Hehe, toen zat ik dus ook op school, en kan dat dus beamenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
3-voud zat in de jaren zestig op school. Toen had de scholier nog voldoende aan een potlood, puntenslijper en een stuk papier.
Onzin, in een cybercafe/belhuis betaal je hiervoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Het internet wel vaak, maar ja, je moet wel wat consumeren ..
En die kreeg hij toen van school, gratis.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
3-voud zat in de jaren zestig op school. Toen had de scholier nog voldoende aan een potlood, puntenslijper en een stuk papier.
Zover ik weet was het in het ene internetcafé dat ons stadje ooit eens rijk was mogelijk om gratis in te loggen op hun wifi maar was je wel verplicht om eens in het uur een consumptie af te nemen, komt dus vrijwel op hetzelfde neer. Maar ja, ze zijn inmiddels gesloten, goed mogelijk dat het een creatieve oplossing was om te kunnen overleven/meer inkomsten te genereren. Niet echt belangrijk ook, bottomline is dat het je geld kost. Zelfs al doe je alles wat je moet doen die dag binnen een uurtje, dan ben je aan het eind van de maand nog duurder uit dan met een aansluiting thuis, en daar ging het toch om?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onzin, in een cybercafe/belhuis betaal je hiervoor.²
jij hebt er niet veel van begrepen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef DrMabuse het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eten ze ook wel eens, kleden ze zich...quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:28 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik hoor graag waar ik de fout inga.
De uitdaging was om het vaste inkomen in te vullen en de vaste lasten. Er blijft 699 euro over voor kleding, voedsel, hobby, vervoer e.d.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Eten ze ook wel eens, kleden ze zich...
Is dat een sociale huurwoningquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:42 schreef Tayu het volgende:
Dat is wel een heel lage huur. Ik woon zelf in een huurflatje met 2 slaapkamers, maar de kale huur is hier ¤ 900.
Nee, hoor. Dat is een sociale huurwoning. De woonlasten liggen in mijn gemeente behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is wel heel erg hoog, vrije vestiging zeker.
Dat weet ik niet, dat zou ik eens aan de buren moeten vragen. Maar zoals ik het heb begrepen, betalen de uitkeringsgerechtigden hier ongeveer ¤ 400 kale huur (met huursubsidie dus).quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoeveel subsidie krijg je daarop dan ?
Mensen die een sociale huurwoning van 900 euro huren doen echt iets niet goedquote:
664,66 euro is het maximale wat kaal gevraagd mag worden voor een sociale huurwoning. Wettelijk geregeld. Als ik dat bedrag meeneem in de berekening, dan komt er netto 100 euro meer bij aan de kant van de lasten. blijft er 599 euro netto over voor voedsel en kleding.quote:
Ik ook, maar mensen met een uitkering zitten vrij veel thuis en wonen niet altijd in een goed geisoleerd huisquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me een realistisch rijtje van detulp50 en dan lijkt me die 175 euro gas/water/licht nog vrij ruim dat moet toch lager kunnen. Betaal zelf aanzienlijk minder
Grapjas. De voedselbank is een overbodige luxe. NL kent genoeg mogelijkheden om aan het werk te gaan. In Nederland zijn er nog altijd een flink aantal mensen die onterecht een uitkering trekken.quote:
In mijn gemeente liggen die bedragen nu eenmaal zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Mensen die een sociale huurwoning van 900 euro huren doen echt iets niet goed
[..]
664,66 euro is het maximale wat kaal gevraagd mag worden voor een sociale huurwoning. Wettelijk geregeld. Als ik dat bedrag meeneem in de berekening, dan komt er netto 100 euro meer bij aan de kant van de lasten. blijft er 599 euro netto over voor voedsel en kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |