Ik vond mijn onderwerp wezenlijk verschillen van de topics die jij linked. Zijn twee totale onderwerpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef 99.999 het volgende:
Omdat hier en in VKZ al een handvol Wilders/PVV topics lopen met iedere keer bijna dezelfde discussie, zie ook de sluitpost.
Remlof heeft weer gezopen zo te zienquote:Op maandag 30 april 2012 11:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zondebokken van Wilders
Dit kon een interessant topic worden. Helaas moest mod Remlof dit weer verpesten met zijn discriminerende uitlatingen. Dit gaat echt te ver!![]()
Ik begrijp dat die dicht is, men moet even bekoelen. Maar als jullie het weer mogelijk achten, eventueel met preventieve mogelijkheden, mag ie dan weer open?
Wilders als mede-aanstichter van Breiviks daden noemen, dan moet je inderdaad flink voor zuipen in combinatie met een flinke zonnesteek. Bah.quote:
Gaat het om deze quote?quote:Op maandag 30 april 2012 09:04 schreef remlof het volgende:
Je weet wel, de haat op de sociaal-democraten waarmee ie Breivik ook geïnspireerd heeft.
Naar wat? Ik volg niet alles.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp Henk Kamp niet
Misschien een idee om de topictitel aan te passen aan de actualiteit?
"Hof begrijpt Henk Kamp niet" ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp Henk Kamp niet
Misschien een idee om de topictitel aan te passen aan de actualiteit?
As you wish.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets als:
Rechter: "Illegaal mag stagelopen"
Ik ben m'n inspiratie kwijt. Waar zat je aan te denken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef 99.999 het volgende:
Gekoppeld.
Misschien wel aardig om je tweede deel van iets meer dan die anderhalve regel introductie te voorzien
Iets van aanzet tot verdere discussie, welke dingen waren nog niet uitgesproken in het vorige deel? Of je originele OP herhalen en wat aanvullen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben m'n inspiratie kwijt. Waar zat je aan te denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |