Nee hoor, een mooie TT voor het paasweekendquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:52 schreef JaneDoe het volgende:
En na dikke piemels volgen dikke mensen..
Jepquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Staan er nou nog microfoons per ongeluk open?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:56 schreef Cee het volgende:
Ik pak 'm op en sluit 'm weer af. Dat kan toch helemaal niet Timuuuurr!
dacht eerst aan 'dikke piemelsap', maar heb me kunnen ingehoudenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
Wat een leuke TT, hier moet ik gepost hebben!!
Teveel ethanol geconsumeerd gisteren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef alors het volgende:
[..]
roepte?
zeker te weinig zuurstof in je hersenen dan nu
Die was ook sfeervol geweest!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht eerst aan 'dikke piemelsap', maar heb me kunnen ingehouden
Zo boeiend was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef Sirolf het volgende:
Na afloop van de uitzending dus maar ff de afgelopen minuten terugluisteren, als 't zo fout ging.
weehehe dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
True, en je kan ook helemaal niet te hard rijden in België, dan rammelt je auto uit elkaar
Das niks, ik heb dat onlangs uitgegeven aan een boekquote:
die cee toch!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
In een bizarre draai van 't lot vind ik de meest recente nummers van GBTTZ en Miss Montreal leuk.![]()
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
In een bizarre draai van 't lot vind ik de meest recente nummers van GBTTZ en Miss Montreal leuk.![]()
heb t ook niet over de jouwequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef TheZapster het volgende:
Dat zou je niet doorvertellen JaneDoe
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
GBTTZ ga ik donderdag zien in Paradiso, ik ben heel benieuwd wat ik er van vindquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Heb je je temperatuur al gemeten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Veel plezier alvast! Ze spelen vanavond hier verderop in de straat maar ze moeten nog een heul aantal leuke liedjes meer maken voordat ik ga.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GBTTZ ga ik donderdag zien in Paradiso, ik ben heel benieuwd wat ik er van vind
Hij heeft grote hits, en 5 jaar geleden kende niemand hem. Gewoon terecht toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)us-talent-award.html
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
En terecht, die flitse lyrics en vette rhymes en dope beats, fe-no-me-naal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
quote:De publieke radiozenders moeten het vanaf september zonder eindregie-technicus doen. Deze technicus zorgt voor alle technische ondersteuning bij de programma's, schuift het nieuws, de reclame en de verkeersinformatie. Door de bezuinigingen wordt de functie van eindregietechnicus wegbezuinigd, zegt Sjors Fröhlich, adviseur van Radio 2 en Radio 5 in Broadcast Magazine.
"Voor Radio 1 blijft een technicus beschikbaar, maar bij de andere zenders moeten de presentatoren zelf aan de bak", zegt Fröhlich. "Efficiënt is het wel, maar de kwaliteitsnormen zullen goed in de gaten gehouden moeten worden."
Door de bezuiniging, moeten omroepen zelf een technicus regelen als ze die willen. Zo maakt het programma GIEL! op 3FM vaak gebruik van de technicus om bandjes te technisch te begeleiden. "Correcter geformuleerd: omroepen moeten zelf technici betalen." Fröhlich wijst er ook op dat presentatoren als Frits Spits (Radio 2) niet zelf schuiven. "Programma's met meer inhoudelijke items vereisen ook meer technische handelingen. Vandaar dat Frits Spits en Bert Kranenbark terzijde worden gestaan door een regisseur en een technicus. Om over de presentatoren van Radio 5 Nostalgia maar te zwijgen."
Fröhlich denkt dat het technisch allemaal op te lossen valt. Maar "allereerst is het natuurlijk een tragedie voor die tientallen technici die door de jaren heen voor NOS, NOB, Dutchview, Technicolor en straks Ericsson al die radio-uitzendingen tot een goed einde hebben gebracht."
Gers Pardoelquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
een half jaar terug begon Bert van Lent er al over en hij is er niet zo blij mee, want dan kan hij geen peuk doen.quote:
van de knopjes wel. Hij krijgt in ieder geval de zak, maar kan misschien aan de slag via een omroep.quote:
Zag dat inderdaad in de nieuwsbrief van Technicicolor/NOB Audio.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
van de knopjes wel. Hij krijgt in ieder geval de zak, maar kan misschien aan de slag via een omroep.
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nuquote:
Geloof ik best ja!quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nu.
Zo maar eens slapen en morgen Pasen 'vieren' [ afbeelding ].
Alvast goedenacht!
Er valt ook veel te vieren, maar alvast dikke eieren.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nu.
Zo maar eens slapen en morgen Pasen 'vieren' [ afbeelding ].
Alvast goedenacht!
Dat je naar hem kunt luisteren, ik krijg altijd neigingen om dingen kapot te slaan als ik hem hoor. Bij voorkeur de radio.quote:
Pasen is toch de dag dat heilige geest van Ikea over ons heen daalde?quote:Op zondag 8 april 2012 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er valt ook veel te vieren, maar alvast dikke eieren.
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
ik ben gewoon Timur en Ramon vergeten doordat ik Megamindy keek
quote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.
Jeuj, nog meer boeiende updates vanuit Paaspop.
Ik ben ervandoor, toedels!
Ohquote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.
Jeuj, nog meer boeiende updates vanuit Paaspop.
Ik ben ervandoor, toedels!
wat is ditquote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Rámon is het zelf ook vergeten!quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 16:48 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben de TT zeker gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik vind het helemaal niks, twee dagen gourmettenquote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet ze!
Ik mag morgen, vandaag lekker niks.
meteen niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nee, daar heb ik 2 dagen later nog last van...quote:Op zondag 8 april 2012 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, twee dagen gourmetten.
Woow, echt toevallig dit, ik heb dat nummer al maanden niet meer gehoord en nu draaiden ze hem net bij radio 538 dance nogwat, waar ik langszapte op nederland.fm precies toen jij het het zeiquote:
Eeuwige baas.quote:
Nope!quote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heuj!!![]()
Ik ben volgens mij de enige nog...
oowja..quote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heuj!!![]()
Ik ben volgens mij de enige nog...
Mwoah, gezellig kan ik nu toch niet gebruiken, druk bezig met de laatste loodjes voor schoolquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
oowja..
gezellig
ik kwam alleen maar hallo zeggen
okejquote:Op maandag 9 april 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, gezellig kan ik nu toch niet gebruiken, druk bezig met de laatste loodjes voor school
Nou, tof is het inderdaad! Op het reli-geneuzel na dan, daar heb ik dan weer niet zoveel meequote:Op maandag 9 april 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Geen zin om hem op een andere te zetten, muziek is best tof idd
Nee man, ik heb geen eieren gehad en heb normaal gegeten... Saaie eerste paasdag was saai. Morgen haal ik de schade in!quote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef themauster het volgende:
Iedereen al misselijk van de eieren en het gourmetten?
quote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, ik heb geen eieren gehad en heb normaal gegeten... Saaie eerste paasdag was saai. Morgen haal ik de schade in!
(Jaja Pino, vandaag)
Die paas paaseitjesquote:Op maandag 9 april 2012 00:15 schreef themauster het volgende:
Iedereen al misselijk van de eieren en het gourmetten?
Ik heb morgen een rustdag qua pasen, heb vandaag eerst Parijs-Roubaix gekeken en toen gegourmet. Morgen helemaal niks op het programmaquote:Op maandag 9 april 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, ik heb geen eieren gehad en heb normaal gegeten... Saaie eerste paasdag was saai. Morgen haal ik de schade in!
(Jaja Pino, vandaag)
Een hard gekookt of gevulde ei gaat er bij mij altijd wel in, met gebakken eieren heb ik wat moeite.quote:Op maandag 9 april 2012 00:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Die paas paaseitjes.... Normale eieren gaan er niet in
. Krijg het zowel gekookt als gebakken niet weg
.
Overigens The Masters. Spannend nu
.
Ook lekker, precies andersom dus!quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb morgen een rustdag qua pasen, heb vandaag eerst Parijs-Roubaix gekeken en toen gegourmet. Morgen helemaal niks op het programma
Tuurlijk, ik moet nog iets van 3 kantjes tikken. Bijna klaar dusquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet nog iets van 3 kantjes tikken. Bijna klaar dus
Ai... Dat heeft mij laatst een complete nacht gekostquote:Op maandag 9 april 2012 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tof
Ik heb lopen prutsen met mn telefoon, ben al meer dan een uur bezig om het te fixen.
Ja, deed het gewoon zoals het zou moeten, maar hij deed kut. Teruggegaan naar een andere firmware en toen weer opnieuw en nu doet ie het wel.quote:Op maandag 9 april 2012 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai... Dat heeft mij laatst een complete nacht gekost![]()
![]()
Probeerde je hem te upgraden?
Jeui! Dat vind ik het leukst om te doen, alles opzoeken en opnieuw installerenquote:Op maandag 9 april 2012 01:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, deed het gewoon zoals het zou moeten, maar hij deed kut. Teruggegaan naar een andere firmware en toen weer opnieuw en nu doet ie het wel.
Nu weer alles terugzetten
Ik maak backups, dus maar knoppies en alles wordt teruggezetquote:Op maandag 9 april 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeui! Dat vind ik het leukst om te doen, alles opzoeken en opnieuw installeren
Oh ja, dat ging bij mij verkeerd...quote:Op maandag 9 april 2012 02:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik maak backups, dus maar knoppies en alles wordt teruggezet
Haha dat was ik die hem aanvroeg!quote:Op maandag 9 april 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
Whaaaa, dancing with tears in my eyes![]()
![]()
Moet haast het meest zoetsappige liedje ooit zijn
das gewoon 1 malig. Als Sander Hoogendoorn niet kan dan wordt er iemand van KX radio gevraagd. DJ Ratz heeft het ook al een keertje gedaan.quote:Op maandag 9 april 2012 04:12 schreef Paul het volgende:
LOL, vannacht DJ Herman op 3fm ipv Bert v Lent.
Nieuwe vervanger bij 3fm.
Oh, wel leuk voor deze jongenquote:Op maandag 9 april 2012 04:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
das gewoon 1 malig. Als Sander Hoogendoorn niet kan dan wordt er iemand van KX radio gevraagd. DJ Ratz heeft het ook al een keertje gedaan.
quote:Op maandag 9 april 2012 09:58 schreef Evertjan het volgende:
allemaal een gelukkige 2 woonboulevard dag toegewenst
ja zit nu aan de broodjes die we nog over hebben gehouden van gisterenquote:Op maandag 9 april 2012 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]Jullie ook allemaal een gelukkig "Jippie-extra-dag-vrij-maar-wat-de-fuk-gaan-we-doen?"-dag!
Zoetsappig ja... een liedje over een nucleaire rampquote:Op maandag 9 april 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
Whaaaa, dancing with tears in my eyes![]()
![]()
Moet haast het meest zoetsappige liedje ooit zijn
Ah nee he, niet de zondag programmering... (Ja, ik weet dat het 2e paasdag is, maar toch)quote:Op maandag 9 april 2012 11:01 schreef Evertjan het volgende:
op de 3fm site staat dat Domien nu on air is met @work
Lach me niet uitquote:Op maandag 9 april 2012 10:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zoetsappig ja... een liedje over een nucleaire ramp
jahoor, alleen jammer van het wat sombere weer. en 10uur bussen is best vermoeiendquote:
Dat geloof ik best ja, ik word van een half uur al knettergekquote:Op maandag 9 april 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, alleen jammer van het wat sombere weer. en 10uur bussen is best vermoeiend
nja, het is natuurlijk wel een verschil of je in een stadsbus of touringcar zit. ik denk dat ik 1 dezer dagen een lange busreis ga boeken naar óf de Baltische staten óf Scandinaviëquote:Op maandag 9 april 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, ik word van een half uur al knettergek
Carly Raequote:
Ehm... Je beweert hiermee dat je JD een veeg hebt gegeven?quote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Carly Rae![]()
en wat is er met je avatar??
en ehm....fijn dat ik ook als ik er niet ben herdacht word in de TT
geen idee wie met JD bedoeld wordt, maar ik weet wel dat ik een enorm dikke tampeloeres heb!quote:Op maandag 9 april 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm... Je beweert hiermee dat je JD een veeg hebt gegeven?
Janedoe, de tsquote:Op maandag 9 april 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee wie met JD bedoeld wordt, maar ik weet wel dat ik een enorm dikke tampeloeres heb!
ow, die heb ik ook een veeg uit de pan gegeven hoor! en lekker dat ze t vond!quote:
Mn avatar heeft oranjekoortsquote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Carly Rae![]()
en wat is er met je avatar??
en ehm....fijn dat ik ook als ik er niet ben herdacht word in de TT
Met kerst maar weer, voor de rest hoop ik op mooi barbecueweerquote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier ook
Genoeg gegourmet voor dit jaar.
Jep, ik ben er weer bijquote:
Ja, dat weet jij, dat weet ik... maar dat weet Mark Zuckerberg niet!quote:Op maandag 9 april 2012 20:03 schreef Evertjan het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-een-miljard-dollar/
1 miljard dollar terwijl ik de app gewoon gratis kan downloaden
Ik was net even een uurtje op het werk, daar stond 'ie ook op. Dikke primaquote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit een potje verschrikkelijk te genieten van radio 2.
horen heb je niet zoveel aanquote:
Album Top 50 van radio 2.quote:
Dan maar een ouwe lulquote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Nu komen nog Pink Floyd, the Beatles, Dire Straits, Simon & Garfunkel, CSN&Y, the Eagles, U2 en Fleetwood Mac (niet in die volgorde overigens). Prachtig!
Best wel een ouwe-lullen-lijst natuurlijk, maar fuck it.
ok, hoop goeie namen on je vorige post namelijkquote:
Het mooiste is nog dat ze overwegend albumtracks draaien en dus maar weinig voor de singles gaan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, hoop goeie namen on je vorige post namelijk
Dat dat kan bij bij de NPOquote:Op maandag 9 april 2012 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze overwegend albumtracks draaien en dus maar weinig voor de singles gaan.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef gerbenp het volgende:
Pino zijn kat heeft even zijn aandacht bij NRC.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nu-ook-instagrammen/
Ik hoorde het alleen maar omdat ik bij m'n ouders in de auto zat vanmiddag, anders had ik het ook niet geweten. Hier had ik wel op willen stemmen...quote:
Zendt 3FM met Hemelvaart niet een Hemelse Honderd uit? Da's ook altijd een mooie lijst. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoorde het alleen maar omdat ik bij m'n ouders in de auto zat vanmiddag, anders had ik het ook niet geweten. Hier had ik wel op willen stemmen...
Die keuzelijst is me veel te beperkt...quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zendt 3FM met Hemelvaart niet een Hemelse Honderd uit? Da's ook altijd een mooie lijst. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Dan ben ik bij onze Belgische vrienden van StuBru.quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zendt 3FM met Hemelvaart niet een Hemelse Honderd uit? Da's ook altijd een mooie lijst. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ik moet zeggen dat ik door thema-top-zoveels als deze pas echt nieuwe dingen ontdek. Nieuwe oude dingen, welteverstaan.quote:Op maandag 9 april 2012 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die keuzelijst is me veel te beperkt...
Dat dusquote:Op maandag 9 april 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
RumoursWon't you lay me down in the tallll grassss
Ik merk dat m'n aandacht langzaam ook die kant op schuift. Het zal de leeftijd zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik door thema-top-zoveels als deze pas echt nieuwe dingen ontdek. Nieuwe oude dingen, welteverstaan.Want die boeien me veel meer dan écht nieuwe albums. Ik houd van het nostalgische luchtje dat eraan hangt.
Ene AZ begint hier langzaam de boel te radio2'iserenquote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik merk dat m'n aandacht langzaam ook die kant op schuift. Het zal de leeftijd zijn.
Wel weet ik dat ik wat vaker radio 2 zal gaan opzoeken, ik hoor goede berichten over bepaalde programma's.
Ik word al een aantal weken wakker met radio 2. Waar 3fm geniale nummers afschuift onder het motto 'guilty pleasure' draaien ze die zelfde liedjes ongegeneerd omdat ze gewoon goed zijn. Maar, 3fm is dan weer een zender die naar de toekomst kijkt en alhoewel daar vast nog een hele hoop te beleven valt, zit ik qua muzieksmaak toch meer vastgeroest in het verleden. Want nog niet alle hoeken van de zolderkamer zijn ontdekt. Eerst maar eens tussen die stofnesten wroeten voordat ik me bezig ga houden met die hippe nieuwe uitbouw met schreeuwerig behang en hypermoderne plastic meubels die ze in het Huis dat Muziek heet aan het bouwen zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik merk dat m'n aandacht langzaam ook die kant op schuift. Het zal de leeftijd zijn.
Wel weet ik dat ik wat vaker radio 2 zal gaan opzoeken, ik hoor goede berichten over bepaalde programma's.
Dames en heren, de nieuwe Frits Spits!quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word al een aantal weken wakker met radio 2. Waar 3fm geniale nummers afschuift onder het motto 'guilty pleasure' draaien ze die zelfde liedjes ongegeneerd omdat ze gewoon goed zijn. Maar, 3fm is dan weer een zender die naar de toekomst kijkt en alhoewel daar vast nog een hele hoop te beleven valt, zit ik qua muzieksmaak toch meer vastgeroest in het verleden. Want nog niet alle hoeken van de zolderkamer zijn ontdekt. Eerst maar eens tussen die stofnesten wroeten voordat ik me bezig ga houden met die hippe nieuwe uitbouw met schreeuwerig behang en hypermoderne plastic meubels die ze in het Huis dat Muziek heet aan het bouwen zijn.
Godsamme wat een zin.
Ja baas hequote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef gerbenp het volgende:
Pino zijn kat heeft even zijn aandacht bij NRC.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nu-ook-instagrammen/
Misschien krijg je morgen alsnog de geestquote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk had ik nu een enorm stuk willen geschreven over hoe ik van "ouwe meuk" hou, maar ook nog vol achter nieuwe muziek aan ga en welke rol de radio daar in speelt, nuances en alles, maar ik ga liever nog even wat drinken en Nickelodeon (iCarly rules! Maar echt.) kijken tot ik op de bank in slaap val.
Toch gek hoe prioriteiten kunnen veranderen met de jaren, een paar jaar terug had ik lachend een paar uur zitten broeden op een post.
Het is dan ook een moppie!quote:Op maandag 9 april 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja baas he
Dat ze niet ff toestemming vragen.
Awwwwquote:Op maandag 9 april 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja baas he
Dat ze niet ff toestemming vragen.
Cool, onder welke username kan ik je vinden?quote:Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
AwwwwHoe coool
Ik heb het er ook al een paar dagen op, met de kat als dankbaar onderwerp om alle effectjes op te testen
Ik hou alles privéquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, onder welke username kan ik je vinden?
twitter:hole1988 twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 01:08:43facetimen met @TjibbeTjibsma & @astridislief #Swijnenstal #DomienFM -
reageer retweet
Kijk, daarom zou ik toch een kat willen, ondanks het feit dat ik geen kattenmens ben.quote:Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
AwwwwHoe coool
Ik heb het er ook al een paar dagen op, met de kat als dankbaar onderwerp om alle effectjes op te testen
Maar ik kan niet Photoshoppen dus dat is dan weer handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, daarom zou ik toch een kat willen, ondanks het feit dat ik geen kattenmens ben.
Ik heb ook sinds een aantal dagen dat Instagram erop staan maar verder dan het maken van een foto van een mok thee of een afstandsbediening ben ik nog niet gekomen. Dan gooi ik er een effect over en denk "Huh, dat is een afstandsbediening in sepia. Ik heb Photoshop." En dan gooi ik 'm weer weg.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef themauster het volgende:
Och ik ging ook een keer weer luisteren begint dat 3FM Awards gezeur weer
Elke dag werken van 8:00 tot 17:00 is anders ook geen aanraderquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef minthy het volgende:
Weet je wat pas een drama is? Naar school moeten van 11 tot 20.30u en nu al geen zak zin hebben
Nope, das dan weer een van de voordelen van wisselende diensten op het werk; geen dag hetzelfdequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke dag werken van 8:00 tot 17:00 is anders ook geen aanrader
Sterkte, ik ben vrij over 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:12 schreef minthy het volgende:
Weet je wat pas een drama is? Naar school moeten van 11 tot 20.30u en nu al geen zak zin hebben
Niet te hard gooien, dat doet pijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:30 schreef minthy het volgende:
Ik ben weg, misschien gooi ik af en toe nog een post om de hoek. Hangt er vanaf of de vakken interessant zijn![]()
Maakt het nummer stukken beterquote:
Zoals Roel zegtquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef themauster het volgende:
Ah iedereens favoriete zangeres is megahit.
quote:
quote:De Evangelische Omroep heeft spijt van het uitzenden van de Grote Jezus Quiz. Het programma werd maandagavond 9 april uitgezonden op Nederland 3 en stuitte op veel kritiek van kijkers, met name op de humoristische toonzetting van het programma.
EO-directeur Arjan Lock: "Als EO hebben we de afgelopen dagen geprobeerd op alle zenders en voor alle doelgroepen het paasverhaal te vertellen, bijvoorbeeld op Nederland 1 met The Passion, op Z@pp met Retourtje Israël, maar ook op Nederland 2 en de radiozenders. In ons verlangen om met mensen in gesprek te gaan over Jezus moeten we soms op de grens lopen, zeker als het gaat om het bereiken van de NL3-kijker, een doelgroep die niet of nauwelijks iets heeft met God en de Bijbel. Soms lukt dat, maar met de Jezus Quiz zijn we in de vormkeuzes helaas over die grens geschoten."
De EO concludeert dat het programma teveel een sfeer uitstraalde van 'humor', waardoor de inhoud ondersneeuwde. Arjan Lock: "Dat spijt ons en doet geen recht aan de intentie van dit programma. We bieden daarom onze excuses aan aan iedereen die teleurgesteld of gekwetst is door dit programma."
Fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
Backstreet Boys!![]()
![]()
op Omroep Gelderland
vakantie zit er bijna op, zo weer naar t hoge noorden alwaar het minder schijnt te regenen dan tussen waal en rijn...
niet zo lang. woensdag uit lwd naar m'n ouders vertrokken. donderdag naar Praag, zondag weer terug naar m'n ouders en straks weer naar huis. een week vrij dus, waarvan 4 dagen naar Praagquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad?
Heb het een beetje gemist volgens mij, maar hoelang ben je weggeweest eigenlijk?
Ah oke, tofquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo lang. woensdag uit lwd naar m'n ouders vertrokken. donderdag naar Praag, zondag weer terug naar m'n ouders en straks weer naar huis. een week vrij dus, waarvan 4 dagen naar Praag
edit: en een prima stedentrip hoor. in een overwegend 50+bus![]()
![]()
a: prijsquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef borisz het volgende:
Wrom met de bus trouwens? En niet met het vliegtuig?
yups. maar 10u bus zitten maakt je wel een tikkie gaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, tof![]()
Kort maar krachtig zullen we zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |