dus er waren nog kaartjes voor morgen?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef Izzit het volgende:
Net een kaartje besteld maar weet iemand of je nog een bevestiging via de mail krijgt? Kan morgen het kaartje bij de kassa ophalen maar moet niet hebben dat mijn naam niet bekend is daar...
Zoals eerder al is aangegeven maken de gasten niet uit. Het is veelal altijd leuk en juist soms grappig dan onbekende mensen leuke verhalen vertellen waar dan weer leuk op gereageerd kan worden. Bekende mensen valt juist vaak tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Evertjan het volgende:
zijn de gasten ook bekend? straks koop je kaartjes en dan zit er in of andere Friese plattelandarchitect en een Limburge wijnjournalist in de show die niemand kent als gasten
Ik kon nog gewoon een kaartje bestellen. Misschien nog eens proberen?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus er waren nog kaartjes voor morgen?
ik ga morgen sws maar een maatje van me wou mee maar die site begon helemaal te trippen toen ik een extra kaartje wilde bestellen
morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in![]()
Het kwam wat traag op gang maar toen het eenmaal liep werd het briljant, die wielrenner viel ook niet tegen![]()
Gaat niet om bekend of niet bekend, bn'ers die voor hun geld al grappen maken vallen altijd tegen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef funrider het volgende:
[..]
Bekende mensen valt juist vaak tegen.
Gewoon hetzelfde doen als de BBC doet met 'Have I got news for you' en QI;quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:35 schreef Specularium het volgende:
Daarom moet dat programma gewoon langer worden.
Thanks! Er begint ineens zoveel de afgelopen 2 weken dat er zo iets tussendoor slipt.quote:
7 afleveringen schijnbaar dit keer ipv 6.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef borisz het volgende:
Nieuw seizoen vanaf 8 sep http://www.rtl.nl/shows/ditwashetnieuws/home/index.xml
opname 7 sep / uitz 8 sep
opname 14 sep / uitz 15 sep
opname 21 sep / uitz 22 sep
opname 28 sep / uitz 29 sep
opname 5 okt / uitz 6 okt
opname 12 okt / uitz 13 okt
opname 19 okt / uitz 20 okt
quote:Gasten Seizoen 30
8 september 2012: Frénk van der Linden en Thijs Zonneveld
15 september 2012: Robert Kranenborg en Julius Jaspers
22 september 2012: Roel van Duijn en Sywert van Lienden
29 september 2012: Ernest van der Kwast en Jojanneke van den Berge
6 oktober 2012: Guus Meeuwis en Dione de Graaff
13 oktober 2012: Loretta Schrijver en Marc Chavannes
20 oktober 2012: n.n.b.
FC Dartmundtquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef Heufd het volgende:
Frénk van der Linden, godver, wat een flapdrol.
ik was er gister, hij was idd wel echt een buzzkillquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef Heufd het volgende:
Frénk van der Linden, godver, wat een flapdrol.
Kunnen ze wederom alle verkiezingsretoriek van lijsttrekkers eruit knippen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef Symer het volgende:
Waarom vanavond geen verkiezingspecial?
Ben je na afloop niet gebleven dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:51 schreef tijdelijk_hier het volgende:
ik was nog verdwaald onderweg en toen kwam ik raoul tegen en die wees me de weg
kwam hem daarna weer tegen, maar hoopte eigenlijk thomas te ontmoeten
[SBS6] Schoonspringen met Sterren #17 Hahahaahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke mongolen kijken er naar Sterren Springen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
De laagste vorm van menselijk leven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
en het is leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
[SBS6] Schoonspringen met Sterren #17 Hahahaaha
17 topics al!
Ik vind het wel interessant eigenlijk. Goed punt ook wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef zoem het volgende:
Next! Dit serieuze geneuzel duurt te lang.
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant eigenlijk. Goed punt ook wel.
Dat wel, maar het is meer DWDD of Knevel materie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant eigenlijk. Goed punt ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |