quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef PowerData het volgende:
Ik ben ook begonnen met het spelen van dit spel (geen ervaring whatsoever), en zit nu op de helft van seizoen 1 met PSV. Ik ga met 7 punten aan kop in de Eredivisie en doe nog steeds mee in de beker en de Europa League.
Na een lekkere eerste helft te hebben gespeeld, willen vrijwel alle grote clubs mijn spelers (er zijn boden van 5 - 15 mln op Mertens, Wijnaldum, Strootman, Pieters, Hutchinson, Manolev etc. gedaan) gaan wegkapen.![]()
Wat zal ik doen? Ik heb aan het begin een transferbudget gekregen van 3 miljoen, maar ik heb niemand verkocht en dat budget is dus allang op (o.a. aan Lee Addy).
(zie top 7 spelers)
Kies een competitie met een diepe bodem, zoals Engeland, zodat je lekker laag kunt beginnen. Zo wordt het opbouwen van iets moois alleen maar leuker. Of ga switchen als coach. Zet alle competities aan en ga beginnen als coach met een zondagamateur verleden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:34 schreef Burrito het volgende:
Net dit spel gekocht ()
Ik ga een LLM beginnen. Iemand goede tips/guide ?
Mooi die 6-0 tegen Twentequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef PowerData het volgende:
Is Mario Götze echt die 58 miljoen waard voor jouw club?
Overigens ben ik de transferperiode v/d winter redelijk doorgekomen. Manolev is helaas weg na dit seizoen, maar ik heb Labyad weten te behouden ondanks interesse van Man U, Tottenham, en nog duizend clubs.
Nog even gerevancheerd voor de vernedering van een paar weken geleden:
[ afbeelding ]
Verder gaat het goed met de ploeg.
[ afbeelding ]
Ook in de Europa League en de beker doen we nog mee.
Zomerstop is bijna voorbij nu (2015).quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:24 schreef PowerData het volgende:
Grappig hoe je dus in een bepaalde tijd van een gewoon Nederlands clubje zo'n topploeg kunt maken. Ik ben net begonnen met FM + dit is mijn eerste seizoen, dus ik moet het nog gewoon hebben van de eigen jeugd en een enkele aankoop.
Hoeveel seizoenen heb jij nu al gespeeld?
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.quote:Op zondag 8 april 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Götze binnen, man man wat een speler!
Bij zijn debuut 3 assists en 1 wereldgoal (randje 16 met 1 keer raken een gekruld schot in de kruising).
Aanvallend middenveld is nu zo:
Götze---Hazard---Giuliano
![]()
![]()
Ja, heb hem het 2e seizoen gekocht van Dnipro voor 11,75 miljoen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb je Giuliano van Dnipro gekocht? In mijn game had Srna hem een gebroken been geschopt.
Leuk die competitie.quote:Op zondag 8 april 2012 13:35 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat best aardig, speel eigenlijk met alleen jeugdspelers + El Ahmadi/Guidetti
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :pquote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Leuk die competitie.
Lijkt me wel veel werk om alles in elkaar te knutselen
Alleen is het dan best vaag om CL te spelen, aangezien die veel zwakker is dan die League 1.quote:Op zondag 8 april 2012 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mij ook, heb ik gelukkig niet zelf hoeven doen :p
http://forum.manutd.nl/showthread.php?45550-Super-League
Leek me een stuk leuker om te proberen met Feyenoord in Super League 1 te komen met enkel jeugdspelers (+geen aankopen), om het in NL te proberen en telkens tegen RKC enzo te spelen, hier heb je veel meer variatie qua leuke tegenstanders :p
Hoe bedoel je, de CL/EL zijn uit de database gehaald. Daarvoor heb je dan dus de Bronze (9-7), Silver (6-4) en Gold Cup (3-1), wat eigenlijk de KNVB beker is. Daarbij komt dan nog de World league, hier neem je het wel op tegen clubs uit alle niveau's in een soort poulefase, maar als je dan doorstoot naar de knock out rondes zul je daar weinig prut clubs tegen komen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen is het dan best vaag om CL te spelen, aangezien die veel zwakker is dan die League 1.
De CL lijkt dan wel de KNVB beker..
Oké dat wist ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de CL/EL zijn uit de database gehaald. Daarvoor heb je dan dus de Bronze (9-7), Silver (6-4) en Gold Cup (3-1), wat eigenlijk de KNVB beker is. Daarbij komt dan nog de World league, hier neem je het wel op tegen clubs uit alle niveau's in een soort poulefase, maar als je dan doorstoot naar de knock out rondes zul je daar weinig prut clubs tegen komen.
Edit: Die world league's + Gold cup zou je nog qua moeilijkheidsgraad boven de CL kunnen zetten, waarbij je dan ook nog een spannende competitie hebt, al met al veel meer topwedstrijden en uitdagingen.
In Brazilie zit alles dat goed is met fysiotherapiequote:Op zondag 8 april 2012 14:02 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen, ik zit met het volgende probleem:
Iedereen, zelfs mijn jeugdspelers zitten te bitchen over het niveau van mijn physical coach
Nu heb ik een goede Fysioloog aangesteld (in totaal 3 nu). en mijn fitness coach vervangen voor een betere.
Maar toch blijven ze zeuren, en ik heb geen salarisbudget om een wereldklasse Fysioloog aan te stellen
quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In Brazilie zit alles dat goed is met fysiotherapie
fuck man die heb ik zelf ookquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem toch aan dat deze goed genoeg is??
Toch blijven ze zeuren die verwende etters
Ik negeer ze gewoon, en als je nog goede nodig heb, Paco Biosca van Shakhtar of Tulio Menezes of zoiets van CSKA Moskou. Bazenquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem toch aan dat deze goed genoeg is??
Toch blijven ze zeuren die verwende etters
Ja ik kan niet meer doen dan negeren denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik negeer ze gewoon, en als je nog goede nodig heb, Paco Biosca van Shakhtar of Tulio Menezes of zoiets van CSKA Moskou. Bazen
quote:
niet echt , wel zou ik van Dord en Kortekaas wegwerken en er 2 vervangers voor halenquote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of zou mijn staf te dunnetjes zijn?
Poacher is afmaker toch? Misschien Marcelo Moreno, Eduardo da Silva of Roman Bezus. Bezus is trouwens aan het begin lekker jong.quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef vincerusso het volgende:
Weet iemand 2 goede poachers ?
[..]
niet echt , wel zou ik van Dord en Kortekaas wegwerken en er 2 vervangers voor halen
Liefst iemand van binnen de Europese Unie want ik heb al zat Brazilianen (speel met PSG)quote:Op zondag 8 april 2012 14:22 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Poacher is afmaker toch? Misschien Marcelo Moreno, Eduardo da Silva of Roman Bezus. Bezus is trouwens aan het begin lekker jong.
Roman Bezus is een Oekraďner, net als Eugene Seleznyov, dat is ook een Oekraďner en een goede kopper.quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Liefst iemand van binnen de Europese Unie want ik heb al zat Brazilianen (speel met PSG)
Dan gaat het zeker Bezus wordenquote:Op zondag 8 april 2012 14:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Roman Bezus is een Oekraďner, net als Eugene Seleznyov, dat is ook een Oekraďner en een goede kopper.
Welk seizoen zit je eigenlijk? Wil eigenlijk wel weten of Bezus een beetje een kwaliteit-speler wordtquote:Op zondag 8 april 2012 14:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan gaat het zeker Bezus wordenthanks
na 10 jaar Fiorentina wil ik eens een nieuwe carriere starten bij PSG . dus het eerstequote:Op zondag 8 april 2012 14:43 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welk seizoen zit je eigenlijk? Wil eigenlijk wel weten of Bezus een beetje een kwaliteit-speler wordt
ik heb al gezien. hij is redelijk all-round voor zijn leeftijd. heb maar aangetrokken voor 7,5 miljoenquote:Op zondag 8 april 2012 15:16 schreef alf89 het volgende:
Bezus zit helaas niet in mijn database. Ik kan geen screentje doen. Met het jaar 2024 had ik dat anders nu prima kunnen doen.
Ben zelf ook aan het kijken. 50 euro op steamquote:Op zondag 8 april 2012 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens ga starten.
Waar kan ik de game online ergens voor een goede prijs krijgen?
Denk dat ik ergens in Engeland ga starten, dat is en blijft toch de meest uitgebreide competitie.
Ik zou hem in de winkel kopen. Toen ik FM 2011 ging kopen, zag ik hem op Steam voor 40 euro, en in de winkel was ie 20 euro. Veel goedkoper dus.quote:Op zondag 8 april 2012 19:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ben zelf ook aan het kijken. 50 euro op steam
Heb hem net voor 20 pond online gekocht en gedownload via steamquote:Op zondag 8 april 2012 19:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik zou hem in de winkel kopen. Toen ik FM 2011 ging kopen, zag ik hem op Steam voor 40 euro, en in de winkel was ie 20 euro. Veel goedkoper dus.
Zo'n salaris wil ik ook welquote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef Rahl het volgende:
Dit jochie ben ik al 6 jaar aan het trainen. In eerste instantie omdat hij dezelfde voornaam heeft als m'n vriendin, later bleek hij ook aardig te kunnen ballen. Vorig seizoen maakte ie 18 goals en gaf ie 24 assists in de competitie.
[ afbeelding ]
Ik betaal er eentje 850k per maandquote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Zo'n salaris wil ik ook welZeker goede speler, stats zien er indrukwekkend uit
Ziet er goed uit, die recente vorm.quote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker jongens, dit maakt me vol vertrouwen voor over de echte versie in 2 maanden.
Nederland is bij mij afgezakt naar de 30e plek op de wereldranglijstquote:Op zondag 8 april 2012 21:12 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker jongens, dit maakt me vol vertrouwen voor over de echte versie in 2 maanden.
Zonder enige twijfel Marco Verratti halen!quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef PowerData het volgende:
Mijn eerste seizoen (met PSV) afgerond.
Beker en eredivisie gewonnen, finale Europa League. De finale was met gelukjes behaalt (penalties ed.), en in de finale werd ook met penalties verloren van Napoli.
Geslaagd seizoen, en een upgrade van een transferbudget van 3 miljoen naar één van 16 miljoen!Nu eens gaan kijken wie ik zal gaan halen. De echte top heeft waarschijnlijk geen interesse, omdat ik nog niet heb gepresteerd in de CL: dat is voor volgend seizoen.
Suggesties voor welke speler(s) ik zal halen? Met spelers als Labyad, Wijnaldum, Pieters en Matavz heb ik al behoorlijk wat talent in handen.
Overigens: positie van Engeland U23 geaccepteerd (verkozen boven Spanje, omdat Engeland in 2012 het gastland van de Olympische Spelen is).
Verratti's stats in 2015:quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef PowerData het volgende:
Ik heb nu voor 2 miljoen Verratti (nu 19 jaar) gekocht. Zag er goed uit.
Nog andere tips?
Bij Shakhtar lopen in het begin een aantal hele goede jonge spitsen, zoals Valeriy Gryshyn, Pylyp Budkivskyi, Rostyslav Bagdasarov, Igor Duts, Ivan Lukanyuk en Vladlen Yurchenko, er zijn ook veel getalenteerde middenvelders, Sergiy Vakulenko en Igor Chaykovskyi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef PowerData het volgende:
Ik heb nu voor 2 miljoen Verratti (nu 19 jaar) gekocht. Zag er goed uit.
Nog andere tips?
Iemand?quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Zenit- het volgende:
Hoe kan je trouwens andere competities inladen als je al een game bent begonnen? Ik zag een tijdje geleden nog iemand hier die Uruguay nog had ingeladen.
Kan ik je helaas niet mee helpen, nog nooit geprobeerd..quote:
Staat er bij mij niet bij, misschien omdat ik FM 2011 heb, dat dat daar nog niet kan. Jammer dan.quote:Op maandag 9 april 2012 11:50 schreef PowerData het volgende:
Naar de FM-knop, en daar staat ook bij Competities toevoegen/verwijderen.
Deze functie is inderdaad pas toegevoegd in FM 12quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Staat er bij mij niet bij, misschien omdat ik FM 2011 heb, dat dat daar nog niet kan. Jammer dan.
Boh, jammer. Ik heb nu alleen alles van Oekraďne, Duitsland, Frankrijk en Spanje.quote:Op maandag 9 april 2012 12:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Deze functie is inderdaad pas toegevoegd in FM 12
Lastige pot zegquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef MMUFC het volgende:
3e jaar op rij groepsfase CL met Santa Coloma. Zit nog wel in pot 4, maar omdat Litex uit Bulgarije mee doet niet meer de laagst gekwalificeerde clubPoule bij HSV, Porto en Man Utd.
Idd, maar aan de andere kant.. vorig seizoen 2x nipt verloren van Ajax en met 1-0 van Internazionale gewonnen.. Dus wie weetquote:
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon een uurtje later nog eens proberen. Dat werkte bij mij ook.quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan FM niet doen. Steam zegt dat hij het spel niet kan opstarten en dat ik het later nogmaals moet proberen.
Zeer vervelend. Ik wilde kijken of ik nu eindelijk voorbij de oefenwedstrijden kon komen met een game. Heb zeer veel moeite met opstarten in deze versie.quote:Op maandag 9 april 2012 13:27 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon een uurtje later nog eens proberen. Dat werkte bij mij ook.
Daar haal je de oefenwedstrijden nog niet meequote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeer vervelend. Ik wilde kijken of ik nu eindelijk voorbij de oefenwedstrijden kon komen met een game. Heb zeer veel moeite met opstarten in deze versie.
Mijn uitdaging wordt: RKC Waalwijk
quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daar haal je de oefenwedstrijden nog niet mee![]()
Het is leuker om met een Engelse ploeg te beginnen uit een lagere divisie, ook omdat je flink wat transfergeld krijgt bij promotie. Ik ben begonnen met Scunthorpe, uiteindelijk (2016) speelde ik in de Europa League, in een eigen stadion met ruim 50.000 zitplaatsen en een hoop supertalenten die ik na 1 jaar weer verkocht met ongelofelijk veel winstquote:Op maandag 9 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mooie uitkijk op dat lelijke stadion en dan blijf ik nog wel even achter mijn pc zitten.
Ja het kan natuurlijk zo zijn dat jij het wel leuk vind met RKC, ik voel gewoon extreem weinig voor die clubquote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Is het niet uitdagender om een keer wat anders te pakken, dan een club uit engeland. Ik weet nog dat ik Leeds in FM 08 een paar keer richting CL heb getild. Was ook mijn meest succesvolle game.
Heb nog wel een keer met Feyenoord de EL gewonnen en met Liverpool strandde ik elk jaar wanneer ik tegen Barca of Real moest.
RKC is de club uit de stad waar ik woon en zelf heb gevoetbald, dus ik heb er wel een heel klein beetje iets mee. Eerdere pogingen waren wel gestrand, omdat het bestuur altijd kut doetquote:Op maandag 9 april 2012 14:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja het kan natuurlijk zo zijn dat jij het wel leuk vind met RKC, ik voel gewoon extreem weinig voor die club![]()
Een game met Go Ahead Eagles lijkt mij weer leuk
Oké dan is het misschien wel tof.quote:Op maandag 9 april 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
RKC is de club uit de stad waar ik woon en zelf heb gevoetbald, dus ik heb er wel een heel klein beetje iets mee. Eerdere pogingen waren wel gestrand, omdat het bestuur altijd kut doet
7,5 miljoen?!quote:Op maandag 9 april 2012 14:46 schreef Zenit- het volgende:
Willian gaat naar FC Porto voor 7,5 miljoen. Ben tevreden met het bedrag, aangezien ik eerst boden kreeg van 3 miljoen etc.
Contract liep na het seizoen af, en hij wilde zelf op de transferlijst. Aangezien het weinig zin heeft om een ontevreden speler een half jaar op de bank te houden, heb ik hem voor 7,5 miljoen verkocht.quote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
7,5 miljoen?!
Tot wanneer liep zijn contract?
In mijn game werd hij aan Porto verkocht voor 28 miljoen, afgelopen zomer kocht Chelsea hem van Porto voor 34 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |