abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109981395
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109981548
waar heb je zo'n bbq gevonden? ik heb nu een kleine ronde, maar als ik die aansteek dan steek ik ook bijna mijn eigen benen in de fik.
pi_109981633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
waar heb je zo'n bbq gevonden? ik heb nu een kleine ronde, maar als ik die aansteek dan steek ik ook bijna mijn eigen benen in de fik.
Alleen het plaatje :{ Maar dat betekent wel dat er dus ook echte zijn! :o
*zoeken gaat*

Hier heb je er 1
http://www.megagadgets.nl/balkon-barbecue.html
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109981739
:W

Zo even stuk teruglezen. Eerst daglijstje! :)

O: Green Monster van kokoswater, mango, banaan, ananas en wilde spinazie
B: Half uur fietsen
L: Twee volkoren broodjes met schandalig veel hummus erop. En tuinkers. Erbij drie glazen sojamelk.
T: Een stuk of vijftien kerstomaatjes
T: Een berg koffie met melk en suiker
D: Wortelsoep uit de vriezer met een hand fijngesneden peultjes erdoor, en ik rooster wat groene paprika's voor erbij.
S: Jillian, level 1, gewichtjes van 2 kg.

Ennn, voor het geval vandaag weer zo'n bizar lange kantoordag tot in de loop van de avond wordt: ik heb pistachenoten en gedroogde kersen in de la gelegd, tussen de perforators en nietmachientjes.
Voordat ik ineens weer door razende honger op een Snack-a-Jack van iemand anders moet gaan zitten knagen. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_109981757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat is geen goed nieuws?! :@

Oh, en voor de mensen in een flat/appartement:
[ afbeelding ]
:o _O_
Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...

Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109981778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alleen het plaatje :{ Maar dat betekent wel dat er dus ook echte zijn! :o
*zoeken gaat*

Hier heb je er 1
http://www.megagadgets.nl/balkon-barbecue.html
Ik heb een balkon! En een lief dat van bbq houdt! Even opslaan. :)
pi_109981883
Waarom heb je steunzolen aangemeten gekregen DaD?
Die dingen kun je dus praktisch in alle schoenen gebruiken, alleen in hakken niet, omdat de onderkant vaak stug is en je voet dus in een andere positie zit.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109982014
Heb vroeger ook steunzolen gehad toen ik een jaar of 9 was. Maar die weigerde ik aan te trekken. Want daar kon ik niet mee hardlopen. Dus ik trok liever mn afgetrapte gympen aan.
Ben ook wel eens van huis weggelopen. En ik maar denken dat ik een makkelijk kind was :')
pi_109982076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom heb je steunzolen aangemeten gekregen DaD?
Die dingen kun je dus praktisch in alle schoenen gebruiken, alleen in hakken niet, omdat de onderkant vaak stug is en je voet dus in een andere positie zit.
Vanwege doorgezakte voorvoeten en een hallux valgus.

's Winters lijkt het me geen probleem, maar zomers loop ik graag op ballerinaatjes en slippers. En ik hoopte zo dat ik die mooie laarzen zou kunnen gaan dragen. ;( . Moet ze maar verkopen, denk ik.
pi_109982204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...

Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
Ja, dat is dan niet leuk :@

Zijn er niet toevallig evenementen waar je toch niet tot nauwelijks loopt, waar je ze naartoe alsnog aan kunt doen?
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:17:37 #11
70532 loveli
N
pi_109982216
Heb je zo'n spalkje voor je teen om mee te slapen of helpt dat niet voor jouw voeten?
crap in = crap out
pi_109982254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, dat is dan niet leuk :@

Zijn er niet toevallig evenementen waar je toch niet tot nauwelijks loopt, waar je ze naartoe alsnog aan kunt doen?
Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer. :P.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef loveli het volgende:
Heb je zo'n spalkje voor je teen om mee te slapen of helpt dat niet voor jouw voeten?
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:21:55 #13
70532 loveli
N
pi_109982443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.
M'n zus had er baat bij (en van comfortabele schoenen tijdens werk). Zij heeft de knobbel, ik de doorgezakte voeten (en gelukkig nog geen last *afklopt*). Weet niet of de combo killing is.
crap in = crap out
pi_109982519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer. :P.
:')
Nee, dat gaat dan niet werken. Al zou je dan geen last van de pijn hebben :P
pi_109982773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzen :P. Het zijn vaak wel dichte schoenen, in open zie je de zool heel erg (ik heb aan de binnenkant een opstaande rand van 5 cm) en past het vaak ook helemaal niet. Koop nu wel alles een maat groter dan mn eigen voeten, zodat de zolen er in passen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:32:11 #16
70532 loveli
N
pi_109982903
Schoenen van Cole Haan hebben een Nike Air kussentje. En zijn sexy.
crap in = crap out
pi_109983081
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzen :P. Het zijn vaak wel dichte schoenen, in open zie je de zool heel erg (ik heb aan de binnenkant een opstaande rand van 5 cm) en past het vaak ook helemaal niet. Koop nu wel alles een maat groter dan mn eigen voeten, zodat de zolen er in passen.
's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen. :P.

Maar goed, het heeft ook geen zin om me er nu druk over te maken. Over twee weken zijn de zolen klaar, dan zie ik dan wel weer verder.
pi_109983136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen. :P.

Maar goed, het heeft ook geen zin om me er nu druk over te maken. Over twee weken zijn de zolen klaar, dan zie ik dan wel weer verder.
Ja in de zomer loop ik op allstars :') bij gebrek aan beter. Of op slippers. En voor die jurkjes heb ik mn hoge open hakken waar ik wel 3 uur op kan lopen zonder al teveel pijn :P. Zonder zolen.
pi_109983144
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:32 schreef loveli het volgende:
Schoenen van Cole Haan hebben een Nike Air kussentje. En zijn sexy.
En best lelijk, naar mijn mening. :@. En dúúr! :o.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:47:54 #20
70532 loveli
N
pi_109983583
Ieuw, ik bekijk net de nieuwe collectie en je hebt gelijk!
crap in = crap out
pi_109984722
De sportschool blijkt te voet op 4¼ km afstand te liggen. Op de heenweg met wind mee ging dat met 10,6 km/u in een kleine 25 minuten. Op de terugweg, niet recht tegen de wind in want een iets andere route, was het 4½ km met 9,9km/u.
Op de sportschool het is de legpress nu op 140 gezet. Dat wil net 3 x 15.
De meeste andere apparaten heb ik op 30kg staan en nog 2 op 20kg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109985269
Zo, ff bijkomen... Onderweg zijn er 2 broodjes met roomboter en pure hagelslag mijn mond ingevallen O-)

Wel weer fullbody workout gehad met het klussen met vaders :+ zo nog ff ramen zemen en dan zijn de klusjes klaar voor vandaag.

O: smoothie
T: rijstwafels en hummus
L: broodje met boter en honing
T: 2 broodjes met roomboter en hagelslag
D:'gewokte groenten met garnalen en mosselen
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109985308
Shoulder press denk ik wel op 20 ;) Alsnog is het goed aan het gewicht hoor, Sigme! Dikke props! _O_
pi_109985469
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.

Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.

Belangrijk is dat er vooruitgang in zit.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109985815
Ik ben game of thrones maar gaan downloaden...

En ik heb een Magimix keukenmachine gekocht :D 70 euro korting bij de Bijenkorf *O*
Be someone that makes you happy
pi_109985858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.

Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.

Bij Sigme waren ze op luchtdruk volgens mij...
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:44:55 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109985945
Zo, het werd toch nog even druk hier :o. Nog 10 min *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_109985986
stop jij altijd om 5 voor?
pi_109986034
Oh en even klagen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:47:42 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109986052
Nee, maar vandaag wel, want ik moet een andere trein halen en anders wordt het misschien wat krap.
Niet meer actief op Fok!
pi_109986328
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Nallie het volgende:
Oh en even klagen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.
Nog geen maand meer *O*

:{ normaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.
pi_109986492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Shoulder press denk ik wel op 20 ;) Alsnog is het goed aan het gewicht hoor, Sigme! Dikke props! _O_
Op 20 heb ik nu staan: rotary torso cable, leg extension, en shoulder press inderdaad.
Op 30: pulldown, abdominal, machine hip extension, seated chest press, total hip abduction
Op 140: seated leg press
Met 2x3 kg in de hand: het rugding waarvan ik nu de naam niet weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:

De rotary torso cable is met gewichten, de rest zoals Vizor zegt op luchtdruk.

Ik weet niet zeker of de verzwaring vooruitgang is of gewenning :).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109986694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog geen maand meer *O*

:{ normaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.
O+

Wanneer is bij jou de grote verhuisdag?
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:06:09 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_109986744
ja, ik ging helemaal glimmen van de vriendjescomplimentjes O+

:) verder heb ik koppijn en moet ik was gaan ophangen /liefdagboek
Kwak
pi_109986898
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html

... ohja ik moest inpakken voor de verhuizing ...
pi_109987050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Chicolate het volgende:
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html

... ohja ik moest inpakken voor de verhuizing ...
Ik heb ook zo'n vriendinnetje :')
Misschien alleen dadels en abrikozen dan?
Of met bijvoorbeeld pompoenpitten? Want mijn notenallergische vriendinnetje mag wel pitten en zaden!
pi_109987057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+

Wanneer is bij jou de grote verhuisdag?
27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippen
Dan wil ik de eerste week 's avonds en in het weekend schilderen, tweede week doordeweeks het behang eraan. Dan 's weekends grote meubels over :)

Denk dat ik het tweede weekend (dus 5mei) al het matras/deken/wekker/kledingtas/standaard persoonlijke hygiënespul ga neerpleuren.

Jij al beetje planning voor hoe of wat?
pi_109987254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippen
Dan wil ik de eerste week 's avonds en in het weekend schilderen, tweede week doordeweeks het behang eraan. Dan 's weekends grote meubels over :)

Denk dat ik het tweede weekend (dus 5mei) al het matras/deken/wekker/kledingtas/standaard persoonlijke hygiënespul ga neerpleuren.

Jij al beetje planning voor hoe of wat?
Jep, 1 mei krijg ik de sleutel, 1 en 2 mei verven en verhuizen ;)
pi_109987291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

:o

Loop ik even moeilijk te doen! :D :@
pi_109987330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o

Loop ik even moeilijk te doen! :D :@
Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen heb :)
En er hoeft alleen maar geverfd te worden en heb wel hulp daarbij dus dat scheelt wel!
pi_109987368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo? :o (ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)

Oh alleen verven dus. Dat scheelt.
pi_109987423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo? :o (ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)

Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zit :)
Scheelt weer dubbele lasten enzo!
Waar ga je naar toe verhuizen Chico?
pi_109987455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zit :)
Scheelt weer dubbele lasten enzo!
Waar ga je naar toe verhuizen Chico?
Andere kant van Amsterdam :). En inderdaad, want dubbele lasten zijn best naar :o.
pi_109987673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen heb :)
En er hoeft alleen maar geverfd te worden en heb wel hulp daarbij dus dat scheelt wel!
Kan wel hulp krijgen bij schilderen, maar toch doe ik het liever zelf, wil ik gewoon in mijn ogen goed hebben. :@ Dan maar wat langer bezig...

Ik huur van een toffe gast, contract loopt 1 mei af, mag heel mei blijven zitten als het nodig is :)
pi_109987747
Lijstje!

S: Jillian
O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
L: meergranen broodje met hummus, pompoen en paddestoelen, koffie verkeerd
T: laatste kleine stukje raw brownie
T: Ik twijfel... ik heb wel trek en ga pas om half 8 uit eten.. eiwitshake? broodje?
D: tapas en wijn :9
pi_109987850
Weekend! *O*
Ik had er vandaag even geen zin meer in en ben lekker woensdag pas weer op kantoor! *)
Doe wat je niet durft.
pi_109987896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wij deden het ook in 1 week. Strak ingepland, ging allemaal maar net goed!!

En balkon bbq, bij ons in het app. complex mag je niet op je balkon bbq-en :o
~ Bonito La Risa ~
pi_109987899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef conleche het volgende:
Heartbreak high! Drazic! :')
Oh ja O+
pi_109988243
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de Zara ;) Was een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..
Met uitgaan vind ik dat nog niet zo raar, maar in de Kruidvat?

Edit: en ik heb niet de illusie dat ik de nieuwe George Clooney ben :P

[ Bericht 8% gewijzigd door the85mc op 06-04-2012 16:56:50 ]
pi_109988778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de Zara ;) Was een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..

Edit: en ik heb niet de illusie dat ik de nieuwe George Clooney ben :P
:') Dat is inderdaad vreemd! Leuk voor dr man ook ;)
pi_109988965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef Nallie het volgende:
Ik ben game of thrones maar gaan downloaden...

En ik heb een Magimix keukenmachine gekocht :D 70 euro korting bij de Bijenkorf *O*
Tof! *O*
pi_109989130
Wil iemand die toegang heeft tot mijn FB mij toevoegen aan de slankie FB? O:) (al heb ik niet zoveel van jullie op FB aangezien ik te weinig mensen irl gezien heb :P) Phaidra, Ewelina, Maria, HPKW? (oh wat erg als ik nu iemand vergeet, Probilly heb ik niet op FB geloof ik).
pi_109989428
Is er een aparte slank FB?

Vandaag in de tuin gerommeld, wat nieuwe plantjes en kruiden gehaald en geplant :)
Net een dag-tot-dag planning voor de vakantie gemaakt. Zin in!
Binnenkort komt de nieuwe Trotter-gids uit van Oost USA, dan eens kijken wat we allemaal willen bekijken :)
pi_109989472
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Wil iemand die toegang heeft tot mijn FB mij toevoegen aan de slankie FB? O:) (al heb ik niet zoveel van jullie op FB aangezien ik te weinig mensen irl gezien heb :P) Phaidra, Ewelina, Maria, HPKW? (oh wat erg als ik nu iemand vergeet, Probilly heb ik niet op FB geloof ik).
Oo, dat wil ik ook wel!! Ik heb heulemaal niemand van jullie op fb! Maar ik heb ook nog niemand irl gezien :@
~ Bonito La Risa ~
pi_109989532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oo, dat wil ik ook wel!! Ik heb heulemaal niemand van jullie op fb! Maar ik heb ook nog niemand irl gezien :@
pi_109989540
En weer een stuk moeten bijlezen :W

Middag slankies! Iedereen weekend nu? Hier net thuis. Lekker drukke week gehad, dus even bijkomen.

Ohw en de mooiste vrouw.....is natuurlijk Olivia Wilde. De enige vrouw waarbij ik zou kunnen overwegen om het er mee te doen :P :@
SPOILER
Dusch :')

Mc, wat een bizarre actie van die vrouw. Je gaat toch niet zomaar aan iemand zitten?

Goed, lijstje (wederom weer onderweg, maar beter dan voorgaande dagen)

O: 1 rusticobrood met een gebakken ei, 1 met roomkaas, beker thee met melk
T: op afspraak twee zwarte koffie, in de auto volkorenontbijtkoek
L: salade van gemende sla, kip, ei, wortel en nog wat groenten en een beetje dressing
T: weyshake en thee
D: bami met veel groenten, griesmeelpudding
T: fruit
pi_109989754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja +3 dus :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:38:32 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109989962
Geen verkeerd lijstje An, niks te veel maar wel lekker!

Wat een flutweer, brrr.

Morgen tot dinsdag werken en daarna ben ik de hele week vrij, kost mij niks, vrij voor Pasen *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109990083
Ohai! In de trein met een muziekje. Wat een heerlijke dag! Heb ook nog een dutje gedaan na het hardlopen :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:44:10 #60
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_109990165
Flutweer? ik heb net echt heerlijk een half uur in de tuin liggen doezelen! O+

ik heb mijn nieuwe KNAL (turquoise)blauwe blazer aan, twijfelde een beetje over de kleur eerst, maar volgens mij staat hij me best goed :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_109990177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen verkeerd lijstje An, niks te veel maar wel lekker!

Wat een flutweer, brrr.

Morgen tot dinsdag werken en daarna ben ik de hele week vrij, kost mij niks, vrij voor Pasen *O*
Thanks! Lekker die vrije dagen. Geniettuhh
pi_109990210
Hier is het ook lekker weer :) Net wezen wandelen op de hei met een paar vrienden O+
pi_109990282
En eten is dramatisch maar whatever :D

O: 3 kleine wentelteefjes van vk brood
T: stuk chocola en een appel
L: ijsbergsla, komkommer, feta, pijnboompitjes en olijven met mosterddressing, schaaltje ratatouille
T: bakje witterijst met suiker en kaneel
T: kleine muffin
D: iets van de turk
T: alcohol :')

Beweging was evy Les 5, een dutje doen en vanavond dansen!
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:49:06 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109990352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Flutweer? ik heb net echt heerlijk een half uur in de tuin liggen doezelen! O+

ik heb mijn nieuwe KNAL (turquoise)blauwe blazer aan, twijfelde een beetje over de kleur eerst, maar volgens mij staat hij me best goed :@
denk ik ook :Y
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:49:06 #65
277802 _Calimero_
pi_109990353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef An24 het volgende:
En weer een stuk moeten bijlezen :W

Middag slankies! Iedereen weekend nu? Hier net thuis. Lekker drukke week gehad, dus even bijkomen.

Ohw en de mooiste vrouw.....is natuurlijk Olivia Wilde. De enige vrouw waarbij ik zou kunnen overwegen om het er mee te doen :P :@
SPOILER
Mooie vrouw inderdaad, karakteristiek gezicht heeft ze! (ik kende haar niet)
pi_109990409
Vanmorgen was het heerlijk weer, nu maar grijs!
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:50:47 #67
277802 _Calimero_
pi_109990417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier is het ook lekker weer :) Net wezen wandelen op de hei met een paar vrienden O+
Lekker he! ik vind het zo leuk dat je zwanger bent!! (en als je heeeeeeeeeeeeel stil bent kun je horen dat er beweging in mijn stokken zit.. SST niemand mag dat verder weten hoor)
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:51:28 #68
277802 _Calimero_
pi_109990446
Mag ik even jullie goedkeuring (of afkeuring, als je het niks vindt?) voor ik de deur uitga?nevermind, uploaden lukt niet

[ Bericht 22% gewijzigd door _Calimero_ op 06-04-2012 17:58:02 ]
pi_109990470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mooie vrouw inderdaad, karakteristiek gezicht heeft ze! (ik kende haar niet)
Ze viel me op in de serie House....en Freud ook overigens. Laatst waren we met vrienden naar een (bud) film. Freud en ik allebei "Olivia" O+ waarop we vervolgens erg raar aangekeken werden door onze vrienden :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:52:57 #70
277802 _Calimero_
pi_109990503
ah die serie heb ik nooit gezien. Ik ken alleen het gezicht van de mannelijke hoofdrolspeler, uit de reclame ;)
pi_109990533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
ah die serie heb ik nooit gezien. Ik ken alleen het gezicht van de mannelijke hoofdrolspeler, uit de reclame ;)
:D geniale acteur O+
pi_109990592
LOLOLOL! Deze dude is professioneel golfer, blijkbaar. Zijn humor :D :')

pi_109990645
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Lekker he! ik vind het zo leuk dat je zwanger bent!! (en als je heeeeeeeeeeeeel stil bent kun je horen dat er beweging in mijn stokken zit.. SST niemand mag dat verder weten hoor)
Awwww O+

Oehhhh! Calimero-babies O+ (zit er al iets in de planning ook? :o)
pi_109990659
Even ontzettend spuitelven. Het was een beetje druk op kantoor. (En ik mag nog minstens twee uur!)

Allereerst: the85mc! :D Meteen maar even blijven logeren dus? Kreeg je wél een ontbijtje geserveerd vanmorgen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minilot, dat vraagt om een duidelijkere foto! *O*
Nah. :)

quote:
Zeker niet na te bellen nog? :o Ze mikken het vast meteen weg?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze haar haar überhaupt wel in een vlecht had, aangezien ze het vergeten was ;). Ze gaan niet haar haar opvegen en in een zakje opsturen :P.
Dat denk ik ook niet. Toen de helft eraf was (ik moest plassen halverwege):

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Chicolate het volgende:
Nou, behalve saai is het ook zo dat de eerste stap, het verpulveren van de walnoten, zorgt voor een soortement vevanging voor gewone bloem in het recept. Zonder noten krijg je een compleet andere structuur en wordt het meer een plakkerige fruitbal dan iets substantieels als een brownie. :) Mensen met een notenallergie kunnen wél vaak tegen pinda's trouwens - ik kan me voorstellen dat dat nog wel een optie is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:
Ik vind het wel lief! :)
pi_109990689
House is tof!

Ik heb witlofsalade gemaakt, met mango, paprika, limoensap en tuinkers. Ben benieuwd!
pi_109990719
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef LieLie het volgende:
House is tof!

Ik heb witlofsalade gemaakt, met mango, paprika, limoensap en tuinkers. Ben benieuwd!
Klinkt goed - ik zeg: recept! Druk op zoek naar ontbijtsalade-inspiratie! :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:59:16 #77
277802 _Calimero_
pi_109990754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awwww O+

Oehhhh! Calimero-babies O+ (zit er al iets in de planning ook? :o)
Neeeejohhhh woon net samen, lets take it easy, tijd zat. Maar ik heb altijd geroepen dat ik NOOIT kinderen wil en dat het me nu stiekem toch wel heel leuk lijkt is dus al een grote ommekeer ;)

I'm out, ga lekker uiteten. Fijn paasweekend ladies!
pi_109990766
Wij gaan BBQ'en zo meteen. Ik ga aardappels poffen :9 Verder laat ik me verrassen door wat Martijn voor me meeneemt :+
pi_109990783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee toch? Ken je Hugh Laurie niet? Nog afgezien van House M.D. toch wel één van de meest geniale iconen van de Britse comedy. O+
Gauw Googelen en filmpjes downloaden! o|O :)
pi_109990784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Neeeejohhhh woon net samen, lets take it easy, tijd zat. Maar ik heb altijd geroepen dat ik NOOIT kinderen wil en dat het me nu stiekem toch wel heel leuk lijkt is dus al een grote ommekeer ;)

I'm out, ga lekker uiteten. Fijn paasweekend ladies!
Oh, dat heb ik ook geroepen tot mn 26ste ofzo. En nu ben ik bevrucht :+

Smakelijk eten! En geniet van je weekend O+
pi_109990804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Klinkt goed - ik zeg: recept! Druk op zoek naar ontbijtsalade-inspiratie! :)
Nouja, dat is het eigenlijk :P snij alles in stukjes, meng het, beetje olijfolie en witte balsamicoazijn erbij, pezo en klaar.
pi_109990825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee toch? Ken je Hugh Laurie niet? Nog afgezien van House M.D. toch wel één van de meest geniale iconen van de Britse comedy. O+
Blackadder FTW!
pi_109990838
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nouja, dat is het eigenlijk :P snij alles in stukjes, meng het, beetje olijfolie en witte balsamicoazijn erbij, pezo en klaar.
Wist je dat ik op Vlaamse kookblogs erg lang langs 'pezo' heb gelezen zonder te weten wat ze ermee bedoelen? :)
pi_109990852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Wist je dat ik op Vlaamse kookblogs erg lang langs 'pezo' heb gelezen zonder te weten wat ze ermee bedoelen? :)
Haha, kan het me voorstellen :Y
pi_109990853
Fijn zo een verkeersinfarct rondom Rotterdam. }:| Als dit een voorbode is van de reistijd voor de rest van het jaar komt het wel goed met die reisuren. :')
pi_109990864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat is pezo dan? :D
pi_109990890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Peper en zout :+
pi_109990893
quote:

peper & zout
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109990910
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat O+
pi_109990913
Ik wil ook een dit-vind-ik-nu-een-mooie-meisjesberoemdheid-post doen, maar ik kan niet kiezen! :D
pi_109990926
Peper en zout? :D Dat had ik zelf nooit kunnen bedenken ^^
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:04:37 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109990933

O: kwark, jam en nootjes, cappuccino
L: 3 boterhammen, lemon curd en pindakaas
T: paaseitje van het werk, automaatkoffie, bak brinta thuis
D: zuurkoolschotel met vega-rookworst en rozijntjes :9
T: paar dropjes, vanavond nog koffie
pi_109990942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Peper en zout? :D Dat had ik zelf nooit kunnen bedenken ^^
Ben je sarcastisch? }:|
pi_109990963
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:03 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook een dit-vind-ik-nu-een-mooie-meisjesberoemdheid-post doen, maar ik kan niet kiezen! :D
Natalie Portman vind ik mooi :Y
pi_109990976
quote:
Haha! Hoeveel en wie staat er op je lijstje?
pi_109991017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Natalie Portman vind ik mooi :Y
Ik herhaal maar weer eens:

Instant girl boner :Y O+
pi_109991042
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha! Hoeveel en wie staat er op je lijstje?
Ik maak wel even een collage :)
pi_109991085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik maak wel even een collage :)
:D hoe tof!
pi_109991111
Natalie portman is tegenwoordig zo magertjes :@

Er zit me weer iemand raar aan te kijken en ik geloof ook opmerkingen te maken maar heb mijn draagbare muziekspeler op dus hoor het niet. :D
pi_109991184
Ik geloof dat "girl boner" het platste is wat ik in lange tijd heb gelezen. Bah!
pi_109991189
quote:
Zooey Deschanel O+ O+ :9
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:13:47 #103
221912 minilot
Nancy boy
pi_109991210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat "girl boner" het platste is wat ik in lange tijd heb gelezen. Bah!
Nou. Heb er anders toch echt eentje als Nathalie Portman rapt. *)
pi_109991421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zooey Deschanel O+ O+ :9
Eens!
pi_109991988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Yep!

Vandaag mega productief geweest en alleen gepauzeerd om nieuwe Allstars te kopen, wat een goede vrijdag.

Nu paasweekend in de provincie! *O*
pi_109992185
@minilot: ze mag ook geen pinda. Zou ik gewoon bloem kunnen gebruiken? (kan dat uberhaupt zonder te bakken?)
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 18:44:57 #107
70532 loveli
N
pi_109992221
Zooey en een rappende Natalie vind ik niks.

Pijnboompitten kunnen misschien ook in de brownies?
crap in = crap out
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:48:15 #108
221912 minilot
Nancy boy
pi_109992322
Zooey is reuze schattig en ik vind haar ook hartstikke leuk, maar niet op een lustvolle manier aantrekkelijk ofzo..

Daarentegen heb ik bijvoorbeeld wel weer een ongezonde fascinatie voor, bijvoorbeeld, :

Kirsten Dunst!

Winona Ryder in de jaren negentig!

En, sinds Mission Impossible 4..

Lea Seydoux! O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:52:05 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_109992450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef Chicolate het volgende:
@minilot: ze mag ook geen pinda. Zou ik gewoon bloem kunnen gebruiken? (kan dat uberhaupt zonder te bakken?)
Volgens mij is rauwe bloem niet zo best voor je, maar dat weet ik niet zeker.

Wat ik nog wel 'es doe in plaats van bloem is een handje havermout tot heel fijn verpulveren.
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:56:32 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109992579
Ik vind Zooey Deschanel wel leuk denk ik! Op esthetisch vlak vind ik Jessica Alba en Monica Bellucci ook mooi :Y

Vaak hangt het ook erg van de context af geloof ik :P Zo vind ik David Tennant en Billie Piper in Dr Who ook heel leuk O+ Maar objectief gezien zijn ze niet mega esthetisch awesome ofzo.

Oh en ik bedacht me in datzelfde kader dat ik Dr Who-character Tish Jones (gespeeld door Gugu Mbatha-Raw) ook heeeel knap vind! :Y

Tot zover deze nuttige informatie :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 april 2012 @ 18:58:25 #111
221912 minilot
Nancy boy
pi_109992644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind Zooey Deschanel wel leuk denk ik! Op esthetisch vlak vind ik Jessica Alba en Monica Bellucci ook mooi :Y

Vaak hangt het ook erg van de context af geloof ik :P Zo vind ik David Tennant en Billie Piper in Dr Who ook heel leuk O+ Maar objectief gezien zijn ze niet mega esthetisch awesome ofzo.

Heb ik ook hoor: dat mensen vooral in een bepaalde context heel leuk zijn, zonder dat ze, neutraal bekeken, erg knap zijn. :)

Zoals laatst, in The Girl With The Dragon Tattoo, Rooney Mara:

O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:03:06 #112
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109992786
Ik blijf Angelina Jolie echt heel sexy vinden. Jammer van die tattoos.

en anders Penelope Cruz.

Of Monica Bellucci

Maar er zijn zoveel mooie vrouwen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:03:36 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109992804
Hmm kennelijk ben ik heul mainstream, want mijn eerste gedachte was: "Volgens mij heeft ze onder al die poespas inderdaad best een mooi gezicht!" :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:06:11 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_109992911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik blijf Angelina Jolie echt heel sexy vinden. Jammer van die tattoos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en anders Penelope Cruz.
[ afbeelding ]

Maar er zijn zoveel mooie vrouwen.
Ik vind Angelina Jolie echt extréém onaantrekkelijk...

Penelope Cruz vind ik dan wél weer heel leuk! Ik geloof dat ik van lieve snoetjes hou. :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:08:24 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109992998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef minilot het volgende:

Penelope Cruz vind ik dan wél weer heel leuk! Ik geloof dat ik van lieve snoetjes hou. :)
Me too! O+ Dan gaat esthetisch knap over in aantrekkelijk :7
pi_109993084
Ik ben verliefd op Julia Stiles *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:11:34 #117
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben verliefd op Julia Stiles *zucht*
O, echt? Die vind ik nou echt een gezichtje hebben alsof ze tegen een glasplaat aangedrukt staat. :@ Zo plat!
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:12:20 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109993194
Zo ik ben niet meer de enige homo in de familie.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_109993219
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef minilot het volgende:

O, echt? Die vind ik nou echt een gezichtje hebben alsof ze tegen een glasplaat aangedrukt staat. :@ Zo plat!
Ik vind haar mimiek en stem zo mooi!
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:13:12 #120
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993225
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:

SPOILER
Ah, gelukkig dat het goed werd opgepakt. ^O^
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:13:21 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109993234
Overigens, als het om aantrekkelijk gaat: Cameron Diaz vind ik niet knap, maar wel heel leuk.
pi_109993271
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:

SPOILER
Tuurlijk doet hij dat nog wel :Y Maar fijn voor hem dat hij het heeft durven vertellen *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:17:57 #123
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Ewelina het volgende:
Overigens, als het om aantrekkelijk gaat: Cameron Diaz vind ik niet knap, maar wel heel leuk.
Zo ben ik héél erg verzot op Ellen Page, maar zonder dat ik haar mooi vind. Maar ze is zo tof! O+

vrijdag 6 april 2012 @ 19:18:38 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109993448
Oh, en Anne Hathaway vind ik ook mooi.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:19:27 #125
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:18 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en Anne Hathaway vind ik ook mooi.
[ afbeelding ]
Huuu. :) Ik geloof niet dat jij en ik ooit om elkanders dames hoeven te vechten! ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:19:31 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109993495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo ben ik héél erg verzot op Ellen Page, maar zonder dat ik haar mooi vind. Maar ze is zo tof! O+

[ afbeelding ]
Diaz heeft een million dollar smile, dat maakt haar uitstraling.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:20:00 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109993507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Huuu. :) Ik geloof niet dat jij en ik ooit om elkanders dames hoeven te vechten! ;)
Haha, nee, ik geloof het ook niet. :) Ach, anders wordt de wereld maar saai. :P
pi_109993544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ben je sarcastisch? }:|
Nee. Ik was echt serieus :D Ik sta vaker versteld om mezelf wat zo'n dingen betreft. Ligt enorm voor de hand maar ik kan t me dan niet bedenken :+
pi_109993546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
Hard Candy O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:21:14 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Diaz heeft een million dollar smile, dat maakt haar uitstraling.
Ik vind haar doodeng! :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:21:29 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109993566
Zo wat een vrouwenpraat hier :)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:21:39 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hard Candy O+
Ik durfde het niet te zeggen! Maar inderdaad ja. Echt... Driewerf O+ !
pi_109993595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:21 schreef minilot het volgende:

Ik durfde het niet te zeggen! Maar inderdaad ja. Echt... Driewerf O+ !
Lijkt me voor mannen wel awkward om te kijken })
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:22:29 #134
221912 minilot
Nancy boy
pi_109993603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me voor mannen wel awkward om te kijken })
Mijn lief kroop bijna onder de salontafel van ellende! >:)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:24:46 #135
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109993686
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind haar doodeng! :D
_O-
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:30:52 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109993966
Even een tussendoor lijstje, want anders vergeet ik straks wat ik allemaal gegeten heb..

O: 6 eiwit, 2 eigeel, zalmsnippers (62-75g), 2 toast, glas sap + glutamine
T: handje vol bessen
T: eat naturel reep, peer, zonnatura reep
<klussen>
S: krachttraining (squat, bench press barbell row, weight assisted chip ups, back extensions)
T: weishake (30g) avec glutamine (5g), creatine (5g), dextrose (10g)
<klussen>
L: de kip van eergister (of gister) met 100g rijst
T: eat naturel reep, white cafe mocha sans whip cream, handje vol bessen
D: Gebakken pangasisusfilet met sperciebonen, paprika, ui en 100g rijst

T: sap avec glutamine

[ Bericht 7% gewijzigd door slacker_nl op 06-04-2012 19:57:17 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:31:48 #137
221912 minilot
Nancy boy
pi_109994018
Oh ja, eten. Ik ben blij dat ik gedroogde kersen en pistachenoten bij me had als noodtussendoortje, want ik ga -nu- pas het kantoor afsluiten. }:|
pi_109994041
Wat grappig dat je zo verzot kunt zijn op zoveel mensen tegelijk.

Ik zit in de bus :') echt hoor, OV - 10 enzo.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:33:21 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109994093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk doet hij dat nog wel :Y Maar fijn voor hem dat hij het heeft durven vertellen *O*
dit weekend denk ik. Dan is de familie bijeen. Ben benieuwd naar de reacties. Ik vind het wel leuk eigenlijk, is dat raar? :@
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:34:04 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_109994126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:32 schreef Perruche het volgende:
Wat grappig dat je zo verzot kunt zijn op zoveel mensen tegelijk.
Ik vind heel veel heel erg leuk! *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:35:49 #141
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109994205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind heel veel heel erg leuk! *O*
^^
pi_109994351
Lijst
• gekookte melk met havermout
• 12,5 km wandeldraven (9,6 km/u op het draven, daarnaast ook wandel en stilstastukjes)
• bak witlof met beetje pindasaus
• 2 ons cruesli met 150 gr yoghurt
• lichte tuinwerkzaamheden
• 4,3 km rennen 10,6 km/u
• uur sportschool
• 4,5 km rennen 9,9 km/u
• diepvriespak spinazie a la creme
• 6 krekkers met boter en appelstroop
• avondeten: witlof & champignons met tomatensaus
• toe: custardchocoladepudding met een beetje rode bessen erdoor en druivengelei erover
pi_109994460
2 ons cruesli?!
Dat is 900 calorieen ofzo!
Ok, nu heb je het wel nodig met de hoeveelheid beweging die je hebt gehad, maar zou je niet wat voedzamers eten? :D

Verder klinkt witlof met pindasaus heel erg smerig! :D
Maar ik hou sowieso niet zo van witlof. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109994482
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:33 schreef Viking84 het volgende:

dit weekend denk ik. Dan is de familie bijeen. Ben benieuwd naar de reacties. Ik vind het wel leuk eigenlijk, is dat raar? :@
Waarom zou dat raar zijn? En je wist stiekem toch wel dat er meer mensen zoals jij zijn? :o
pi_109994500
2 ounce cruesli? O-)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:43:23 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109994530
quote:

[..]

lol dat pmde ik laatst ook aan een fokker en s avonds in bed wist ik het ineens :')
Niet meer actief op Fok!
pi_109994608
Het was echt 2 ons creusli. Ik heb het gewogen, omdat ik weet dat ik van cruesli altijd veel te veel eet. Overigens zijn er zo'n 400 kcal per 100gr in, en in de niet-gesuikerde variant 300 kcal/100.
Dus het was zo'n 600 kcal aan nuttige voedingsstoffen en 200 aan suiker. Lijkt me te overzien :).
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:48:49 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109994777
Damn Sigme, wat ben jij een bikkel.. Diep respect!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109994783
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

lol dat pmde ik laatst ook aan een fokker en s avonds in bed wist ik het ineens :')
*steekt vinger op*

dat was ik :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:49:01 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109994787
O: 2 boterhammen vlokken
T: 2 boterhammen paté
L: 2 boterhammen paté
T: tomatensoep cup-a-soup
D: pasta met wat spek, tomatensaus, ui en courgette
T: schaal aardbeien

Hmmz. Iets met je portemonnee thuis laten liggen en tussendoor geen fruit kunnen kopen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:49:25 #151
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109994807
O, en mochten jullie je afvragen waarom ik niet zoveel meer post: ik heb het druk. :P
pi_109994869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:

*steekt vinger op*

dat was ik :+
Volgens mij heb jij het mij ook ooit verteld :D
pi_109994906
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Damn Sigme, wat ben jij een bikkel.. Diep respect!
Zegt de dame die elke dag echt werkt, zomaar even 19 km hardloopt met meer dan 10 km/u, af en toe de gehele chinees opeet en mannen onder tafel zoept :D.
pi_109994942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O, en mochten jullie je afvragen waarom ik niet zoveel meer post: ik heb het druk. :P
Studie? Werk? Spannende dingen die wij eigenlijk graag hadden willen weten?
pi_109994983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het mij ook ooit verteld :D
Dat zou goed kunnen.. ik bezig de term graag uit typluiheid O-)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:53:38 #156
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109995031
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Studie? Werk? Spannende dingen die wij eigenlijk graag hadden willen weten?
Werk, studie, sociaal leven O+ en mijn blog.
pi_109995076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Thanks!
pi_109995082
Pfoe, even frustraties van de dag eruit geijzersleurd. Zo lekker is dat. :Y
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:54:49 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109995088
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Zegt de dame die elke dag echt werkt, zomaar even 19 km hardloopt met meer dan 10 km/u, af en toe de gehele chinees opeet en mannen onder tafel zoept :D.
Je moet toch wat nuttigs doen met je leven.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 19:56:08 #160
70532 loveli
N
pi_109995155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Ewelina het volgende:
sociaal leven O+
Wat wilde je kwijt?
crap in = crap out
pi_109995180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Pfoe, even frustraties van de dag eruit geijzersleurd. Zo lekker is dat. :Y
Goedzo brah, ga hard op die squats.
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:57:03 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109995197
Maar Ewelina, je mag wel wat beter eten he!
Fruit, groente, eiwitten enzo.

Fijne avond lieve topiclezers! Klaarmaken voor lekker een nachtje koese
pi_109995226
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Ewelina, je mag wel wat beter eten he!
Fruit, groente, eiwitten enzo.

Fijne avond lieve topiclezers! Klaarmaken voor lekker een nachtje koese
Slaap zacht :*
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:57:42 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109995233
Er zat een halve courgette in de pasta uniek :P en aardbeien zijn ook fruit (ik eet zo'n halve bak... 250 gram???)
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:58:08 #165
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109995258
en welterusten Uniek! :*
pi_109995269
Iemand nog suggesties wat te doen met raapstelen?

En man ik heb zo'n zin in lekkere chocolade bij de thee! Voordeel/nadeel: niets in huis :+
pi_109995294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog suggesties wat te doen met raapstelen?

En man ik heb zo'n zin in lekkere chocolade bij de thee! Voordeel/nadeel: niets in huis :+
Stamppotje :Y Echt heel erg lekker :9

Oh, met de raapstelen dus :+
pi_109995345
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef minilot het volgende:
Zooey is reuze schattig en ik vind haar ook hartstikke leuk, maar niet op een lustvolle manier aantrekkelijk ofzo..

Daarentegen heb ik bijvoorbeeld wel weer een ongezonde fascinatie voor, bijvoorbeeld, :

[ afbeelding ]
Kirsten Dunst!

[ afbeelding ]
Winona Ryder in de jaren negentig!

En, sinds Mission Impossible 4..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lea Seydoux! O+
De laatste :Y
pi_109995351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Stamppotje :Y Echt heel erg lekker :9

Oh, met de raapstelen dus :+
Hehe.. En doe ik dan nog iets met de raapstelen? Of rauw door de stamppot?
pi_109995382
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hehe.. En doe ik dan nog iets met de raapstelen? Of rauw door de stamppot?
Wassen en eventueel wat kleiner snijden. :)
pi_109995947
Sigme en uniek ^O^ Ik hou van bikkels O+

En slaap lekker uniek! Ik ben een avondmens, dus mijn dag begint nu pas :')
pi_109996075
Nu al slapen. :o Weltrusten!
pi_109996348
Dat is best heel erg vroeg slapen ja :D
Ik heb vandaag gelukkig aan mijn pilletje gedacht, dus half 11 moet lukken hoop ik :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:34:32 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109997149
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je moet toch wat nuttigs doen met je leven.
Whehe 'de hele chinees opeten' - doet denken aan Pim en Pom :D Vrouwtje zegt: "We eten Chinees vanavond! :9" Chinese meneer komt eten brengen, katten in paniek: "Meneer, meneer! Ze wil u opeteeen! :o :X " :')
pi_109997581
Uniek moet vaak om 4:45 op, dan is het nu wel vroeg maar niet bizar vroeg.
Ik moet morgen om 4:30 op, maar we hebben het eten nu net achter de kiezen. Nu nog een straffe espresso en dan uiterlijk om 9 uur in de mand.
pi_109997808
Sigme, denk dat vooruitgang allebei is :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:47:24 #177
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109997865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik moet morgen om 4:30 op, maar we hebben het eten nu net achter de kiezen. Nu nog een straffe espresso en dan uiterlijk om 9 uur in de mand.
Koffie en slapen, dat gaat toch nooit samen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109997996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Koffie en slapen, dat gaat toch nooit samen?
Bij mij (ons) wel hoor! Kwestie van gewenning?
Ik heb wel eens gehoord dat de slaapstorende werking van koffie erger wordt naarmate je ouder wordt, maar ik ben inmiddels 39 en merk er nog niet veel van.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:51:27 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109998075
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat de slaapstorende werking van koffie erger wordt naarmate je ouder wordt, maar ik ben inmiddels 39 en merk er nog niet veel van.
Ik sta strak na een bak koffie. Denk dat het gewenning is...

Edit:
39? Wow, die foto's in je fobo doen anders denken.. impressive.

[ Bericht 5% gewijzigd door slacker_nl op 06-04-2012 20:58:12 ]
pi_109998374
quote:

[..]

Jij bent ook al bijna 18! En je bent zowaar ouder dan ik, ik dacht altijd dat je jonger was. Dat zal wel aan de buitenlucht en het gedartel met al die beesten liggen :P
pi_109998406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik 'mag' straks dagelijks om 5:00 m'n bed uit zodat ik om 5:30 in de auto kan zitten. Waar ben ik aan begonnen. :')
pi_109998611
En ik heb grenzeloze bewondering voor de mensen die hier dagelijks zo vroeg hun bed uitkomen. Dat lijkt voor mij echt midden in de nacht, ik vind half acht opstaan al verschrikkelijk :') . Is het niet een bovenmenselijke krachtsinspanning, zo in het donker als eerste eruit moeten, als je nog zo lekker warm in bed ligt?
pi_109998677
Het went een beetje. :') Maar als je moet kiezen tussen vroeg je bed uit en geen file of een uurtje later eruit en gelijk een uur extra reistijd.. Ik kan je vertellen dat de keuze voor mij dan snel gemaakt is. :P
pi_109998720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik 'mag' straks dagelijks om 5:00 m'n bed uit zodat ik om 5:30 in de auto kan zitten. Waar ben ik aan begonnen. :')
Ik mag om 5 uur op om om 5:10 in hardloopkleren buiten te staan, zodat ik gehardloopt, gedouched, gelaafd en gespijzigd om 6:30 in de auto zit.

Ik hoop dat je vorstelijk betaald krijgt?
pi_109998730
quote:

[..]

* An24 wil over acht jaar ook nog zo mooi zijn O+
pi_109998777
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Jij bent ook al bijna 18! En je bent zowaar ouder dan ik, ik dacht altijd dat je jonger was. Dat zal wel aan de buitenlucht en het gedartel met al die beesten liggen :P
:D
Ik ben Leda niet hoor ;).
pi_109998787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mag om 5 uur op om om 5:10 in hardloopkleren buiten te staan, zodat ik gehardloopt, gedouched, gelaafd en gespijzigd om 6:30 in de auto zit.

Ik hoop dat je vorstelijk betaald krijgt?
Ik mag niet klagen (maar ik doe het wel graag). :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:05:29 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109998793
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Laureline het volgende:
En ik heb grenzeloze bewondering voor de mensen die hier dagelijks zo vroeg hun bed uitkomen. Dat lijkt voor mij echt midden in de nacht, ik vind half acht opstaan al verschrikkelijk :') . Is het niet een bovenmenselijke krachtsinspanning, zo in het donker als eerste eruit moeten, als je nog zo lekker warm in bed ligt?
Ja, dat is bovenmenselijk. Al went het..
pi_109998835
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Het went een beetje. :') Maar als je moet kiezen tussen vroeg je bed uit en geen file of een uurtje later eruit en gelijk een uur extra reistijd.. Ik kan je vertellen dat de keuze voor mij dan snel gemaakt is. :P
Is treinen dan geen optie? Vanaf Den Haag naar Tilburg is goed een uur.
Je neemt een boek mee, je neemt je laptop mee, je slaapt wat. Ik vind treinen echt 10 keer beter dan files!
Doe wat je niet durft.
pi_109998886
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Is treinen dan geen optie? Vanaf Den Haag naar Tilburg is goed een uur.
Je neemt een boek mee, je neemt je laptop mee, je slaapt wat. Ik vind treinen echt 10 keer beter dan files!
Van deur tot deur is minimaal 1.5 uur met het OV. Als(!) alle aansluitende verbindingen gehaald worden.
pi_109998920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Van deur tot deur is minimaal 1.5 uur met het OV. Als(!) alle aansluitende verbindingen gehaald worden.
En auto deur-deur?
pi_109998982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]

En auto deur-deur?
1 uur 15 min. Alles wat ik aan vertraging heb door files wordt gecompenseerd.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:11:17 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109999080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Deur tot deur had ik nog niet geteld! Dan kom ik ook rond de 1,5 uur uit denk ik. Kwartiertje fietsen, 45 min treinen, op de tram wachten, 15-20 min in de tram, 5 minuutjes lopen. Maar ik mag wel 2 dagen per week thuis werken *O*

En ik kies er ook voor om twee van de drie kantoordagen om iets voor 8 uur te beginnen, want dan kan ik ook eerder naar huis :7

Auto geen optie, want geen rijbewijs en toch onhandig ivm A'dam :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:11:20 #194
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109999082
Jeetje, wat vroeg!!! :X ik sta rond half 9 op haha, winkel gaat om 10u open, half uurtje rijden èn meestal geen files!! :D
~ Bonito La Risa ~
pi_109999216
Bedtijd! :W
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:15:16 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109999294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef sigme het volgende:
Bedtijd! :W
Terusten! :z
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:22:47 #197
221912 minilot
Nancy boy
pi_109999690
Poeeeh, ik werk diensten op kantoor, hetzij van 06:30 uur tot 15:00, hetzij van 10:30 tot 19:00 (zaterdagen incluis). Als het meezit. :') Dus hier ook wel vaak om half zes 's morgens op. Morgen ook weer.
Ik ga daar nooit aan wennen, vrees ik. 's Zomers is het geen probleem, maar hoe vaak het ook moet: ik wil mijn bed niet uit zolang het buiten nog pikdonker is. }:|
Zodra de zon ook maar een béétje opkomt ben ik in een paar seconden vrolijk en klaarwakker, maar daarvoor vind ik het een ramp: mijn lijf en brein beschouwen het dan pertinent als midden in de nacht.

En: slaap lekker Sig! :W

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 06-04-2012 21:29:55 ]
pi_109999740
Volgens mijn werkgever ben ik met de auto 32 minuten onderweg, met het OV (nouja, fiets en OV) doe ik er ruim een half uur langer over.
Alleen klopt die 32 minuten met de auto niet, want ik moet mijn dorp uit en de snelweg op, dat is alvast 15 minuten. En dan ook nog eens de stad in. En dat kost ook wel een kwartier.
En die 20 km snelweg doe ik echt niet in 2 minuten. :D

Ik ga dus lekker een stukje fietsen en in de trein zitten. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:27:05 #199
221912 minilot
Nancy boy
pi_109999948
Met trein en bus naar mijn werk: ik heb het jarenlang zonder mopperen gedaan en heb daarbij misschien wel honderden boeken versleten, maar ik was het reizen op een gegeven moment zó beu en ik vond het dusdanig zonde van mijn tijd dat ik bewust ben gaan zoeken naar iets dat dicht in de buurt van mijn huis was. :Y
En dat is gelukt! Als ik hard fiets red ik het in tien minuten, en als ik wandel is het maximaal een half uurtje, van deur tot deur. Dat vind ik echt perfect.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:27:13 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109999960
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef minilot het volgende:
Poeeeh, ik werk diensten op kantoor, hetzij van 06:30 uur tot 15:00, hetzij van 10:30 tot 19:00 (zaterdagen incluis). Als het meezit. :') Dus hier ook wel vaak om half zes 's morgens op. Morgen ook weer.
Ik ga daar nooit aan wennen, vrees ik. 's Zomers is het geen probleem, maar hoe vaak het ook moet: ik wil mijn bed niet uit zolang het buiten nog pikdonker is. }:|
Zodra de zon ook maar een béétje opkomt ben ik in een paar seconden vrolijk en klaarwakker, maar daarvoor vind ik het een ramp: mijn lijf en brein beschouwen het dan pertinent als midden in de nacht.
Ja! En de avond is dan weer geen probleem, maar wakker worden als het donker is is verrot! :P Ik heb dan ook altijd spaghettibenen op de fiets :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:29:28 #201
221912 minilot
Nancy boy
pi_110000084
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja! En de avond is dan weer geen probleem
Ik heb het 's avonds ook wel een beetje hoor. Ik heb het gevoel dat ik nog van alles kan doen zo lang het licht is, maar zodra het donker is ga ik in dutje-modus. Dat had ik vroeger trouwens echt nóóit - ik was echt een nachtbraker.
Ben wel blij dat het weer zomer wordt, want dan ben ik heel wat productiever.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:32:37 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110000262
Pfoe, jullie moeten echt lang reizen zeg :o

Ik ben dan wel niet echt gelukkig met het werk dat ik nu doe, maar ik ben wel blij dat ik werk in de stad waar ik ook woon. Kwartiertje fietsen, 20 minuten als ik rustig aan kan doen :) En ik kan ook voorkeuren opgeven hoe laat ik wil beginnen, dus meestal werk ik 09:00-17:00, prima :Y
pi_110000382
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hard Candy O+
Jaaaa O+. Ook wel grappig dat de jongen waarmee een vriendin en ik het keken het níet leuk vond. We pesten hem nog steeds met zijn spiegelneuronen.

Dat inpakken vlot niet echt. Ik doe steeds andere dingen dus het is nog steeds een puinzooi en alleen de badkamer (waar echt vrijwel niets stond) is ingepakt :'). Ik voorzie boze ouders ...
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:36:40 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110000496
06:30 op meestal.

En qua vrouwen: Karina Lombard :9. Zit mobiel, dus plaatje posten is lastig.

Kijk maar op Google images.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:42:39 #205
221912 minilot
Nancy boy
pi_110000810
Ooo, Karina uit The L Word!

Daar heb ik nog wel vrij fanatiek naar gekeken.

Vooral voor Shane! *)

pi_110000815
Oja, die heb ik Vik nog eens gestuurd als felicitatie!
Plaatje dan :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:42:49 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110000820
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
06:30 op meestal.

En qua vrouwen: Karina Lombard :9. Zit mobiel, dus plaatje posten is lastig.

Kijk maar op Google images.
Wat heeft zij veel verschillende hoofden! Wel een mooie mevroi idd :Y
pi_110000879
Shane vond ik wel eng dun, als je die zonder kleding zag :X
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:49:51 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110001340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef minilot het volgende:
Ooo, Karina uit The L Word!

Daar heb ik nog wel vrij fanatiek naar gekeken.

Vooral voor Shane! *)

[ afbeelding ]
Nee die vond ik eng :D. Maar Marina, oh my :9. Die scène met met Jenny op het toilet, prettig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:50:30 #210
221912 minilot
Nancy boy
pi_110001400
Vergeet ik nog helemaal Kirsten Stewart in The Runaways, qua zeer leuk!

Tomboys! O+
pi_110001643
Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: groene aspergesoep, volkorenboterham ham
T: plak suikerbrood, yoghurt met cruesli (geen 2 ons)
T: carpaccio, speltboterham komijnekaas, half ons gedroogde aardbeien
D: couscous met 3 ons groente en cashewnoten
T: kwark met vanilleyoghurt
S: 40 min. crosstrainer

Straks gaan we maar eens de pilot van Game of Thrones bekijken, iedereen is hier zó lyrisch! Maar: heb ik nog ruimte voor een witte wijn met wat paprikachips op het lijstje? Nee hè? :(
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:55:09 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110001707
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Die scène met met Jenny op het toilet, prettig.
Mental imagery _O- :@

"I'm so hawt right nowww! :7 :9 8-) "
"Just a second honey! HNGGGG :% "

Nooit gezien die serie, uiteraard :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:55:19 #213
221912 minilot
Nancy boy
pi_110001720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Laureline het volgende:
Maar: heb ik nog ruimte voor een witte wijn met wat paprikachips op het lijstje? Nee hè? :(
Ik zeg: wél de wijn en skip de chips!
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:56:13 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110001776
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110001891
Mensen.
Ik moet wat opbiechten.

Ik heb een cd van Racoon in de kast staan. En meerder cd's van Blof.
Shoot me.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:58:48 #216
221912 minilot
Nancy boy
pi_110001942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
Nou ja, half!
Enerzijds popperige, kleine, blonde, schattige meisjes met een vrolijk toetje (daar reken ik mezelf dan maar even onder, of althans, hoe ik er ideaal gezien uit zou willen zien :') - daar heb ik een enorm zwak voor.. ánderzijds van die heel bruut stoere, duistere, peuken rokende jongensmeisjes, dat vind ik ook heel gaaf. (Zo heb ik een heel korte, bizarre, maar heftige crush gehad op de Rotterdamse artieste Elle Bandita** toen we puur toevallig heel even samen bij hetzelfde bedrijf werkten.. :@ :) )
Een beetje twee uitersten, eigenlijk.

**

[ Bericht 17% gewijzigd door minilot op 06-04-2012 22:04:13 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:59:03 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_110001967
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blof.
o|O
  vrijdag 6 april 2012 @ 21:59:05 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110001970
quote:
Mensen.
Ik moet wat opbiechten.

Shoot me.
Wat is er mis met Blof? :o Ik O+ Blof!
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:00:37 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110002082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mental imagery _O- :@

"I'm so hawt right nowww! :7 :9 8-) "
"Just a second honey! HNGGGG :% "

Nooit gezien die serie, uiteraard :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:00:44 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110002088
Lol ik lees Jenny op het toilet en weet meteen dat het over the L word gaat. Ik vond Helena :9 en Tina ook maar die was ook een truttige muts. En Tina en Helena in het zwembad :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_110002115
Ik kwam ook Michael Buble tegen.
En ik maar beweren dat ik een uitstekende muzieksmaak heb.

Hebben die cd;s van Blof LadyBlack? :D
Doe wat je niet durft.
pi_110002214
quote:
Julia Stiles? Moi? I wish :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:02:16 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110002218
Lijstje
O.Soepbord kwark met havermout
l. Halve paprika, halve koolrabi, zaziki, pizzaslice, kwart flammkuchen, bakje straciatellayoghurt
T. bolletje ijs
d. 2 stuk tomaat-mozarella-bacilicum, 2 plakken suikerbrood met boter
T. 2 plakken geweldig paasbrood, glas wijn
pi_110002266
Wat staan jullie allemaal vroeg op doordeweeks.. Ik vind 8 uur al vroeg. Al sta ik in het weekend wel eerder op, meestal rond 7 uur als ik training heb. Morgen dus ook weer. Dus vanavond lekker op tijd mn bed in. Slapen kan zo lekker zijn! Al bedenk ik me dat vaak aan de late kant ;)
Zit nu het youtube concert van coldplay in madrid te kijken. Blijft toch een mooie band.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:03:19 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110002292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam ook Michael Buble tegen.
En ik maar beweren dat ik een uitstekende muzieksmaak heb.

Hebben die cd;s van Blof LadyBlack? :D
Ik heb meerdere cd's van Blof, en ben 2x naar een concert van ze geweest :Y
pi_110002422
quote:
Mensen.
Ik moet wat opbiechten.

Shoot me.
Zeg, dat kan fouter! Ik heb nog lp's van Billy Idol in de kast staan :7 . En de 12 inch van Careless Whisper (8>
Gekocht 10 jaar na dato op het Waterlooplein, dus eigenlijk nòg erger.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:05:31 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110002423
Als ik 5 of 3 uur moet rijden, sta ik 4.30 uur op. Anders om 6.00 uur.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:05:59 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_110002450
Ha! Even een vlaag van persoonlijke nog-niet-zo-lang-geledennostalgie door dat filmpje Ellen Bandita! O+

Ik ga mijn wortelsoep maar eens uit de vriezer plukken. Avondeten!
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:06:19 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110002470
Ik wil tussen half 8 en 8 beginnen :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:09:34 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110002668
Ik vind Blof ook best geinig hoor! Meebrulmuziek :D

AAAAALLES IS LIEFDEHHHH!!! AAAAALLES IS LIEFDEEHHHH! Voor iemand zoals jijjjj, voor hem voor haar voor mijjjj! O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:11:01 #231
221912 minilot
Nancy boy
pi_110002753
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zeg, dat kan fouter! Ik heb nog lp's van Billy Idol in de kast staan :7 . En de 12 inch van Careless Whisper (8>
Gekocht 10 jaar na dato op het Waterlooplein, dus eigenlijk nòg erger.
Zeg! Er is he-le-maal niets op Billy Idol aan te merken!

pi_110003199
quote:
Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van zichzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:21:56 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110003384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van hunzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
Oeh, iedereen is een egotripper! O+ :D

Tja ik vind veelal getinte vrouwen met lang donker haar mooi idd :') Al vind ik rood haar ook heel tof soms O+ en dus idd krulletjeshaar zoals ons Cookie dat ook heeft, en die ene mevrouw die ik postte!
pi_110003438
Ik ga om half zeven van huis en ben meestal rond zeven ook weer terug!

Wat is iedereen in touch met hun bi-seksual side vanavond :D
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 22:26:15 #235
70532 loveli
N
pi_110003620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Laureline het volgende:
T: plak suikerbrood
[quote]
Eigen initiatief of aangestoken door Co?
Straks gaan we maar eens de pilot van Game of Thrones bekijken, iedereen is hier zó lyrisch! Maar: heb ik nog ruimte voor een witte wijn met wat paprikachips op het lijstje? Nee hè? :(
[/quote]
Ben nu afl. 1 aan het bekijken, vind voorlopig de hoeveelheid niet-functioneel vrouwelijk naakt wat storend. En dat ze leren jasjes dragen die overduidelijk met naaimachine gemaakt zijn. En dat de fan van m'n laptop herrie maakt waardoor ik het slecht versta.
crap in = crap out
pi_110003701
Ik was alles behalve lyrisch over GoT.
pi_110003873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oeh, iedereen is een egotripper! O+ :D

Tja ik vind veelal getinte vrouwen met lang donker haar mooi idd :') Al vind ik rood haar ook heel tof soms O+ en dus idd krulletjeshaar zoals ons Cookie dat ook heeft, en die ene mevrouw die ik postte!
Hihi O+

Ik vind (behalve mijn eigen krullen, dus best wel egotripper ook) vrouwen eigenlijk vaak mooier met van dat mooie, donkere steile haar. Zoals Maria dus, of ik heb een hele mooie docente (die jij ook kent Maria ;)) die geloof ik half Aziatisch is en ook van dat prachtige donkere haar heeft met een slag. O+
pi_110003877
Ik kijk gewoon naar Holland Sport over Parijs Roubaix.
Of naar zulke filmpjes:
Verschil moet er zijn. :P
Doe wat je niet durft.
pi_110003969
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, half!
Enerzijds popperige, kleine, blonde, schattige meisjes met een vrolijk toetje (daar reken ik mezelf dan maar even onder, of althans, hoe ik er ideaal gezien uit zou willen zien :') - daar heb ik een enorm zwak voor.. ánderzijds van die heel bruut stoere, duistere, peuken rokende jongensmeisjes, dat vind ik ook heel gaaf. (Zo heb ik een heel korte, bizarre, maar heftige crush gehad op de Rotterdamse artieste Elle Bandita** toen we puur toevallig heel even samen bij hetzelfde bedrijf werkten.. :@ :) )
Een beetje twee uitersten, eigenlijk.

**
Mini, val jij trouwens naast mannen ook op meisjes? Of heb je net als ik gewoon af en toe een girlcrush?
pi_110004013
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kijk gewoon naar Holland Sport over Parijs Roubaix.
Mooi :Y En leuk :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:33:24 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_110004091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Mini, val jij trouwens ook op meisjes? Of heb je net als ik gewoon af en toe een girlcrush?
Ik val ontzettend op meisjes, met serieuze verliefdheden en alles. Maar ben door toeval uiteindelijk bij een mannelijk lief beland. :Y
Had ook net zo goed anders kunnen uitpakken.
Al is dit voor mijn conservatievere ouders wel fijn. Al had ik het daar nooit en te nimmer van laten afhangen. *)
pi_110004419
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik val ontzettend op meisjes, met serieuze verliefdheden en alles. Maar ben door toeval uiteindelijk bij een mannelijk lief beland. :Y
Had ook net zo goed anders kunnen uitpakken.
Al is dit voor mijn conservatievere ouders wel fijn. Al had ik het daar nooit en te nimmer van laten afhangen. *)
Ah, cool :) Je hebt het inderdaad zo vaak over vrouwen maar daar dacht ik niks van omdat ik zelf ook graag over mooie vrouwen praat :P
pi_110004927
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Chicolate het volgende:
MIJ! :(

:*
pi_110005522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef creepycookie het volgende:

[..]

MIJ! :(

:*
Ja ik was loveli ook vergeten :'). *gaat diep schamen. Keertje koffie drinken om het goed te maken?
pi_110005828
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik was loveli ook vergeten :'). *gaat diep schamen. Keertje koffie drinken om het goed te maken?
Leuk! Als je me laat weten waar ergens je nu woont kunnen we misschien een keer in het midden afspreken :P
pi_110006103
Loveli, de eerste 3 afkeveringen vond ik ook niks, was zelfs al afgehaakt met kijken, totdat ik me een keer verveelde :P idd door onnodig veel seks en naakte vrouwen etc maar als je daar even doorheen bijt wordt het geweldig, spannend verhaal en veel minder naakt etc

Die theorie over je eigen type mooi vinden klopt wel denk! In mijn geval dus donker haar, beetje exotisch, vrouwlijke vormen enzo. Vind bijv. Nigella Lawson heel mooi ( van een jaar of wat geleden), Monica Belucci, Megan Fox pre plastische chirurgie, Christina Hendricks van Mad Men
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110006135
Ik vind volgens mij NL'se muziek niet leuk. Schiet me iig niks te binnen.

En nou snap ik waarom ik Salma Hayek en Monica Belucci mooi vind :')

Aan mijn lijstje mag roquefort en Lindemannetjes worden toegevoegd. :9
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:24:08 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110006886
ik vind dit een mooie vrouw...

Kwak
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:30:19 #249
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110007258
Even een vraagje, ik dacht dat weten ze vast in een afslanktopic :+ Als er staat "1 plak kaas 20 gram" in een calorieëntabel, moet ik dan denken aan zo'n grote plak zoals ze kant en klaar in een pakje zitten, of een plak die je met een kaasschaaf krijgt?
pi_110007601
quote:
Haha, not really ;)
pi_110007879
Ik heb de heule girlcrush discussie gemist ;( :P

Ik zat Take Shelter te kijken, goede film :o
pi_110007916
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef kwiwi het volgende:
Even een vraagje, ik dacht dat weten ze vast in een afslanktopic :+ Als er staat "1 plak kaas 20 gram" in een calorieëntabel, moet ik dan denken aan zo'n grote plak zoals ze kant en klaar in een pakje zitten, of een plak die je met een kaasschaaf krijgt?
Uit een pakje I guess, maar die hele plakken zijn vaak wel ruim 25 gram of meer (tenminste die van milner wel)
Wat ongeveer op 1 boterham "past" is ommenabij 20 gram.
pi_110007927
quote:

[..]

Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van zichzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
Mjah, dat soort onderzoeken zijn twijfelachtig. Het verschilt namelijk ook nog qua persoonlijkheidstype of je 'op jezelf' valt.

Het gaat in mijn geval echt niet op. Olivia is veel langer dan ik, met een andere kaakstructuur, brunette en een ander figuur.
pi_110008095
Ik ga slapen morgen om 10 uur xco :D

vrijdag 6 april 2012 @ 23:51:42 #255
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110008203
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef Siral het volgende:

[..]

Uit een pakje I guess, maar die hele plakken zijn vaak wel ruim 25 gram of meer (tenminste die van milner wel)
Wat ongeveer op 1 boterham "past" is ommenabij 20 gram.
Ah oke, dankjewel :) Had echt geen flauw idee :P
pi_110008362
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, dat soort onderzoeken zijn twijfelachtig. Het verschilt namelijk ook nog qua persoonlijkheidstype of je 'op jezelf' valt.

Het gaat in mijn geval echt niet op. Olivia is veel langer dan ik, met een andere kaakstructuur, brunette en een ander figuur.
Het zal ook niet voor iedereen gelden, maar het viel me wel net als Tink vanavond ook op. Kijk ik vind veel brunettes ook mooi hoor, maar dat zijn dan wel echt de allermooisten. Over het algemeen vind ik blond sneller leuk. En dan niet boerenhollands blond, maar met een edge. En de gezichten die ik het mooist vind, hebben vaak iets naturels en niet femme fatalerig en dat hoeft dan overigens niet per se blond te zijn. En het gaat niet zo ver dat je een evenbeeld het mooist vindt. Nou ja ik weet niet. Ik heb wel gemerkt dat het vaak klopt.
pi_110008765
Ja, het zeker grappig dat het voor meer mensen hier wel zo werkt :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:16:45 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110009267
En ik heb weer weinig met blond :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:30:07 #259
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110009804
Aangepast lijsttje, truste!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
Even een tussendoor lijstje, want anders vergeet ik straks wat ik allemaal gegeten heb..

O: 6 eiwit, 2 eigeel, zalmsnippers (62-75g), 2 toast, glas sap + glutamine
T: handje vol bessen
T: eat naturel reep, peer, zonnatura reep
<klussen>
S: krachttraining (squat, bench press barbell row, weight assisted chip ups, back extensions)
T: weishake (30g) avec glutamine (5g), creatine (5g), dextrose (10g)
<klussen>
L: de kip van eergister (of gister) met 100g rijst
T: eat naturel reep, white cafe mocha sans whip cream, handje vol bessen
D: Gebakken pangasisusfilet met sperciebonen, paprika, ui en 100g rijst
T: handje vol bessen en wat noten (amandel/pecan)
T: 4 sneetjes bruin brood met kip en salami
T: sap avec glutamine
pi_110014535
Wij hebben vandaag wel 15 km. gewandeld denk ik. En lijstjes zijn bagger, veel te weinig. Ik heb nog weinig trek.

Vandaag:
O: chocoladebroodje, bak yoghurt en kop thee
L: 2 appels, bakje yoghurt, wat crackers
T: nog wat crackers
D: tomatensoep, sperciebonen, fruitsalade.
T: wat choco.

Na de hele tijd uit eten geweest te zijn ben ik dat wel zat. En het is allemaal zo vettig, en zo veel...
  zaterdag 7 april 2012 @ 05:12:12 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110014550
Moet kunnen hoor Jeager..

Was nog niet slapen hoor, eerst even laptop afsluiten, stukje lezen, douchen, nog wat lezen en dan is het een uur of 22.00 ofzo.
pi_110014559
Goeiemorgen :).
pi_110014584
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2012 05:28 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen :).
^^
  zaterdag 7 april 2012 @ 06:43:49 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110014610
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 05:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
^^ :')
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 april 2012 @ 06:50:39 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110014626
Nog even over reistijd : ik ben van deur tot deur zo'n anderhalf uur kwijt met het OV. Stukje fietsen, trein, trein, stukje fietsen. Het is even wennen maar na een paar weken weet je niet beter meer. De tijd vliegt eigenlijk om zeker als ik een boek bij me heb. Het enige nadeel is eigenlijk dat je de sjaak bent bij problemen met de trein maar ik heb nu gelukkig logeeradresjes in en nabij hsum. Kan me wel voorstellen dat ik het na een paar jar wel zat ben. Wellicht verhuis ik dan naar utrecht of amersfoort. Kan ik in de zomer ook fietsen naar het werk O+
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:16:10 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014665
Goedemorgen!

En Vik, het went inderdaad ja. Ik heb 'es ergens gewerkt waarbij ik met een beetje pech al gauw ruim twee uur onderweg was. Ik vond dat niet zo'n probleem: ik verslond boeken en heb mijn krant nog nooit zo grondig gelezen als destijds.

Maar op een gegeven moment was ik het in één klap beu. Ik vind het nu wel relaxed dat werk dat zo dichtbij zit zoveel flexibiliteit met zich meebrengt. Als het onverwacht druk is, of er is iets aan de hand, dan ben ik in een mum van tijd op kantoor. En als ik eens wat eerder naar huis wil of moet om de één of andere reden, dan sta ik met een beetje doorfietsen binnen twaalf minuten weer in mijn eigen huiskamer. Vind ik toch wel tof. O+

Wat voor soort werk doe jij eigenlijk, Vik?

O, en nog een B: in mijn lijstje van gisteren erbij: 246 traptreden. Tien keer de vijftien treden op mijn werk en één keer de 96 stuks naar mijn huis. Dat zet, vrees ik, niet echt zoden aan de dijk. :') Ik heb hier in de buurt helemaal geen serieus lange trappen.
pi_110014681
Mogge!

Wakker :(

Goede nieuws: kater is weg O+
Ja doei.
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:23:33 #268
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014682
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!

Wakker :(

Goede nieuws: kater is weg O+
Haha, dat mocht ook wel na nog een nacht slapen! :)

Leuk om weer terug te zijn in Nederland? Wat staat er voor vandaag op het programma? :*
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:27:23 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110014689
Zie pm minilot.
Niet meer actief op Fok!
pi_110014691
Ja.. is wel leuk om wat mensen weer te zien :) :Y Ben nu bij schoonouders, straks lekker ontbijten, dan lunchen in Nijmegen en dan door naar mijn ouders en dan met hun en zusje lekker naar de Griek in Wateringen! Druk dagje dus :o
Ja doei.
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:28:38 #271
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014694
O, lijstje:

B: Kwartier fietsen
O: (Meegenomen, maar nog niet opgegeten, ik wacht op trek) Griekse yoghurt met eigen muesli en een schep frambozen uit de diepvries.
T: Kerstomaatjes, gepoft in de kantoormagnetron, met een handje tuinkers
B: Kwartier fietsen
S: Jillian, level 1 ( Nog steeds. Ik heb verlatingsangst. :@ ), gewichtjes van 2kg
L: Twee volkoren boterhammen met brie en peer
D: Deze salade met groene asperge, radijs, peultjes en parmezaan. Plus gerookte kip.

Het is bewust een beetje weinig, want ik moet morgen gaan paasgourmetten. *) En ik maak daarvoor ook nog eens een toetje van chocolade-eieren, gevuld met mousse van witte chocolade en een dooier van advocaat.
pi_110014706
ooowh, ik wil ook Jilliannen, als we thuis zijn weer! Ga zo nog proberen te slapen, maar heb schreeuwende honger: gisteren niet veel binnengekregen :')
Ja doei.
  zaterdag 7 april 2012 @ 07:37:26 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014719
Je kent level 1 toch wel uit je hoofd, Moblo? Gewoon doen! ;)
pi_110014726
Mo, ik snap je niet.
De grap van Jillian is toch dat je het overal kunt doen? Als je het filmpje maar bij de hand hebt.

Ik rol zo ook eens mijn bed uit
Uurtje spinnen en daarna naar de markt. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110014800
Dan snap je het niet. Geen matje + gewichten meegesleept en ga niet op de boot of in de tuin/woonkamer van (schoon)ouders hupsen. Jij wellicht wel, ik niet.
Ja doei.
pi_110014818
Goeiemorgen :O. Dit is toch geen tijd om wakker te zijn op zaterdagochtend (na een late nacht want ik ben bijna *ahum* klaar met inpakken). Vandaag alles verhuizen *baalt dat de koffie al is ingepakt en de cola op*. En hoe krijg ik het voor elkaar, juist NU is het die tijd van de maand en heb ik buikpijn en zulks ongemak.
pi_110014822
Zo eens zien of er slingers hangen 8-)
Ja doei.
pi_110014847
Morgen slankies! Jilliannen kan ook met 2 pakken melk als gewicht ;)
Ga zo weg voor een weekendje trainen, heb er zin in!
pi_110014851
Moggel! Vanmiddag naar het omaatje, blijkbaar heeft ze weer duizend eieren ingeslagen omdat ze denk dat we die belachelijk veel eten.. dus ik las er maar 2 in :')

O: magere yoghurt met muesli en frambozen, boterham pindakaas
S: 60 min xco, 30 min hardlopen
L: noten afbakbroodje met philadelphia/achterham, banaan, whey
T: 2 eieren (en evt ander geneuzel......maar wil me aan mn lijstje houden)
D: forel salade, tomatensoep
T: magere aardbeien kwark

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 07-04-2012 08:24:34 ]
pi_110014871
Morgen! Ben je jarig Mo?

Oh jouw wandeltopic is leuk, net ff doorgelezen! Ik ga morgen een wandeling maken op de Utrechtse heuvelrug :) ben helaas afhankelijk van treinen, maar de ns heeft wel wat leuke routes!

Mijn vriend heeft een heel mooi en groot paasboeket gekocht, dus het ziet er hier nu super lenteachtig uit :) jammer dat het zo nat en grauw is vandaag!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:22:13 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014876
Ooo, ik dacht dat je morgen pas jarig was Mo! :) Gefeliciteerd! O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:23:22 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014886
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:06 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen :O. Dit is toch geen tijd om wakker te zijn op zaterdagochtend (na een late nacht want ik ben bijna *ahum* klaar met inpakken). Vandaag alles verhuizen *baalt dat de koffie al is ingepakt en de cola op*. En hoe krijg ik het voor elkaar, juist NU is het die tijd van de maand en heb ik buikpijn en zulks ongemak.
Oe, dat is wel belabberde timing ja. :) Sterkte.

(Overigens, ik vroeg een paar topics eerder al: ben jij wel 'es eerder op Sziget geweest?)
pi_110014893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:15 schreef the85mc het volgende:
Morgen slankies! Jilliannen kan ook met 2 pakken melk als gewicht ;)
Ga zo weg voor een weekendje trainen, heb er zin in!
Jillian is voor mij leuk en handig omdat ik het thuis kan doen, thuis, waar ik woon. Niet op de houten vloer hier bij m'n schoonouders :') Maar heb wel hardloopshizzle bij me, dus morgen even rondje Kijkduin/Madestein doen *O*
Ja doei.
pi_110014895
Mo jarig? Feli!! *O*
pi_110014905
Yup! 27 alweer! Thanks!
Ja doei.
pi_110014931
Gefeliciteerd Mo!!

En ik zou in jouw situatie nu ook niet gaan Jilliannen.. En sowieso, je bent bloedfanatiek de laatste tijd, dan kun je ook wel een dagje zonder :Y

Wij hebben een vervroegd paasontbijtje en daarna ga ik sporten!
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:30:48 #287
221912 minilot
Nancy boy
pi_110014942
Van ons hoeft ze ook niet, maar Mo zei zelf dat ze Jillian miste! >:)

Mo, al leuke kadootjes gehad?
pi_110014963
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 04:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vandaag wel 15 km. gewandeld denk ik. En lijstjes zijn bagger, veel te weinig. Ik heb nog weinig trek.

Vandaag:
O: chocoladebroodje, bak yoghurt en kop thee
L: 2 appels, bakje yoghurt, wat crackers
T: nog wat crackers
D: tomatensoep, sperciebonen, fruitsalade.
T: wat choco.

Na de hele tijd uit eten geweest te zijn ben ik dat wel zat. En het is allemaal zo vettig, en zo veel...
Ik vond het 'aardappels zijn groente en dus krijg je alleen patat' concept zo vervelend in de VS -O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:33:21 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110014965
Gefeli Mo! *O* zonnetje schijnt dus ik ga er zo ook uit en melk voor mn brinta opwarmen. Als het zonnetje nog even blijft tot ik klaar ben met hardlopen zou ik heel blij zijn!
Niet meer actief op Fok!
pi_110014977
Moblo, van harte lieverd :*
pi_110014979
Nee, en Mr.Mo heeft me nog niet eens gefeliciteerd ;( :P die slaapt nog O+

Maar de garmin die we een paar weken geleden gekocht hebben was een cadeautje voor ons allebei :) Verder doen we zelf niet aan cadeaus :P
Ja doei.
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:37:01 #292
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_110015001
Gefeliciteerd Mo!!!! *O*
Nu snel m'n bed uit, moet zo weer werken..

Gisteren uit eten geweest, bij de wok. Vanavond uit eten bij de Chinees. Morgen uitgebreide brunch. Maandag en dinsdag uiteten.. :X

Hoe komt het trouwens dat als ik gisteren avond vrij veel heb gegeten, met een zeer volle maag ging slapen. En nu wordt ik wakker en heb mega veel honger.. Normaal heb ik dat niet :?
~ Bonito La Risa ~
pi_110015010
Goedemorgen! Gefeliciteerd Mo! Ik zit ook weer klaar voor de hardlooptraining, maar heb gisteren voor het eerst in tijden weer eens aan krachttraining gedaan (gewoon met gewichtjes en een matje thuis voor de Kinect). Nu heb ik dus spierpijn. Rustig aan doen dus maar vandaag.

We hebben afgelopen week twee keer stukjes offroad gelopen en dat vind ik erg fijn. Merk wel dat ik naderhand spierpijn heb in mijn rug, dus vandaar de krachttraining.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110015063
Gefeliciteerd mo! :D
pi_110015085
Van harte, Mo!
  zaterdag 7 april 2012 @ 08:54:31 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110015125
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, en Mr.Mo heeft me nog niet eens gefeliciteerd ;( :P die slaapt nog O+

Maar de garmin die we een paar weken geleden gekocht hebben was een cadeautje voor ons allebei :) Verder doen we zelf niet aan cadeaus :P
Gefeliciteerd mo! Met je verjaardag en je steeds strakkere lijf. Neem je een taartje of biertje om het te vieren?
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 09:32:59 #297
70532 loveli
N
pi_110015396
Mo *O*
crap in = crap out
pi_110015484
Gefeli Mo!
pi_110015496
quote:

[..]

Viel mij ook op, ik vind Adriana Lima en Angelina Jolie erg mooi :P beide donker haar, groene ogen ook
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:48:27 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110015544
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 april 2012 @ 09:53:58 #301
221912 minilot
Nancy boy
pi_110015622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets :P.
Eens! Eén van de meest onaantrekkelijke celebs, als je het mij vraagt.. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')