SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is het ladies day hier ofzo? 12 mensen in de gym waarvan 2 mannen including me.![]()
![]()
![]()
Not bad. Mooi alpha doen. Vrouwen die altijd zeggen dat ze niets met gespierde mannen hebben, maar zolang je niet overdreven veel met jezelf bezig lijkt te zijn vinden ze het maar wat geil. Mooie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is het ladies day hier ofzo? 12 mensen in de gym waarvan 2 mannen including me.
En de gym is dicht hier. Vanavond maar even een bezoek brengen aan de pullup bar.![]()
![]()
Nou ik ga maandag ook maar beginnen met cutten. 2.5kg eraf in 4 weken moet wel lukken. Procentje of 10 moet het worden.![]()
De film waar ik laatst over postte "Pain and Gain" met bekende sterren erin o.a. Mark Wahlberg, The Rock en zelfs Yolanthe uit NL.
Ziet er ook naar uit dat Mark wat roids heeft genomen.
http://www.dailymail.co.u(...)k-set-Pain-Gain.htmlIf not now, then when.![]()
die pens zal wel niet in de film zitten.,quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De film waar ik laatst over postte "Pain and Gain" met bekende sterren erin o.a. Mark Wahlberg, The Rock en zelfs Yolanthe uit NL.
http://www.dailymail.co.u(...)k-set-Pain-Gain.htmlBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Damn! Flink gegained wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)k-set-Pain-Gain.htmlBEASTMODE![]()
![]()
Is is al van super lang geleden. Opzich had hij wel de basis om zo'n fysiek te krijgen. Dus roids zijn niet perse noodzakelijk geweest.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Best groot die kerel nu ja. Maarja vergeleken de Rock is het natuurlijk nog steeds niks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)k-set-Pain-Gain.html
![]()
Die kerel heeft een pens en zijn ene arm is kleiner dan de ander.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Best groot die kerel nu ja. Maarja vergeleken de Rock is het natuurlijk nog steeds niks.![]()
Hij is wel minder ripper dan eerst ja. Wel fijn als je ook je lengte mee hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die kerel heeft een pens en zijn ene arm is kleiner dan de ander.BEASTMODE![]()
Maarja hij heeft wel een roid pens ja.
Ik pleit trouwens dat deze in de OP gaat als ons topic theme song.
Mede mogelijk gemaakt door seto Productions.
If not now, then when.![]()
Oh, my bad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef seto het volgende:
euhm.....
[Bodybuilding] (#186) Come on, more energy!Ik zag dat die door Panzer werd gepost gisteren.
If not now, then when.![]()
Alsnog kan hij wel in de OP.
En damn, Watermelon-whey is echt hemels. Niet gedacht dat whey zo lekker kon smaken.KOOP DIE SHIT.
Om nog heel even bij supps te blijven, stel dat je 5 gram crea per dag pakt. Maakt dat dan nog uit of je dat in 2x2.5 gram inneemt, of is 1x5 gram ook prima?![]()
Volgens mij kan je lichaam per keer max 5 gram verwerken, zou m.i. niet moeten uitmaken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
En damn, Watermelon-whey is echt hemels. Niet gedacht dat whey zo lekker kon smaken.KOOP DIE SHIT.
Om nog heel even bij supps te blijven, stel dat je 5 gram crea per dag pakt. Maakt dat dan nog uit of je dat in 2x2.5 gram inneemt, of is 1x5 gram ook prima?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zo lang geleden dat photoshop nog niet bestond?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Is is al van super lang geleden. Opzich had hij wel de basis om zo'n fysiek te krijgen. Dus roids zijn niet perse noodzakelijk geweest.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vond m ook wel oke, lekker fris had t niet verwacht. Alleen ben nu helemaal weg van stracciatella (l)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
Om nog heel even bij supps te blijven, stel dat je 5 gram crea per dag pakt. Maakt dat dan nog uit of je dat in 2x2.5 gram inneemt, of is 1x5 gram ook prima?![]()
Die ga ik halen als mijn Haribo snoep-banaan op is danquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
Om nog heel even bij supps te blijven, stel dat je 5 gram crea per dag pakt. Maakt dat dan nog uit of je dat in 2x2.5 gram inneemt, of is 1x5 gram ook prima?.
![]()
Over slechte voeding, uit het vorige topic. Het probleem is dat mensen die in de regering zitten of er dicht bij zitten zelf in dat soort business zitten. Commissie hier, bijbaantje daar. Zelfde als de farmaceutische industrie waar een hoop mensen in zitten die een dikke vinger in de pap hebben.
Ik moet erbij zeggen dat ik zo a-politiek ben als de neten. Maar feit is dat dit soort dingen blijven bestaan door de mensen die in die zaken zitten en een hele grote invloed hebben wat wel en niet op de markt komt.![]()
Dg 33 van SL, stats:
181cm
75kg
Vet plm 16% ( us army, kom van 22,5 in december )
Squat:77,5 (vorige week gedeload van 92,5 naar 75ivm liesblessure)
Deadlift: 120
Rows: 62,5
Bench57,5
Press: 42,5
Ook begonnen met IF en moet zeggen dat het me meten de erste week al zeer goed bevalt. Twee keer fasted getrained watvgewoon geen enkel probleem was. Had ik niet verwacht. Ik eet op traindagen +10% en op rustdagen -35%
stronglifts:![]()
Motivatie nog steeds zeer hoog, zin om te gaan bulken als ik eindelijk eens een laag BF heb, 12/14 ongeveer.
AdiosFacet!![]()
Is je bench een typo?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Bedoel ik niet lullig sorry, maar als je 42,5 pressed moet je toch wel meer dan 57.5 kunnen benchen mayne.
Voor de rest zijn het namelijk goede stats, maar bench is beetje karig.
Even ZetaOS copyen btw, ik ga joggen brb[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: