quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef PowerData het volgende:
Ik ben ook begonnen met het spelen van dit spel (geen ervaring whatsoever), en zit nu op de helft van seizoen 1 met PSV. Ik ga met 7 punten aan kop in de Eredivisie en doe nog steeds mee in de beker en de Europa League.
Na een lekkere eerste helft te hebben gespeeld, willen vrijwel alle grote clubs mijn spelers (er zijn boden van 5 - 15 mln op Mertens, Wijnaldum, Strootman, Pieters, Hutchinson, Manolev etc. gedaan) gaan wegkapen.![]()
Wat zal ik doen? Ik heb aan het begin een transferbudget gekregen van 3 miljoen, maar ik heb niemand verkocht en dat budget is dus allang op (o.a. aan Lee Addy).
(zie top 7 spelers)
Kies een competitie met een diepe bodem, zoals Engeland, zodat je lekker laag kunt beginnen. Zo wordt het opbouwen van iets moois alleen maar leuker. Of ga switchen als coach. Zet alle competities aan en ga beginnen als coach met een zondagamateur verleden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:34 schreef Burrito het volgende:
Net dit spel gekocht ()
Ik ga een LLM beginnen. Iemand goede tips/guide ?
Mooi die 6-0 tegen Twentequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef PowerData het volgende:
Is Mario Götze echt die 58 miljoen waard voor jouw club?
Overigens ben ik de transferperiode v/d winter redelijk doorgekomen. Manolev is helaas weg na dit seizoen, maar ik heb Labyad weten te behouden ondanks interesse van Man U, Tottenham, en nog duizend clubs.
Nog even gerevancheerd voor de vernedering van een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
Verder gaat het goed met de ploeg.
[ afbeelding ]
Ook in de Europa League en de beker doen we nog mee.
Zomerstop is bijna voorbij nu (2015).quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef PowerData het volgende:
Grappig hoe je dus in een bepaalde tijd van een gewoon Nederlands clubje zo'n topploeg kunt maken. Ik ben net begonnen met FM + dit is mijn eerste seizoen, dus ik moet het nog gewoon hebben van de eigen jeugd en een enkele aankoop.
Hoeveel seizoenen heb jij nu al gespeeld?
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.quote:Op zondag 8 april 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Götze binnen, man man wat een speler!
Bij zijn debuut 3 assists en 1 wereldgoal (randje 16 met 1 keer raken een gekruld schot in de kruising).
Aanvallend middenveld is nu zo:
Götze---Hazard---Giuliano
![]()
![]()
Ja, heb hem het 2e seizoen gekocht van Dnipro voor 11,75 miljoen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.
Leuk die competitie.quote:Op zondag 8 april 2012 13:35 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat best aardig, speel eigenlijk met alleen jeugdspelers + El Ahmadi/Guidetti
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :pquote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk die competitie.
Lijkt me wel veel werk om alles in elkaar te knutselen
Alleen is het dan best vaag om CL te spelen, aangezien die veel zwakker is dan die League 1.quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :p
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-League
Leek me een stuk leuker om te proberen met Feyenoord in Super League 1 te komen met enkel jeugdspelers (+geen aankopen), om het in NL te proberen en telkens tegen RKC enzo te spelen, hier heb je veel meer variatie qua leuke tegenstanders :p
Hoe bedoel je, de CL/EL zijn uit de database gehaald. Daarvoor heb je dan dus de Bronze (9-7), Silver (6-4) en Gold Cup (3-1), wat eigenlijk de KNVB beker is. Daarbij komt dan nog de World league, hier neem je het wel op tegen clubs uit alle niveau's in een soort poulefase, maar als je dan doorstoot naar de knock out rondes zul je daar weinig prut clubs tegen komen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen is het dan best vaag om CL te spelen, aangezien die veel zwakker is dan die League 1.
De CL lijkt dan wel de KNVB beker..
Oké dat wist ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de CL/EL zijn uit de database gehaald. Daarvoor heb je dan dus de Bronze (9-7), Silver (6-4) en Gold Cup (3-1), wat eigenlijk de KNVB beker is. Daarbij komt dan nog de World league, hier neem je het wel op tegen clubs uit alle niveau's in een soort poulefase, maar als je dan doorstoot naar de knock out rondes zul je daar weinig prut clubs tegen komen.
Edit: Die world league's + Gold cup zou je nog qua moeilijkheidsgraad boven de CL kunnen zetten, waarbij je dan ook nog een spannende competitie hebt, al met al veel meer topwedstrijden en uitdagingen.
In Brazilie zit alles dat goed is met fysiotherapiequote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen, ik zit met het volgende probleem:
Iedereen, zelfs mijn jeugdspelers zitten te bitchen over het niveau van mijn physical coach
Nu heb ik een goede Fysioloog aangesteld (in totaal 3 nu). en mijn fitness coach vervangen voor een betere.
Maar toch blijven ze zeuren, en ik heb geen salarisbudget om een wereldklasse Fysioloog aan te stellen
quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In Brazilie zit alles dat goed is met fysiotherapie
fuck man die heb ik zelf ookquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem toch aan dat deze goed genoeg is??
Toch blijven ze zeuren die verwende etters
Ik negeer ze gewoon, en als je nog goede nodig heb, Paco Biosca van Shakhtar of Tulio Menezes of zoiets van CSKA Moskou. Bazenquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem toch aan dat deze goed genoeg is??
Toch blijven ze zeuren die verwende etters
Ja ik kan niet meer doen dan negeren denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik negeer ze gewoon, en als je nog goede nodig heb, Paco Biosca van Shakhtar of Tulio Menezes of zoiets van CSKA Moskou. Bazen
quote:
niet echt , wel zou ik van Dord en Kortekaas wegwerken en er 2 vervangers voor halenquote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zou mijn staf te dunnetjes zijn?
Poacher is afmaker toch? Misschien Marcelo Moreno, Eduardo da Silva of Roman Bezus. Bezus is trouwens aan het begin lekker jong.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef vincerusso het volgende:
Weet iemand 2 goede poachers ?
[..]
niet echt , wel zou ik van Dord en Kortekaas wegwerken en er 2 vervangers voor halen
Liefst iemand van binnen de Europese Unie want ik heb al zat Brazilianen (speel met PSG)quote:Op zondag 8 april 2012 14:22 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Poacher is afmaker toch? Misschien Marcelo Moreno, Eduardo da Silva of Roman Bezus. Bezus is trouwens aan het begin lekker jong.
Roman Bezus is een Oekraïner, net als Eugene Seleznyov, dat is ook een Oekraïner en een goede kopper.quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Liefst iemand van binnen de Europese Unie want ik heb al zat Brazilianen (speel met PSG)
Dan gaat het zeker Bezus wordenquote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Roman Bezus is een Oekraïner, net als Eugene Seleznyov, dat is ook een Oekraïner en een goede kopper.
Welk seizoen zit je eigenlijk? Wil eigenlijk wel weten of Bezus een beetje een kwaliteit-speler wordtquote:Op zondag 8 april 2012 14:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan gaat het zeker Bezus wordenthanks
na 10 jaar Fiorentina wil ik eens een nieuwe carriere starten bij PSG . dus het eerstequote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je eigenlijk? Wil eigenlijk wel weten of Bezus een beetje een kwaliteit-speler wordt
ik heb al gezien. hij is redelijk all-round voor zijn leeftijd. heb maar aangetrokken voor 7,5 miljoenquote:Op zondag 8 april 2012 15:16 schreef alf89 het volgende:
Bezus zit helaas niet in mijn database. Ik kan geen screentje doen. Met het jaar 2024 had ik dat anders nu prima kunnen doen.
Ben zelf ook aan het kijken. 50 euro op steamquote:Op zondag 8 april 2012 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens ga starten.
Waar kan ik de game online ergens voor een goede prijs krijgen?
Denk dat ik ergens in Engeland ga starten, dat is en blijft toch de meest uitgebreide competitie.
Ik zou hem in de winkel kopen. Toen ik FM 2011 ging kopen, zag ik hem op Steam voor 40 euro, en in de winkel was ie 20 euro. Veel goedkoper dus.quote:Op zondag 8 april 2012 19:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het kijken. 50 euro op steam
Heb hem net voor 20 pond online gekocht en gedownload via steamquote:Op zondag 8 april 2012 19:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik zou hem in de winkel kopen. Toen ik FM 2011 ging kopen, zag ik hem op Steam voor 40 euro, en in de winkel was ie 20 euro. Veel goedkoper dus.
Zo'n salaris wil ik ook welquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef Rahl het volgende:
Dit jochie ben ik al 6 jaar aan het trainen. In eerste instantie omdat hij dezelfde voornaam heeft als m'n vriendin, later bleek hij ook aardig te kunnen ballen. Vorig seizoen maakte ie 18 goals en gaf ie 24 assists in de competitie.
[ afbeelding ]
Ik betaal er eentje 850k per maandquote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zo'n salaris wil ik ook welZeker goede speler, stats zien er indrukwekkend uit
Ziet er goed uit, die recente vorm.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker jongens, dit maakt me vol vertrouwen voor over de echte versie in 2 maanden.
Nederland is bij mij afgezakt naar de 30e plek op de wereldranglijstquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker jongens, dit maakt me vol vertrouwen voor over de echte versie in 2 maanden.
Zonder enige twijfel Marco Verratti halen!quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef PowerData het volgende:
Mijn eerste seizoen (met PSV) afgerond.
Beker en eredivisie gewonnen, finale Europa League. De finale was met gelukjes behaalt (penalties ed.), en in de finale werd ook met penalties verloren van Napoli.
Geslaagd seizoen, en een upgrade van een transferbudget van 3 miljoen naar één van 16 miljoen!Nu eens gaan kijken wie ik zal gaan halen. De echte top heeft waarschijnlijk geen interesse, omdat ik nog niet heb gepresteerd in de CL: dat is voor volgend seizoen.
Suggesties voor welke speler(s) ik zal halen? Met spelers als Labyad, Wijnaldum, Pieters en Matavz heb ik al behoorlijk wat talent in handen.
Overigens: positie van Engeland U23 geaccepteerd (verkozen boven Spanje, omdat Engeland in 2012 het gastland van de Olympische Spelen is).
Verratti's stats in 2015:quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef PowerData het volgende:
Ik heb nu voor 2 miljoen Verratti (nu 19 jaar) gekocht. Zag er goed uit.
Nog andere tips?
Bij Shakhtar lopen in het begin een aantal hele goede jonge spitsen, zoals Valeriy Gryshyn, Pylyp Budkivskyi, Rostyslav Bagdasarov, Igor Duts, Ivan Lukanyuk en Vladlen Yurchenko, er zijn ook veel getalenteerde middenvelders, Sergiy Vakulenko en Igor Chaykovskyi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef PowerData het volgende:
Ik heb nu voor 2 miljoen Verratti (nu 19 jaar) gekocht. Zag er goed uit.
Nog andere tips?
Iemand?quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Zenit- het volgende:
Hoe kan je trouwens andere competities inladen als je al een game bent begonnen? Ik zag een tijdje geleden nog iemand hier die Uruguay nog had ingeladen.
Kan ik je helaas niet mee helpen, nog nooit geprobeerd..quote:
Staat er bij mij niet bij, misschien omdat ik FM 2011 heb, dat dat daar nog niet kan. Jammer dan.quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef PowerData het volgende:
Naar de FM-knop, en daar staat ook bij Competities toevoegen/verwijderen.
Deze functie is inderdaad pas toegevoegd in FM 12quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Staat er bij mij niet bij, misschien omdat ik FM 2011 heb, dat dat daar nog niet kan. Jammer dan.
Boh, jammer. Ik heb nu alleen alles van Oekraïne, Duitsland, Frankrijk en Spanje.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Deze functie is inderdaad pas toegevoegd in FM 12
Lastige pot zegquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef MMUFC het volgende:
3e jaar op rij groepsfase CL met Santa Coloma. Zit nog wel in pot 4, maar omdat Litex uit Bulgarije mee doet niet meer de laagst gekwalificeerde clubPoule bij HSV, Porto en Man Utd.
Idd, maar aan de andere kant.. vorig seizoen 2x nipt verloren van Ajax en met 1-0 van Internazionale gewonnen.. Dus wie weetquote:
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon een uurtje later nog eens proberen. Dat werkte bij mij ook.quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan FM niet doen. Steam zegt dat hij het spel niet kan opstarten en dat ik het later nogmaals moet proberen.
Zeer vervelend. Ik wilde kijken of ik nu eindelijk voorbij de oefenwedstrijden kon komen met een game. Heb zeer veel moeite met opstarten in deze versie.quote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon een uurtje later nog eens proberen. Dat werkte bij mij ook.
Daar haal je de oefenwedstrijden nog niet meequote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeer vervelend. Ik wilde kijken of ik nu eindelijk voorbij de oefenwedstrijden kon komen met een game. Heb zeer veel moeite met opstarten in deze versie.
Mijn uitdaging wordt: RKC Waalwijk
quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daar haal je de oefenwedstrijden nog niet mee![]()
Het is leuker om met een Engelse ploeg te beginnen uit een lagere divisie, ook omdat je flink wat transfergeld krijgt bij promotie. Ik ben begonnen met Scunthorpe, uiteindelijk (2016) speelde ik in de Europa League, in een eigen stadion met ruim 50.000 zitplaatsen en een hoop supertalenten die ik na 1 jaar weer verkocht met ongelofelijk veel winstquote:Op maandag 9 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mooie uitkijk op dat lelijke stadion en dan blijf ik nog wel even achter mijn pc zitten.
Ja het kan natuurlijk zo zijn dat jij het wel leuk vind met RKC, ik voel gewoon extreem weinig voor die clubquote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet uitdagender om een keer wat anders te pakken, dan een club uit engeland. Ik weet nog dat ik Leeds in FM 08 een paar keer richting CL heb getild. Was ook mijn meest succesvolle game.
Heb nog wel een keer met Feyenoord de EL gewonnen en met Liverpool strandde ik elk jaar wanneer ik tegen Barca of Real moest.
RKC is de club uit de stad waar ik woon en zelf heb gevoetbald, dus ik heb er wel een heel klein beetje iets mee. Eerdere pogingen waren wel gestrand, omdat het bestuur altijd kut doetquote:Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja het kan natuurlijk zo zijn dat jij het wel leuk vind met RKC, ik voel gewoon extreem weinig voor die club![]()
Een game met Go Ahead Eagles lijkt mij weer leuk
Oké dan is het misschien wel tof.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
RKC is de club uit de stad waar ik woon en zelf heb gevoetbald, dus ik heb er wel een heel klein beetje iets mee. Eerdere pogingen waren wel gestrand, omdat het bestuur altijd kut doet
7,5 miljoen?!quote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef Zenit- het volgende:
Willian gaat naar FC Porto voor 7,5 miljoen. Ben tevreden met het bedrag, aangezien ik eerst boden kreeg van 3 miljoen etc.
Contract liep na het seizoen af, en hij wilde zelf op de transferlijst. Aangezien het weinig zin heeft om een ontevreden speler een half jaar op de bank te houden, heb ik hem voor 7,5 miljoen verkocht.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
7,5 miljoen?!
Tot wanneer liep zijn contract?
In mijn game werd hij aan Porto verkocht voor 28 miljoen, afgelopen zomer kocht Chelsea hem van Porto voor 34 miljoen
Dit is toch nog steeds het geval? Ik heb een elftal vol vrienden.quote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef dion_v_k het volgende:
Bij de eerdere edities van CM/FM kreeg je automatisch favoriet personeel als er bijv. een speler goed presteerde in je elftal, vond ik altijd wel leuk. Erg jammer dat dit er niet meer is
Leuke stats voor een 17-jarige, ik zou hem krachttraining gevenquote:Op maandag 9 april 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn assistent geeft dit een potentie van 5 sterren bij RKC. Qua verdedigende stats zit het wel goed, maar zijn fysiek valt tegen.
Ja maar ik bedoel dat je als manager geen favoriet personeel meer krijgt.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dit is toch nog steeds het geval? Ik heb een elftal vol vrienden.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:22 schreef Cara het volgende:
Pas weer begonnen met mn Feyenoord game en was vergeten dat ik een briljante regen had. Niet alleen ontwikkeld ie zich super qua stats maar hij is inmiddels ook al van 1.86 naar 1.90 gegaan. Ook weegt hij inmiddels 79kg. Niet slecht voor een 16 (!) jarige. Lukaku 2
[ afbeelding ]
Als ik denk dat anders keihard wordt ingemaakt, gebruik ik ook wel eens 5 verdedigers. Sowieso speel ik 90% van mijn wedstrijden met 1 spits. Ik snap je frustratie, maar Santos speelt het gewoon goed.quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat Santos een ongelofelijk triest team zeg![]()
![]()
![]()
Net de finale van het wereldkampioenschap voor clubs met 1-0 verloren.
Santos spelend met 5 verdedigers en Neymar als aanvaller, 12 schoten tegen maarliefst 33 van mij..
Kan echt niet geloven dat ik die wedstrijd verloren heb. als klap op de vuurpijl 2 sterkhouders van mijn team voor maanden geblesseerd
Santos is gewoon triest, puntquote:Op maandag 9 april 2012 19:54 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als ik denk dat anders keihard wordt ingemaakt, gebruik ik ook wel eens 5 verdedigers. Sowieso speel ik 90% van mijn wedstrijden met 1 spits. Ik snap je frustratie, maar Santos speelt het gewoon goed.
Huh? Ik volg je niet helemaal..quote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
wtf, ik heb dus eindelijk een geweldige database gevonden. Iedereen transfervrij, alleen heb ik niet zoveel salarisgeld met PSV. Dus ik wil het gaan editen met FMRTE, ik download en installeer het. Wil ik het veranderen en dan opslaan. Krijg ik een melding dat ik moet betalen en dat pas doet ie het.![]()
Is er geen crack ervoor ofzo??
Oke, dus dan is elke club leeg en moet je vechten om genoeg spelers binnen te hengelenquote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Alle spelers zijn transfervrij, alleen kan ik bijna niemand halen aangezien ik zo weinig budget heb. dus ik wil het veranderen met FMRTE, maar daar moet je nu ineens voor betalen
Wow! Netjes hoor!quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef alf89 het volgende:
Zojuist seizoen 2023/2024 afgerond. Na vorig seizoen een wat minder seizoen te hebben gedraaid, had ik dit jaar een aantal gerichte aankopen gedaan. Met name een nieuwe centrale verdediger en een nieuwe spits(afmaker) gehaald. Deze twee spelers hebben mijn seizoen gemaakt. Hoewel ik het kampioenschap niet heb kunnen behalen, ben ik erg blij met deze prestatie:
[ afbeelding ]
Aankomend seizoen mag ik dus ook mijn debuut gaan maken in de champions league. En dat werd ook tijd ook, want ik ben het Europa League niveau ontstegen:
[ afbeelding ]
In drie jaar tijd heb ik nu twee keer de Europa League gewonnen. Hopelijk kan ik dit doorzetten in de Champions League. Door deze cup twee keer te winnen, weet ik in ieder geval dat ik in een niet al te moeilijke poulfase zou gaan belanden in verband met de vele punten die ik al behaald heb voor de coëfficientenlijst.
Er waren dit seizoen 3 spelers echt belangrijk. Ten eerste mijn spits die ik begin dit seizoen haalde. Nwosu was een gerichte aankoop. Mijn systeem vroeg om een afmaker op de spits positie en daarvoor haalde ik de best mogelijke spits. Zie onderaan voor zijn aandeel aan het Europees succes. Hij werd met 7 doelpunten verschil op de nummer 2 topscorer.
[ afbeelding ]
En voor de corners had ik ook altijd een vaste kopper die uit de verdediging naar voren komt. De speler die ik daar had, had 'slechts' een 16 voor koppen. Nu haalde ik deze baas:
[ afbeelding ]
Zie onderaan zijn aandeel aan doelpunten uit corners.
Als laatste wil ik nog graag een screenshot laten zien van de man die verantwoordelijk is voor de vele assists:
[ afbeelding ]
Een geweldige speler voor je team. Dit gaf ik een topic eerder ook al aan. Toen was het, ondanks zijn ietwat late leeftijd voor een speler die nog beter wordt, dit:
[ afbeelding ]
Zin in komend seizoen!
Dankjewel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wow! Netjes hoor!
Kijk die assists, 54![]()
Wat voor taktiek gebruik je? Screenshot misschien?
Ja dat wel, maar ik pak alle talenten en maak zo een wereldteam. Helaas kan ik na 4 spelers niks. Echt zwaar klote dat je moet dokken voor fmrte.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, dus dan is elke club leeg en moet je vechten om genoeg spelers binnen te hengelen![]()
Heel de wereld vliegt op Messi en Ronaldo af
In mijn game international.quote:Op maandag 9 april 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn assistent geeft dit een potentie van 5 sterren bij RKC. Qua verdedigende stats zit het wel goed, maar zijn fysiek valt tegen.
Heb je een screen van die nieuwe held van je? Ik ben wel benieuwd naar het niveau dat je nu in je team hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef MMUFC het volgende:
Eerste groepsduel dit seizoen met 1-3 verloren van HSV.
De toon in nationaal verband is wel gezet..
Supercup: Jenlai - Santa Coloma 0-10
Competitie: Santa Coloma - Sant Julia 9-0
Competitie: Rangers - Santa Coloma 0-8
Mijn nieuwe potentiële heldje is al aardig bezig om gewoon de status held te verwerven. In 7 CL duels heeft hij al 12x gescoord(11x in voorronde, 1x in groepsfase).. Segnon scoorde vorig seizoen 11x in 8 CL duels..
In de competitie staat hij na 2 duels ook al weer op 9..
Zal vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:46 schreef alf89 het volgende:
[..]
Heb je een screen van die nieuwe held van je? Ik ben wel benieuwd naar het niveau dat je nu in je team hebt.
Als je een AML in je selectie hebt die rechtsbenig is lukt dat wel, je kan hem ook nog trainen om naar binnen te trekken, een aanvallend ingestelde VL zijn er ook genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil iets doen waarvan ik niet weet of en zo ja hoe het mogelijk is, dus even hulp nodig
Ik speel 4-2-3-1, dus 2 MC's, een AML, AMR en AMC. Rechterkant is geen probleem, daar moet de AMR gewoon voorzetten geven.
Alleen de linkerkant wil ik het iets anders. Ik wil dat bij balbezit de AML naar binnen trekt en als een soort tweede spits gaat spelen. De VL moet aanvallend spelen en dus de voorzetten vanaf links gaan geven.
Als ik balverlies lijdt op het moment dat de VL erg diep staat wil ik dat de linker-VC de zone van de VL overneemt en de meest verdedigende MC de positie van de naar VL geschoven VC pakt.
Is dit te doen???
Weet niet of daar echt animo voor is, meeste mensen spelen maar één game tegelijk, maar verzin anders een paar leuke teams, dan kijken we of er animo voor is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Bestaat er trouwens al een FOK! Football Manager Challenge? Dat iedereen bijvoorbeeld met een unaniem gekozen team aan de slag mag en wie daar het verst mee komt binnen bijvoorbeeld 3 seizoenen.
PSV naar een stadion waar 71.000 mensen in kunnen??quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef MMUFC het volgende:
Opvallend in Nederland.. AGOVV(bijna 12k), WKE(12k) en Heerenveen(34k) zijn de ploegen die in een nieuw stadion spelen. PSV heeft momenteel met 54k het grootste stadion in Nederland. Daarnaast is PSV de enige club in NL waar momenteel een nieuw stadion voor gebouwd wordt. In 2024 verhuizen ze naar een stadion waar 71k in kwijt kan.
Voor mijn Santa Coloma duurt het nog 2,5 maand en dan is de uitbreiding van mijn stadion klaar. Ik ga dan naar de ruim 5k. In het eerste competitieduel dit seizoen ben ik voor het eerst over de 4k gegaan. Er waren 4040 bezoekers.
Ik zeg dan altijd van als dit verzoek niet ingewilligd wordt, dat we dan voorbijgestreefd worden door onze concurrenten. Meestal werkt dat wel. Bij Shakhtar vroeg ik om betere jeugdopleiding, in eerste instantie weigerde het bestuur, toen ik zei dat we dan voorbijgestreefd werden wilden ze het opeens wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PSV naar een stadion waar 71.000 mensen in kunnen??
Ik heb met ajax (2015) al 2x de CL gewonnen, 1x de wereldbeker 3x de beker en 3x de landstitel.. sowieso de laatste 3 jaar in elke thuiswedstrijd een vol huis.
Nu vroeg ik laatst om het bouwen van een nieuw stadion omdat de stap financieel interessant is en ons in staat steld om als club door te groeien. Maar nee hoor
Inderdaad, die ook ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan niet benadrukken hoe belangrijk het is, werkt voor mij altijd
Heb een vergelijkbaar verhaal als jou, alleen ik moest van minder ver komen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef alf89 het volgende:
Zojuist seizoen 2023/2024 afgerond. Na vorig seizoen een wat minder seizoen te hebben gedraaid, had ik dit jaar een aantal gerichte aankopen gedaan. Met name een nieuwe centrale verdediger en een nieuwe spits(afmaker) gehaald. Deze twee spelers hebben mijn seizoen gemaakt. Hoewel ik het kampioenschap niet heb kunnen behalen, ben ik erg blij met deze prestatie:
[ afbeelding ]
Aankomend seizoen mag ik dus ook mijn debuut gaan maken in de champions league. En dat werd ook tijd ook, want ik ben het Europa League niveau ontstegen:
[ afbeelding ]
In drie jaar tijd heb ik nu twee keer de Europa League gewonnen. Hopelijk kan ik dit doorzetten in de Champions League. Door deze cup twee keer te winnen, weet ik in ieder geval dat ik in een niet al te moeilijke poulfase zou gaan belanden in verband met de vele punten die ik al behaald heb voor de coëfficientenlijst.
Er waren dit seizoen 3 spelers echt belangrijk. Ten eerste mijn spits die ik begin dit seizoen haalde. Nwosu was een gerichte aankoop. Mijn systeem vroeg om een afmaker op de spits positie en daarvoor haalde ik de best mogelijke spits. Zie onderaan voor zijn aandeel aan het Europees succes. Hij werd met 7 doelpunten verschil op de nummer 2 topscorer.
[ afbeelding ]
En voor de corners had ik ook altijd een vaste kopper die uit de verdediging naar voren komt. De speler die ik daar had, had 'slechts' een 16 voor koppen. Nu haalde ik deze baas:
[ afbeelding ]
Zie onderaan zijn aandeel aan doelpunten uit corners.
Als laatste wil ik nog graag een screenshot laten zien van de man die verantwoordelijk is voor de vele assists:
[ afbeelding ]
Een geweldige speler voor je team. Dit gaf ik een topic eerder ook al aan. Toen was het, ondanks zijn ietwat late leeftijd voor een speler die nog beter wordt, dit:
[ afbeelding ]
Zin in komend seizoen!
Ja mijn jeugdopleiding is van wereldklasse, heb ik al 3x laten verbeteren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd van als dit verzoek niet ingewilligd wordt, dat we dan voorbijgestreefd worden door onze concurrenten. Meestal werkt dat wel. Bij Shakhtar vroeg ik om betere jeugdopleiding, in eerste instantie weigerde het bestuur, toen ik zei dat we dan voorbijgestreefd werden wilden ze het opeens wel.
Iets wat met FUT niet mogelijk isquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb me fantasy team gemaakt dmv transfervrije spelers aantrekken:
------Vpersie
Hazard-Götze-Elia
-------Fer--Strootman
Pieters-Munez-Boyata-vdWiel
------------Krul
Neuh, Götze heeft al in de voorbereiding 6 erin geknald. Wat best knap is met zijn 9 afmakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Iets wat met FUT niet mogelijk is
Ik zou wel Götze en Hazard omwisselen. Zo staan ze bij mijn Ajax-game ook en zijn hun natuurlijke posities![]()
Ik heb in eerdere FM's gehad dat de ArenA verbouwd werd naar 65000 ongeveer voordat ik een nieuw stadion kreeg. De termijn voor nieuwe stadions is minimaal 20 jaar na oplevering huidige stadion, daar zit Ajax al in 2016 aan ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja mijn jeugdopleiding is van wereldklasse, heb ik al 3x laten verbeteren.
Een nieuw stadion bouwen is natuurlijk een ander verhaal. Ook omdat de A'dam Arena niet uitgebreid kan worden..
Ik denk dat het met Ajax nooit zal lukken omdat het stadion nog niet zo oud is ook
Dat zijn beste goede spelers voor zo'n competitie. Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:18 schreef MMUFC het volgende:
Rachid Bencherif, mijn huidige heldje:
[ afbeelding ]
Gbedossou Segnon, mijn held van vorig seizoen:
[ afbeelding ]
Ricardo Teixeira, mijn beste speler volgens mijn assistent:
[ afbeelding ]
Dan kan ik het Donbass pas in 2029 laten slopen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb in eerdere FM's gehad dat de ArenA verbouwd werd naar 65000 ongeveer voordat ik een nieuw stadion kreeg. De termijn voor nieuwe stadions is minimaal 20 jaar na oplevering huidige stadion, daar zit Ajax al in 2016 aan ofzo.
Ik heb met elke wedstrijd ruim 52000 mensen in het stadion dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb in eerdere FM's gehad dat de ArenA verbouwd werd naar 65000 ongeveer voordat ik een nieuw stadion kreeg. De termijn voor nieuwe stadions is minimaal 20 jaar na oplevering huidige stadion, daar zit Ajax al in 2016 aan ofzo.
Je moet natuurlijk wel geld genoeg hebben voor een stadion en andere voorwaarden. Zoals ook een hoge bezettingsgraad gemiddeld in het seizoen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Zenit- het volgende:
Wat ik zelf ook wel merk, is dat ik tijdens wedstrijden heel fanatiek coach, zeg maar. Dan zit ik spelers aan te wijzen waarnaar degene in balbezit kan passen. Soms ook tijdens loopacties van spelers zie ik een speler diep gaan en dan blijft de speler doorrennen met de bal en dan zit ik echt zo van PASS HEM NOU!!![]()
Haha, Fernandinho schoot met mijn vorige game met Shakhtar ook steeds van een meter of 30, net als Douglas Costa. Alleen schoten ze hem een meter of 5 over of naast. In deze game heb ik dat opeens veel minder, en als ze schieten gaat ie ook echt op doel. Deze keer was het Willian die ze telkens naast schoot. En, net zoals in de vorige game, als Luiz Adriano niet goed in de wedstrijd zit en hij krijgt een uitgelezen kans, schiet hij hem nog 10 meter overquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Same here, bij mij is het nog wat erger.
Ik begon dit spel te spelen samen met een maat van me uit Engeland toen ik nog in het buitenland woonde.
Gaat het de hele tijd: "Ahhhh come onnnn, u looser!"
"Pass the fucking ball!"
En de woorden die vallen bij de 1000x dat dezelfde speler van afstand schiet zijn niet geschikt voor dit forum![]()
Vorig seizoen stond bij mij Ajax 2 in de halve finale, heb ik ze er zelf uit moeten knikkerenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef PowerData het volgende:
PSV B door naar 4e ronde van de beker na Heracles met 5 - 1 te hebben verslagen.
Ajax (2) was er al in ronde 3 uit.Wel PSV en Ajax in CL-groepsfase.
Ik had met 11 PSV - PSV 2 in de finale, mooi was datquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond bij mij Ajax 2 in de halve finale, heb ik ze er zelf uit moeten knikkeren![]()
Wel lekker voor de inkomsten
Ja, jij hebt er maar zes, waardoor zij er eentje extra mogen hebben in de basisquote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef Zenit- het volgende:
Ik word genaaid.![]()
In de Oekraïense Eredivisie mag je niet meer dan 7 buitenlanders in je basiself hebben. Nu moet ik tegen Metalist Kharkiv spelen en ik zie dat hun 8 buitenlanders in de basis hebben.WTF is this shit.
De spelers met een rondje eromheen zijn buitenlands.
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik zag net dat de keeper van Metalist Servisch en Oekraïens is. Trouwens 1-1 gespeeld na een rode kaart in de 44e minuut.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:37 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er maar zes, waardoor zij er eentje extra mogen hebben in de basis
Waarschijnlijk heeft één van die buitenlanders een dubbele nationaliteit.
of vooraltijd op vakantie gaan behalve tijdens Transfer periode maar heb je wel zeker grote kans dat je ontslagen wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Grifte het volgende:
Dan zou je elke keer op wedstrijd dag, net voordat je de wedstrijd zou moeten spelen 1 dag op vakantie moeten gaan, verspeel je enkel de tijd rond je match + de uurtjes tot 00.00 die nacht.
met wie speel je?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Moron het volgende:
Haha wtf
[ afbeelding ]
Even ter info.. Vorig seizoen had ik ¤0,- transferbudget en 150k salarisbudget en toen ben ik niet gepromoveerd. Netjes 4 geworden
Leuk zo'n overname
Belcard. Club uit de Wit-Russische Jupiler League..quote:
Domme lul krijgt bij 4-4 achter thuis met 10 man een tweede gele kaart en wordt boos als ik hem een boete geef. Daarna wordt ie nog bozer als ik zeg dat hij het verdient en dat ie niet onprofessioneel moet doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:55 schreef Rahl het volgende:
Kunnen die spelersgesprekken zo mogelijk nog meer random zijn?
Misschien waren zijn kaarten niet terecht?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
Domme lul krijgt bij 4-4 achter thuis met 10 man een tweede gele kaart en wordt boos als ik hem een boete geef. Daarna wordt ie nog bozer als ik zeg dat hij het verdient en dat ie niet onprofessioneel moet doen. [ afbeelding ]
In de halve finale van de Champions League*quote:Op woensdag 11 april 2012 21:02 schreef alf89 het volgende:
[..]
Misschien waren zijn kaarten niet terecht?
Heeft Anzhi een nieuw logo in het echt, want die van Anzhi bij jou is anders. Volgens mij is dit toch het logo van Anzhi?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Doe nog steeds mooi bovenin mee, ondanks dat me gehele middenveld al 1.5 maand uit de roulatie is.
Op de nieuwspagina, dus bij je berichten, rechtsboven. Waarom daar? No freaking cluequote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Burrito het volgende:
Waar kan ik ook alweer vinden dat ik een lijst kan vragen aan mijn assistent van potentieel beschikbare huurlingen?
Bij mij is het bij je selectie bij "Advies assistent", maar ik heb FM 2011.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Moron het volgende:
[..]
Op de nieuwspagina, dus bij je berichten, rechtsboven. Waarom daar? No freaking clue
Ja dat lijkt mij ook de meest logische plekquote:Op donderdag 12 april 2012 10:57 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Bij mij is het bij je selectie bij Ädvies assistent", maar ik heb FM 2011.
Thanksquote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Moron het volgende:
[..]
Op de nieuwspagina, dus bij je berichten, rechtsboven. Waarom daar? No freaking clue
Misschien is het dan tijd om juist WEL iets in je team aan te passenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Burrito het volgende:
Verder is het op het moment drama met Cheltenham. Na zelfs een wedstrijd 1ste gestaan te hebben heb ik nu al 3 wedstrijden op rij niet weten te winnen en ben ik zelfs afgezakt naar de 7de plek. Ik heb niets in het team aangepast maar niets lukt.
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om juist WEL iets in je team aan te passen
Wow hij is wel lelijk zeg, maar stats zijn goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef PowerData het volgende:
Carlos Fierro transfervrij aangetrokken.
Volgens mij helemaal niks, maar het is toch wel leuk om te zien dat je niet voor niks de club naar succes helpt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef PowerData het volgende:
Net een spits van 15 voor 2,5 miljoen gekocht die nu al een afwerking heeft van 17!
Net voor de eerste keer in m'n carrière een aanbod gekregen om coach te worden van een andere ploeg (Sao Paolo).Ik blijf met deze game bij PSV, ga misschien in een andere game proberen een zo goed mogelijke coach te worden.
Vraag: wat heb ik aan mijn eigen salaris?
een noobvraag maar hoe installeer je dat nadat je gedownload hebt ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Ging de laatste weken erg moeizaam, maar toch gepromoveerd![]()
Super League 5 scheelt qua niveau niet heel veel verwacht ik, dus wie weet zit er wel een stuntje in, heb er nu in ieder geval geen druk op zitten mocht dat niet gebeuren.
Moet ik even goed nadenken. Je zet volgens mij de save file in de editor data folder van je fm map, die in je documenten > si zit. Nieuwe game, en daar kun je iets aanklikken met gegevens wijzigen ofzo, selecteer dan je database, en laat eventueel andere databases met nl competitie weg, en dan starten in nl competitie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een noobvraag maar hoe installeer je dat nadat je gedownload hebt ?
thnxquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet ik even goed nadenken. Je zet volgens mij de save file in de editor data folder van je fm map, die in je documenten > si zit. Nieuwe game, en daar kun je iets aanklikken met gegevens wijzigen ofzo, selecteer dan je database, en laat eventueel andere databases met nl competitie weg, en dan starten in nl competitie.
Hoop dat dit je helpt
Edit: zet de save file in editor data
Halve Finale gewonnenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef dion_v_k het volgende:
Bezig met mijn 5e seizoen met Ajax, al 2x de CL gewonnen en zojuist in de kwartfinale Liverpool een pak slaag gegeveneerst 1-0 voor mij op Anfield en nu 4-0 thuis gewonnen door een hattrick van Jordan Ayew
Bovendien staat Liverpool overtuigend 1e in de BPL met Cavani als meest uitblinkende speler.
Loting halve finale bekend:
Ajax-PSG // Barcelona-Tottenham
Dit vond ik op het forum van SIquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef d1ce het volgende:
Waarom heeft Arne Friedrich een globan ban op FM2012?
Geen idee of het ook klopt.quote:It's because his contract was cancelled AFTER the transfer window closed. As a result he cannot play for another team until the Jan 2012 transfer window opens. Thats why he can be signed, but not played until Jan 2012. He can still play internationals.
SPOILER: twe-psv s1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: twe-psv s2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dejavu ;c![]()
Wat raar dat ze dat dan bestempelen met een schorsing.. Thanks in ieder geval voor de infoquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit vond ik op het forum van SI
[..]
Geen idee of het ook klopt.
Ik zou niet twijfelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:38 schreef PowerData het volgende:
Net managersfunctie bij Juventus aangeboden gekregen. Salarisbudget van 120M per jaar.Mijn duurste speler van PSV verdient nu ongeveer 1,1M per jaar.
Ik denk dat ik een nieuwe game ga starten (met managerervaring zo min mogelijk) en daar proberen de best mogelijke manager te worden.quote:
Ook altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:21 schreef PowerData het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een nieuwe game ga starten (met managerervaring zo min mogelijk) en daar proberen de best mogelijke manager te worden.
Dan houd ik gewoon mijn game met PSV, om PSV daar de beste ploeg van te maken.
Vind ik wel een goed idee. Shakhtar even in de kast dan. Ik denk eigenlijk niet dat ik het lang volhoudt, waarom weet ik niet maar toch ga ik het proberen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:05 schreef PowerData het volgende:
Net even begonnen. Ervaring: amateur, werkloos vanaf het begin en nu op zoek naar een baan.
Blijkbaar, en dat mét Ronaldoquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:11 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Real Madrid onder LyonPresteert Real zo slecht dan bij jou?
Aan de slag dus in Venlo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef Zenit- het volgende:
VVV heeft mij een contract aangeboden. Lijkt mij op zich wel een leuke uitdaging.
Dat is samen met een LLM game, een van de leukste dingen van FMquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Vind ik wel een goed idee. Shakhtar even in de kast dan. Ik denk eigenlijk niet dat ik het lang volhoudt, waarom weet ik niet maar toch ga ik het proberen.
Ik ben begonnen bij Independiente (hoogste divisie van Argentinië). Met een salarisbudget van 5M/jaar, een transferbudget van 700.000 en een competitie die nog niet begonnen is, leek het mij de beste optie om zo snel mogelijk als beginnende coach te stijgen.quote:
Wat was ook alweer LLM?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is samen met een LLM game, een van de leukste dingen van FM
Ik heb een transferbudget van 75.000.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:26 schreef PowerData het volgende:
[..]
Ik ben begonnen bij Independiente (hoogste divisie van Argentinië). Met een salarisbudget van 5M/jaar, een transferbudget van 700.000 en een competitie die nog niet begonnen is, leek het mij de beste optie om zo snel mogelijk als beginnende coach te stijgen.
Oké, dat vind ik dan weer iets minder leuk. Ik vind het juist leuk om in grote landen in de hoogste competitie te beginnen en dan proberen een kleine club van degradatie te redden, zoals nu met Venlo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef Doublepain het volgende:
LLM is Lower League Management volgensmij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wedstrijd duurde maar en duurde maar nadat we na 3 minuten al achterstonden. En toen 10 minuten voor tijd scoorde mijn RvP, Ron Hazeveld (scoort bijna elke wedstrijd zowel bij ons als bij Oranje) de 1-1.
Verder sleepten we ook nog even alle bekertoernooien binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog even de persoonlijke prijsjes.
Natuurlijk manager van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geheel terecht Hazeveld speler van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit echt mijn beste game allertijden aan het worden, of nou ja was het al.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
Wat een seizoen mensen wat een seizoen.
[ afbeelding ]
Kampioen van de Premier League geworden, uit het niets eigenlijk. Ik had me gericht op een plekje in de top 4 maar we bleven maar winnen en winnen en winnen. Je snapt het verhaal. Uiteindelijk viel op de laatste dag de beslissing in de letterlijke finale van de Premier League.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wedstrijd duurde maar en duurde maar nadat we na 3 minuten al achterstonden. En toen 10 minuten voor tijd scoorde mijn RvP, Ron Hazeveld (scoort bijna elke wedstrijd zowel bij ons als bij Oranje) de 1-1.
Verder sleepten we ook nog even alle bekertoernooien binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog even de persoonlijke prijsjes.
Natuurlijk manager van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geheel terecht Hazeveld speler van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit echt mijn beste game allertijden aan het worden, of nou ja was het al.![]()
Feyenoord-![]()
Was ik net een paar weken verder, belangrijke wedstrijden gewonnen en een paar mooie transfers binnen. BAM, KORTSLUITING.![]()
![]()
![]()
Deze baas groeit inmiddels maar door en door. Heeft inmiddels een vaste basisplaats.quote:Op maandag 9 april 2012 15:22 schreef Cara het volgende:
Pas weer begonnen met mn Feyenoord game en was vergeten dat ik een briljante regen had. Niet alleen ontwikkeld ie zich super qua stats maar hij is inmiddels ook al van 1.86 naar 1.90 gegaan. Ook weegt hij inmiddels 79kg. Niet slecht voor een 16 (!) jarige. Lukaku 2
[ afbeelding ]
Hij is nog steeds maar 16, maar schokt zojuist iedereen (ook mij) door een hattrick te scoren in de allereerste CL wedstrijd van Feyenoord sinds 12 jaar, tegen FC Porto. 5-0 einduitslag. De wereld staat versteld. van der Kerkhof.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Door Niels Fleuren te verkopen heb ik nu geld voor de Zuid-Afrikaan Lerato Chabangu, die ik in een eerdere game ook al had. Daar scoorde hij elke wedstrijd bijna 2 keer, bij Feyenoord was dat. Nu mag ik hem waarschijnlijk weer verwelkomen.
Feyenoord-![]()
Daarom heb ik elke week auto-save!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef d1ce het volgende:
Was ik net een paar weken verder, belangrijke wedstrijden gewonnen en een paar mooie transfers binnen. BAM, KORTSLUITING.![]()
![]()
Transfer is afgeblazen omdat hij net een dubbele hernia heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:14 schreef Zenit- het volgende:
Door Niels Fleuren te verkopen heb ik nu geld voor de Zuid-Afrikaan Lerato Chabangu, die ik in een eerdere game ook al had. Daar scoorde hij elke wedstrijd bijna 2 keer, bij Feyenoord was dat. Nu mag ik hem waarschijnlijk weer verwelkomen.
Feyenoord-![]()
Ik heb een Rus met heimwee. Niemand wil hem huren en ik wil hem ook niet kwijt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik sla automatisch mijn game op voor een wedstrijdquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat doe ik dus ook, alleen is het dan kut dat je computer dan crashed precies tussen wedstrijden in en je nog niet hebt gesaved..quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik sla automatisch mijn game op voor een wedstrijd![]()
![]()
En nu ben ik ook manager van Nederland![]()
Kijken of ik ze weer een beetje op de rit kan krijgen, ze zijn door 'Jan Janse'momenteel gezakt naar de 16e plek op de wereldranglijst
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tsss, net 1 week bondscoach van Nederland en nu krijg ik 3 berichten of ik bondscoach wil worden van Kroatië, Engeland en Mexico
Wat een rare berichten nu zeg, nu krijg ik bericht dat een Ierse zakenman Charleroi overneemt en 84 miljoen zal investeren in versterkingen.. Charleroi..![]()
Toevallig 1 april in je game?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:42 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een rare berichten nu zeg, nu krijg ik bericht dat een Ierse zakenman Charleroi overneemt en 84 miljoen zal investeren in versterkingen.. Charleroi..![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik krijg godverdomme een crashdump, net nadat ik ben begonnen met VVV.Nog een keer werkloos beginnen dan maar.
Feyenoord-![]()
Opnieuw begonnen dan maar, gelijk wat minder landen gedaan, want het spel liep best langzaam.Feyenoord-![]()
Welke club ga je kiezen?“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”![]()
Ik weet het nog niet, Guerreros heb ik afgewezen, net zoals een aantal andere teams waarvan ik denk dat dat hem niet werd. Er zijn nu even geen banen beschikbaar, dus ik zie straks wel. Ik plaats hier nog wel welke club ik kies.quote:
Feyenoord-![]()
Welke landen heb je geselecteerd? Ik raad je aan Rusland, Argentinië en Brazilië te selecteren, omdat dat leuke competities zijn.
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
Ik heb Mexico, Oostenrijk, België, Brazilië, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Argentinië, Italië, Nederland, Portugal, Spanje, Zwitserland, Turkije, Oekraïne en Uruguay.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef PowerData het volgende:
Welke landen heb je geselecteerd? Ik raad je aan Rusland, Argentinië en Brazilië te selecteren, omdat dat leuke competities zijn.
Rusland niet, want ik heb niet zo heel veel met die competitie, behalve mijn username dan.
Feyenoord-![]()
Ik twijfel. Ik heb nu twee contracten liggen, van VfL Wolfsburg uit de Bundesliga natuurlijk, en van Prykarpattya uit de Oekraïense Jupiler League zeg maar. Wolfsburg lijkt mij te makkelijk, dus ik denk dat ik Prykarpattya kies. Wat denken jullie?
Feyenoord-![]()
Jij kan nu al naar Wolfsburg? Mazzelaar.Dat zou ik kiezen.
- Harvey Specter
Wolfsburg lijk mij leuker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef Zenit- het volgende:
Ik twijfel. Ik heb nu twee contracten liggen, van VfL Wolfsburg uit de Bundesliga natuurlijk, en van Prykarpattya uit de Oekraïense Jupiler League zeg maar. Wolfsburg lijkt mij te makkelijk, dus ik denk dat ik Prykarpattya kies. Wat denken jullie?
Oekraïne lijkt mij echt het toppunt van saai, en al helemaal de Jupiler league
Diep triest. Vorige week een nieuwe game gestart, en ik ben nog geen week en wedstrijd verder. Overigens niets anders gedaan, dan één talent een contract gegeven.
motivatie, waar ben je?
Feyenoord Rotterdam![]()
Opnieuw begonnen met Chelsea
Gelijk Hulk gekocht, hij knalde een vrije trap in de kruising, staat er: Op zijn Roberto Carlos![]()
![]()
Playsoffs met Cheltenham gehaald
Gok dat ik geen kans heb promotie maar dit is al een hele prestatie![]()
Ja het begin is altijd klote, ik vind het altijd pas leuk na het 1/2e seizoen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
Diep triest. Vorige week een nieuwe game gestart, en ik ben nog geen week en wedstrijd verder. Overigens niets anders gedaan, dan één talent een contract gegeven.
motivatie, waar ben je?
Maar ook daar gaat natuurlijk tijd in zitten
Inderdaad, ik kon mijn reputatie niet als zondag amateur doen, waarom weet ik niet. Volgens mij was ik nu semi-professional.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef PowerData het volgende:
Jij kan nu al naar Wolfsburg? Mazzelaar.Dat zou ik kiezen.
Feyenoord-![]()
Kansloos uit van Northhampton verloren met 3-1, stond de hele wedstrijd onder druk. De return win ik met 3-0!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef Burrito het volgende:
Playsoffs met Cheltenham gehaald
Gok dat ik geen kans heb promotie maar dit is al een hele prestatieOngelofelijk!
![]()
![]()
Ik ben nu goed bezig met Independiente. Wil daar (Argentinië) eigenlijk in ieder geval de titel winnen, misschien ook de CL voor Zuid-Amerika proberen te winnen (die Indenpendiente vorig jaar al heeft gewonnen).
Vervolgens proberen óf de overstap naar Santos óf de overstap naar Europa.
Begonnen als werkloze zondagsamateur.
[ Bericht 3% gewijzigd door PowerData op 15-04-2012 10:49:51 ]“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
Weet iemand hoe het kan dat ik de reputatie niet op het laagst mogelijke kan instellen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon mijn reputatie niet als zondag amateur doen, waarom weet ik niet. Volgens mij was ik nu semi-professional.
Trouwens voor Wolfsburg gekozen, 7 miljoen transferbudget, 800.000 euro voor salarissen en ik verdien ook gelijk 18.500 euro per week.
[ Bericht 12% gewijzigd door Zenit- op 15-04-2012 14:35:58 ]Feyenoord-![]()
Ik zit in de finale van de CL voor Zuid-Amerika, waar ik nu tegen Palmeiras moet. Zij zijn duidelijk de favorieten, maar in de thuiswedstrijd heb ik voor een verassing gezorgd en met 1 - 0 gewonnen. Nu nog maar hopen dat de uitwedstrijd goed gaat.
Overigens heb ik de Openingsronde van de Eerste Divisie van Argentinië gewonnen!
Ik heb tussendoor ook gesolliciteerd bij Europese ploegen als PSV, Juventus, maar ook ploegen als Barca B en steeds werd mijn sollicitatie afgedaan als onzin.
- Harvey Specter
Ben jij al zo ver in het seizoen dan, of is die CL gelijk aan het begin?quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef PowerData het volgende:
Ik zit in de finale van de CL voor Zuid-Amerika, waar ik nu tegen Palmeiras moet. Zij zijn duidelijk de favorieten, maar in de thuiswedstrijd heb ik voor een verassing gezorgd en met 1 - 0 gewonnen. Nu nog maar hopen dat de uitwedstrijd goed gaat.
Overigens heb ik de Openingsronde van de Eerste Divisie van Argentinië gewonnen!
Ik heb tussendoor ook gesolliciteerd bij Europese ploegen als PSV, Juventus, maar ook ploegen als Barca B en steeds werd mijn sollicitatie afgedaan als onzin.Feyenoord-![]()
Bijna winterstop.
Overigens foutje: het is niet de CL, maar meer de EL.
- Harvey Specter
Deze jongen dus.
Ik hoef er als het goed is maar 4,2 miljoen voor te betalen, volgens een clausule in zijn contract.
Feyenoord-![]()
Ik heb de EL van Zuid-Amerika met penalties gewonnen! Veel te spannend, penalties..
- Harvey Specter
quote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef PowerData het volgende:
Ik heb de EL van Zuid-Amerika met penalties gewonnen! Veel te spannend, penalties..
Feyenoord-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: