Dat was het dus totaal niet. Ik vond het zelfs een beetje gezapig overkomen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen aangezien PSV supporters niet bekend staan om hun sfeer acties.quote:Op maandag 9 april 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mja in het stadion was het dik feest iigtis alleen ook mooi als het op tv ook overkomt als een orkaan van geluid en een bouncende kuip
Na de 3-0 had ik dat, vanaf minuut 70 kakte het in had ik het idee..quote:Op maandag 9 april 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt totaal niet het geval. Meest tamme bekerfinale in jaren, qua wedstrijd en helemaal qua sfeer.
godverdekankerkut ja das waar....quote:Op maandag 9 april 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij moet sowieso nog een keer in Ajax shirt op het Leidse feesten met mij
Kunnen we mooi dit jaar doen
heb een mooi shirtje voor je pikquote:
Start een paint topicquote:Op zondag 8 april 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ging wel los na de wedstrijd
[ afbeelding ]
Zombie Nation?quote:Op maandag 9 april 2012 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk dat DuTank het nummer bedoelde dat gedraaid werd in afwachting van de huldiging.
Ik herkende het iig niet.
Idd. Schandalig. En volgens mij zat er iets van red bull doorquote:Op maandag 9 april 2012 00:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Sfeer![]()
Halve liter Amstel Lite voor ¤4,50
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)quote:Op maandag 9 april 2012 09:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou serieus noemen kan je hem als PSVer in ieder geval niet.
Maar dat is een open deur die hier al maanden wordt ingetrapt, vooral door steeds dezelfde users. Die discussie is inmiddels wel 60 keer uitgemolken, maar wordt herhaald en herhaald terwijl er niets zinnigs meer over te zeggen valt, omdat alles al gezegd is en door de meeste PSV'ers hier zelfs ook beaamd. Je snapt waar de irritatie vandaan komt als er wéér iemand op die toon met uitgekauwde oneliners die inhoudelijk onjuist zijn (en dat weten ze) komt zaniken over dat onderwerp, terwijl er net een finale gewonnen is. Totaal niet bedoeld om inhoudelijk te discussiëren, maar gewoon om te etteren.quote:Op maandag 9 april 2012 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in die zin wel gelijk dat ondanks grote investeringen nog niet het gewenste resultaat is bereikt en PSV het zich niet kan veroorloven dit te blijven doen, (dat betekent niet dat ik PSV al heb afgeschreven voor CL voetbal, daarom de nadruk op nog)
Je moet weten wat je met Matavz binnenhaalt. Hij moet bediend worden. met voorzetten etc.quote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lens zou renderen. Vind t meer een 442 spits.
Matavz zal nu voorlopig wel er naast blijven staan. Toch een miskoop tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |