goedendag, wat een gedoe met koken en huishouden..dan ben ik blij dat ik nog thuis woon..en alleen wat meehelp met stofzuigen ed.
@gewoonmezelf denk niet dat je echt zorgen moet maken, mischien is het wel verplaatst vanwege dubbele afspraak in agenda ofzo..Niet druk maken!.
Hier voel ik me beetje emotioneel, sip en downerig. Nadat mijn oma december is overleden is er een redelijk kans dat tussen nu een tijdje(wanneer onbekend) mogelijk een oom gaat sterven. Ze hebben een jaar geleden prostaatkanker ontdekt met uitzaaiingen naar de botten. Nu had hij medicatie en die hadden een periode positief effect.
Maar sinds 2 weken klaagde hij over pijn in zijn borst en uit onderzoek is gebleken dat hij een hartaanval heeft gehad(onopgemerkt), en bij verder onderzoek blijkt de kanker nu ook in zijn lever te zitten.
En sinds gisteren zit mijn oom aan de morfine en gaat het niet goed, en ze kunnen geen chemo doen vanwege de uitzaaiing naar botten en lever.
Dus alles ziet er slecht uit, en ik had me er heel erg naar verheugd om hem halverwege Juli weer te zien..pffff...
maar er is kans dat hij het wel overleeft maar ook een zeer grote kans dat hij niet meer bovenop komt..en ik weet niet wat te denken en word constant op en neer geschommeld met emotie
En mijn ma snapt het niet helemaal, omdat ik volgens haar niet zo'n hechte band heb met mijn oom. Maar de band met mijn oom is heel apart. We spreken weinig en vertellen weinig, maar toch hou ik enorm veel van hem, hij is van de oom die ik het minste ken uitgegroeid naar degene die ik het meeste ken. En de oom die ik het meeste kende is nu degene die ik het minste kende.
Maar goed, alles is afwachten..en ik weet gewoon niet wat te denken...pfffff.. Eerst oma, nu dit!