abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111323342
Bleh, lig ziek in m'n bed. Dat sluimerde dus al een tijdje. Bah, hopelijk kan ik morgen wel gaan werken, want ik heb een gevoel van ontzettend stilstaan en niet vooruit komen. En dat doe ik voornamelijk zelf.
Maandag het met m'n psych gehad waarom ik m'n gevoelens niet durf te uiten. Is ook niet zo handig bij een psych he, als je dat niet doet... of durft.

Wat dat betreft hoop ik dat de kkp me goed zal doen, omdat ik dan continue bezig moet zijn en minder hard weg kan vluchten ofzo. En dan maar hopen dat ze vinden dat ik daar ook pas.
pi_111334738
Hoi allemaal!

Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit topic te volgen en af en toe
iets te schrijven. Jullie stukjes zijn voor mij heel herkenbaar en geven mij
het gevoel dat ik niet alleen ben met deze dingen..

Ik zal iets over mezelf vertellen:
Vorig jaar september ben ik begonnen met mijn opleiding. Helaas moest ik
deze (tijdelijk) stoppen i.v.m. een depressie. Mijn instelling was om het jaar
te gaan halen en ben mij helemaal gaan focussen op mijn studie. Aangezien
ik erg perfectionistisch ben en faalangst heb, ben ik doorgeslagen in het leren.
Mijn sociale contacten begon ik te verwaarlozen en ik begon steeds vermoeider
te worden. Half januari ben ik ingestort. Ik moest naar school, maar kon mijn bed
niet meer uitkomen..

Naast de vermoeidheid was ik ook erg emotioneel. Mijn moeder
had een vermoeden en adviseerde mij naar de huisarts te gaan. Eenmaal bij de dokter
kwamen alle emoties eruit. Hij stelde een aantal vragen en vermoedde een depressie.
Hij verwees mij door naar de psycholoog en daar moest ik een vragenlijst invullen en
een intakegesprek voeren. Daar kwam uit dat ik tegen een zware depressie aan zat.
Ik krijg op dit moment cognitieve gedragstherapie en het gaat iets beter met me dan
voorheen.

Wat ik op dit moment nog erg moeilijk vind, is om dingen te ondernemen. Ik doe ze
wel, maar met weinig plezier. Ook voelt de drempel nog wat hoog aan. Daarnaast
kom ik niet graag mensen tegen die er vanaf weten (behalve mijn ouders en een paar
vrienden), omdat ik bang ben dat ze vragen
gaan stellen. Het liefst spreek ik alleen mensen die er niets vanaf weten. Herkennen jullie dit
ook?
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:49:44 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_111354469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:37 schreef Flower02 het volgende:
Hoi allemaal!

Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit topic te volgen en af en toe
iets te schrijven. Jullie stukjes zijn voor mij heel herkenbaar en geven mij
het gevoel dat ik niet alleen ben met deze dingen..

Ik zal iets over mezelf vertellen:
Vorig jaar september ben ik begonnen met mijn opleiding. Helaas moest ik
deze (tijdelijk) stoppen i.v.m. een depressie. Mijn instelling was om het jaar
te gaan halen en ben mij helemaal gaan focussen op mijn studie. Aangezien
ik erg perfectionistisch ben en faalangst heb, ben ik doorgeslagen in het leren.
Mijn sociale contacten begon ik te verwaarlozen en ik begon steeds vermoeider
te worden. Half januari ben ik ingestort. Ik moest naar school, maar kon mijn bed
niet meer uitkomen..

Naast de vermoeidheid was ik ook erg emotioneel. Mijn moeder
had een vermoeden en adviseerde mij naar de huisarts te gaan. Eenmaal bij de dokter
kwamen alle emoties eruit. Hij stelde een aantal vragen en vermoedde een depressie.
Hij verwees mij door naar de psycholoog en daar moest ik een vragenlijst invullen en
een intakegesprek voeren. Daar kwam uit dat ik tegen een zware depressie aan zat.
Ik krijg op dit moment cognitieve gedragstherapie en het gaat iets beter met me dan
voorheen.

Wat ik op dit moment nog erg moeilijk vind, is om dingen te ondernemen. Ik doe ze
wel, maar met weinig plezier. Ook voelt de drempel nog wat hoog aan. Daarnaast
kom ik niet graag mensen tegen die er vanaf weten (behalve mijn ouders en een paar
vrienden), omdat ik bang ben dat ze vragen
gaan stellen. Het liefst spreek ik alleen mensen die er niets vanaf weten. Herkennen jullie dit
ook?
dingen ondernemen is ook lastig als je depressief bent, want dan is er maar heel erg weinig (of niks) leuk. het is het beste om gewoon daarmee door te blijven gaan, ook al is de drempel hoog. Lukt het een dag niet, dan kan dat ook gebeuren, reken dat jezelf vooral niet aan dan.

Als je geen behoefte hebt aan vragen kan je misschien ook tegen die mensen die vragen stellen zeggen dat je niet zoveel behoefte hebt om erover te praten. dat begrijpen mensen meestal wel.

sterkte in ieder geval, en welkom natuurlijk!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:50:03 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_111354496
En nog even een egopost: 30 mei beginnen met schematherapie :)
pi_111354903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Murmeli het volgende:
En nog even een egopost: 30 mei beginnen met schematherapie :)
Zie je er tegenop?

Ik ben weer eens veel te ver gegaan, En heb pas aan de rem getrokken toen ik vanmorgen kokhalzend van de spanning en stress in de trein zat, Ik ben naar mijn ma gegaan, heb de afspraak voor vanmiddag afgebeld, En ben daarna lekker naar huis gegaan.

Ik heb de hele week al een beetje last van spanning, En afgelopen nacht heb ik 1.5 uur geslapen, Ik heb geholpen bij de bevalling van de hond van een vriendin, Vermoeiend, maar zo'n mooie ervaring, 9 mooie pups op de wereld erbij O+
En nu weer lekker rustig aan doen
S. 2014
J. 2016
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:13:30 #256
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_111366849
Nee, ik kijk er gek genoeg wel naar uit!
he bah wat balen dat je te ver bent gegaan zeg :( ff 3 stappen terug dan maar weer!
wel gaaf lijkt me dat, die bevalling!
pi_111378628
Hi Flower, welkom hier. En ja, is herkenbaar hoor wat je schrijft ;(

@Murmeli: ben echt blij voor je dat je zo snel al mag gaan beginnen. Superspannend en het wordt ook ontzettend kut, maar er gebeurt nu meer dan de afgelopen tijd ^O^

@gewoonmezelf: blijft lastig he, die belans? Ik herken dat wel heel erg van de keer toen ik in een burnout was beland. Hopelijk heb je iets fijns verder vandaag gedaan.

Ik lig zelf nog steeds ziek in bed en dat is bleh. M'n kuitblessure is vandaag ook weer wat pijnlijker, maar hoop zo dat ik zaterdag weer kan sporten. Word echt gek hiervan.
Verder merk ik dat ik ook weer veel strakker een schema wil gaan maken (als ik weer beter ben) wat te doen op een dag. En verder baal ik gewoon van mezelf, maar volgende week nieuwe kansen bij m'n psych denk ik dan maar even.

En nu tijd voor een ontspanningsoefeningetje.
  donderdag 10 mei 2012 @ 17:32:41 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_111384506
N: misschien een schema voor de ochtend en dan vanaf 2 uur vrij ofzo...
pi_111386853
Mja, maar dan moet ik ook wel bedenken wat ik in de middag wil doen, anders wordt het te veel lanterfanten en niksen. En goed niksen is ok.
Ga er wel naar kijken als ik weer wat minder ziek ben. Vooralsnog is het slapen, snuiten, slapen.

En nu wachten tot m'n schatje thuiskomt zodat hij voor me kan koken enzo. Alleen dat gaat nog anderhalf uur duren omdat ie in de file staat :(
pi_111576256
De intakeformulieren voor de kortdurende klinische psychotherapie zijn binnen! Straks invullen en maar meteen weer op de bus doen morgen. En dan weer wachten....

Toch wel spannend
pi_111589313
Ik ga waarschijnlijk eind juni naar huis... Daarna intake voor ambulant.
Fake it till you make it...
pi_111629147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:19 schreef Nijna het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eind juni naar huis... Daarna intake voor ambulant.
Wat fijn Nijna. Vind je t spannend? En waarom kan die intake niet eerder, of is dat wel bij dezelfde instelling?
pi_111633523
Ja, ik vind het spannend. Maar heb er niet meer zoveel buikpijn van als ik eerder had bij het idee naar huis te moeten. Intake begin juli, heb gister al iemand gesproken van het team waar ik naar ben verwezen. Het is dezelfde instelling, maar wachttijd e.d. Nou gaan ze kijken voor iets ter overbrugging.
Ook lopen we nog bij jeugd en ik heb nog individuele therapie van hier die doorloopt als ik ambulant ga, dus eigenlijk best nog wel wat momenten in de week dat ik een contact mogelijkheid heb.
pi_111634858
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Nijna het volgende:
Ja, ik vind het spannend. Maar heb er niet meer zoveel buikpijn van als ik eerder had bij het idee naar huis te moeten. Intake begin juli, heb gister al iemand gesproken van het team waar ik naar ben verwezen. Het is dezelfde instelling, maar wachttijd e.d. Nou gaan ze kijken voor iets ter overbrugging.
Ook lopen we nog bij jeugd en ik heb nog individuele therapie van hier die doorloopt als ik ambulant ga, dus eigenlijk best nog wel wat momenten in de week dat ik een contact mogelijkheid heb.
Dat er nog genoeg contactmomenten zijn is wel fijn natuurlijk :) En hoe reageert t thuisfront? En hoe kijk je dan nu terug op je opname? Ik hoop voor je dat weer thuis zijn je ook een hoop goeds weer geeft :Y

Zo'n opname lijkt me toch ook heel spannend, maar toch kijk ik er soort van naar uit (of klinkt dat heel raar?) Even niet alle andere dagelijkse dingen, wat een soort rust geeft, maar voornamelijk met jezelf bezig zijn (wat ook heel zwaar is natuurlijk, maar wel het idee hebt dat je verder komt).
pi_111655261
Thuisfront zal het fijn vinden, vooral de kids. Mijn man die ziet ook wel wat er allemaal nog niet zo wil en die vindt het denk ik ook spannend. Ik zie vooral de lange weg die ik nog te gaan heb voor me...
De opname heeft me rust gegeven, wat jij ook zegt, even niet de dagelijkse dingen. Ze zijn bezig met diagnostiek, ik hoop dat de uitkomst een stukje rust geeft en een verklaring voor een heleboel dingen (en een stukje verdriet). Maar eerst maar zien of het idd is waar ze aan denken.
Dat is het wel zo'n beetje, ik heb niet heel veel geleerd ofzo, zit ook niet op een echte behandelafdeling.

Jij gaat wel naar een behandelafdeling toch, heel specifiek ergens mee bezig?
Niet gek dat je ernaar "uitkijkt". Ik hoop dat het je gaat brengen wat je ervan verwacht!
pi_111696375
Hmm ok, maar die rust heeft je in ieder geval wel geholpen. Hopelijk schiet die diagnostiek dan een beetje op. Waarom is dat eigenlijk nooit eerder gedaan?

En ja, de kkp is een behandelafdeling. Vind t ook wel spannend om verschillende redenen. Hopelijk hoor ik snel wat over een intake. En daarna zal het nog wel een paar maanden wachten zijn...
pi_111716883
Ze hebben eerder ook diagnostiek gedaan, die depressie komt er echt wel uit naar voren. Maar nu willen ze toch nog iets anders uitzoeken en ik heb het idee (als ik mn psychiater zo hoor) dat ze er best wel van overtuigd is... Het zou een hoop verklaren, dat wel...
Waarom niet eerder? Ik denk dat ze er nooit eerder aan gedacht hebben. Mijn moeder had toen ik nog een kind was, wel het idee dat er iets was. Maar toen was dat nog helemaal niet zo actueel allemaal. En ze heeft het op een gegeven moment, na de zoveelste "je ziet beren op de weg" maar gelaten voor wat het was.

Succes met wachten
pi_111884816
4 juni is de intake. Eigenlijk best spannend. Ik moest er wel m'n afspraak met m'n psych die dag voor verzetten, maar dat leek me wel ok.
Hoewel pas een afspraak over drie weken weer zo ver weg lijkt. Maar goed, over 2 weken dus die kkp eens bekijken...
pi_111885901
Voor mij eind juni ontslag en 3 juli eerste van 3 intakes bbij ambulant.
pi_112373299
Morgen de intake en zie er tegenop. Eerst wat vragenlijsten invullen, dan een gesprek en dan nog een psychiatrisch onderzoek.
Ik vind het spannend en eng. M'n psych had me nog gemaild met de vraag of ik morgenmiddag al een afspraak met een vriendin had geregeld, omdat ik dan wel een luisterend oor kan gebruiken en verdiend heb. Echt lief :)

Nou goed, maar eens wat gaan voorbereiden.

Hoe is t met de rest, leven jullie nog?
pi_112374507
Ik ga eind deze maand met ontslag uit de kliniek. Spannend en ik hoop dat ik niet weer in dezelfde valkuilen ga stappen... Maar op het moment als ik thuis ben, ben ik ze aardig aan het opzoeken :{
Niet bewust, maar ik race gewoon als een idioot door.
pi_112377455
Spannend Nyota!

Nijna: ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, Die valkuilen liggen altijd op de loer, maar het feit dat je ze herkent betekent wel dat je op de goede weg bent!

Over valkuilen gesproken: Ik herken ze en pleur er gewoon nog net zo hard in! :') Vorige week voelde ik aan alles dat mn leven sneller ging dan ik bij kan houden, maar eigenwijs als ik ben, heb ik gewoon doorgelopen, Nou dat heb ik geweten hoor! Tjonge! Maar goed we zijn weer even op de plaats gezet, en doen alles weer rustig aan!
S. 2014
J. 2016
pi_112378364
Wat zijn ze toch verraderlijk die valkuilen...
pi_112413101
Valkuilen zijn stom :( Gaat t weer een beetje gewoonmezelf? Nog fijne plannen voor deze week?

En ik ben op weg naar de intake... Beetje zenuwachtig... Ik ben benieuwd.
  maandag 4 juni 2012 @ 09:16:20 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112413820
Succes n!
  maandag 4 juni 2012 @ 09:23:17 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112413901
Hoiiii!
Hier gaat t wel goed geloof ik. Ben woensdag begonnen met schematherapie. Huiswerk voor de komende week was meteen heftig. Heb echt zitten janken als een klein kind.

En ik heb weer een vriendje geloof ik. Hihi. Hij is alleen 10 jaar jonger dan ik. Oeps. Maar tot nu toe is t geen probleem. En hij is leuk! En knap! Hihihi.... alleen gaan we nu vaak teveel bier drinken en dat is eigenlijk niet goed voor mij. Dus moet daar ff mee zien te stoppen.
pi_112414078
Nyota, succes!!!
pi_112418122
Dank jullie wel :) Inmiddels al weer thuis en het viel mee. Of tenminste, ik stelde me weer zo op alsof er niets aan de hand is etc etc. Heel handig, maar gaf wel aan dat ik wel heel goed weet dat er veel meer onder zit.

Ze vragen zich een beetje af of mijn wilskracht, waar ik altijd op vaar, misschien niet een belemmering gaat geven, maar ze vertelden me ook dat zij inderdaad ook aan kkp denken. Ze gaan het morgenochtend bespreken en hoor ik morgen na half 3 meer. Of het dan ook echt kkp wordt en of het dan in juli of september gaat starten.

Spannend, hoewel het soms toch nog wel lijkt alsof het over iemand anders gaat. En nu maar eens verzinnen wat ik tegen m'n familie ga zeggen (een mooie cursus ofzo van vier maanden).

En het is rotweer.
pi_112434232
goedendag.
Straks even beetje bijlezen. Ben niet zo heel actief hier nu, heb het vrij druk met school. En over het algemeen gaat het wel redelijk, soms beetje downerig of dipje. Maar dat is meestal van pure vermoiedheid... :)
pi_112439581
Ik heb volgende week een sollicitatie!!! *O*

Ik heb gisterenavond een sollicitatie de deur uit gedaan, en werd vanmiddag al gebeld, En ik heb er een positief gevoel over omdat ik in mijn brief al had gezet dat ik een burn-out heb gehad! Zo snel reactie is een goed teken toch?

Ik vind het leuk en spannend! Maar het duurt nog wel even...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:33:34 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112567344
Spannend!!!

Hier gaat t goed! Begonnen met schematherapie, vriendje is lief, werk gaat de goede kant op. Jeej!
pi_112571525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:33 schreef Murmeli het volgende:
Spannend!!!

Hier gaat t goed! Begonnen met schematherapie, vriendje is lief, werk gaat de goede kant op. Jeej!
Wat super fijn voor je! *O*

Mn sollicitatie is volgens mij aardig in de buurt bij jou, Op de rozenlaan?
Deze import-rotterdammer moet alles nog opzoeken op google maps, maar ik herrinner me dat jij in Noord woonde?!

Oh en verder, Mannen!!!! We maken een schema, want dat vond de loog handig, Een takenschema, wie wat moet doen, Heeft 3 weken goed gewerkt, Maar nu mogen jullie raden, wie alnog het meeste werk doet! En dan komt straks z'n beste vriend eten, En dan gaat meneer er gewoon van uit dat ik wel even een lekkere maaltijd op tafel pleur!
S. 2014
J. 2016
pi_112573819
Spannend gewoonmezelf :*
Hmmmz, kan je niet iets laten komen ofzo?
pi_112574241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef Nijna het volgende:
Spannend gewoonmezelf :*
Hmmmz, kan je niet iets laten komen ofzo?
Nee ik heb al boodschappen gedaan, en op zich vind ik het ook niet erg om te koken,maar het gaat me om het gemak waarmee ervan uit gegaan wordt dat ik dat wel regel!

Maar goed het is voor mij "die tijd vd maand" dus dan ben ik sowieso een beetje zeurderiger dan normaal!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:14:46 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112581527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee ik heb al boodschappen gedaan, en op zich vind ik het ook niet erg om te koken,maar het gaat me om het gemak waarmee ervan uit gegaan wordt dat ik dat wel regel!
Hoe liet hij blijken dat ie er vanuit gaat dat jij het wel regelt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112581606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe liet hij blijken dat ie er vanuit gaat dat jij het wel regelt?
Door gewoon letterlijk tegen mij te zeggen: Jij kookt wel hé vanavond! :(
S. 2014
J. 2016
pi_112599375
misschien op rustig moment eens bespreken...?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:32:25 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112600392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Door gewoon letterlijk tegen mij te zeggen: Jij kookt wel hé vanavond! :(
en heb je hem toen gezegd dat je liever hebt dat hij meehelpt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 05:29 schreef Nijna het volgende:
misschien op rustig moment eens bespreken...?
Je hoeft niet perse te wachten op een rustig moment, zo erg beschamend etc is het allemaal niet ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112610449
We hebben t inmiddels allemaal al weer besproken hoor, Hormonen hé.... (A)

Ik ontving net een mailtje dat het sollicitatie gesprek verzet wordt naar de 21e, Vraag me dan gelijk af of ik me zorgen moet maken :S
S. 2014
J. 2016
pi_112616061
goedendag, wat een gedoe met koken en huishouden..dan ben ik blij dat ik nog thuis woon..en alleen wat meehelp met stofzuigen ed. ;)

@gewoonmezelf denk niet dat je echt zorgen moet maken, mischien is het wel verplaatst vanwege dubbele afspraak in agenda ofzo..Niet druk maken!.

Hier voel ik me beetje emotioneel, sip en downerig. Nadat mijn oma december is overleden is er een redelijk kans dat tussen nu een tijdje(wanneer onbekend) mogelijk een oom gaat sterven. Ze hebben een jaar geleden prostaatkanker ontdekt met uitzaaiingen naar de botten. Nu had hij medicatie en die hadden een periode positief effect.
Maar sinds 2 weken klaagde hij over pijn in zijn borst en uit onderzoek is gebleken dat hij een hartaanval heeft gehad(onopgemerkt), en bij verder onderzoek blijkt de kanker nu ook in zijn lever te zitten.
En sinds gisteren zit mijn oom aan de morfine en gaat het niet goed, en ze kunnen geen chemo doen vanwege de uitzaaiing naar botten en lever.
Dus alles ziet er slecht uit, en ik had me er heel erg naar verheugd om hem halverwege Juli weer te zien..pffff...

maar er is kans dat hij het wel overleeft maar ook een zeer grote kans dat hij niet meer bovenop komt..en ik weet niet wat te denken en word constant op en neer geschommeld met emotie :{
En mijn ma snapt het niet helemaal, omdat ik volgens haar niet zo'n hechte band heb met mijn oom. Maar de band met mijn oom is heel apart. We spreken weinig en vertellen weinig, maar toch hou ik enorm veel van hem, hij is van de oom die ik het minste ken uitgegroeid naar degene die ik het meeste ken. En de oom die ik het meeste kende is nu degene die ik het minste kende.

Maar goed, alles is afwachten..en ik weet gewoon niet wat te denken...pfffff.. Eerst oma, nu dit!
pi_112641420
Jeetje cafpow, da's niet niks: wat is t toch een kloteziekte :(

De kkp wordt juli. Oftewel, al over een paar weken. Het gaat opeens wel heel snel en vind het eng. Gedachten komen op als "wat nou als ik er slechter uit kom? Wat nou als blijkt dat ik het niet kan handlen en doordraai?" En later denk ik dan weer dat ik niet zo moet overdrijven.
Een wat rustiger hoofd, dat zal al fijn zijn :) Over 2 weken een psychologisch onderzoek (alweer) en dan begin juli beginnen. Jammer genoeg moet ik dan m'n vrijwilligerswerk opgeven en dat vind ik echt jammer. Hopelijk willen we me eventueel in november ook weer.

Pff, eng, bleh, aaargh
pi_112648691
Cafpow, wat sh*t :{

Nyota, spannend, gaat vlug nu...
pi_112650789
het is ook een kloteziekte, en vanmorgen bericht gehad van een tante die hem is gaan bezoeken dat het steeds slechter gaat.. :N :'( :(
En hierdoor voel ik me vandaag niet al te goed, het liefst hoor ik gewoon niks tot het voorbij is, zij het in positieve of negatieve zin..want ik heb het gevoel het neit aan te kunnen. Mijn moeder praat bijvoorbeeld heel graag over de dingen en kan erover praten ook al is ze heel emotioneel en voor mij lijkt praten het alleen erger te maken kwa gevoel.

En daardoor ga ik nu weer piekeren.. pfffffff...wat en sh*tzooi allemaal! Amper bekomen van de eerste sterfte komt de volgende er mischien(waarschijnlijk al weer aan)

@Nyota, het is altijd eng als het dichtbij komt en als je bezig bent is het nog eng, maar dat word minder. Wel jammer dat je vrijwilligerswerk moet opgeven..

[ Bericht 31% gewijzigd door cafpow op 09-06-2012 11:10:39 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:51:55 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112653868
@gewoonmezelf: das inderdaad in de buurt hier. Hoe laat is je gesprek? Dan kunnen we wel ff een bakkie thee drinken ofzo :)

@cafpow: sterkte meis, is niet tof dit :(
pi_112677674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef Murmeli het volgende:
@gewoonmezelf: das inderdaad in de buurt hier. Hoe laat is je gesprek? Dan kunnen we wel ff een bakkie thee drinken ofzo :)

@cafpow: sterkte meis, is niet tof dit :(
Het is verzet naar de donderdag erop, De 21e dus om 10.00, aan de vroege kant, maarja je kunt het maar gehad hebben!
S. 2014
J. 2016
pi_112678648
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Het is verzet naar de donderdag erop, De 21e dus om 10.00, aan de vroege kant, maarja je kunt het maar gehad hebben!
daar heb gelijk mee...het is net als een presentaie op school. Ik ben liever een van de eersten dan ben ik ervanaf.. ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 13:19:37 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_112690141
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:( dan werk ik :( gemeen!
pi_112690837
Misschien zoek ik de oorzaak teveel extern, maar heeft iemand anders wel eens ervaring enigszins een terugslag te hebben bij de start van een nieuw doosje medicijnen?
Ik heb het voor mijn gevoel elke keer zonder andere aanwijsbare reden wanneer ik een partij heb waar de tekst op het doosje in het grieks (oid) staat. Verder geheel dezelfde verpakking als andere maanden, maar toch een andere levering oid.. En nou ben ik dus weer zo somber als 't kan zonder dat ik zou weten waarom.
pi_112698087
Pfff, leek dat ontslag (kliniek) laatst nog best ok...
Zie ik mezelf nu die put weer in zakken, omdat ik zie dat het thuis toch ook nog niet wil eigenlijk.
Ik thuis wel, maar de zorg voor mn gezin e.d. niet zo naar mn zin.
Gatver, ik ben er nog lang niet, maar wanneer dan ooit wel... Of misschien wel nooit?
Gelukkig wel eea aan hulptroepen klaar staan voor over 2 weken, maar toch...

Zie er steeds meer tegenop, wellicht ook niet helemaal raar, maar ik had gehoopt dat het toch echt aanzienlijk verschil was...
pi_112767060
@nijna op zich niet zo raar hoe je ertegen aan kijkt nu.

Hier vannacht een k*t nacht en dag gehad. Vannacht in slaap gevallen rond 3 uur klaarwakker en kon niet slapen..dus maar gaan kijken op Facebook wie er online waren en zie een prikbordbericht van een nicht dat ze er een nieuw engeltje bij heeft...mijn oom dus.dus niet meer geslapen tot 6 uur. Daarna tot 11 geslapen..maar alles behalve uitgerust.

En gisteren voordat ik in slaap viel kreeg ik een raar gevoel alsof hij even 1seconde naast me kwam liggen..en dat was ook nog ongeveer een paar minuten nadat hij is gestorven..
maar goed ik voel me dus klote nu..op zich logisch ook...maar ben gewoon bang weer helemaal onderuit te zakken 2e sterfgeval in een half jaar in de familie.. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')