quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat kan ze goedEn husterisch krijsen en janken en als ik dan zeg dat ik haar zo niet kan verstaan stopt ze direct en gaat op normale toon verder. Kan ik niet uitstaan zeg maar
Praat dan verdulleme meteen normaal dan weet ik waar je het over hebt
ik kom hier nog wel eens ergens weet jequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:29 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hoevaak gebeurt het dan dat jouw kind op straat over de flos gaat en er dan ook nog toevallig net een buurtbewoner met een spekje paraat staat?
kom eens langs en zet een keel op danquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
Ik ben nog nooit een loslopend spekje tegengekomen.
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:36 schreef -Spring het volgende:
Ik kan me het niet voorstellen bij Bep. Ik vond 'r zo rustig juist.
Jij sleept ook altijd alles mee huhquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij ligt nu hier. Wanneer kom je 'm halen?
Potverdorie!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Gerberaatje het volgende:
! We hebben inmiddels een zandbak taart!!
Heuj, ik heb mijn leven en dat van m'n kind op het spel gezet voor dat ding. Iédereen was al buiten en ik ben dwars door de brandweerbarricade met Lente op m'n arm terug naar binnen gerend om dat jurkje van tafel te grissen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:48 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jij sleept ook altijd alles mee huh![]()
Ik had hem overgenomen van Mignonne, die stuurde hem per ongeluk mee in een doos naar Danic en die had hem vandaag voor me mee, en dan vergeet ik hem nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |