RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Beetje suffe reactie. Het was natuurlijk een stuk geslaagder geweest als die ene vrouw had meegedaan, daar ging het misschien wel met name om...quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:41 schreef matthijst het volgende:
Beetje suffe aflerving die laatste.
Vraag me af waarom die vrouw eraan meedeed, beetje attentionwhore; kijk mij eens goed zijn, ik heb spijt...
Inderdaad. Dat haarknip verhaal was inderdaad wat flauw. Ik kan me wel voorstellen dat die vrouw (Mirjam) toen wel erg bang is geweest. Helemaal omdat ze niet wist waarom ze haar moesten hebben. Maar volgens mij vond Mirjam het helemaal niet nodig om mee te doen. Die was het al lang vergeten. Ik heb het idee dat Anita die het meest gepest heeft niet wilde komen en Peter na lang aandringen Mirjam uiteindelijk zo ver heeft gekregen toch mee te doen. Anders was het helemaal een flauwe aflevering geweest. Neemt niet weg natuurlijk dat wat Servie heeft meegemaakt (met een koekenpan op haar hoofd geslagen door haar eigen moeder) erg genoeg is geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:10 schreef matthijst het volgende:
Das waar, maar dat hele haarknipverhaal vond ik wat flauwtjes...
Vind normale afleveringen leuker, waar zon clubje pesters in zit.
Ook benieuwd of pesten op de werkplek nog gaat komen dit seizoen.
Inderdaad. En ik begreep dat ze ook al twee kinderen op de wereld heeft gezet. Daar heeft ze niet echt van te lijden gehad. En ook wel erg aardig leek me. Ze vond het bijna erger voor Servie dat die er nog steeds mee zat dan dat ze er zelf nog problemen mee had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:09 schreef pberends het volgende:
Die haar-knip-dame was overigens wel een prettig hapje.
Mhaow, ze zei toch dat ze er wel bang door geworden was?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:18 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik begreep dat ze ook al twee kinderen op de wereld heeft gezet. Daar heeft ze niet echt van te lijden gehad. En ook wel erg aardig leek me. Ze vond het bijna erger voor Servie dat die er nog steeds mee zat dan dat ze er zelf nog problemen mee had.
Ja toen in die tijd was ze bang begreep ik. Omdat ze niet wist waarom ze haar moesten hebben en ze was bang dat ze haar weer zouden pakken. Kan ik me wel iets bij voorstellen dat dat indruk maakt. Maar volgens mij zat ze er nu niet meer echt mee. Tenminste zo kwam ze in de uitzending op mij over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ze zei toch dat ze er wel bang door geworden was?
eensquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik zal het wel niet mogen zeggen, maar echt knap is ze ook niet inderdaad.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, ik zal het wel niet mogen zeggen, maar echt knap is ze ook niet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |