quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inderdaad. Ik zie HMF alweer koffiemokken vol huilen
Wat is je fitness dieet? En dat schijten hoort erbij als je gezond gaat eten ineens. Zie 't als een positief iets.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben weer begonnen met mn "fitness dieet". FUcking veel plassen en schijten
Neequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je broer weer op je account?
Ik doe nooit raarquote:
Trollaccountquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, of Saekerhet is een trollaccount van Jojoortje of hij is een user zonder enige vorm van humor.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> = Duitser, want Twente. Dus kan kloppen.
Jojoortje is lenig?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ik hoef tenminste niet op een dieet, vetzak!
Dieet? Vetzakquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ik hoef tenminste niet op een dieet, vetzak!
Je maakt je er iig veelte druk om als je er een avond stappen voor overslaat na een week lang school/werkquote:
Trainen als in fitness als in spiermassa.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt je er iig veelte druk om als je er een avond stappen voor overslaat na een week lang school/werk
Ik vreet ook kwark, kalkoen, kip etc bij de vleet. Zo clean mogelijk eten. Veel complexe koolhydraten etc. Voel me sowieso veel beter sinds ik 0,0 snacks en troep meer eet. Enige wat ik nog doe is bier zuipen dat niet goed voor me is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trainen als in fitness als in spiermassa.
Dieet als in, veel kcal en eiwitten.
Ik kan nooit van de chocoladepaaseitjes afblijvenquote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik eet al tijden niet echt troep meer, maar door werk, school enz de laatste maanden niet beetje geslacked met fitness, nu we lekker verder met normaal schema.
Dito, maar ipv bier witte wijn ....quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vreet ook kwark, kalkoen, kip etc bij de vleet. Zo clean mogelijk eten. Veel complexe koolhydraten etc. Voel me sowieso veel beter sinds ik 0,0 snacks en troep meer eet. Enige wat ik nog doe is bier zuipen dat niet goed voor me is.
Mwah, ik ga niet te veel extra eten, eet gwn ochtend, middag, avond en avond. TUssendoor wat kwark en een banaan, voor de rest goede shakes + creatine.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vreet ook kwark, kalkoen, kip etc bij de vleet. Zo clean mogelijk eten. Veel complexe koolhydraten etc. Voel me sowieso veel beter sinds ik 0,0 snacks en troep meer eet. Enige wat ik nog doe is bier zuipen dat niet goed voor me is.
Wie heeft het over extra veel eten? Gewoon meer eiwitten en zo gezond mogelijk in het algemeen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, ik ga niet te veel extra eten, eet gwn ochtend, middag, avond en avond. TUssendoor wat kwark en een banaan, voor de rest goede shakes + creatine.
Ei wit waar die 't over heeft jonge.quote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
van die eiwitten ga je extra schijten inderdaad
Je kunt 't zo gek maken als je wilt. Ik vind dat je die dingen pas moet gebruiken als je echt serieus bezig bent. Dus niet als je geen zin hebt een keertje niet gaan etc. De basis ligt bij je eigen discipline, dan komen al die supplementen pas vind ik.quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel een dure hobby. Al die blikes tonijn, kwark, goede whey en BCAA's
Whey, creatine en BCAA's zijn de meest simpele (natuurlijke) supplementenquote:Op zondag 8 april 2012 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt 't zo gek maken als je wilt. Ik vind dat je die dingen pas moet gebruiken als je echt serieus bezig bent. Dus niet als je geen zin hebt een keertje niet gaan etc. De basis ligt bij je eigen discipline, dan komen al die supplementen pas vind ik.
Wat is een BCAA?quote:Op zondag 8 april 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel een dure hobby. Al die blikes tonijn, kwark, goede whey en BCAA's
Branched chain amino acids.quote:
Ahh kijk. Oké.quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Branched chain amino acids.
De eiwitten die meteen door je spieren worden opgenomen.
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:04 schreef honkeytonk het volgende:
Verliezen we woensdag, staan we ineens nog maar één punt voor op Heereveen.
quote:
Ik gun het ze wel maar ik heb toch liever PSV in de ELquote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ja fijn Pasen. Dat Heracles maar mag winnen.
Ik nietquote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel maar ik heb toch liever PSV in de EL
gewoon failliet laten gaan die bende, er is in brabant gewoon geen plaats voor zoveel betaald voetbal clubs.quote:Op zondag 8 april 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Kan psv weer hun handje op gaan houden
Het is sowieso een teken van wanbeleid wanneer je 30miljoen uitgeeft en je geen prijzen of cl haaltquote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon failliet laten gaan die bende, er is in brabant gewoon geen plaats voor zoveel betaald voetbal clubs.
Juist nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |