abonnement Unibet Coolblue
pi_114730523
Iemand al geprobeerd tickets te bestellen? Ik heb het net (een aantal keer) geprobeerd, maar elke keer als ik wil betalen gaat het mis :{
pi_114730586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Iemand al geprobeerd tickets te bestellen? Ik heb het net (een aantal keer) geprobeerd, maar elke keer als ik wil betalen gaat het mis :{
yup,gister gedaan en ging zonder moeite.
welke browser gebruik je?
mijn internetbankieren is sws fucked up in firefox dus daarvoor gebruik ik chrome
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_114730725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

yup,gister gedaan en ging zonder moeite.
welke browser gebruik je?
mijn internetbankieren is sws fucked up in firefox dus daarvoor gebruik ik chrome
Firefox idd. Net ook IE geprobeerd, maar hetzelfde probleem. Nja, iig SeeTickets gemaild, misschien straks nog even proberen in Chrome :s)
pi_114936084
Ga ook maar eens kaartjes kopen. Eens even kijken welke vrijdag het beste uitkomt.
pi_114937654
Hier ook maar besteld, nog niks bekend over eventuele gasten btw?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_115285218
Kaartjes net binnen voor 5 oktober. Ben benieuwd...
pi_115288037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ik vond het eerste of 2de seizoen wel goed maar daarna werd het al veel slechter ja :')
toen ik daar zat waren er ook opeens allemaal nieuwe onderdelen die ik niet kende enzo :')

maar jack spijkerman is wel echt een toffe gozer :Y ^O^
Zit je daar niet voor die assistente dan?

pi_115294141
mijn kaartjes zijn er nog steeds niet :o
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116386416
vrijdag naar de studio *O*
thomas acda ontmoeten O+
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116387365
zijn de gasten ook bekend? straks koop je kaartjes en dan zit er in of andere Friese plattelandarchitect en een Limburge wijnjournalist in de show die niemand kent als gasten
pi_116387418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Evertjan het volgende:
zijn de gasten ook bekend? straks koop je kaartjes en dan zit er in of andere Friese plattelandarchitect en een Limburge wijnjournalist in de show die niemand kent als gasten
Boeiend, 5 euro. En de gasten voegen toch weinig toe. Vrijdag en over 3 weken ben ik er bij *O*
pi_116387670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Evertjan het volgende:
zijn de gasten ook bekend? straks koop je kaartjes en dan zit er in of andere Friese plattelandarchitect en een Limburge wijnjournalist in de show die niemand kent als gasten
wat maakt dat nou uit? :P
voor 5 euro vind ik het best, dat heb ik er wel voor over om erbij te zijn.
hoewel met brandstof erbij groningen-amsterdam kost het wel wat meer maar toch :7
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116388712
heb trouwens erg zin om er vrijdag naartoe te gaan :D
lijkt me wel leuk om te zien hoe dat nou gaat, ben wel vaker bij tv uitzendingen geweest maar daar was alles gescript en werd er niet de helft weggeknipt :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116390155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vrijdag naar de studio *O*
thomas acda ontmoeten O+
Dat dus! O+ Alleen dan volgende week vrijdag :+
pi_116452351
In de eerste aflevering zijn interviewer Frénk van der Linden en sportjournalist Thijs Zonneveld te gast. Verder komen naast Guus Meeuwis presentatrice Dione de Graaff en 'topchefs' Robert Kranenborg en Julius Jaspers opdraven.

[ Bericht 22% gewijzigd door DUK op 06-09-2012 11:35:31 ]
pi_116453064
Net een kaartje besteld maar weet iemand of je nog een bevestiging via de mail krijgt? Kan morgen het kaartje bij de kassa ophalen maar moet niet hebben dat mijn naam niet bekend is daar...
pi_116454193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef Izzit het volgende:
Net een kaartje besteld maar weet iemand of je nog een bevestiging via de mail krijgt? Kan morgen het kaartje bij de kassa ophalen maar moet niet hebben dat mijn naam niet bekend is daar...
dus er waren nog kaartjes voor morgen? :o
ik ga morgen sws maar een maatje van me wou mee maar die site begon helemaal te trippen toen ik een extra kaartje wilde bestellen :')

morgen *O* O+
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_116458761
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Evertjan het volgende:
zijn de gasten ook bekend? straks koop je kaartjes en dan zit er in of andere Friese plattelandarchitect en een Limburge wijnjournalist in de show die niemand kent als gasten
Zoals eerder al is aangegeven maken de gasten niet uit. Het is veelal altijd leuk en juist soms grappig dan onbekende mensen leuke verhalen vertellen waar dan weer leuk op gereageerd kan worden. Bekende mensen valt juist vaak tegen.
pi_116459618
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

dus er waren nog kaartjes voor morgen? :o
ik ga morgen sws maar een maatje van me wou mee maar die site begon helemaal te trippen toen ik een extra kaartje wilde bestellen :')

morgen *O* O+
Ik kon nog gewoon een kaartje bestellen. Misschien nog eens proberen?
pi_116523799
Geniaal :D _O_
Morgen allemaal kijken :Y
De langdradige stukken worden er vast uitgeknipt, maar verder _O_
pi_116525309
Hopelijk blijft het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er in _O-
Het kwam wat traag op gang maar toen het eenmaal liep werd het briljant, die wielrenner viel ook niet tegen _O_
pi_116525340
Haha,idd :D
En wat een chaos af en toe :')
pi_116525359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef funrider het volgende:

[..]

Bekende mensen valt juist vaak tegen.
Gaat niet om bekend of niet bekend, bn'ers die voor hun geld al grappen maken vallen altijd tegen.
pi_116525387
Ik vrees wel dat er een hoop geknipt gaat worden, dat hele stuk over de verkiezingen duurde al drie kwartier
pi_116525497
Daarom moet dat programma gewoon langer worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')