8-6 met meer dan 110 gemiddeldquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dat was logisch. Die aap probeerde ADO een miljoenenboete aan te smeren met zijn aanstelgedrag. Er werd trouwens gewoon gezongen of hij wat anti-aanstelleritus nodig had.
[..]
Ah, de man van de sekstape. Heeft 'ie gewonnen? Bij zo'n toernooi laatst vloog die er toch heel snel uit?
Juist ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dat was logisch. Die aap probeerde ADO een miljoenenboete aan te smeren met zijn aanstelgedrag. Er werd trouwens gewoon gezongen of hij wat anti-aanstelleritus nodig had.
Denk het. Zoals ik zei: volg darts niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
8-6 met meer dan 110 gemiddeld
Je bedoelt het PDC WK?
Heh?quote:
Lukoki een aap noemen...en iets wat krom is recht proberen te pratenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk het. Zoals ik zei: volg darts niet.
[..]
Heh?
Hij lijkt meer op een aap dan kaaskoppen, dat ben je met me eens toch? En ik praat niks recht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lukoki een aap noemen...en iets wat krom is recht proberen te praten
Vleesch uber alles.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lasagne met zalm en spinazie, en ondertussen lekker samenvattingen uit Duitsland kijken
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schaam me echt voor bepaalde Nederlanders. Mijn god zeg
Net de Chinees leeggegeten en geen Eredivisie wedstrijd om op uit te buikenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schaam me echt voor bepaalde Nederlanders. Mijn god zeg
Ja niks aan zo'n weekend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net de Chinees leeggegeten en geen Eredivisie wedstrijd om op uit te buikenDan maar wat How Not to Live Your Life kijken.
Ik ga ontiegelijk hypocriet een keer naar de kerk puur omdat mijn moeder dat op prijs steltquote:
Ook geen paaseitjes eten?quote:
Een uur te langquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ontiegelijk hypocriet een keer naar de kerk puur omdat mijn moeder dat op prijs steltAch ja het is maar een uur.
Miss zie je een lekker wijf daar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ontiegelijk hypocriet een keer naar de kerk puur omdat mijn moeder dat op prijs steltAch ja het is maar een uur.
Doet ze daarom zo raar somsquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je broer weer op je account?
Nee, of Saekerhet is een trollaccount van Jojoortje of hij is een user zonder enige vorm van humor.quote:
Ja, maar die is altijd serieus en een taalnazi.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Haar broer is iig Saekerhett ofzo.
--> = Duitser, want Twente. Dus kan kloppen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar die is altijd serieus en een taalnazi.
Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
--> = Duitser, want Twente. Dus kan kloppen.
Lekker, en natuurlijk. Alleen aan het twijfelen, nu uitgaan of morgenochtend trainenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
Hoeist Smoofie? Alles onder controle vandaag?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, dat nietOver een maand staat Feyenoord bovenaan
Morgenochtend trainen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker, en natuurlijk. Alleen aan het twijfelen, nu uitgaan of morgenochtend trainen.
Und mit dir?
nu uitgaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker, en natuurlijk. Alleen aan het twijfelen, nu uitgaan of morgenochtend trainen.
Und mit dir?
Nu uitgaan = 7:30 terugquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
nu uitgaan.
Spreek jullie straks weer
Zeer vervelend allemaal inderdaad, dat wij weer kampioen worden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een maand wordt Ajax gehuldigd in Amsterdam helaas.
inderdaad. Ik zie HMF alweer koffiemokken vol huilenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeer vervelend allemaal inderdaad, dat wij weer kampioen worden.
Woensdag en 29 aprilquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Als we woe winnen kan het bijna niet meer misgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |