg je toch nog goed advies van een Jood!
Wijsheid is vaak pas achteraf bekeken he. 9/11 is nogsteeds erg actueel voo rmij. Als de waarheid achter 9/11 boven wate rkomt. Dan valt het Zionistische Joods/Amerikaanse beleid mbt Afghanistan, Irak, Syrie, Libie etc. en ook Iran.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 april 2012 @ 14:18:09 #70
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110094496
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wijsheid is vaak pas achteraf bekeken he. 9/11 is nogsteeds erg actueel voo rmij. Als de waarheid achter 9/11 boven wate rkomt. Dan valt het Zionistische Joods/Amerikaanse beleid mbt Afghanistan, Irak, Syrie, Libie etc. en ook Iran.

Dat komt omdat je compleet de verkeerde analyse maakt. 9/11 is niet de oorzaak van het M-O beleid van de VS maar het GEVOLG van het M-O beleid van de VS. Als 9/11 werkelijk bedoeld was als een opzetje om imperialistje te kunnen spelen in het M-O dan had men wel Irakese/Syrische/Libanese/etc kapers gebruikt ipv Saoediers, de meest trouwe bondgenoot van de VS in die regio. Dit gegeven is het grootste probleem van de truthers, en de truthers zijn ook niet in staat gebleken om hier een geloofwaardig antwoord op te formuleren. Iedere complottheorie zou ermee moeten beginnen om deze paradox te verklaren, zolang dat nog niet gebeurd is blijven alle complottheorieen fundamenteel in gebreke.

Op het meest abstracte niveau is er kortom al sprake van fractal wrongness, en dat wordt almaar erger als je gaat inzoomen op lagere niveaus, zoals het ongeloof dat er bestaat dat er een paspoort van één van de kapers is gevonden nabij het WTC maar het volstrekt vanzelfsprekend wordt gevonden dat harde schijven de controlled demolition van het WTC hebben overleefd en daar godverdomme belastend bewijs van voorkennis op te vinden is!

Just mind-boggingly stupid.
  maandag 9 april 2012 @ 14:30:16 #71
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110094915
- NORAD was in standdown maar vlucht 93 is neergeschoten.
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
- De VS en bin Laden spelen onder één hoedje en de VS zeiden dan ook dat OBL hen heeft aangevallen vanwege onze vrijheden (*wink* *wink*) terwijl bin Laden doodleuk beweerde dat de aanwezigheid van Amerikaanse militairen in S-A, de sancties tegen Irak en de onvoorwaardelijke steun aan Israel de motieven voor de aanslagen waren.

Ik bedoel, dit is toch van een tenhemelschreiende domheid?
pi_110095297
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:
Vlucht 93 bestond niet.

quote:
- De twin towers waren een controlled demolition omdat het puin alle kanten werd uitgeblazen en ver buiten haar voetprint viel, WTC7 is een controlled demolition omdat het gebouw binnen haar voetprint viel.
Top down demolition vs een wat meer reguliere gecontroleerde sloop.

quote:
- De VS en bin Laden spelen onder één hoedje en de VS zeiden dan ook dat OBL hen heeft aangevallen vanwege onze vrijheden (*wink* *wink*) terwijl bin Laden doodleuk beweerde dat de aanwezigheid van Amerikaanse militairen in S-A, de sancties tegen Irak en de onvoorwaardelijke steun aan Israel de motieven voor de aanslagen waren.
Jij gaat af op de dubieuze video van bedroevende kwaliteit, waarop een man met baard te zien is die in de verste verte niet op Bin Laden lijkt?

quote:
Ik bedoel, dit is toch van een tenhemelschreiende domheid?
Het is maar net hoe je het bekijkt.
  maandag 9 april 2012 @ 14:42:10 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110095328
quote:
4s.gif Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat komt omdat je compleet de verkeerde analyse maakt. 9/11 is niet de oorzaak van het M-O beleid van de VS maar het GEVOLG van het M-O beleid van de VS. Als 9/11 werkelijk bedoeld was als een opzetje om imperialistje te kunnen spelen in het M-O dan had men wel Irakese/Syrische/Libanese/etc kapers gebruikt ipv Saoediers, de meest trouwe bondgenoot van de VS in die regio. Dit gegeven is het grootste probleem van de truthers, en de truthers zijn ook niet in staat gebleken om hier een geloofwaardig antwoord op te formuleren. Iedere complottheorie zou ermee moeten beginnen om deze paradox te verklaren, zolang dat nog niet gebeurd is blijven alle complottheorieen fundamenteel in gebreke.

Op het meest abstracte niveau is er kortom al sprake van fractal wrongness, en dat wordt almaar erger als je gaat inzoomen op lagere niveaus, zoals het ongeloof dat er bestaat dat er een paspoort van één van de kapers is gevonden nabij het WTC maar het volstrekt vanzelfsprekend wordt gevonden dat harde schijven de controlled demolition van het WTC hebben overleefd en daar godverdomme belastend bewijs van voorkennis op te vinden is!

Just mind-boggingly stupid.
Ghehehehe, dat VS imperialistje speelt in het M-O moet toch wel duidelijk zijn voor je of niet?

Wb. die footprints van de torens. Alle drie de WTC gebouwen kwamen op eenzelfde manier naar beneden die dag, recht. Twee werden geraakt door vliegtuigen. Maar WTC7 niet!
pi_110096226
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2012 14:30 schreef Terecht het volgende:

Wat ik van een ten hemel schreiende domheid vind is zeggen dat vlucht 93 is neergestort/schoten, terwijl er geen enkel stuk puin gevonden is.

Hier, vergelijk de beschikbare foto's maar met wat foto's op deze pagina:
http://www.airdisaster.com/photos/2000.shtml

En het werd gemeld dat hij gewoon geland was..
http://web.archive.org/we(...)s_local/story14.html

http://sites.google.com/s(...)rcraftisn%27tmissing

En als je de video van pilots for 9/11 truth had gezien, had je gezien dat er geen fuck van klopt, en dat hij nog steeds in de lucht was na zijn zogenaamde crash.

http://pilotsfor911truth.org/united-93-still-airborne.html
http://pilotsfor911truth.(...)ONG-AFTER-CRASH.html

Dat je deze informatie niet op zijn minst vreemd vind.. dat vind ik van ten hemel schreiende domheid.
pi_110096666
@Green1: Voor jou heb ik nog wel een paar interessante filmpjes:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 15:30:48 ]
  maandag 9 april 2012 @ 15:36:26 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110097051
Ik word zelf bedroefd als ik sommige dingen hoor die worden gezegd in verscheidene docus/filmpjes. Het is zo klaar als wat dat 9/11 aan alle kanten rammelt.

Wellicht dat Amerikaanse leiders daarom bij Bohemian Grove steeds dat ritueel uitvoeren "the cremation of care"?
  maandag 9 april 2012 @ 16:06:27 #77
235357 TitusPullo
pi_110098125
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij gaat af op de dubieuze video van bedroevende kwaliteit, waarop een man met baard te zien is die in de verste verte niet op Bin Laden lijkt?

Hoe zit het eigenlijk met die andere mannen in de video?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 9 april 2012 @ 16:10:41 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110098283
Amerika heeft OBL ook nooit officieel aangeklaagd das ook zo vreemd. En de rechtzaken tegen die andere vermoedelijk terroristen uit Guantanamo werden achter gesloten deuren behandeld.

Alleen executies werden uitgevoerd omtrent 9/11 maar geen gedocumenteerde bewijzen tegen de verdachten in rechtzaken. Zorgelijk dit.
pi_110098470
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met die andere mannen in de video?
Kun je iets concreter zijn? :)

maandag 9 april 2012 @ 16:16:38 #80
235357 TitusPullo
pi_110098496
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kun je iets concreter zijn? :)

Zijn die ook allemaal acteur?
pi_110098613
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:16 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Zijn die ook allemaal acteur?
Als de video in scene gezet is, dan zal dat wel he.
  maandag 9 april 2012 @ 16:22:31 #82
235357 TitusPullo
pi_110098711
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als de video in scene gezet is, dan zal dat wel he.
Zijn er ook analysen van die opnamen gemaakt?
pi_110098759
quote:
July 2000
Lying With Pixels

Seeing is no longer believing. The image you see on the evening news could well be a fake - a fabrication of fast new video-manipulation technology.

By Ivan Amato

Last year, Steven Livingston, professor of political communication at George Washington University, astonished attendees at a conference on the geopolitical pros and cons of satellite imagery. He didn't produce evidence of new military mobilizations or global pandemics. Instead, he showed a video of figure skater Katarina Witt during a 1998 skating competition.

In the clip, Witt gracefully plies the ice for about 20 seconds. Then came what is perhaps one of the most unusual sports replays ever seen. The background was the same, the camera movements were the same. In fact, the image was identical to the original in all ways except for a rather important one: Witt had disappeared, along with all signs of her, such as shadows or plumes of ice flying from her skates. In their place was exactly what you would expect if Witt had never been there to begin with-the ice, the walls of the rink and the crowd.

So what's the big deal, you ask. After all, Stalin's staff routinely airbrushed persona non grata out of photos more than a half-century ago. And Woody Allen ushered a variation on reality morphing into the movies 17 years ago with Zelig, in which he inserted himself next to Adolf Hitler and Babe Ruth. In films such as Forrest Gump and Wag the Dog, reality twisting has become commonplace.

What sets the Witt demo apart-way apart-is that the technology used to "virtually delete" the skater can now be applied in real time, live, even as a camera records a scene and instantly broadcasts it to viewers. In the fraction of a second between video frames, any person or object moving in the foreground can be edited out, and objects that aren't there can be edited in and made to look real. "Pixel plasticity," Livingston calls it. The implication for those at the satellite imagery conference was sobering: Pictures from orbit may not necessarily be what the satellite's electronic camera actually recorded.

But the ramifications of this new technology reach beyond satellite imagery. As live electronic manipulation becomes practical, the credibility of all video will become just as suspect as Soviet Cold War photos. The problem stems from the nature of modern video. Live or not, it is made of pixels, and as Livingston says, pixels can be changed.

The best-known examples of real-time video manipulation so far are "virtual insertions" in professional sports broadcasts. Last January 30, for instance, nearly one-sixth of humankind in more than 180 countries repeatedly saw an orange first-down line stretched across the gridiron as they watched the Super Bowl. New York-based Sportvision created that line and inserted it into the live feed of the broadcast. To help determine where to insert the orange pixels, several game cameras were fitted with sensors that tracked the cameras spatial positions and zoom levels. Adding to the illusion of reality was the ability of the Sportvision system to make sure that players and referees occlude the virtual line when their bodies traverse it.

Last spring and summer, as Sportvision and rivals such as Princeton Video Imaging (PVI) in Lawrenceville, N.J,, were airing virtual insertion products, including simulated billboards on walls behind major league batters, a team of engineers from Sarnoff Corp. in Princeton, N.J., flew to the Coalition Allied Operations Center of NATO's Operation Allied Force in Vicenza, Italy. Their mission: transform their experimental video processing technology into an operational tool for rapidly locating and targeting Serbian military vehicles in Kosovo. The project was dubbed TIGER, for "targeting by image georegistration." "Just dial in the coordinates and the thing goes," explains Michael Hansen, a young, caffeinated Sarnoff gadgeteer who can hardly believe he was helping fight a war last year.

Compared to PVI's job, the military's technical task was more difficult-and the stakes were much higher. Instead of altering a football broadcast, the TIGER team manipulated a live video feed from a Predator, an unmanned reconnaissance craft flying some 450 meters above Kosovo battlefields. Rather than superimposing virtual lines or ads into sports settings, the task was to overlay, in real time, "georegistered" images of Kosovo onto the corresponding scenes streaming in live from the Predator's video camera. The terrain images had been previously captured with aerial photography and digitally stored. The TIGER system, which automatically detected moving objects against the background, could almost instantly feed to the targeting officers the coordinates for any piece of Serbian hardware in the Predator's view. This was quite a technical feat, since the Predator was moving and its angle of view was constantly changing, yet those views had to be electronically aligned and registered with the stored imagery in less than one-thirtieth of a second (to match the frame rate of video recording).

In principle, the targeting step could have been hotwired to precision guided weapons. "We weren't actually doing that in Allied Force," Hansen notes. "We were just telling targeting officers exactly where Serbian targets were and then they would vector in planes to go strike the targets." That way the human decision makers could pre-empt flawed machine-made decisions. According to the Defense Advanced Research Projects Agency, TIGER technology was used extensively in the final three weeks of the Kosovo operation, during which "80 to 90 percent of the mobile targets were hit."

So far, real-time video manipulation has been within the grasp only of technologically sophisticated organizations such as TV networks and the military. But developers of the technology say it's becoming simple and cheap enough to spread everywhere. And that has some observers wondering whether real-time video manipulation will erode public confidence in live television images, even when aired by news outlets. "Seeing may no longer be believing," says Norman Winarsky, corporate vice president for information technology at Sarnoff. "You may not know what to trust."

The Sublime to the Ridiculous

A crude form of video manipulation already is happening in the satellite imagery community. The weekly publication Space News reported earlier this year that the Indian government releases imagery from its remote-sensing satellites only after defense facilities have been "processed out." In this case, it's not real-time manipulation and it's up front, like a censor's black marker. But pixels are plastic. It is perfectly possible now to insert sets of pixels into satellite imagery data that interpreters would view as battalions of tanks, or war planes, or burial sites, or lines of refugees, or dead cows that activists claim are victims of a biotech accident.

A demo tape supplied by PVI bolsters the point in the prosaic setting of a suburban parking lot. The scene appears ordinary except for a disturbing feature: Amidst the SUVs and minivans are several parked tanks and one armored behemoth rolling incongruously along. Imagine a tape of virtual Pakistani tanks rolling over the border into India pitched to news outlets as authentic, and you get a feel for the kind of trouble that deceptive imagery could stir up.

Commercial suppliers of virtual insertion services are too focused on new marketing opportunities to worry much about geopolitics. They have their eyes on far more lucrative markets. Suddenly those large stretches of programming between commercials-the actual show, that is-become available for billions of dollars worth of primetime advertising. PVI's demo tape, for instance, includes a scene in which a Microsoft Windows box appears-virtually, of course-on the shelf of Frasier Crane's studio. This kind of product placement could become more and more important as new video recording technologies such as TiVo and RePlayTV give viewers more power to edit out commercials.

Dennis Wilkinson, a Porsche-driving, sports-loving marketing expert who became CEO of 10-year-old PVI about a year ago, couldn't be happier about that. Wilkinson's eyes gleam when he describes a (near) future in which virtual insertion technology pushes advertisements to the personalized extreme. Combined with data-mining services by which browsers' individual likes, dislikes and purchasing patterns can be relentlessly tracked and analyzed, virtual insertion opens up the ability to shunt personally targeted advertisements over phone lines or cables to Web users and TV viewers. Say you like Pepsi but your neighbor next door likes Coke and your neighbor across the street likes Seven-Up-the kind of data harvestable from supermarket checkout records. It will become possible to tailor the soft-drink image in the broadcast signal to reach each of you with your preferred brand.

Just 15 minutes up the road from PVI, Sarnoff's Winarsky is also glowing-not so much about capturing market share as about the transforming power of the technology. Sarnoff has a distinguished history in that regard; the company is the descendant of RCA Laboratories, which started innovating in television technology in the early 1940s and has given birth to a plethora of media technologies. The color TV picture tube, liquid crystal displays and high-definition TV all came, at least in part, from RCA qua Sarnoff, which has five technical Emmys in its lobby.

The ability to manipulate video data in real time, he says, has just as much potential as some of these forerunners. "Now that you can alter video in real time, you have changed the world," he says. That may sound inflated, but after looking at the Katarina Witt demo, Winarsky's talk of "changing the world" loses some of its air of hyperbole.

Deleting people or objects from live video, or inserting prerecorded people or objects into live scenes, is only the beginning of the deceptions becoming possible. Pretty much any piece of video that has ever been recorded is becoming clip art that producers can digitally sculpt into the story they want to tell, according to Eric Haseltine, senior vice president for R&D at Walt Disney Imagineering in Glendale, Calif. With additional video manipulation technologies, previously recorded actors can be made to say and do things they have never actually done or said. "You can have dead actors star again in entirely new movies," says Haseltine.

Contemporary shots featuring footage of dead performers have been around for several years. But the Hollywood illusion-craft that, for example, inserted John Wayne into a TV commercial required painstaking, frame-by-frame post-production work by skilled technicians. There's a big difference now, says Haseltine: "What used to take an hour [per video frame], now can be done in a sixtieth of a second." This dramatic speed-up means that manipulation can be done in real time, on the fly, as a camera records or broadcasts. Not only can John Wayne, Fred Astaire or Saddam Hussein be virtually inserted into pre-produced ads, they could be inserted into, say, a live broadcast of The Drew Carey Show.

The combination of real-time, virtual insertion with existing and emerging post-production techniques opens up a world of manipulative opportunity. Consider Video Rewrite technology, which its developers at the Interval Corp. and the University of California, Berkeley first demonstrated publicly three years ago. With just a few minutes of video of someone talking, their system captures and stores a set of video snapshots of the way that a person's mouth-area looks and moves when saying different sets of sounds. Drawing from the resulting library of "visemes" makes it possible to depict the person seeming to say anything the producers dream up-including utterances that the subject wouldn't be caught dead saying.

In one test application, computer scientist Christoph Bregler, now of Stanford University, and colleagues digitized two minutes of public-domain footage of President John F. Kennedy speaking during the Cuban missile crisis in 1962. Using the resulting viseme library, the researchers created "animations" of Kennedy's mouth saying things he never said, among them, "I never met Forrest Gump." With technology like this, near-future political activists conceivably will be able to orchestrate webcasts of their opponents saying things that might make Howard Stern sound like a mensch.

Haseltine believes video manipulation techniques will quickly be carried to their logical extreme: "I can predict with absolute certainty," he says, "that one person sitting at a computer will be able to write a script, design characters, do the lighting and wardrobe, do all of the acting and dialog, and post production, distribute it on a broadband network, do all of this on a laptop-and viewers won't know the difference."

The End of Authenticity

So far, the widely witnessed applications of real-time video manipulation have been in benign arenas like sports and entertainment. Already last year, however, the technology began diffusing beyond these venues into applications that raised eyebrows. Last fall, for instance, CBS hired PVI to virtually insert the network's familiar logo all over New York City-on buildings, billboards, fountains and other places-during broadcasts of the network's The Early Show. The New York Times ran a front-page story in January raising questions about the journalistic ethics of altering the appearance of what is really there.

The combination of real-time virtual insertion, cyber-puppeteering, video rewriting and other video manipulation technologies with a mass-media infrastructure that instantly delivers news video worldwide has some analysts worried. "Imagine you are the government of a hypothetical country that wants more international financial assistance," says George Washington University's Livingston. "You might send video of a remote area with people starving to death and it may never have happened," he says.

Haseltine agrees. "I'm amazed that we have not seen phony video," he says, before backpedaling a bit: "Maybe we have. Who would know?"

It's just the sort of scenario played out in the 1998 movie Wag the Dog, in which top presidential aides conspire with a Hollywood producer to televise a virtually crafted war between the United States and Albania to deflect attention from a budding Presidential scandal. Haseltine and others wonder when reality will imitate art imitating reality.

The importance of the issue will only intensify as the technology becomes more accessible. What now typically requires an $80,000 box of electronics the size of a small refrigerator should soon be doable with a palm-sized card (and ultimately a single chip) that fits inside a commercial video recorder, according to Winarsky. "This will be available to people in Circuit City," he says. Consumer gear for virtual video insertion is likely to require a camcorder with a specialized image-processing card or chip. This hardware will take signals from the camera's electronic image sensors and convert them into a form that can be analyzed and manipulated in a computer using appropriate software-much as photo editors at newspapers use Adobe Photoshop and other programs to "clean up" digital image files. A home user might, for instance, insert absent family members into the latest reunion tape or remove strangers they would prefer not to be in the scene-bringing Soviet-style historical revisions right into the family den.

Combine the potential erosion of faith in video authenticity with the so-called "CNN effect" and the stage is set for deception to move the world in new ways. Livingston describes the CNN effect as the ability of mass media to go beyond merely reporting what is happening to actually influencing decision-makers as they consider military, international assistance and other national and international issues. "The CNN effect is real," says James Currie, professor of political science at the National Defense University at Fort McNair in Washington. "Every office you go into at the Pentagon has CNN on." And that means, he says, that a government, terrorist or advocacy group could set geopolitical events in motion on the strength of a few hours' worth of credibility achieved by distributing a snippet of well-doctored video.

With experience as an army reservist, as a staffer with a top-secret clearance on the Senate's Intelligence Committee, and as a legislative liaison for the Secretary of the Army, Currie has seen governmental decision-making and politicking up close. He is convinced that real-time video manipulation will be, or already is, in the hands of the military and intelligence communities. And while he has no evidence yet that any government or nongovernment organization has deployed video manipulation techniques, real-time or not, for political or military purposes, he has no problem conjuring up disinformation scenarios. For example, he says, consider the impact of a fabricated video that seemed to show Saddam Hussein "pouring himself a Scotch and taking a big drink of it. You could run it on Middle Eastern television and it would totally undermine his credibility with Islamic audiences."

For all the heavy breathing, however, some experts remain unconvinced that real-time video manipulation poses a real threat, no matter how good the technology gets. John Pike, an analyst of the intelligence community for the Federation of American Scientists in Washington, D.C., says the credibility risks are simply too great for governments or serious organizations to get caught attempting to spoof the public. And for the organizations that would be willing to risk it, says Pike, the news folks-knowing just what the technology can do-will become increasingly vigilant.
Dit er even uitgelicht:

quote:
Combine the potential erosion of faith in video authenticity with the so-called "CNN effect" and the stage is set for deception to move the world in new ways. Livingston describes the CNN effect as the ability of mass media to go beyond merely reporting what is happening to actually influencing decision-makers as they consider military, international assistance and other national and international issues. "The CNN effect is real," says James Currie, professor of political science at the National Defense University at Fort McNair in Washington. "Every office you go into at the Pentagon has CNN on." And that means, he says, that a government, terrorist or advocacy group could set geopolitical events in motion on the strength of a few hours' worth of credibility achieved by distributing a snippet of well-doctored video.
pi_110098834
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Zijn er ook analysen van die opnamen gemaakt?
Als in FBI documenten staat dat Bin Laden linkshandig is, maar hij in de video met zijn rechterhand schrijft, dan valt er niet zoveel meer te analyseren. Maar goed... vergelijk de gelaatskenmerken maar eens:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 16:26:23 ]
  maandag 9 april 2012 @ 16:27:09 #85
235357 TitusPullo
pi_110098865
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als in FBI documenten staat dat Bin Laden linkshandig is, maar hij in de video met zijn rechterhand schrijft, dan valt er niet zoveel meer te analyseren. Maar goed... vergelijk de gelaatskenmerken maar eens:

[ afbeelding ]
Van die andere mannen, bedoelde ik natuurlijk. Deze bewering ken ik wel.
pi_110098921
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Van die andere mannen, bedoelde ik natuurlijk. Deze bewering ken ik wel.
Daar ben ik niet op de hoogte van.
  maandag 9 april 2012 @ 16:35:49 #87
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110099139
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vlucht 93 bestond niet.
Waarom moest-ie dan verzonnen worden? Ik zie de vergadering bij Bohemian Grove al voor me...

CHENEY: Of course, just toppling the Twin Towers will never be enough. No one would give us the war mandate we need if we just blow up the Towers. Clearly, we also need to shoot a missile at a small corner of the Pentagon to create a mightily underpublicized additional symbol of international terrorism -- and then, obviously, we need to fake a plane crash in the middle of fucking nowhere somewhere in rural Pennsylvania.

RUMSFELD: Yeah, it goes without saying that the level of public outrage will not be sufficient without that crash in the middle of fucking nowhere.
quote:
[..]

Top down demolition vs een wat meer reguliere gecontroleerde sloop.

Als je nu ook nog een videootje kunt vinden waarbij de boel in de hens staat zou het al wat geloofwaardiger zijn.
quote:
[..]

Wacht, ze kunnen niet eens fatsoenlijk een videootje van bin Laden produceren maar bij het WTC hebben ze tonnen aan foto- en videomateriaal gefabriceerd dat niet van echt te onderscheiden is? (Ik herinner me nog een aantal foto's waarvan je beweerde dat ze fake waren maar niet kon aangeven waarom). Jouw hele complot hangt van ad-hoc redeneringen aan elkaar. Jouw samenzweerders gedragen zich net als James Bond schurken: zowel hypercompetent als complete idioten, en wel op een zodanige manier dat het altijd precies in jouw straatje past, dwz de samenzweerders gedragen zich idioot als het jou goed uitkomt en zijn zo sluw als een vos als jij dat nodig acht om je complotje levend te houden. Net zoals de schurken in de James Bond films op precies de juiste momenten gaan zitten treuzelen of kapitale blunders begaan om zo Bond in de gelegenheid te stellen om aan de dood te ontsnappen of de schurk in de kraag te vatten.
quote:
[..]

Het is maar net hoe je het bekijkt.
Nee.
  maandag 9 april 2012 @ 16:38:44 #88
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110099220
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 14:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ghehehehe, dat VS imperialistje speelt in het M-O moet toch wel duidelijk zijn voor je of niet?
Ik denk dat ik mij daar veel bewuster van ben dan jij. Want dat is namelijk de reden dat de VS is aangevallen op 9/11. De aanslagen waren in de eerste plaats een REACTIE op het buitenlandbeleid van de VS, niet een opzetje of aanleiding om zich met het M-O te bemoeien. Dat deden de VS nl allang en daarvoor waren die aanslagen dus ook niet noodzakelijk. Dat blijft me verbazen aan truthers, voor luitjes die als geen ander hameren op de wandaden van het Amerikaanse regime lijken ze het als geen ander een onbestaanbaar idee te vinden dat mensen hiertegen in het geweer komen en besluiten verzet te plegen.
quote:
Wb. die footprints van de torens. Alle drie de WTC gebouwen kwamen op eenzelfde manier naar beneden die dag, recht. Twee werden geraakt door vliegtuigen. Maar WTC7 niet!
Recht. Alsof dat ook maar iets zegt. Dat is net zoiets als stellen dat alledrie de instortingen een enorme puinwolk veroorzaakten. Twee werden geraakt door vliegtuigen. Maar WTC7 niet!!!!EINZ!!11ZWEI!!!1POLIZEI!!! :o :o :o.
  maandag 9 april 2012 @ 16:42:33 #89
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110099359
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 15:08 schreef Green1 het volgende:

[..]

Wat ik van een ten hemel schreiende domheid vind is zeggen dat vlucht 93 is neergestort/schoten, terwijl er geen enkel stuk puin gevonden is.

Hier, vergelijk de beschikbare foto's maar met wat foto's op deze pagina:
http://www.airdisaster.com/photos/2000.shtml

En het werd gemeld dat hij gewoon geland was..
http://web.archive.org/we(...)s_local/story14.html

http://sites.google.com/s(...)rcraftisn%27tmissing

En als je de video van pilots for 9/11 truth had gezien, had je gezien dat er geen fuck van klopt, en dat hij nog steeds in de lucht was na zijn zogenaamde crash.

http://pilotsfor911truth.org/united-93-still-airborne.html
http://pilotsfor911truth.(...)ONG-AFTER-CRASH.html

Dat je deze informatie niet op zijn minst vreemd vind.. dat vind ik van ten hemel schreiende domheid.
Er zijn meer dan genoeg foto's te vinden van de crashsite van vlucht 93 met duidelijk herkenbare wrakstukken. Je hebt gewoon niet goed gezocht. En als je verwacht dat je hele intacte delen van een vliegtuig intact zou moeten terugvinden dan ga je teveel uit van je beperkte referentiekader (een typisch truthertrekje: de eigen ervaring als de maat der dingen nemen):

Er zijn werkelijk tientallen crashes te vinden met een vergelijkbaar schadepatroon als vlucht 93.
pi_110099700
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:35 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom moest-ie dan verzonnen worden? Ik zie de vergadering bij Bohemian Grove al voor me...
Flight 93 is tot een heldenverhaal verworden. Misschien dat men dit handig vond om zo het patriotisme nog verder aan te wakkeren. Don't know.

quote:
Wacht, ze kunnen niet eens fatsoenlijk een videootje van bin Laden produceren maar bij het WTC hebben ze tonnen aan foto- en videomateriaal gefabriceerd dat niet van echt te onderscheiden is?
Kijk Ace Baker zijn video (deel 07) en je zult zien dat het wel degelijk van echt te onderscheiden is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 16:56:00 ]
  maandag 9 april 2012 @ 17:14:58 #91
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110100393
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Flight 93 is tot een heldenverhaal verworden. Misschien dat men dit handig vond om zo het patriotisme nog verder aan te wakkeren. Don't know.
Ja nee absoluut, dat was anders niet gelukt! In principe is dit al genoeg om jouw complot terzijde te schuiven: het is nodeloos ingewikkeld en overbodig (je kunt het immers niet uitleggen).
quote:
[..]

Kijk Ace Baker zijn video (deel 07) en je zult zien dat het wel degelijk van echt te onderscheiden is.
Ace Baker is een klinisch gestoorde gek en niet serieus te nemen. Je zoekt maar een andere bron. Daarbij blijft het een feit dat er nogal een kwaliteitsverschil zit tussen dat ene filmpje van bin Laden en de hopen aan beeldmateriaal dat er van het WTC is. Terwijl de bekentenis die OBL in dat filmpje doet toch zeker geen triviale zaak is. Nog zoiets raars: OBL is een handpop van de CIA maar hij ontkende in eerste instantie iets met 9/11 te maken te hebben. Ik ben overigens ook wel benieuwd waarom al-Zawahiri geen opmerking heeft gemaakt over dat bin Laden filmpje. Deed hij soms mee, had hij niet door dat hij naast een bin Laden dubbelganger zat, of? Het roept meer vragen op dan het beantwoord --> een veeg teken dat je er naast zit, zeker als er al een afdoende alternatieve verklaring bestaat.
pi_110100649
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja nee absoluut, dat was anders niet gelukt! In principe is dit al genoeg om jouw complot terzijde te schuiven: het is nodeloos ingewikkeld en overbodig (je kunt het immers niet uitleggen).
Dat ik het niet kan uitleggen, wil niet zeggen dat er geen goede uitleg voor bestaat. ;)

Maar het verhaal was toch dat ze een kerncentrale wilde gaan raken? Dat was echter door de helden aan boord voorkomen. Nice Hollywood sausje voor over het geheel.

quote:
Ace Baker is een klinisch gestoorde gek en niet serieus te nemen. Je zoekt maar een andere bron. Daarbij blijft het een feit dat er nogal een kwaliteitsverschil zit tussen dat ene filmpje van bin Laden en de hopen aan beeldmateriaal dat er van het WTC is. Terwijl de bekentenis die OBL in dat filmpje doet toch zeker geen triviale zaak is. Nog zoiets raars: OBL is een handpop van de CIA maar hij ontkende in eerste instantie iets met 9/11 te maken te hebben. Ik ben overigens ook wel benieuwd waarom al-Zawahiri geen opmerking heeft gemaakt over dat bin Laden filmpje. Deed hij soms mee, had hij niet door dat hij naast een bin Laden dubbelganger zat, of? Het roept meer vragen op dan het beantwoord --> een veeg teken dat je er naast zit, zeker als er al een afdoende alternatieve verklaring bestaat.
Wat je persoonlijk van Ace Baker vindt is niet interessant. Het gaat om de inhoud. Kun je het niet verkroppen dat Ace Baker mischien weleens gelijk zou kunnen hebben? Is dat het soms?

Maar jij vind het sowieso realistischer dat de gelaatskenmerken van Bin Laden op miraculeuze wijze veranderen, dan dat er geknoeid is met de confession video?

Als jij dan toch met een satire gaat smijten, dan heb ik ook een leuke voor je:

Bin Laden: "Hey guys I'm bored, I got an idea"

Al Qaida Team 6: "What ya wanna do bro"

Bin Laden: "Lets make a home video of us having a conversation about how we committed the crime of the century"

Al Qaida Team 6: "That's mad, I mean what the fuck are they gonna do? Bomb Afgananistan, never liked that country anyway...ohh and Pakistan is really nice this time of year..."

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2012 17:36:47 ]
  maandag 9 april 2012 @ 17:21:56 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110100664
quote:

[..]

[..]

waarom is hij gek en moeten we een andere bron zoeken?
zegt de ene gek tegen de ander...
  maandag 9 april 2012 @ 17:41:23 #94
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110101450
Ik ben niet in staat om een beeldanalyse op waarde te schatten dus ik moet afgaan op autoriteit (of een redenering uit het ongerijmde toepassen). Ace Baker is echter een klinisch gestoorde gek, hij staat (stond) onder psychiatrische behandeling. Dat is aanleiding voor mij om zijn werk niet serieus te nemen, naast dat hij over een hoop andere zaken waar ik toevallig wel enig verstand van heb uit z'n nek loopt te kletsen. Een heel legitieme en niet controversiele reden, dunkt me. Zo hou ik ook rekening met truthers die overheidsbronnen wantrouwen, ik probeer zulke bronnen te vermijden. Gelukkig heb ik helemaal geen overheidsbronnen nodig om toch een solide verhaal over 9/11 te krijgen (het verhaal wordt van meerdere kanten ondersteund, een goed teken). Het gejank over officiele lezing-gelovers is dan ook een beetje lachwekkend. Want het is helemaal geen officiele lezing, het is veel meer dan dat. Mocht Ace Baker werkelijk een punt hebben dan moet er vast een andere expert te vinden zijn die tot dezelfde conclusies komt als hij. Zolang die er niet zijn: pech voor jou.
pi_110101766
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 16:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg foto's te vinden van de crashsite van vlucht 93 met duidelijk herkenbare wrakstukken. Je hebt gewoon niet goed gezocht. En als je verwacht dat je hele intacte delen van een vliegtuig intact zou moeten terugvinden dan ga je teveel uit van je beperkte referentiekader (een typisch truthertrekje: de eigen ervaring als de maat der dingen nemen):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er zijn werkelijk tientallen crashes te vinden met een vergelijkbaar schadepatroon als vlucht 93.
:) En de rest van mijn post?
  maandag 9 april 2012 @ 18:03:15 #96
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110102203
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:49 schreef Green1 het volgende:

[..]

:) En de rest van mijn post?
Daar geldt hetzelfde verhaaltje voor. Jij poneert voor jouw vreemde zaken als een soort van aanwijzingen dat er sprake is van een complot. Terwijl, als je daar even over nadenkt, dat eigenlijk een bijzonder onfortuinlijke redenering is. Want als er sprake zou zijn van een complot wil je dit soort misvattingen juist uit de weg gaan en wil je je verhaal zo duidelijk en eenduidig mogelijk hebben. Als de samenzweerders jouw ervaring als maatstaf der dingen zouden nemen, zouden ze er dan niet voor gekozen hebben om de crashsite er zodanig uit te laten zien dat jij onmiddellijk overtuigd bent dat er idd een vliegtuig is neergestort? En dus niet zoals de crashsite van vlucht 93 eruit ziet, waar het op het eerste gezicht helemaal niet duidelijk is dat er een vliegtuig is neergestort. Of 2. het vliegtuig op een openbaar vliegveld laten landen. Of 3. een black box neerplanten waaruit blijkt dat het vliegtuig niet neergestort kan zijn! Mediatechnisch gezien zou dit een belabberd complot zijn.
  maandag 9 april 2012 @ 18:16:52 #97
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110102617
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ik het niet kan uitleggen, wil niet zeggen dat er geen goede uitleg voor bestaat. ;)
Die redenering zou opgaan als er totaal geen verklaring voorhanden zou zijn. Maar er is al een verklaring voorhanden die de zaak beter verklaart dan jij dat doet.
quote:
Maar het verhaal was toch dat ze een kerncentrale wilde gaan raken? Dat was echter door de helden aan boord voorkomen. Nice Hollywood sausje voor over het geheel.
Nee, het beoogde doel van vlucht 93 was het Capitool. Kerncentrales zijn door bin Laden uit het initiele plan van Khaled Sheik Mohammed gehaald, OBL vond dat plan nl te ambitieus en riskant.
quote:
[..]

Maar jij vind het sowieso realistischer dat de gelaatskenmerken van Bin Laden op miraculeuze wijze veranderen, dan dat er geknoeid is met de confession video?
Dat heeft naar het schijnt te maken met de PAL-NTSC conversie die de video ondergaan heeft. Bin Laden ziet er overigens maar op een paar frames vervormd uit, en die beelden worden dan ook steevast uitgelicht.
quote:
Als jij dan toch met een satire gaat smijten, dan heb ik ook een leuke voor je:

Bin Laden: "Hey guys I'm bored, I got an idea"

Al Qaida Team 6: "What ya wanna do bro"

Bin Laden: "Lets make a home video of us having a conversation about how we committed the crime of the century"

Al Qaida Team 6: "That's mad, I mean what the fuck are they gonna do? Bomb Afgananistan, never liked that country anyway...ohh and Pakistan is really nice this time of year..."
Het was de gastheer die de videotape heeft gemaakt, en bin Laden wilde juist dat de Amerikanen hem op zouden komen zoeken in Tora Bora omdat hij in de veronderstelling was dat hij daar in de jaren 80 de Russen had verslagen (waar overigens niet hij verantwoordelijk voor was maar de plaatselijke Mujahideen), en hij dacht dat kunstje met de Amerikanen te kunnen herhalen.
  maandag 9 april 2012 @ 18:19:30 #98
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110102696
quote:

Ace Baker is een klinisch gestoorde gek en niet serieus te nemen.
Baker praat niet in jouw straatje en dan is hij maar gelijk een klinisch gestoorde gek. Jij bent ook klinisch te noemen wist je dat?
  maandag 9 april 2012 @ 18:22:15 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110102778
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die redenering zou opgaan als er totaal geen verklaring voorhanden zou zijn. Maar er is al een verklaring voorhanden die de zaak beter verklaart dan jij dat doet.

[..]

Nee, het beoogde doel van vlucht 93 was het Capitool. Kerncentrales zijn door bin Laden uit het initiele plan van Khaled Sheik Mohammed gehaald, OBL vond dat plan nl te ambitieus en riskant.

[..]

Dat heeft naar het schijnt te maken met de PAL-NTSC conversie die de video ondergaan heeft. Bin Laden ziet er overigens maar op een paar frames vervormd uit, en die beelden worden dan ook steevast uitgelicht.

[..]

Het was de gastheer die de videotape heeft gemaakt, en bin Laden wilde juist dat de Amerikanen hem op zouden komen zoeken in Tora Bora omdat hij in de veronderstelling was dat hij daar in de jaren 80 de Russen had verslagen (waar overigens niet hij verantwoordelijk voor was maar de plaatselijke Mujahideen), en hij dacht dat kunstje met de Amerikanen te kunnen herhalen.
Was die ene (1) video van jou voldoende voor een strafzaak denk je? Oh wacht de Amerikanen hebben hem gewoon geexecuteerd niks rechtzaak en niks bewijzen!
  maandag 9 april 2012 @ 18:28:01 #100
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110102954
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Baker praat niet in jouw straatje en dan is hij maar gelijk een klinisch gestoorde gek. Jij bent ook klinisch te noemen wist je dat?
Nee dat weet ik niet? Alle gekheid op een stokje ( :+), Ace Baker is daadwerkelijk klinish gek. Zo heeft hij o.a. eens op live radio zijn eigen zelfmoord in scene gezet waarna hij als verklaring gaf dat het performance art was.
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Was die ene (1) video van jou voldoende voor een strafzaak denk je? Oh wacht de Amerikanen hebben hem gewoon geexecuteerd niks rechtzaak en niks bewijzen!
Het lijkt me niet, maar er is wel wat meer dan die ene video. Ik had hem overigens ook liever berecht zien worden hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')