quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat kan ze goedEn husterisch krijsen en janken en als ik dan zeg dat ik haar zo niet kan verstaan stopt ze direct en gaat op normale toon verder. Kan ik niet uitstaan zeg maar
Praat dan verdulleme meteen normaal dan weet ik waar je het over hebt
ik kom hier nog wel eens ergens weet jequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hoevaak gebeurt het dan dat jouw kind op straat over de flos gaat en er dan ook nog toevallig net een buurtbewoner met een spekje paraat staat?
kom eens langs en zet een keel op danquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
Ik ben nog nooit een loslopend spekje tegengekomen.
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef -Spring het volgende:
Ik kan me het niet voorstellen bij Bep. Ik vond 'r zo rustig juist.
Jij sleept ook altijd alles mee huhquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij ligt nu hier. Wanneer kom je 'm halen?
Potverdorie!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Gerberaatje het volgende:
! We hebben inmiddels een zandbak taart!!
Heuj, ik heb mijn leven en dat van m'n kind op het spel gezet voor dat ding. Iédereen was al buiten en ik ben dwars door de brandweerbarricade met Lente op m'n arm terug naar binnen gerend om dat jurkje van tafel te grissen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jij sleept ook altijd alles mee huh![]()
Ik had hem overgenomen van Mignonne, die stuurde hem per ongeluk mee in een doos naar Danic en die had hem vandaag voor me mee, en dan vergeet ik hem nog![]()
Heldinquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heuj, ik heb mijn leven en dat van m'n kind op het spel gezet voor dat ding. Iédereen was al buiten en ik ben dwars door de brandweerbarricade met Lente op m'n arm terug naar binnen gerend om dat jurkje van tafel te grissen.
Toch, BE?
Wat ik vorige keer meegenomen dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heuj, ik heb mijn leven en dat van m'n kind op het spel gezet voor dat ding. Iédereen was al buiten en ik ben dwars door de brandweerbarricade met Lente op m'n arm terug naar binnen gerend om dat jurkje van tafel te grissen.
Toch, BE?
Wat ik vorige keer meegenomen dan?
Smoesjes!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan het kabeltje van de camera niet vinden...
dat zijn klote dingen..quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:16 schreef snoopy het volgende:
Hopelijk val je snel in slaap saffier!
[ afbeelding ]
Hey, jij hier!quote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Memmel het volgende:
Mijn goeie voornemen voor Pasen: weer eens wat vaker hier rondhangen!
Haai!
kijk zo modern denk ik dan weer nietquote:Op zondag 8 april 2012 16:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die foto is duidelijk zat..ik zou ze allebei in de tuin fotosjoppen en dan kijken welke het beste 'past'
ja he.. wij hebben gister ook gekeken. Zo mooi en knap hoe hij dat doet!quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef E.T. het volgende:
Wat is die zandtovenaar toch goed!
Nu met het paasverhaal op zapp24; ik vind het zo onwijs knap wat die gozer kan
Mooi ja.quote:Op zondag 8 april 2012 19:49 schreef E.T. het volgende:
Wat is die zandtovenaar toch goed!
Nu met het paasverhaal op zapp24; ik vind het zo onwijs knap wat die gozer kan
zwartquote:Op zondag 8 april 2012 17:01 schreef leonieke het volgende:
Ik vind persoonlijk de zwarte het meest "strakke" maar heb vooral schrik dat het een zwarte vlek zal zijn in onze tuin. Waarom kan ik toch niet gewoon beslissen. Soms word ik echt gek van mezelf met m'n besluiteloosheid.
waarschijnlijk hoort hij daar ook thuis (volgens hemzelf dan)quote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef innepin het volgende:
'navond.
Ik zit bij mijn moeder thuis. En ik zag net een muis door de woonkamer lopen. Heel op z'n gemak, alsof ie hier thuishoort.
Plattelandsleven hè.
Nee, het was meer een gevalletje "tien keer geoefend, en beter wordt 't niet, dus laat maarquote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef livelink het volgende:
Oh, dat is inderdaad sollcicitatiehorror, Innepin. Ik geloof dat ik dat niet over zou hebben voor een kansloze sollicitatie. Maar ja, wellicht is hij herbruikbaar. Ben je er een beetje tevreden over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach het zakt alweer wat hoor, maar ik was net goed over de zeik.quote:
Als het nu 11.30 uur was zou ik het er niet op wagen, maar zo'n eind vd middag in- en uitren uitje is waarschijnlijk wel te doen.quote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Lady, wat rot zeg...
Ik wou dat je met een webcam de drukte bij IKEA een beetje kon checken. Ik verveel me en overweeg om 'even' twee wasmanden te gaan halen. En een beetje drukte maakt me niet uit, ik weet wat ik moet hebben en loop er zo doorheen, maar als het verkeer tot op de afrit staat dan hoeft het voor mij niet.
Dat klinkt handig! Straks ff kijken hoe dat werktquote:Op maandag 9 april 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja weet ik! Leandra. Maar ik rij er eig regelmatig heen. De twee mannen vinden het ook echt leuk.
Maar goed, ik ga maar een ander punt van mijn 'melk-lijstje' afvinken, kabelgootjes voor de woonkamer maken...
Ik heb sinds deze week het Getting things done systeem in gebruik en gebruik daarvoor 'remember the milk', dat heeft een app voor iPad en android en web-applicatie, dus waar ik ook ben kan ik herinneringen en to do's instellen, ideaal. F en ik delen het systeem dus we kunnen ook gezamelijke to do's instellen en afwerken.![]()
Ik vind het echt heel erg fijn.quote:Op maandag 9 april 2012 16:29 schreef Jipster het volgende:
BE, bedankt voor het noemen van RTM! Ik heb het gelijk geinstalleerd, en ook bij vriend! We lopen steeds zo achter de feiten aan qua dingen afwerken (beslissingen nieuwe huis, administratie etc.).. dus ga dit maar eens proberen!
Hebben jullie ook een "groot" aquarium? Ik mag me niet "bemoeien" bij de inrichting. Hihi.quote:Op maandag 9 april 2012 19:03 schreef Vicky het volgende:
Wat rot Lady!
Leuk Diaan!! Die van.ons staat er al gezellig bij. We hebben zelfs 10 guppenjonkies.. Ik maak later wel een foto..eerst moeten de planten gekortwiekt worden
Okay, deze is dan iets kleiner. Deze is 110 liter! Ben benieuwd hoe het staat en gaat.quote:
Hier ongeveer net zo'n dag terwijl we echt drie onwijs leuke dagen hebben gehad, en dan eindigt het zo totaalquote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef livelink het volgende:
Ze moest alleen maar de glansshampoo hebben![]()
Ik heb me vandaag ook te pletter verveeld, hoor. Combinatie van slecht weer, vervelende kinderen en een verschil van inzicht met man. En alles bij elkaar heb ik dus niks gedaan, behalve ruziende kinderen uit elkaar zien te halen. Het half uurtje voorlezen van daarnet was geloof ik het hoogtepunt van mijn dag.
geprobeerd, maar we hebben niet zoveel geoefend nog, na een tijdje was het zo nat en koud. Maar mooi, dat koppie.quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je wel foto`s kunnen maken Yppy, die van Jolie van het leren fietsen zijn machtig. Dat trotse gezicht
Dat is wel fijn!quote:Op maandag 9 april 2012 20:12 schreef Luchtbel het volgende:
Lief ja, zo`n koppie. Het weer was er iddd niet naar vandaag.
En dat is zo BE, maar ik heb Jolie wel een tijdje gezien vanmiddag. Dus ik moet niet al te veel klagen.
Jeps! this een peugeot 207 sw geworden..quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
en Lamb geslaagd? wij moeten ook op autojacht... maar hebben geen idee welke auto we willen.
Dat was niet slecht nee. Maar weet je dat ze vorig jaar in zwembroek liepen en in het badje kondenquote:
Ik hou niet van sw maar bij deze vind ik het niet storend.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Jeps! this een peugeot 207 sw geworden..
Nu een 3deurs... dus erg blij straks onze dame zonder stunt en vliegwerk in de auto te krijgen.. (Mits ze meewerkt natuurlijk)
Nee, dat mag dus niet... Leyla vindt dat ook leuk hoor... Maar Jen helpt me even met opruimen, en Leyla zeg ik gewoon een paar keer nee tegen.. Das natuurlijk een kwestie van jouw regels en die gewoon hanteren.. Als je het niet erg vindt, dan maakt het niet uit dat er overal nog puzzelstukjes liggen, maar mij maakt het wel uit. Ik heb nu mijn huis, dus mijn regels... En ik wil niet in een troep thuis komen, dat was mijn nummer 1 ergernis, dat het nooit opgeruimd was en dat er ook niet tegen te ruimen viel omdat ik nog 2 volwassenen had die gewoon alles lieten slingeren.. Nu heb ik alleen mijn zooi, en ik ruim meteen op.. En de meisjes moeten dat maar leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef Troel het volgende:
Dat werkt hier helaas niet. Jochem vindt het leuk om juist dan nog even wat puzzels overhoop te gooienHier dus best vaak thuiskomen met een hoopje puzzelstukjes voor de speelgoedkast
Je huisje is heerlijk opgeruimt !quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon geen prul in mn huis staan.. En mn vloer is gewoon leeg.. Ik heb 1 lade met alle kinderspeelgoed... En elke keer als ik de deur uit ga, of naar bed ga, dan ruim ik alles weer op..
Heerlijk.
Ja dat dus ook...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef Leandra het volgende:
Ik ruim het speelgoed zelfs op als Soneal voor z'n middagslaapje naar bed gaat, hoef ik geen 2 uur tegen die rommel op de vloer aan te kijken en kan hij het straks weer vers uit de kast trekken.
Gewoon uitdoen voordat je verder loopt, en alles in de schoenenkist, want dan hoef ik er niet tegenaan te kijken. En boven ligt wit tapijt, daar wil ik helemaal geen schoenen hebben..quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
Dagelijks dweilen ga ik niet aan beginnen, maar idd geen schoenen aan in huis, en als het aan mij ligt dan heeft het volgende huis een bijkeuken, kunnen de schoenen, jassen enz. daar achterblijven.
Daarom dus die schoenenkist... Heel fijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef Leandra het volgende:
Dat geeft zo'n voorraad schoenen bij de voordeur, en die ben ik ook al zat.
En dan scheelt het dat we in mijn huis ook nog wel eens via de keuken naar buiten gaan, dus daar liggen schoenen bij de voordeur en de achterdeur maar die maat 49 van de oudste neemt nogal wat ruimte in
Bijkeuken op t wensenlijstje dus
Elke avond na het naar bed brengen van de kinderen.. Meteen ff doen voordat ik plof doe. Keuken dan helemaal meteen, vaatwasser aan en dan plof.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
De kinderen hebben bij ons meestel wel hun schoenen uit binnen en F. en ik ook wel, maar het is geen 'moeten'.
En elke dag dweilen... ehm... whihihihi1 keer in de week kost me al moeite.
Het liefst nog 2x per dag, het ruikt meteen zo lekker in huis...quote:
Ja, ik doe genoeg met de meisjes... En ik vind een opgeruimd huis ook een vorm van rust uitstalen.. Op het kdv beginnen ze toch ook elke dag met een opgeruimde en schone ruimte?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef Troel het volgende:
Tja, het is niet alleen mijn huis, het is ook het huis van de kinderenSchoenen uit doen ze wel heel vaak, maar een schoenenkist hebben ze niet
Ik heb een huis om in te leven, het huis moet niet mijn leven gaan leiden
Daar heb ik ook echt de energie niet voor
Dan doe ik liever wat actiefs samen met de jongens.
Dat herken ik idd van oudere kinderen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Schoenen gaan hier al standaard uit, de jongens hebben allemaal een eigen 'vak' in de garage met kapstok, laarzen, sportschoenen en los gedoe
Dit was ook gedoe uit slaapkamers, bakken met donald duckjes, was, knuffels, was, losse dIngen van spelcomputers, duckies, was.....![]()
Mijn jongens slepen iets groter troep mee dan een misplaatst puzzelstukje.
Maar nu is wel van zolder tot kelder alle losse prul weg, op z'n plek of weggegooid.
Ja, maar niet drie keer per dag ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik doe genoeg met de meisjes... En ik vind een opgeruimd huis ook een vorm van rust uitstalen.. Op het kdv beginnen ze toch ook elke dag met een opgeruimde en schone ruimte?
Oh ehhhhhr. Juist.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het liefst nog 2x per dag, het ruikt meteen zo lekker in huis...
Klopt. Maar ik hou de hoeveelheid speelgoed nu ook in de perken.. Ik heb 1 la, die ligt vol met muziek dingen, en puzzels, noem maar op.. Dan heeft Jen nog een doos met knutselspul die alleen van haar is.. Dus veel meer rommel dan alles uit de la halen, gaat gewoon niet. En het blijft dan beperkt tot 1 ruimte.. Dus rondje lopen, alles oppakken en alles de la weer in en klaar, 5 minuten werk.quote:
I know...quote:
Ik vond het lekker makkelijk opruimen in elk geval, werkte primaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hou de hoeveelheid speelgoed nu ook in de perken.. Ik heb 1 la, die ligt vol met muziek dingen, en puzzels, noem maar op.. Dan heeft Jen nog een doos met knutselspul die alleen van haar is.. Dus veel meer rommel dan alles uit de la halen, gaat gewoon niet. En het blijft dan beperkt tot 1 ruimte.. Dus rondje lopen, alles oppakken en alles de la weer in en klaar, 5 minuten werk.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Jarno het volgende:
Nouja het is wel redelijk opgeruimd bij ons (maar zeker niet steriel, er slingert altijd wel wat) vind ik maar qua schoonmaak doen we gewoon wat nodig is. Meer reactief zeg maar.. Behalve wc en badkamer die krijgen wel regelmatig een natte doek te verwerken. Maar ook niet elk gaatje en hoekje hoor.
Ik vind het echt heel knap hoor als mensen dat kunnen, dat poetsen en bijhouden en weet ik veel wat maar jezus wat een werk en ik heb wat beters te doen dus. Aan de andere kant zou ik echt zó een poetsvrouw willen.quote:
Elke dag stofzuigen, of elke dag dweilen? Ik zie het verschil niet zo? Ik vind het meer moeite om mn stofzuiger van boven te pakken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Jarno het volgende:
Enige wat wij dagelijks doen is ff de stofzuiger snel door de keuken/kamer heen ivm knoeiende kleuter en loslopende kat enzo.
Ja, de wereld! Hij vergaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Badkamer ga ik dit weekend doen.. Oh en opgemaakte bedden.. Vreselijk al je een slaapkamer op komt, en het ligt niet recht.
Goffer, neuken vick?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Vicky het volgende:
whaha bedden trek ik idd ook recht 's ochtends.
stofzuigen doe ik heeeeel weinig... ik wis/veeg wel meer dan dagelijks
Stofzuiger staat om het hoekje onder de trap en daar ben ik in 5 minuten mee klaar, dweilen is emmer pakken, water, schoonmaakmeuk, dweilen, drogen, etc... Écht veel meer werk dus he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Elke dag stofzuigen, of elke dag dweilen? Ik zie het verschil niet zo? Ik vind het meer moeite om mn stofzuiger van boven te pakken.
lekkah!quote:
En om goed te dweilen moet je eigenlijk eerst stofzuigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stofzuiger staat om het hoekje onder de trap en daar ben ik in 5 minuten mee klaar, dweilen is emmer pakken, water, schoonmaakmeuk, dweilen, drogen, etc... Écht veel meer werk dus he.
nee hoor... daar kan jeook een wisser/bezem voor gebruiken..quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Troel het volgende:
En om goed te dweilen moet je toch eerst stofzuigen
[..]
En om goed te dweilen moet je eigenlijk eerst stofzuigen
Ook meer werk dan een keer stofzuigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor... daar kan jeook een wisser/bezem voor gebruiken..
en dan dekruimeldief
Ga door, ga door!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor... daar kan jeook een wisser/bezem voor gebruiken..
en dan dekruimeldief
hier nie hoor...quote:
Dweil onder de kraan houden, uitknijpen en was schoonmaakmeuk erop en gaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stofzuiger staat om het hoekje onder de trap en daar ben ik in 5 minuten mee klaar, dweilen is emmer pakken, water, schoonmaakmeuk, dweilen, drogen, etc... Écht veel meer werk dus he.
whahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef Jarno het volgende:
Dat zijn echt van die huishoudens waar ik dus niet op een bank durf te gaan zitten he..
En dan doe je de hele vloer met 1 dweil?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dweil onder de kraan houden, uitknijpen en was schoonmaakmeuk erop en gaan?
Dat valt wel mee toch?quote:
ja idd..quote:
Nee? Dat doe je 3 of 4x?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan doe je de hele vloer met 1 dweil?.
Zoals ik al zei, dan heb ik allang de hele vloer gestofgezogen dus?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee? Dat doe je 3 of 4x?
Anders doe je een vieze dweil in je schone water? En de volgende keer heb je dus vies water waar je het volgende stuk mee doet?
Ik ben een turbodweiler hoor.. Ok, misschien al met al, ben ik 5 minuten langer bezig?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan heb ik allang de hele vloer gestofgezogen dus?
Of sporten of met de kleine spelen of weet ik veel wat. Er zijn ongeveer een miljoen leukere dingen te doen wmb dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Kun je 6 uur per week meer bankhangen? Als ik dan toch thuis ben doe ik liever ff wat nuttigs.. Ik verveel me nogal snel.
Glazenwasser.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Vicky het volgende:
waar ik wel slecht in ben/een pleurishekel aanheb is ramenzemen...
een keer per 4/5 maanden ofzo..
ja aan de buitenkant wel ja... maar van binnen niet..quote:
Mijn meisjes liggen om 7 uur op bed he? En dan ben ik gewoon alleen? Ik kan sowieso niet sporten dan. Tv heb ik niet... interwebz lees ik op mn werk al uit...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of sporten of met de kleine spelen of weet ik veel wat. Er zijn ongeveer een miljoen leukere dingen te doen wmb dus.
Ramen moet ik ook nog doen ja.. kuthekel aan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja aan de buitenkant wel ja... maar van binnen niet..
daar moet ik het toch echt zelf doen.. ik heb 56 ramen waar de glazenwasser niet komt..
Ramen zijn idd heel irritant...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ramen moet ik ook nog doen ja.. kuthekel aan.
Maar het ruikt wel lekker, met spirutus <3
Ik heb binnen in de klapdeuren ook raampjes en een spiegel... Dat verhaal met kindervingertjes...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ramen zijn idd heel irritant...
Moet hier ook weer gebeuren, iig de schuifpui. Pff wat een onding met kinderen...
Mn moeder vindt wel leuk om te doen dus die doet t af en toe
Oh wij vinden samen op de bank hangen ook altijd wel heel leuk. Beetje series wegwerken of een filmpje kijken. Kan ik me best van 7 - 10 mee vermaken op avonden dat ik niet sport. En veel later wordt het doordeweeks niet ivm vroeg op dus ik vind het ook nog eens erg zonde van m'n tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn meisjes liggen om 7 uur op bed he? En dan ben ik gewoon alleen? Ik kan sowieso niet sporten dan. Tv heb ik niet... interwebz lees ik op mn werk al uit...
MIjn zusje heeft deze|quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ramen zijn idd heel irritant...
Moet hier ook weer gebeuren, iig de schuifpui. Pff wat een onding met kinderen...
Mn moeder vindt wel leuk om te doen dus die doet t af en toe
Ik ben niet samen... Dan is het dus alleen op de bank ploffen en naar mn playlist luisteren (wat ook kan als ik de dweil erdoor haal.) , of ik lig om 8 uur op mn nest omdat ik me de tyfus verveel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh wij vinden samen op de bank hangen ook altijd wel heel leuk. Beetje series wegwerken of een filmpje kijken. Kan ik me best van 7 - 10 mee vermaken op avonden dat ik niet sport. En veel later wordt het doordeweeks niet ivm vroeg op dus ik vind het ook nog eens erg zonde van m'n tijd eigenlijk.
Samen op de bank hangen is 1 van de dingen die dat moet voorkomen dus.quote:
Het was juist 1 van die dingen waarom ik ben vertrokken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Samen op de bank hangen is 1 van de dingen die dat moet voorkomen dus..
Dat ziet er handig uit!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
MIjn zusje heeft deze|
[ afbeelding ]
ik willem ook!!
Oa dus he, voor ons.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was juist 1 van die dingen waarom ik ben vertrokken.
Als je beiden ok ben is het geen probleem.. Maar als ik me ergens aan kan irriteren is het iemand die alleen maar wilt bankhangen het hele weekend lang.. En als ik dan vraag, goh zou jij ff dat en dat kunnen pakken, dat je dan standaard een antwoord krijgt, ja straks, ben even bezig... En uiteindelijk ben je dan dus zelf degene die alles kan doen.quote:
Whehehe, ik vouw dus netjes mn pleepapier in een schuine lijn, dan denk ik, als ik onverwachts iemand krijg, dan denk die gene, WHUT? das alsof ik in een hotel zit.. Zo netjes..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh echt ik voel me echt de slechtste huisvrouw op aarde. Ik werk vier dagen van negen uur en als ik thuis kom heb ik écht geen zin meer in huishoudeiljke klusjes. Op mijn vrije dag doe ik zichtwerk, maar alles wat achter een deur zit is eigenlijk doorlopend in verregaande staat van ontbinding.
Speelgoed opruimen doen we wel elke dag en als ik thuis ben óók als Isabeau slaapt.
Ik haat onverwacht bezoek. Ik schaam me altijd kapot
Haha, hoe herkenbaar, ik heb ook echt een hekel aan onverwacht bezoekquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ik haat onverwacht bezoek. Ik schaam me altijd kapot
Hij heeft nog net de dweil niet verstopt toen ik me afvroeg om zaterdag nog eens te dweilen..quote:
Dat viel mee , maar je plee papier vouw fetish gaat me wat ver.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij heeft nog net de dweil niet verstopt toen ik me afvroeg om zaterdag nog eens te dweilen..
Haha hier ook heeel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Haha, hoe herkenbaar, ik heb ook echt een hekel aan onverwacht bezoek
Afwisseling is key. Soms hangen we het hele weekend op de bank, soms zijn we het hele weekend aan de poets, soms is zij een dagje op stap, soms ben ik dat, etc. En gemiddeld genomen is het feit of het huis aan kant is wel het laatste van m'n gedachten zo om een uur of 7 doordeweeks. Dan ben ik al vanaf 5:45 in touw, hou eens op, dan ga ik toch niet meer lopen soppen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je beiden ok ben is het geen probleem.. Maar als ik me ergens aan kan irriteren is het iemand die alleen maar wilt bankhangen het hele weekend lang.. En als ik dan vraag, goh zou jij ff dat en dat kunnen pakken, dat je dan standaard een antwoord krijgt, ja straks, ben even bezig... En uiteindelijk ben je dan dus zelf degene die alles kan doen.
Zoiets groeit he? Heeft puur met veslonzen van je relatie te maken. En als je dan denkt laat ook maar, tja dan kun je ook niet verwachten dat het uit zichzelf beter wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Afwisseling is key. Soms hangen we het hele weekend op de bank, soms zijn we het hele weekend aan de poets, soms is zij een dagje op stap, soms ben ik dat, etc. En gemiddeld genomen is het feit of het huis aan kant is wel het laatste van m'n gedachten zo om een uur of 7 doordeweeks. Dan ben ik al vanaf 5:45 in touw, hou eens op, dan ga ik toch niet meer lopen soppen?.
En verder kan ik me er over verbazen hoe mensen met elkaar om kunnen gaan, of niet eigenlijk. In dat soort situaties. Maar da's een hele andere discussie.
WTF Vicky, nu op de laptop zie ik pas dat je gewoon FOK! op je TV hebtquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Vicky het volgende:
Ik hou van mijn hele grote kast..
[ afbeelding ]
2 grote deuren, 1 kleine deur en een laatje.. daar zit de zooi van de meiden achter!
De rest van het speelgoed staat inhun eigen kamer
Ik heb van die honingraatdoekjes van Action. Werken ook heel erg prima! Die geef ik dan aan de kinderen en dan mogen ze stoffen. Zij blij, ik ook weer geholpen :-)quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik heb een plumeau gekocht TF! Da's nog eens een een handige stoffer! Scheelt echt een hoop en kost géén kracht of inspanning. Bij de Action, voor 3 euro ofzo. Op een lange steel ook nog
en die zijn een beetje vettig, dus je waait je stof niet door de kamer heenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik heb een plumeau gekocht TF! Da's nog eens een een handige stoffer! Scheelt echt een hoop en kost géén kracht of inspanning. Bij de Action, voor 3 euro ofzo. Op een lange steel ook nog
Nou nee dus, hij stof echt als de brandweer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:01 schreef Troel het volgende:
Zo'n ding waar je het stof mee verplaatst
Dan kan je beter zo'n swifferding nemen
Wel als je de vlokken stof hebt liggen, maar dunne laagjes stof blijft er aan "kleven".quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef trui het volgende:
maar eh, daarmee verspreid je toch alleen maar 't stof? ik ben nooit zo'n plumeaufan geweest.
echt? dan heb ik nooit een goede gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef Ticootje het volgende:
Nee, een goede plumeau is dus een beetje vettig, waardoor het stof blijft plakken aan je stofunit.
Blijkbaar, of je hebt echt vlokken stof in je huis liggen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:06 schreef trui het volgende:
[..]
echt? dan heb ik nooit een goede gehad.
die gooi je gewoon weg en je koopt een neue!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Troel het volgende:
Het was een van de eerste dingen die wij leerden bij de schoonmaaklessen. Gebruik geen plumeau, want je verspreid enkel het stofMaar blijkbaar hebben ze daar tegenwoordig wat op gevonden. Een vettige plumeau. En dan was je dat ding na elke keer ofzo? Of blijft het ding gewoon een stofnest?
Voor 1,50! Ga je dat ding niet wassen nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef moussy het volgende:
[..]
die gooi je gewoon weg en je koopt een neue!
He wat?quote:
Facilitaire Dienstverlening studeren, dan krijg je datquote:
Ik heb een moeder die factor 10 van mij is...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Facilitaire Dienstverlening studeren, dan krijg je datHoe je het beste de vloer kunt moppen (ja, duh, niet moppen, smerig gedoe)
eerst de randen, dan de "vlakken"quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Facilitaire Dienstverlening studeren, dan krijg je datHoe je het beste de vloer kunt moppen (ja, duh, niet moppen, smerig gedoe)
Inside Joke : Encorequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond eerst maar eens ook wat onderhoud plegen aan mn wenkbrauwen.. Ik lijk bert wel. En normaal doe ik dat onder werktijd ff plukken, maar natuurlijk heb ik mn pincet vergeten...
ik ook ( dan jou hè) en daarom ben ik het niet. Ja hoor, ik geniet best van een opgeruimd huis dat fris ruikt. Maar het is het me niet waard altijd als een herder met een doekje om te prutsen, uit te vallen als kinderen al spelend iets aanraken of om me te verrassen de was opvouwen (compleet anders dan ik het doe)quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die factor 10 van mij is...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook ( dan jou hè) en daarom ben ik het niet. Ja hoor, ik geniet best van een opgeruimd huis dat fris ruikt. Maar het is het me niet waard altijd als een herder met een doekje om te prutsen, uit te vallen als kinderen al spelend iets aanraken of om me te verrassen de was opvouwen (compleet anders dan ik het doe)
Lekker wonen, beter voor je weerstand ook, een beetje viezigheid.
Ach van sex wordt je toch weer vies joh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
T wordt er niet schoner van iig Jarno
Doe jij aan sexquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach van sex wordt je toch weer vies joh..
Gewoon bedje verschonen na de sex, of onder de douche.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk. We zijn al 11 jaar samen he, wij zitten alleen nog maar samen op de bank. Allebei andere hoek enzo.quote:
Dit is wél een garp he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bedje verschonen na de sex, of onder de douche.
Encore Encore!quote:
wij hebben al beide een eigen bank, maar ja 14jr en een beetje samen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk. We zijn al 11 jaar samen he, wij zitten alleen nog maar samen op de bank. Allebei andere hoek enzo.
Nee?quote:
Dat is natuurlijk stap 2, allebei een eigen bank.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
wij hebben al beide een eigen bank, maar ja 14jr en een beetje samen.
Tjesses!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:
je neukt zeker op een handdoekjequote:
nee joh, scheelt ook je bed verschonen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tjesses!hoort er séx bij trouwen?
Buum heeft een eigen Stoel! Ja mensen, dat brengt 20 jaar samen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
wij hebben al beide een eigen bank, maar ja 14jr en een beetje samen.
quote:
Alleen in het beginquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tjesses!hoort er séx bij trouwen?
Ah, hij is bijna jarig, ik weet een kadootje!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum heeft een eigen Stoel! Ja mensen, dat brengt 20 jaar samen.
Nee? Maar probeer meestal wel op háár helft te eindigen?quote:
Dat doe ik sowieso elke week. Volgens mij zand ik af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:30 schreef moussy het volgende:
[..]
nee joh, scheelt ook je bed verschonen.
Dat sowieso niet. Mijn helft wordt niet geneukt. Bah.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee? Maar probeer meestal wel op háár helft te eindigen?.
Da's precíes vaak genoeg dan toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso elke week. Volgens mij zand ik af.
Tenzij je dus neukt.. Dan blijf je verschonen.quote:
daar laat ik me verder niet over uitquote:
Bed verschonen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Lamb29 het volgende:
Ik zat net zo lekker
Ga toch maar schoonmaken als ik dit zo lees
5 a 6x ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Jarno het volgende:
Verschonen jullie echt 3 of 4 keer per week je bed!?!
(,
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |