Nee hoor, een mooie TT voor het paasweekendquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:52 schreef JaneDoe het volgende:
En na dikke piemels volgen dikke mensen..
Jepquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Staan er nou nog microfoons per ongeluk open?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:56 schreef Cee het volgende:
Ik pak 'm op en sluit 'm weer af. Dat kan toch helemaal niet Timuuuurr!
dacht eerst aan 'dikke piemelsap', maar heb me kunnen ingehoudenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:59 schreef minthy het volgende:
Wat een leuke TT, hier moet ik gepost hebben!!
Teveel ethanol geconsumeerd gisteren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef alors het volgende:
[..]
roepte?
zeker te weinig zuurstof in je hersenen dan nu
Die was ook sfeervol geweest!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dacht eerst aan 'dikke piemelsap', maar heb me kunnen ingehouden
Zo boeiend was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef Sirolf het volgende:
Na afloop van de uitzending dus maar ff de afgelopen minuten terugluisteren, als 't zo fout ging.
weehehe dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
True, en je kan ook helemaal niet te hard rijden in België, dan rammelt je auto uit elkaar
Das niks, ik heb dat onlangs uitgegeven aan een boekquote:
die cee toch!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
In een bizarre draai van 't lot vind ik de meest recente nummers van GBTTZ en Miss Montreal leuk.![]()
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
In een bizarre draai van 't lot vind ik de meest recente nummers van GBTTZ en Miss Montreal leuk.![]()
heb t ook niet over de jouwequote:Op zaterdag 7 april 2012 14:46 schreef TheZapster het volgende:
Dat zou je niet doorvertellen JaneDoe
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
GBTTZ ga ik donderdag zien in Paradiso, ik ben heel benieuwd wat ik er van vindquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Heb je je temperatuur al gemeten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Cee het volgende:
Veel plezier alvast! Ze spelen vanavond hier verderop in de straat maar ze moeten nog een heul aantal leuke liedjes meer maken voordat ik ga.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
GBTTZ ga ik donderdag zien in Paradiso, ik ben heel benieuwd wat ik er van vind
Hij heeft grote hits, en 5 jaar geleden kende niemand hem. Gewoon terecht toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)us-talent-award.html
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
En terecht, die flitse lyrics en vette rhymes en dope beats, fe-no-me-naal.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
quote:De publieke radiozenders moeten het vanaf september zonder eindregie-technicus doen. Deze technicus zorgt voor alle technische ondersteuning bij de programma's, schuift het nieuws, de reclame en de verkeersinformatie. Door de bezuinigingen wordt de functie van eindregietechnicus wegbezuinigd, zegt Sjors Fröhlich, adviseur van Radio 2 en Radio 5 in Broadcast Magazine.
"Voor Radio 1 blijft een technicus beschikbaar, maar bij de andere zenders moeten de presentatoren zelf aan de bak", zegt Fröhlich. "Efficiënt is het wel, maar de kwaliteitsnormen zullen goed in de gaten gehouden moeten worden."
Door de bezuiniging, moeten omroepen zelf een technicus regelen als ze die willen. Zo maakt het programma GIEL! op 3FM vaak gebruik van de technicus om bandjes te technisch te begeleiden. "Correcter geformuleerd: omroepen moeten zelf technici betalen." Fröhlich wijst er ook op dat presentatoren als Frits Spits (Radio 2) niet zelf schuiven. "Programma's met meer inhoudelijke items vereisen ook meer technische handelingen. Vandaar dat Frits Spits en Bert Kranenbark terzijde worden gestaan door een regisseur en een technicus. Om over de presentatoren van Radio 5 Nostalgia maar te zwijgen."
Fröhlich denkt dat het technisch allemaal op te lossen valt. Maar "allereerst is het natuurlijk een tragedie voor die tientallen technici die door de jaren heen voor NOS, NOB, Dutchview, Technicolor en straks Ericsson al die radio-uitzendingen tot een goed einde hebben gebracht."
Gers Pardoelquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:22 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
een half jaar terug begon Bert van Lent er al over en hij is er niet zo blij mee, want dan kan hij geen peuk doen.quote:
van de knopjes wel. Hij krijgt in ieder geval de zak, maar kan misschien aan de slag via een omroep.quote:
Zag dat inderdaad in de nieuwsbrief van Technicicolor/NOB Audio.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
van de knopjes wel. Hij krijgt in ieder geval de zak, maar kan misschien aan de slag via een omroep.
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nuquote:
Geloof ik best ja!quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nu.
Zo maar eens slapen en morgen Pasen 'vieren' [ afbeelding ].
Alvast goedenacht!
Er valt ook veel te vieren, maar alvast dikke eieren.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joah, de dag zit er weer op. Ben wel moe nu.
Zo maar eens slapen en morgen Pasen 'vieren' [ afbeelding ].
Alvast goedenacht!
Dat je naar hem kunt luisteren, ik krijg altijd neigingen om dingen kapot te slaan als ik hem hoor. Bij voorkeur de radio.quote:
Pasen is toch de dag dat heilige geest van Ikea over ons heen daalde?quote:Op zondag 8 april 2012 00:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er valt ook veel te vieren, maar alvast dikke eieren.
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
ik ben gewoon Timur en Ramon vergeten doordat ik Megamindy keek
quote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.
Jeuj, nog meer boeiende updates vanuit Paaspop.
Ik ben ervandoor, toedels!
Ohquote:Op zondag 8 april 2012 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ramon is er niet bij dus je hebt maar de helft gemist.
Jeuj, nog meer boeiende updates vanuit Paaspop.
Ik ben ervandoor, toedels!
wat is ditquote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Rámon is het zelf ook vergeten!quote:Op zondag 8 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |