Geef mij de Carpenters dan maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
De muziek was leuk, maar dat dansenwat erg.
Dankjewel DjinNquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef DjinN het volgende:
Wuahahahaha ! Bazen TT![]()
En die Robert altijd met zijn dansjes![]()
Mijn beeldscherm plakt de komende tig jaar van de cola
Ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef babette21 het volgende:
ik ben een heel klein beetje bang dat deze mensen het allemaal met elkaar doen...
vergeet het okselhaar nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij zijn dat van die vrouwen die schaamhaar tot op hun knieën hebben
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij zijn dat van die vrouwen die schaamhaar tot op hun knieën hebben
Yeah!quote:
jammer dat we die niet mogen zienquote:
Mag wel, had je maar naar de shows moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
jammer dat we die niet mogen zien
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Yeah!Alleen was ie niet zo knap als de echte Mega Toby
Het antwoord is... John Mayerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden, niet slecht, maar het boeide ook niet.
Raaaaaaaawrquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat we hem nu 2 dagen moeten missen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:00 schreef FokNederland het volgende:
Ok BBQSAUSAGE je hebt gelijk, we geven je nog een kans.
zo 'slecht' als die dansgroep met kogelvrije vestenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Kimbell het volgende:
Hoe slecht moet je eigenlijk zijn om afgewezen te worden?
Die lelijke 8-jarige.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
Zei die 8-jarige nou dat ze "allemaal onwijs lekkere chicks" zijn?
ik ben een groot kindervriend, zoals iedereen weetquote:
Dan moet je je in een Amishpak hijsen, geen make-up op doen en je haar niet kammen en dan klassiek gaan linedancen zonder een lachje...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Kimbell het volgende:
Hoe slecht moet je eigenlijk zijn om afgewezen te worden?
Dat had ik al gemerkt bij The Voice Kids.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben een groot kindervriend, zoals iedereen weet
Ah, handel met voorkennis dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Omdat ze hem al zo lang in zijn voorstukje lieten zien, verwachtte ik wel dat hij door zou gaan.
Ik vind dat ook wel knap, maar het interesseert me niet voor langere tijd. Ik heb het na een minuutje trucjes met keelklankjes wel gehadquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Dat beatboxen vind ik altijd wel tof. En knap ook.
Bier erbij en je hebt de gemiddelde FOK!kerquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
"Eten en computeren", hey, dat leek wel op mijn lijf geschreven.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wijn erbij en je hebt de gemiddelde FOK!ker.
[..]
Bier erbij en je hebt de gemiddelde FOK!ker.
een echt talent moet ook unplugged knallen. Een beetje in een microfoon blazen kan iedereenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel knap, maar het interesseert me niet voor langere tijd. Ik heb het na een minuutje trucjes met keelklankjes wel gehad.
Ik had geen voorstukjes gezien, dus ik gokte op basis van de 'kwaliteit'.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh wat al gezegd werd, ze zijn zooo voorspelbaar
[..]
Drank erbij en je hebt de gemiddelde FOK!ker.
Tot zover die aanwezig is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had geen voorstukjes gezien, dus ik gokte op basis van de 'kwaliteit'.
[..]
Bier erbij en je hebt de gemiddelde FOK!ker.
De laatste 4 minuten zijn toch niet boeiend.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik heb een bakje chips en fristi. Weet alleen niet of ik HGT wel mag afkijken vanavond, moet eigenlijk over 10 minuten naar bed van mama
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik heb een bakje chips en fristi. Weet alleen niet of ik HGT wel mag afkijken vanavond, moet eigenlijk over 10 minuten naar bed van mama
ik moet eigenlijk om half elf naar bed van mezelf, maar dat red ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Welk verhaaltje gaat jou mama straks voorlezen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap daar het entertainmentgehalte niet van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Al val ik om van de slaap, ik wil de grabbers nog zien.
Is dat ooit gebeurd danquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef babette21 het volgende:
weet je nog dat HGT ons wist te verbazen met enorm talent? mooie tijd was dat wel....
Welk seizoen was dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef babette21 het volgende:
weet je nog dat HGT ons wist te verbazen met enorm talent? mooie tijd was dat wel....
Volgens mij heb ik dat moment gemist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef babette21 het volgende:
Het is meer de verbazing over wat je ziet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap daar het entertainmentgehalte niet van.
Seizoen -1 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef babette21 het volgende:
Stiekem doen we dat allemaal hier.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef FokNederland het volgende:
Ik kijk HGT alleen maar om hier lekker te posten.
Dan en de grote geile Gordon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk verhaaltje gaat jou mama straks voorlezen?
Dat jaar met dat ene jongetje dat bij z'n auditie zo goed was (ik moest huilenquote:
Dan moet je eens komen kijken in het DWDD topic, daar wordt pas iedereen afgezeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het voornamelijk als ergernis-TV. Lekker overal een mening over hebben.
Mja, die verbazing doet mij alleen maar meer walgen van dat volk, en daarom kijk ik er dus totaal niet graag naar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is meer de verbazing over wat je ziet.
Ja, als je internetverbinding dan wegvalt zoals net bij mij dan is 't meteen een stuk minder leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef FokNederland het volgende:
Ik kijk HGT alleen maar om hier lekker te posten.
dat komt op een onhandig tijdstip, ik kijk het nooitquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je eens komen kijken in het DWDD topic, daar wordt pas iedereen afgezeken.
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wut, hun timing is gewoon 10x beter dan de timing van die nepagenten net
Kom maar bij ome Gordon in bed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef WillemijnB het volgende:
Dat is een enge Michael Jackson-opmerking Gordon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Da's wel altijd jammer ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef babette21 het volgende:
wederom buurthuisniveau.. en nou niet doorlaten omdat ze 8 zijn!
Dat, niet doorlaten omdat ze leuk en grappig zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef babette21 het volgende:
wederom buurthuisniveau.. en nou niet doorlaten omdat ze 8 zijn!
Mijn cola, wat doe jequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Shave what yo momma gaydar? Dat hoor ik in dat liedje steeds.
Ergens tijdens de liveshows worden ze er wel subtiel uitgeknikkerd, samen met 5 andere groepen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ja hoor, leuk en klein en schattig = door.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef WillemijnB het volgende:
[..]![]()
En bedankt, dat krijg ik de rest van de avond niet meer in m'n hoofd.
mja inderdaad, het kon me maar 2 seconden boeien..quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Je zou denken, iets met vuur is spannend, maar het is saai.
Inderdaad, zo irritant met dansacts..quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Waarom elke keer het publiek in beeld, laat de act zien.
Je bent niet de enige.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ze straalt negatieve energie uit. En ze reageert gek.....
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
ik weet niet, ze kijkt alsof ze elk moment een onwijs enge psychose kan krijgen ofzo. Als ze er niet al in zit..
Geen idee. Iets over straatmuzikant en podium..quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
ik weet niet, ze kijkt alsof ze elk moment een onwijs enge psychose kan krijgen ofzo. Als ze er niet al in zit..
Precies!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, filmpje en we hebben nog geen beatboxer.
ditquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef kwiwi het volgende:
ook al zoiets wat me niet langer dat een paar sec. kan boeien dit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |