Wordt dan even wat concreter aub?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waarom je nooit mod had moeten worden. Je hebt het oordeelsvermogen van een stoeptegel, zo blijkt weer.
Leg BA maar eens uit waarom hij om precies dezelfde reden dan wel werd geband. Twee keer notabene.
Ja dom doen. Je weet het donders goed. Maar ik vind je niet integer bezig. Ik laat hier verder bij.quote:
Ik heb je dit gister al via DM uitgelegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat geeft precies aan waarom je nooit mod had moeten worden. Je hebt het oordeelsvermogen van een stoeptegel, zo blijkt weer.
Leg BA maar eens uit waarom hij om precies dezelfde reden dan wel werd geband. Twee keer notabene.
Niemand kan mij uitleggen waarom jullie wel iemand mogen verketteren, precies op datzelfde gedrag (en zelf voor minder nota bene !) waarop BA minstens twee keer werd geband.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je dit gister al via DM uitgelegd.
Ik zei al; geven en nemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niemand kan mij uitleggen waarom jullie wel iemand mogen verketteren, precies op datzelfde gedrag (en zelf voor minder nota bene !) waarop BA minstens twee keer werd geband.![]()
Knap als je dat kunt.
Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)quote:
Friek_, jij bent gewoon kaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
EchtGaaf, neem even je medicatie in voordat je verder typt.
Pas maar op voordat Duke je voor een neuzelende kleuter wegzet die het topic vervuilt en verziekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:56 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik Lyrebird zachtjes getrolld in zijn topic. Bwehehehe!
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)
Je weet dat donders goed. Wees gewoon eens een keer eerlijk en durf iets gewoon eerlijk toe te geven, zoals Eriksd dat wel kan en ook DOET: Dat is tenminste een vent.
Tekent precies jouw persoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.quote:
Wat is deze? Welke kloon is u?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef echtwelhe het volgende:
[..]
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.
Je kunt mensen mensen die jouw mening niet delen proberen de mond te snoeren, je kunt niemand verbieden hier mee te lezen.![]()
Veel succes verder.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft dit in KLB gezet: HBO sociale academie of hoe het tegenwoordig heet: afschaffen..
Daar slaat het als een tang op een varken.
Terug naar POL of gewoon in het kader van de vrije meningsuiting sluiten aub.
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:quote:
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reactiesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:
TT: Omgekeerde Robin Hood: stelen van de armen en geven aan de rijken?
OP: Ik vind dat een stuk eerlijker, jullie ook? Ik wel..
Ik open deze blog als onderdeel van mij studie, jullie zijn vrij om jullie eigen mening te geven.
D'r staat er kennelijk weer één van die club.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reacties
Gooi maar dicht hoor, doet pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef 99.999 het volgende:
En om op je vraag terug te komen, ik vond het niet echt een POL-topic maar zonde om op slot te gooien, dus dan maar naar KLB. Maar dicht kan het alsnog wanneer je dat graag wilt.
Ben het wel met je eens dat de 'studenten' zich zo niet van hun beste kant laten zien maar aan de andere kant komen er soms best aardige discussies en vers bloed uit voort. Alleen een stelling of betoogje droppen en dan weer vertrekken accepteren we ook niet. Ze moeten wel actief mee gaan doen.
Ze kunnen heel hun shit in 1 topic kwijt hè, zo is het ook...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef 99.999 het volgende:
In POL heeft het niets te zoeken naar mijn idee. We houden die malle topics in de gaten en als het echt uit de klauwen loopt gaan we er flink met de bezem doorheen.
Ach, er ontstaan soms best aardige discussies.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kunnen heel hun shit in 1 topic kwijt hè, zo is het ook...
Jawel, maar diezelfde discussie had je in eerdere topics over sociaal-darwinisme en dat soort onderwerpen ook al, dus een herhaling van zetten eigenlijk wmb. Maar goed, het is wrs alweer verleden tijd deze invasie van InHolland sociale academie, iig zou je je zoon/dochter er niet laten studeren. Dat weet je dan ook weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, er ontstaan soms best aardige discussies.
Ja, het maakt ook geen fuck uit > 30 jaar geleden was het al shit, echt waar hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:11 schreef 99.999 het volgende:
Het is niet eens van InHolland of Windesheim
We gaan het proberenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:57 schreef Bluesdude het volgende:
GL: "Als het volk geen brood heeft, waarom eet het dan geen cake?"
bashtopic met dito TT en OP.
heeft het topic nog kans ? Als een serieus inhoudelijk topic ?
quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Ik vind de TT wel meevallen en de inhoud ook echt voer voor discussie dus zolang het op de inhoud blijft kunnen we er wel iets mee toch?
Ik maak echter bezwaar tegen het gebruik van de term Groene Khmer om een politieke partij aan te duiden. Ik mag toch hopen dat er genoeg intelligentie bij de mods aanwezig is om te begrijpen, waarom?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Ik vind de TT wel meevallen en de inhoud ook echt voer voor discussie dus zolang het op de inhoud blijft kunnen we er wel iets mee toch?
Ik vond het grappig en niet echt schokkend. Humor, ook een teken van intelligentie toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Ik maak echter bezwaar tegen het gebruik van de term Groene Khmer om een politieke partij aan te duiden. Ik mag toch hopen dat er genoeg intelligentie bij de mods aanwezig is om te begrijpen, waarom?
Sorry, maar als je DAT soort dingen humor vindt, daal je een heeeeeeel eind in mijn achting.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vond het grappig en niet echt schokkend. Humor, ook een teken van intelligentie toch?
Dat spijt me dan maar zoveel krediet had ik al niet meer over. Ik leg het even achter neer nochtans, wellicht word ik nog keihard teruggefloten.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar als je DAT soort dingen humor vindt, daal je een heeeeeeel eind in mijn achting.
Ha ha. Geloof je het zelf? Alleen al het feit dat een user erover klaagt en een mod er geen gehoor aan geeft is reden om er niks aan te doen voor 'achter'. Stel je voor, dat je een mod zou terugfluiten... Oe, de horror!quote:Op zondag 27 mei 2012 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat spijt me dan maar zoveel krediet had ik al niet meer over. Ik leg het even achter neer nochtans, wellicht word ik nog keihard teruggefloten.
Nou zeg, dat klopt echt niet. Ik heb me best weleens gebrand.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ha ha. Geloof je het zelf? Alleen al het feit dat een user erover klaagt en een mod er geen gehoor aan geeft is reden om er niks aan te doen voor 'achter'. Stel je voor, dat je een mod zou terugfluiten... Oe, de horror!
Jaja.... ik weet wel dat dit de moderatielijn is.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We gaan het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |