abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 17:51:01 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109947737
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 april 2012 @ 17:56:37 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109947943
Maria toch :P

Owww honger, aardappeltjes uit de oven ruiken al heerlijk
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109947947
Nog gefeli Coco :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109947954
OP-illustratie? :)

[ Bericht 21% gewijzigd door minilot op 05-04-2012 18:05:06 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_109948265
Ik ben mijn OV-chipkaart vergeten en moest dus net een kaartje kopen in de bus. Kost me gewoon vier euro i.p.v. de gebruikelijke 2.60. Dat het iets duurder is snap ik wel, maar ik vind dit wel erg overdreven!

Verder ben ik gezwicht voor de droppot vandaag, stuk of tien gehad gedurende de dag. Maar goed, straks maar even hardlopen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 5 april 2012 @ 18:06:18 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109948270
:W

Ik lees goed echo-nieuws voor Coco, wat fijn! Wel een beetje rocky road so far he? Fijn dat het nu zo goed gaat O+

Ik drop weer even een lijstje:
O: kwark + nootjes en jam, koffie
L: 4 boterhammen jam & kaas
T: handje dropjes, blikje cola
D: spinazielasagna, aardbeienkwark
T: cappuccino

En misschien nog wat tijdens het koken zo, want ik heb al sinds vanochtend het gevoel dat ik door mn hoeven zak... :{
pi_109948277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef Goodbye het volgende:

Verder ben ik gezwicht voor de droppot vandaag, stuk of tien gehad gedurende de dag. Maar goed, straks maar even hardlopen!
In pyjama? *)
  donderdag 5 april 2012 @ 18:07:16 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109948300
Drop-boks met GB :')
pi_109948433
Yay Coco! *O*

heel offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109948453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef minilot het volgende:

[..]

In pyjama? *)
Was niet het plan :+. Maar het zonnetje schijnt ineens lekker, dus daar heb ik wel weer mazzel mee!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109948485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Drop-boks met GB :')
:D
pi_109948528
Thx y'all :)

Creepy, wat tof :D O+

Lijstje:
O: 2 boterhammen met vlokken
T: 2 hardgekookte eitjes
L: omelet
T: stukje chocoladepaashaas
D: Zalm met champignons
T: banaan
  donderdag 5 april 2012 @ 18:18:04 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109948639
Cookie :D O+

Ik kom trouwens heel regelmatig een kalende meneer met een potbelly tegen in het park, die altijd compleet uitgedost in retro-semi-glimmend-trainingspak en sneakers met zijn kinderen aan het buitenspelen is :D Warme pluizige gevoelens present!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109948649
Hongerrrrr.
Gisteren de rijstwafels al opgegeten, nu is er verder niks meer op kantoor.. Vanmorgen gladvergeten om wat noten en dadels enzo mee te nemen voor dit soort onverwacht lange werkdagen. Nog twee uur tot avondeten. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
heel offtopic:
_O_
pi_109949076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even inbreken: net echo gehad, alles in orde. Hartje gehoord en de frutsel bewoog al flink. Ben nu 9w2d. D-day is 6 november. :)
Jeej *O*
Kwak
pi_109949552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cookie :D O+

Ik kom trouwens heel regelmatig een kalende meneer met een potbelly tegen in het park, die altijd compleet uitgedost in retro-semi-glimmend-trainingspak en sneakers met zijn kinderen aan het buitenspelen is :D Warme pluizige gevoelens present!
Awesome :D
pi_109949645
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109949877
quote:
Hij's leuk. :)

"guess that guy had the wrong shoes. Yeah, that's his problem" :')
  donderdag 5 april 2012 @ 19:00:45 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109950039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
Yay Coco! *O*

heel offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 19:01:52 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109950075
Niet hardgelopen, wel patatjes op }:|. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver :r. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor :{w.

Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus _O- :D.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109950080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 5 april 2012 @ 19:04:46 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109950191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

SPOILER
:').

Ik ga mijn tas eens inpakken voor dit weekend :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109950217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op }:|. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver :r. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor :{w.

Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus _O- :D.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee :P.
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo! :P
Doe wat je niet durft.
pi_109950687
quote:

[..]

SPOILER
ik ook :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109950919
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:16 schreef progje het volgende:

[..]

ik ook :')
Same :+
pi_109951007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Same :+
mijn vriendje studeert dino's en shizzle dus ik las gewoon dino's. sterker nog, in Vik's post las ik wederom "dino" :')

ik ga ook the passion kijken, ik ken de mattheus passie heel goed, en vond deze moderne passie vorig jaar verrassend mooi. maar ja, ik ben ook een closet christen dus tsja :P
Kwak
pi_109951253
Mijn liefste heeft vandaag van die natural running Nikes aan gehad maar vond het niks. Rare dikke verende hak.
Hij heeft New Balance schoenen gekocht, ook van die natural running schoenen, zonder hielteenhoogteverschil.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109951407

Is Ross je vriendje Kwak? O+
pi_109951535
Pff, boodschsappen zijn gedaan nu nog ff rondje sportschool en dan bankhangen.

Ga morgen een Bretonse appeltaart, citroen merengue en kokoscheesecake taart maken :9

En als eten maak ik burrito's voor een weeshuis.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 5 april 2012 @ 19:36:52 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109951582
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo! :P
Hey, ik zat om 6 uur al op de fiets vanochtend :{w :P.

Nee, ik heb zin in een watjesdagje :'). En ik verveel me, want het is half 8 en normaal gesproken ben ik dan nog aan het koken/aan het eten en nu zit ik al een uur voor me uit te staren :o.

Ik ga maar eens naar DWDD kijken :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 19:37:44 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109951623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, boodschsappen zijn gedaan nu nog ff rondje sportschool en dan bankhangen.

Ga morgen een Bretonse appeltaart, citroen merengue en kokoscheesecake taart maken :9

En als eten maak ik burrito's voor een weeshuis.
Men, zet er nog even spruitjes tussen, anders staat er níets in je lijstje waar ik niet van ga kwijlen :9~ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109951700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

ja!

nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!

SPOILER
hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)
Kwak
  donderdag 5 april 2012 @ 19:40:44 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109951765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja!

SPOILER
hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)
Gaaf hoor :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109951885
:W slankies

M'n hoofdpijn en duizeligheid hebben zich omgezet in een monster verkoudheid. Ik klink als een kraai en m'n ogen zijn waterig.

Gelukkig draait m'n wereld niet meer, en moet ik pas zondag vliegen. Vliegen met zo'n verkoudheid is kut!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:06:28 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109953217
quote:

[..]

SPOILER
Ik ook.

Daglijstje
O. kwark
T. gigantisch saucijzenbrood. Vergeet de je maar
l. Banaan + 2 cracker appelstroop + cracker kaas
T. koolrabi
d. 2 moten zalm, kwart bakje vis met korstje, wilde rijst, tomatensalsa. De brocolli bleek oneetbaar.
T. glas wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109953427
Om terug te komen op de manueeltherapeutische nogwattus, ik vind het het eenvoudigst om een vraag als toets te gebruiken: de watvoor vraag, antwoord moet in 1 woord.
Wat voor verkoudheid? Een monster. :N. Een monsterverkoudheid :Y -> omdat 'monster' geen bruikbaar antwoord is, moet het aan elkaar.

Wat voor pruim? Een zure. Hier gaat het dus over een zure pruim.
Wat voor pruim? Een zuurpruim. Hier gaat het dus over een zeikerd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109953608
Kwaks vriendje is hot!
pi_109953639
En jay voor minicocopops
  donderdag 5 april 2012 @ 20:14:46 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109953665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef conleche het volgende:
Kwaks vriendje is hot!
Dat was mij ook al eens opgevallen ja. Leuk vriendje!
pi_109953706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef conleche het volgende:
Kwaks vriendje is hot!
:Y
  donderdag 5 april 2012 @ 20:20:23 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109953987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef conleche het volgende:
En jay voor minicocopops
En hier las ik micro-penis :')
pi_109954086
Alsof daar ook maar iets jay aan zou zijn!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:29:05 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109954494
Hooguit ach'jay'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:30:29 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109954556
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hooguit ach'jay'.
:').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:48:59 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109955555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hooguit ach'jay'.
_O-
pi_109957827
Hier
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

SPOILER
Hier nog een pervert :P
pi_109957862
quote:

[..]

ja!

SPOILER
Oeh, wat ontzettend tof!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109957866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:

Vik, wat jammer dat je pijntjes hebt. Zo goed bezig. Zo vervelend en herkenbaar }:| Zondag gewoon weer los ^O^
pi_109957928
quote:

[..]

ja!

SPOILER
Wat passen jullie goed bij elkaar O+
pi_109958010
En Coco, supernieuws O+ *O* O+!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109958066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat passen jullie goed bij elkaar O+
O+ ja, vind ik ook.

ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzo ;) maar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Kwak
pi_109958462
De lunch viel 100% mee trouwens: Dikke plakken oerbrood, 1x volkoren met serranoham, mozzarella, truffeldressing en veldsla, 1x wit met brie en appel-peerstroop :9. Goede cateraar!

Wel jammer dat ik op Utrecht CS zwichtte voor een swirl. Wel fruit!! maar ook ijs & witte chocoladevlokken.

En ook behoorlijk veel beweging gehad: naast dagelijks 25 min fietsen en 20 min lopen ook m'n eerste zwangerschapscursusavond gehad, leek een beetje op body balance wat betreft de oefeningen. En ook heen-en-terug gefietst. Nou ja, voor mijn doen is t veel ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109958463
Ik moest lachen tijdens het bijlezen! O+ :D

Eindlijst

O: griekse yoghurt met een halve banaan en walnoten
T: volk. boterham hummus, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen leverpastei
T: volk. boterham hummus (appel vergeten!)
T: 2 rozemarijncrackers
S: 20 minuten/3km hardlopen B-)
D: gewokte spinazie, kip+paprika en vier aardappelkroketjes uit de oven
pi_109958704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ ja, vind ik ook.

ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzo ;) maar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Logisch toch?! Naast oude Grieken & Romeinen opgraven is dit ook wel ubertof! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109959174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ ja, vind ik ook.

Mensen met een passie zijn fijn! En hij is nog cute ook O+
pi_109959189
Phaidra: swirl O+ witte chocola O+
pi_109959371
Ik heb een goede haardag O+

en ik heb lekker getraind,dus straks lekker slapen :Y)

En mijn kont wordt kleiner, want mijn sportbroek zakt van mijn kont af :')
pi_109959873
Ik werd bewonderend aan gekeken in de sportschool, omdat een aantal dames nogal onder de indruk waren van mijn bezigheden aldaar. :D

Totaalstand qua trappen: 100 na het sporten, 2x35 op CS, 1x80 op het andere station, 27 verdiepingen a 18 treden in het gebouw en nog een stuk of 50 treden op de sportschool en nog een keer thuis 15 treden. Zijn er toch mooi 800. B-)

Mijn kont en dijen worden wel wat kleiner, maar afzakkende broeken heb ik nog niet echt.
Morgenavond mn kast maar eens overhoop gooien om een fatsoenlijk passende broek te vinden voor zondag. Eentje waar mn kont goed in uitkomt, vindt mn date vast leuk. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109959879
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:32 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

Teehee, oh Ross O+
pi_109959928
En Kwak's vriendje is inderdaad leuk ja!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:24:35 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109961305
Nou, doordat de kerstspecial van Dr Who kennelijk langer is dan een gewone aflevering was het ineens 20:00, wat an sich niet zo erg was want ik voelde me meh en wou niet dansjes doen. Omdat ik me meh voelde (jaja :+) heb ik mezelf nog wel een schop onder mn kont gegeven en heb ik Jillian gedaan en gedoucht en zit ik nu schoon en fris voor m'n poeter. Ha. Take that, avonddip! :')
  donderdag 5 april 2012 @ 22:32:18 #62
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109961754
O: 2 eigeel, 6 eiwit, 2x bakbacon, eetlepel lijnzaad, 2 toast, sap + glutamine,
T: bak fruit (aardbei, bessen, druiven, peer - totaal 400g)
L: kwart van de griekse kip avec 100g gekookte zilvervliesrijst
T: eat naturel reep
T: 2 koffie
D: biefstuk met 2 strips bacon/spek, gebakken aardappelen (met schil), groente (brocoli, bloemkool, peulvruchten) afgewerkt met een sausje. Dit allemaal is hier genuttigd: http://www.podiummozaiek.nl/
T: koffie
T: decafe koffie
T: sap + glutamine + creatine

Alle koffie met suiker overigens.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109961864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef An24 het volgende:
Phaidra: swirl O+ witte chocola O+
Ja het was wel heel erg :9 & O+. Dat gelukkig wel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109962348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
O: 2 eigeel, 6 eiwit, 2x bakbacon, eetlepel lijnzaad, 2 toast, sap + glutamine,
T: bak fruit (aardbei, bessen, druiven, peer - totaal 400g)
L: kwart van de griekse kip avec 100g gekookte zilvervliesrijst
T: eat naturel reep
T: 2 koffie
D: biefstuk met 2 strips bacon/spek, gebakken aardappelen (met schil), groente (brocoli, bloemkool, peulvruchten) afgewerkt met een sausje. Dit allemaal is hier genuttigd: http://www.podiummozaiek.nl/
T: koffie
T: decafe koffie
T: sap + glutamine + creatine

Alle koffie met suiker overigens.
Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 5 april 2012 @ 22:47:14 #65
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109962623
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Novem het volgende:

[..]

Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.
Nee, ik was aan het klussen in de la casa en m'n boor was leeg. Dus ben even langsgehopt om te eten en weer terug om te klussen. Heb er vaker gegeten. Ze schijnen een heerlijk (Turks/Marrokaans?) ontbijt te serveren in de weekenden, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Hun T-bone steak is m'n vaste prik daar (nouja, vast, derde keer daar gegegeten, of vierde.. mmmm), alleen was die op..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109964323
O: yoghurt met muesli/krentjes/appel
L: twee waldkorn bth met philadelphia light/coburger ham/komkommer en whey
T: kwark met banaan, wortels, tomaat, kwart komkommer
D: tomaat/mozarella/pasta salade
S: 30 min biceps, 60 min RPM
S: whey

Lijkt weinig maar toch ruim 1900 kcal. Zaterdag ff wegen heb een redelijk constant weekje gehad, kijken of ik op gewicht blijf. En bbwaaah supersetjes biceps en portie hard gefiiiiiiietst dat voel ik morgen! :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Siral op 05-04-2012 23:25:59 ]
pi_109964716
I <3 supersets!.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109964835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef V1z0R het volgende:
I <3 supersets!.
Juist :D pudding armen ftw
pi_109964871
Trouwens na de RPM heb ik altijd zwaar pijnlijke en dikke knieen (vocht?) waarom.. ;( Ik doe iets fout ofzo?

Vond dit op internet: Pijn aan de voorkant van je knie -> zadel te laag

Maar krijg niet de indruk dat ik dat heb..
pi_109965095
Ik zie geweldig Coco-nieuws! O+
pi_109966046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef Siral het volgende:

[..]

Juist :D pudding armen ftw
Ik zeg altijd spaghetti-armen :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109966061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Amsel het volgende:
Ik zie geweldig Coco-nieuws! O+
Inderdaad! O+
pi_109970625
Goedemorgen.
Uitgeslapen, bak warme havermout op, ik moet zo echt naar buiten voor de wandeldraafronde met de honden.
pi_109970860
Is iedereen vrij vandaag ofzo? :D
Het is onwijs rustig in de trein, ik krijg korting van de ns en er waren geen 25 mannetjes de stoep aan het open breken!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 07:50:19 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109970917
Hierook rustig idd. Goede vrijdag he?
Niet meer actief op Fok!
pi_109970966
Ha, dat vriendje van Kwak lijkt echt té leuk! :D

En Sig, wat staan de tenen bij die schoenen ontzettend omhoog! Dat lijkt me lastig met neerkomen en afzetten en zo..

Verder: 58,5 op de weegschaal, dus dat gaat na het verjaardagsweekend van mijn lief nu weer de goede kant op. :Y

En ik heb net mijn eerste green monster gemaakt! En zit kokoswater in, en banaan uit de vriezer en ananas en mango en - uiteraard! - spinazie.

O, en tot besluit een fijn ochtendliedje! Ik hou eigenlijk helemaal niet van dingen die ook maar een pietsje rieken naar country, maar ik luister al een paar dagen onafgebroken naar het Noorse bandje Katzenjammer, en ik vind dit toch wel een heel tof deuntje, met ook een schitterende titel - I Will Dance (When I Walk Away)

O+

Dat was het wel weer voor nu!
Eens verzinnen wat ik verder ga eten vandaag, en over een uur naar de kapper en daarna weer een overdreven lange kantoordag. :7

</liefdagboek>

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 06-04-2012 08:03:41 ]
pi_109971052
Ook heel cool!

Goed, iets nuttig doen dus..
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:12:38 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971063
Lol kwak zit vast helemaal te glunderen als ze die opmerkingen over haar vriendje terugleest O+.

Vandaag werk ik tot 16.00 uur. Halfuurtje korter, want eerder heb ik een halfuurtje langer gewerkt *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:14:28 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971076
Lijstje:

O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: flesje cola :@
T: twee bth pindakaas
L: twee bth kaas
T: appel
T: 250 gram worteltjes
D: geen idee, maar zullen wel kliekjes zijn (iets met rijst of gebakken aardappelen waarschijnlijk, m'n moeder kennende)
Niet meer actief op Fok!
pi_109971187
Cola was toch voor in het weekend? :7

Planning:

O: griekse yoghurt met walnoten en een halve banaan
T: volk. boterham geitenkaas, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen hummus
T: volk. boterham geitenkaas, appel
D: ? moet ik nog kopen, maar zal wel iets gezonds worden
pi_109971300
Idd leuke jongen Kwak!

Nette lijstjes Goodbye en Vik. Een keer een colaatje kan wel toch?

Als ik supersets voor de benen heb gedaan zie je me altijd zwalkend naar het volgende apparaat strompelen :P

Vandaag mijn eerste dag als part-timer 8-) :7

Lijst:

O - 2 spelttoast met roomboter, roerei van 2 eieren
T - smoothie met banaan, kiwi en spinazie
B - stretchen en huishoudelijke meuk
L - 2 speltbth met fricandeau, tomaat&komkommer, likje mayo. Plak paasstol met boter :9 Heb een stol van 40cm gekregen van mijn werk, heb de helft maar ingevroren!
T - een paar gedroogde abrikozen
D - zelfgemaakte pizza Margherita
T - koffie verkeerd
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:40:25 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109971302
En hij is nog niet op, dus dan is het niet :@ maar 8-) of wellicht :6

:+

Bwaah weinig mailtjes vandaag! Volgens mij denkt men dat ik vrij ben ofzo _O- Hoop dat ik maandag wel vrij ben, moet ik nog vragen! :9
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:46:12 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971378
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:

Planning:

Het is bijna weekend >:) en ik had echt een enorme craving voor cola (het is nog maar 8.45, sneue muts die ik ben :'))
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:46:50 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:

Planning:

jaloers op je bth met geitenkaas. Smeer jij je boterhammen niet kapot? Het is zo hard!
Niet meer actief op Fok!
pi_109971400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:

Het is bijna weekend >:) en ik had echt een enorme craving voor cola (het is nog maar 8.45, sneue muts die ik ben :'))
:D Ik vind het bijna een prestatie!
Go hard or go home
pi_109971458
De helft van mn trappenquotum zit er al weer ruimschoots op!
Lijstje:
O: koffie verkeerd, yoghurt, kwark, frambozen, bosbessen, muesli
T: paasei
L: dubbele boterham fricandeau, dubbele boterham zachte geitenkaas met een beetje honing
T: 2 roggebrood met pindakaas
D: Ravioli (van die verse!) met 3 plakjes bacon, ui, halve courgette, halve zak spinazie en wat zongedroogde tomaatjes. En misschien nog wat gewone tomaten.
S: geen. B-) Nouja, de Parijs Roubaix special van Holland Sport nog een keer kijken. En natuurlijk trappen lopen, fietsen en toch maar weer eens op mn balance board gaan staan.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:52:23 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971463
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:47 schreef Noek het volgende:

[..]

:D Ik vind het bijna een prestatie!
Dan zeg ik maar niet dat ik de eerste slok om 6.45 al op had :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:53:24 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109971472
Goed hoor, dat trappenlopen ^O^. Jammer dat wij geen trappenhuis hebben. In Groningen rende ik ook nog wel eens trappen. Oh, we hebben wel een trappenhuis, bedenk ik me net :'), maar ik weet niet of de buren het leuk gaan vinden als ik open en neer ga hollen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 08:53:48 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109971478
Je hebt maandag vrij maria, tenzij jullie in ploegendienst werken oid.
pi_109971539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:

Dan zeg ik maar niet dat ik de eerste slok om 6.45 al op had :').
_O- Bazin.

Heb net mijn havermout havermelk combi en elke keer wil ik er een liter van en vind ik het zo jammer dat het op is. Ben benieuwd of ik dat volgende week met de salades, project Minilot, ook heb.

De salade met erwtjes en feta was erg smakelijk! O+ Alleen blaas ik op van erwtjes, geloof ik.

O: Havermout havermelk
T: Ananas
L: Gegrilde groenten en een omelet
T: Amandel/honingkoek
D: Risotto met groenten
T: kwark
S: Mountainbiken
B: Wandelen
Go hard or go home
pi_109971559
Ik heb ook vrij vandaag :Y niet dat ik geen klant had die vanmorgen nog " even" een conference call wilde :+

straks quality time met mijn vader O+ even naar de garage achterband laten fixen, want er zit denk ik een spijker in. En dan gaten boren in de kelder. :+

en vanmiddag taartjes bakken *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:09:50 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109971742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt maandag vrij maria, tenzij jullie in ploegendienst werken oid.
Okee, tof! O+ Benieuwd of mijn baas dat ook weet :+ Al verwacht ik dat het geen probleem is, sowieso.
pi_109972016
Lang weekend *O*
pi_109972077
Morning!!

Vrije dag O+ whoei, heerlijk! Nu aan het ontbijt met 3 wentelteefjes :9 (kleintjes he!)
pi_109972122
Vind het beetje weinig, Noek! :@

Veel te veel mensen zijn vrij }:|

_O_
pi_109972149
Zo, gewandeldraafd. Ik heb het blotevoetenpad nu even apart gemeten, dat is 8,6km.
Verder ren ik zolang de honden me niet afleiden zo'n 10 km/u, maar de honden leiden me minstens 1 keer per km wel af. Als ik echt stil ga staan zet ik de meter even uit, en nu kom ik op 9,6km/u gemiddeld. Op asfalt met de gemodificeerde gympjes is de snelheid precies hetzelfde.
Al met al 12,5 km gedraafd en 2,5 km gewandeld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 07:58 schreef minilot het volgende:

En Sig, wat staan de tenen bij die schoenen ontzettend omhoog! Dat lijkt me lastig met neerkomen en afzetten en zo..
Die tenen staan alleen omhoog zolang er geen voeten in de schoenen zitten. Met voeten erin lijken het een soort pantoffels, zij het wat flitsend gekleurde pantoffels.
pi_109972352
Coco, nog gefeliciteerd! Baby's. O+ Ik vind ze echt leuk. Ook die van anderen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Vind het beetje weinig, Noek! :@

Veel te veel mensen zijn vrij }:|

Ja, nu moet ik wel zeggen dat ik tussendoor graas. Plakjes kipfilet en amandelen, Ben een echte grazer op dagen dat ik sport. Nu sport ik even wat minder dus dan is de behoefte ook wat minder. Ik mix de kwark met pindakaas dus qua kcal zit ik wel aardig, dacht ik zo. Ik tel ze niet want ik vind het niet zo belangrijk. Ik bekijk of ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijg. Oh buh, ik ben een ja maarder. Sorry! :o

Waar jij sport hè, zijn daar ook vrouwen die kt doen?
Go hard or go home
pi_109972468
:D Nou, ik vond dat er nog wel 2 bth of zo bij konden :P

Yup, zat, tenminste wel paar die het serieus doen. Vrouw van Jan zelf en zo...
Deze zie ik ook nog wel eens bezig.
pi_109972573
Morning :W
Vandaag nog boodschappen doen voor de paasdagen (gourmetten ;) )
We waren bijna vergeten dat alle winkels eerder dicht zijn vandaag....
pi_109972612
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:

:o Ja, zo'n beer word ik nooit maar daar waar ik werk/sport is kt niet echt optimaal en ik wil eigenlijk ergens anders gaan sporten om eens ongestoord te kunnen krachttrainen. Ik vind iedereen heel lief en aardig maar als je zwaar sport zijn gezelligheidspraatjes enorm aargh.
Go hard or go home
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:46:13 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109972619
Ik zat me ineens ook af te vragen of ik maandag wel vrij ben :'). Niet leuk om er vandaag achter te komen dat je dat niet bent. Of dinsdag pas: "Waar was jij gisteren? }:|" :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 09:47:02 #102
70532 loveli
N
pi_109972639
Sport van vandaag: met de hand slagroom kloppen en aardbeien snijden :9

Miss fitness vind ik te.

Tweede paasdag is een officiele feestdag net als kerst, iedereen heeft recht op een vrije dag.
crap in = crap out
pi_109972658
*gaap* lig nog in bed O-) zo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109972698
:o die vrouw! Wel heel mooie benen in die filmpjes maar die bovenkant... *ril*.
pi_109972843
Valt nog wel mee toch?
Moet je de vrouw van de eigenaar niet zien, die is nog stuk breder :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef Noek het volgende:

[..]

:o Ja, zo'n beer word ik nooit maar daar waar ik werk/sport is kt niet echt optimaal en ik wil eigenlijk ergens anders gaan sporten om eens ongestoord te kunnen krachttrainen. Ik vind iedereen heel lief en aardig maar als je zwaar sport zijn gezelligheidspraatjes enorm aargh.
:') Kun je geen mp3-speler opzetten? Meestal storen ze je dan niet, meestal dan... :{

:o hoezo is het bij jullie niet optimaal dan?
pi_109972932
Morning, wel relaxed wakker worden als blijkt dat ze het warme water weer hebben afgesloten zonder het te melden... }:| 'Oh ja, dat hadden we misschien even moeten melden' |:(

Veel plezier Prog!
Be someone that makes you happy
pi_109973157
auw..... hoofd.... ik ga weer terug naar -niet drinken-, kan ook niets meer hebben :')
Ja doei.
pi_109973236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Valt nog wel mee toch?

[..]

:') Kun je geen mp3-speler opzetten? Meestal storen ze je dan niet, meestal dan... :{

:o hoezo is het bij jullie niet optimaal dan?
In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.

Het is geen krachthonk en mp3, al draag ik er 1001, maakt niet uit. Ik werk er en als ik in mijn vrije tijd sport, dan zit ik tussen de collega's, vrienden, bekenden en leden in. Dat is heel gezellig maar niet erg effectief.
Misschien zien we elkaar binnenkort in de jungle. 8-)
Go hard or go home
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:12:43 #109
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109973273
Veel plezier Prog!!

Te laat, geen ontbijt, ontbijtkoek vergeten mee te nemen... Grr..
~ Bonito La Risa ~
pi_109973320
ontbijtkoek vergeten is geen ramp!
Ja doei.
pi_109973474
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
*gaap* lig nog in bed O-) zo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
Spannend! Veel plezier!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109973479
Gisteren:
O: suikerbrood
L: witte bonen, tomatengroenten saus, tortilla (koud, kijken of dat lekker is) ja!
T: volle yoghurt rogge cracker met mayo, sambal, komkommer
T: roggecracker met pindakaas, sambal, komkommer
T: bospeen

S: hardlopen 6km
T: wodka, katjang of papadum
D: kiprollade, mangosausje, groenten die ik nog moet kopen geroosterde en daarna gebakken Allinsoncroutons, komkommersalade en tomaten/groentenprut.
T: Sundy
T: Volle yoghurt met fruit 'n fibre

Vandaag:
O: suikerbrood
L: tortillawrap met ui/eimengsel
T: stukje kiprollade
T: bospeen
T: wodka, papadum
D: geen idee, moet nu echt boodschappen doen na het werk, zelfs met heul creatief doen krijg ik nu geen volwaardige maaltijd meer in elkaar geflanst.
pi_109973572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is iedereen vrij vandaag ofzo? :D
Het is onwijs rustig in de trein, ik krijg korting van de ns en er waren geen 25 mannetjes de stoep aan het open breken!
Bij ons is de school dicht ivm goede vrijdag. Dus ik heb inderdaad vrij :D *O*

Kwak, ik heb het al eerder gezegd, en ook nu sluit ik me aan bij de rest... Jouw vriendje is een lekker ding :9
pi_109973591
Ik ben ook vrij vandaag. :). Straks naar de podotherapeut!
pi_109973625
Oh, wij zijn trouwens begonnen aan Game of Thrones. Hij is nice! :)

En sommige kerels zijn ook errug nice, nom!
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:30:43 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109973746
Mogge :W

Hier de ochtend vrij, en straks 4 uurtjes werken. Prima dus!
Ben de dag begonnen met lekkere cappuccino en een gekookt eitje op toast, dus ik kan er weer tegenaan :Y)
pi_109973769
Co, waarom het suikerbrood als ontbijt? :D
Ik begrijp dat het lekker is, maar voor het voedzame kun je beter wat anders nemen. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:31:39 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_109973777
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
Oh! Dat had ik gemist!! Gefeliciteerd!! O+
pi_109973858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef Noek het volgende:

[..]

In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.

Het is geen krachthonk en mp3, al draag ik er 1001, maakt niet uit. Ik werk er en als ik in mijn vrije tijd sport, dan zit ik tussen de collega's, vrienden, bekenden en leden in. Dat is heel gezellig maar niet erg effectief.
Misschien zien we elkaar binnenkort in de jungle. 8-)
:')

Zal binnenkort wat minder tot niet er zijn want ik ga binnenkort verhuizen :)
Maar misschien zien we elkaar dan wel keer ja, niet dat ik je zou herkennen :+

En schrik dan niet van miss fitness, want die is tegenwoordig nog slagje breder :P
pi_109973872
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:

Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook? :') En ik ben niet eens pro, oke weird.
pi_109973911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Co, waarom het suikerbrood als ontbijt? :D
Ik begrijp dat het lekker is, maar voor het voedzame kun je beter wat anders nemen. :)
Ja, ik ben me er van bewust dat het geen gezonde keuze is: ik heb vorige week zo'n brood gekocht en ik doe er enorm lang mee. Ik koop het ongeveer 1x per jaar, omdat ik het zo ontzettend lekker vind.

Zou het resterende stuk in de vriezer kunnen gooien natuurlijk, maar ach, zolang ik het bij 1 plakje per dag kan houden......eigenlijk vind ik dat gewoon heel knap van mezelf. :+ Vroeger zou ik dat echt niet hebben gekund, dan was zo'n brood in 2 of 3 dagen op geweest.
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:35:31 #122
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109973919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Siral het volgende:

[..]

Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook? :') En ik ben niet eens pro, oke weird.
warming up?
pi_109973953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

warming up?
Maybe haha! :D Ik ben echt zo een klein grietje met dunne armpies, zij is wel ff een tandje verder gevorderd, staat ze upright rows te doen met hetzelfde gewicht :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:43:56 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109974146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

Jaime Lannister O+.

Al vind ik z'n zus nog net iets leuker :9 :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 10:50:32 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109974289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

Welke? *)
pi_109974290
zo even boodschapjes doen! ook even kijken voor gezonde tussendoortjes, want ik wil meer eten! :) iemand tips, qua crackers of dergelijke fruit of groente meenemen vind ik echt niet fijn :(
pi_109974313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Siral het volgende:

[..]

Maybe haha! :D Ik ben echt zo een klein grietje met dunne armpies, zij is wel ff een tandje verder gevorderd, staat ze upright rows te doen met hetzelfde gewicht :D
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.
Go hard or go home
pi_109974383
Ik moet GoT, de nieuwe aflevering nog kijken. Stel het al dagen uit omdat ik wacht op hét perfecte moment zodat ik echt met mijn benen onder de kont voor de haard kan gaan kijken, in alle rust. :')
Go hard or go home
pi_109974661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.
Spieren zijn/lijken ook minder dik ondanks dat je dezelfde kracht erin hebt :{
Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
pi_109974815
Ik ga zometeen naar de sportschool, ik denk dat ik hardlopend heen & weer ga.
Legpress vind ik de leukste oefening, die heb ik nu op 135kg staan. Vandaag maar eens kijken of ie nog wat hoger kan bij 3x15 herhaling.

Ik vind ook die fitnesskoningin en de andere kanshebbers in de filmpje boven hun middel te zwaar ontwikkeld. Dat zou ik niet willen.
pi_109974916
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
Logisch eigenlijk wel hehe, veel korte spieren :D
pi_109974964
135 :o _O_ erg knap hoor sigme!
pi_109974993
quote:

[..]

Ja, ook dat nog. Die kleine mannekes hebben een voordeel. Al vind ik ze snel propperig ogen. Da hedde gij waarschijnlijk niet. w/

Sigme, dat gewicht! _O_
Go hard or go home
pi_109975086
Ik moet gaan hardlopen maar ik kan me er nog niet echt toe zetten :')
pi_109975149
Morgen slankies! Net weer thuis van mn date ;)

Nu even snel wat rotzooi opruimen, mn pa komt zo langs.. Vanmiddag nog ff aan de scriptie werken en dan komend weekend het hele weekend trainen. Mag ook wel weer want vandaag 82,5 kg..
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:19:34 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109975168
Mogge!

Ook al gesport! Kan pas dinsdag weer naar de RPM, dus het moest ook wel.

Zo richting Schiphol om onze gasten op te halen. Leuk! :)

Zou wel wat over de gewichten willen zeggen, maar heb er de ballen verstand van. Maar props voor het sporten!

M'n spijkerbroek toont nog geen verbetering, maar goed ben net pas 2 weken weer aan het RPM'en dus wat wil je dan ook :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109975185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.

Het rugding doe ik nu met in elke hand een 3kg halter, dan voel ik mijn rugspieren na het 2e setje wel wat. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd daar het gewicht ook iets hoger kan nemen.
pi_109975200
85MC :D het was dus leuk? :P
pi_109975253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe legpress ook ruim 120, dus dat is goed? :+ :P
pi_109975270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef Perruche het volgende:
85MC :D het was dus leuk? :P
Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..
pi_109975274
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
Ik moet gaan hardlopen maar ik kan me er nog niet echt toe zetten :')
Hup! Naar buiten! Ga eens rennen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef the85mc het volgende:
Morgen slankies! Net weer thuis van mn date ;)

Nu even snel wat rotzooi opruimen, mn pa komt zo langs.. Vanmiddag nog ff aan de scriptie werken en dan komend weekend het hele weekend trainen. Mag ook wel weer want vandaag 82,5 kg..
Ah, ze is dus toch wel heel erg leuk? :D
Doe wat je niet durft.
pi_109975278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.

Het rugding doe ik nu met in elke hand een 3kg halter, dan voel ik mijn rugspieren na het 2e setje wel wat. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd daar het gewicht ook iets hoger kan nemen.
Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel. :)
pi_109975294
quote:

[..]

Kleine mannetjes lijken inderdaad sneller breed.. Bij langere mensen duurt het langer maar ziet er wel beter uit vind ik. :Y
pi_109975297
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel. :)
juustem, en je word echt geen animal :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:24:43 #145
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109975334
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
ontbijtkoek vergeten is geen ramp!
Haha nee, maar ik heb helemaal niks meegenomen :X
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:25:47 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_109975369
Zooo! Van haar tot op de bips naar net-over-de-schouders.

-klik-

Ik vermoed dat ik in een tien minuten tijd een halve kilo aan haar ben afgevallen! *)

En na al jullie gepiep erover ga ik vanavond GoT ook maar eens downloaden. :)
pi_109975423
Ik ga straks ff naar de intratuin, daar kan ik mijn CV ook wel neerknallen
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:26:59 #148
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_109975424
Het lijkt er leuk uit te zien ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_109975436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
Het lijkt er leuk uit te zien ;)
Haha dattum :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:27:44 #150
221912 minilot
Nancy boy
pi_109975449
Het was hier al verwaaid, na fietsen op een dijk :)
pi_109975550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..
O+
pi_109975647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+
Maar wel raar, heb niet het verliefde gevoel.. :@ Misschien komt dat nog, maar ik kan 'normaal' wel snel op iemand verliefd worden.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:33:39 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109975659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:25 schreef minilot het volgende:

-klik-
[ afbeelding ]

Ik vermoed dat ik in een tien minuten tijd een halve kilo aan haar ben afgevallen! *)

En heb je je vlecht meegenomen? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109975680
quote:

[..]

Klopt hoor, ziet er sneller propperig uit. Hoef mijn benen ook niet groter te hebben, verwacht ook niet dat dat nog veel zal gebeuren. Maar 150 kg back squat is nog wel een doel. :D Ze hebben me ook heel veel ass gegeven, maar daar moet je van houden. :') Sterk word je er zeker van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef Siral het volgende:

[..]

juustem, en je word echt geen animal :D

Vrouwen die 'ik doe lichte gewichten veel herhalingen' en 'ik doe die oefeningen niet', omdat ze bang zijn dat ze dan 'mannenspieren' krijgen. :') Meid, waar wil je het testosteron vandaan halen. Ook uit een injectienaald zoals die vrouwelijke bodybuilders? :D
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:35:42 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_109975735

Inmiddels op kantoor aangeland en ieeeeeeek! Wat een klein staartje! >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En heb je je vlecht meegenomen? :P.
Ik ben het straal vergeten! :@ Wat erg! Ik kwam ook een kwartier te laat bij de kapper aanhollen.. Was een beetje chaos vanmorgen. Stom zeg, ik was het echt van plan!
pi_109975754
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Klopt hoor, ziet er sneller propperig uit. Hoef mijn benen ook niet groter te hebben, verwacht ook niet dat dat nog veel zal gebeuren. Maar 150 kg back squat is nog wel een doel. :D Ze hebben me ook heel veel ass gegeven, maar daar moet je van houden. :') Sterk word je er zeker van.

[..]

[ afbeelding ]

Vrouwen die 'ik doe lichte gewichten veel herhalingen' en 'ik doe die oefeningen niet', omdat ze bang zijn dat ze dan 'mannenspieren' krijgen. :') Meid, waar wil je het testosteron vandaan halen. Ook uit een injectienaald zoals die vrouwelijke bodybuilders? :D
Hehe zo'n plaatje had ik afgelopen week ook gemaakt en hier gepost,

Precies, ik pak soms gewichten waar ik maar net 8 tot 10 herhalingen uit kan persen en ik ben echt niet gigantisch :) En ik doe alle oefeningen die "mannen ook doen"
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:36:28 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109975765
Minilot, dat vraagt om een duidelijkere foto! *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:37:03 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109975790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels op kantoor aangeland en ieeeeeeek! Wat een klein staartje! >:)

[..]

Ik ben het straal vergeten! :@ Wat erg! Ik kwam ook een kwartier te laat bij de kapper aanhollen.. Was een beetje chaos vanmorgen. Stom zeg, ik was het echt van plan!
Zeker niet na te bellen nog? :o Ze mikken het vast meteen weg?
pi_109975801
Ik weet niet meer precies wat ik voor legpress deed, maar dat lag ergens rond de 200. Mijn benen zijn wel aardig ontwikkeld. Leg extension deed ik altijd op 60 kg, terwijl echt veel bredere kerels dat niet konden.
Tijdens mijn eerste fitness rondje keek die instructeur ook wel op dat ik dat apparaat bijna op het zwaarst kon (terwijl ik voor de rest niet zo heel sterk ben).. Maar ik ben nu al een tijd niet meer in de sportschool geweest, dus heb geen flauw idee hoe zwaar ik dat nu zou kunnen doen. Sowieso had ik op mijn 20e meer kracht, maar nu juist meer uithoudingsvermogen.
Thuis doe ik wel squats en deadlifts en ik kan dat ook merken op de mountainbike, meer kracht onderin. Altijd handig om net een klimmetje te halen zonder terug te schakelen 8-)
pi_109975904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Maar wel raar, heb niet het verliefde gevoel.. :@ Misschien komt dat nog, maar ik kan 'normaal' wel snel op iemand verliefd worden.
Nou ja en zo niet dan gewoon genieten en dan vind je vanzelf wel een vrouw waar je wel verliefd op word!
pi_109975913
Leuk Mc! ^O^

:o van krachttraining krijgen vrouwen plastic tieten?
Trouwens zelfde doelgewicht qua squat :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Had je gewoon goed hoor ;)

Mja, jij doet in vergelijking met meeste vrouwen tegenwoordig ook andere werkzaamheden en zo, dus dat helpt natuurlijk ook al beetje.
Ik zie tenminste weinig vrouwen nog in de tuin spitten :+
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 11:41:38 #162
70532 loveli
N
pi_109975952
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Basic natuurkunde, moment = kracht x arm.
crap in = crap out
pi_109975956
Ik wil ook naar de kapper maar wil m'n haar niet korter :')
Ik heb het huis opgeruimd en 3 grote tassen vol papier om naar de papierbak te brengen *O*
pi_109975968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Mc! ^O^

Trouwens zelfde doelgewicht qua squat :D

[..]

Had je gewoon goed hoor ;)

Mja, jij doet in vergelijking met meeste vrouwen tegenwoordig ook andere werkzaamheden en zo, dus dat helpt natuurlijk ook al beetje.
Ik zie tenminste weinig vrouwen nog in de tuin spitten :+
Ik ga dat vanmiddag nog doen met vaders :D zo ff naar intratuin nieuwe boompjes en schors halen, mooi weer, pasen, kriebels, lekker in de tuin werken. *O*
pi_109975985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Liefde op het eerste gezicht bestaat ook niet imo :) doet groeit.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:43:53 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976013
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zeker niet na te bellen nog? :o Ze mikken het vast meteen weg?
Ik weet niet of ze haar haar überhaupt wel in een vlecht had, aangezien ze het vergeten was ;). Ze gaan niet haar haar opvegen en in een zakje opsturen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109976022
Ik heb geen tuin om in te spitten... ;(

Na deze zembla ga ik hardlopen. Echt. En het papier wegbrengen!

Ik heb trouwens een echte meisjes tas nu, met een roze voering, een notitieboek paars met roze vlinders en een roze tube handcreme. Where did it go wrong :D
pi_109976031
Ik probeer een lijstje inelkaar te zetten vandaag maar het wil niet echt lukken..

O: yoghurt met muesli en banaan
L: twee knackebrod pindakaas, boterham kipfilet/rauwkost
T: whey, appel, wortels
D: groente omelet oid met ??
S: 90 min kracht en cardio
T: kwark, whey
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:44:52 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja en zo niet dan gewoon genieten en dan vind je vanzelf wel een vrouw waar je wel verliefd op word!
Dat vind ik niet zo aardig. Zij vindt hem leuk. Dan moet hij toch niet iets met haar beginnen voor de lol, terwijl hij intussen doorzoekt naar iemand op wie hij wel verliefd wordt?

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Niet meer actief op Fok!
pi_109976054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef Siral het volgende:

[..]

Hehe zo'n plaatje had ik afgelopen week ook gemaakt en hier gepost,

Precies, ik pak soms gewichten waar ik maar net 8 tot 10 herhalingen uit kan persen en ik ben echt niet gigantisch :) En ik doe alle oefeningen die "mannen ook doen"
Trouw met me. Kun je koken?
pi_109976065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Siral het volgende:

[..]

I beg to digger :7. Ik heb nooit een vriendje gehad dat ik niet direct KLABAM verliefd was. Althans mijn 2 echte echte vriendjes (including mr espanolo).
pi_109976079
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Trouw met me. Kun je koken?
Ja :@ kan ik.
....Ik zoek nog een vent. :@

SPOILER
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:45:52 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109976090
@perr: in de winkel.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:46:10 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976100
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In de winkel.
Kun je fruitjes kopen! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_109976108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo aardig. Zij vindt hem leuk. Dan moet hij toch niet iets met haar beginnen voor de lol, terwijl hij intussen doorzoekt naar iemand op wie hij wel verliefd wordt?

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Nou ja, als hij gewoon eerlijk is enzo is er toch niets aan de hand? Je hoeft toch niet direct eeuwige trouw aan elkaar te beloven? :D En misschien is wat Siral zegt wel waar en komt de liefde nog. Enge wat ik bedoel > zo niet dan ook goed en heb je wel een leuke tijd gehad.
pi_109976113
Liefde is....... samen kip eten en ijzer tillen... O+ O+

:')
pi_109976125
quote:

Lust op het eerste gezicht dan? Ik geloof er wel in.
Go hard or go home
pi_109976149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Lust op het eerste gezicht dan? Ik geloof er wel in.
Ja dat is een ander verhaal inderdaad, maar echte liefde, nahh.
Aantrekkingskracht kan wel instant zijn. :Y
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 11:48:24 #179
70532 loveli
N
pi_109976168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:

[..]

SPOILER
En ze leefden nog lang en gelukkig.
crap in = crap out
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:48:39 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou ja, als hij gewoon eerlijk is enzo is er toch niets aan de hand? Je hoeft toch niet direct eeuwige trouw aan elkaar te beloven? :D En misschien is wat Siral zegt wel waar en komt de liefde nog. Enge wat ik bedoel > zo niet dan ook goed en heb je wel een leuke tijd gehad.
Zolang hij maar eerlijk is idd. Kan zij voor zichzelf bepalen wat ze daarmee wil doen :).

Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht, maar ik moet me wel meteen een voorstelling kunnen maken van zij en ik samen. Als dat meteen een duidelijke nee is, gebeurt het ook niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_109976253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

En ze leefden nog lang en gelukkig.
Ging dat maar zo he.
pi_109976254
Liefde *; :9~ })

:@
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:51:08 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976273
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Perruche het volgende:

Gaat het tussen jou en de bf wel weer goed nu?
Niet meer actief op Fok!
pi_109976330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gaat het tussen jou en de bf wel weer goed nu?
:Y
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:54:09 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109976392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Perruche het volgende:

Da's geen liefde, dat ik keiharde porno wat je in gedachte hebt :P
Het je al hardgelopen? >:)

Lijst:
O: beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
S: 12.5 km met 11km/uur
T: Had een paar grote blauwe druiven meegenomen voor onderweg, Haske makkelijk, lekker en zoet
T: 450 gr kwark
L: 2 boterhammen met ei, kaas, ham, tomaat, sla, komkommer, augurk en curry, beschuit kaas
T's: appel, peer, druiven, blokje choco, boterham lever
D: gewokte spinazie met ei/champ/ui, broccoli, biefstuk en wat tagliatelle mnet room
T: zoute stokjes?
pi_109976434
Ik ga NU uniek! Mijn docu is afgelopen.
pi_109976435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ben wel te breed voor je, heb ook van die enge bulten naast mijn nek.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:56:33 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's geen liefde, dat ik keiharde porno wat je in gedachte hebt :P
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_109976528
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:{w niet terugkrabbelen nu he!
pi_109976631
Gaat een roze zomerjas kopen te ver?
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:00:02 #191
70532 loveli
N
pi_109976635
Lente O+

Wederzijdse nekbulten O+
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:00:20 #192
70532 loveli
N
pi_109976651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:59 schreef Perruche het volgende:
Gaat een roze zomerjas kopen te ver?
Voor jou of voor de Mr?
crap in = crap out
pi_109976658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor jou of voor de Mr?
:') voor mij!
pi_109976767
Niets mis met roze!
*O*

Ik werd trouwens niet blij van de tassen bij de Bijenkorf gister!
The search continues!
En ik heb ook nog steeds geen ticket geboekt voor een vakantie, want ik heb allemaal afspraken in mijn geplande vakantieperiode! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_109976799
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Welke? *)
Khal Drogo! O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:05:34 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109976871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Khal Drogo! O+
:o.
Niet meer actief op Fok!
pi_109976997
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o.
Niet? Die is woest. Die jij postte lijkt op Prince Charming uit Shrek.

En op Thomas Berge. :o
Go hard or go home
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:09:41 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_109977033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:25 schreef minilot het volgende:

-klik-
[ afbeelding ]

Haha, dat idee had ik ook toen er even 20 cm vanaf werd gehaald :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:09:48 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109977039
quote:

[..]

Khal Drogo! O+
Ah Jason Momoa! :9 Ja de make up doet het niet zo voor me, maar in bijv. de nieuwe Conan vond ik hem ook niet verkeerd inderdaad :D Hij heeft wel een beetje evil eyebrows, maar als hij lacht valt dat al nauwelijks meer op :+
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:10:30 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109977058
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Crisis inderdaad ja! :o _O-
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:10:38 #201
70532 loveli
N
pi_109977061
Nieuwe Conan? Hoe durven ze.
crap in = crap out
pi_109977089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah Jason Momoa! :9 Ja de make up doet het niet zo voor me, maar in bijv. de nieuwe Conan vond ik hem ook niet verkeerd inderdaad :D Hij heeft wel een beetje evil eyebrows, maar als hij lacht valt dat al nauwelijks meer op :+
Joh! Ik had geen idee dat hij ook in Conan speelt :D En die film heb ik pas gezien :+

Desalniettemin: nom!
pi_109977091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zolang hij maar eerlijk is idd. Kan zij voor zichzelf bepalen wat ze daarmee wil doen :).

Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht, maar ik moet me wel meteen een voorstelling kunnen maken van zij en ik samen. Als dat meteen een duidelijke nee is, gebeurt het ook niet meer.
Ik heb niet gezegd dat ik (nog) niet verliefd op haar ben. Maar het is van dat ik flink twijfelde naar dat ik haar wel erg leuk vind gegaan. Als dat zo door gaat ;)
Maar ergens moet ze ook wel weten dat ik niet direct op haar zou vallen, omdat ze niet echt mijn type is, eerder het tegenovergestelde haha. We gingen met die vriendengroep een keer dates voor elkaar regelen en toen heb ik wel verteld wat mijn type is. Maar goed, blijkbaar zegt dat toch niet zoveel om een leuke tijd met elkaar te hebben.
pi_109977129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jaime Lannister O+.

Al vind ik z'n zus nog net iets leuker :9 :+.
Jamie? Oh nee, die doet echt helemaal niks voor me.

Maar die andere dude... Nom! :9
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:14:11 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109977153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:10 schreef loveli het volgende:
Nieuwe Conan? Hoe durven ze.
Bwah liever Jason Momoa dan Arnie, persoonlijk :+

Het was helaas geen ehh heul goede film, alleen :') *kuch*
pi_109977333
:D kon direct al raden dat die kerel boos keek! :')
pi_109977389
quote:

[..]

Wel hoor. Heb ik al eens gehad. :) Het gebeurt niet vaak, dat geef ik toe.
pi_109977460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
:D kon direct al raden dat die kerel boos keek! :')
?
pi_109977480
hoi! ;( :z
Ja doei.
pi_109977483
quote:

[..]

Khal Drogo! O+
jaha!!! :9

Hij is met Lisa Bonet trouwens.
pi_109977494
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

?
Khal Drogo...

Je bent voorspelbaar :P
pi_109977520
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

te breed voor mij? :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:29:57 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109977622
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Die was toch met Lenny?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:31:10 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109977668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik (nog) niet verliefd op haar ben. Maar het is van dat ik flink twijfelde naar dat ik haar wel erg leuk vind gegaan. Als dat zo door gaat ;)
Maar ergens moet ze ook wel weten dat ik niet direct op haar zou vallen, omdat ze niet echt mijn type is, eerder het tegenovergestelde haha. We gingen met die vriendengroep een keer dates voor elkaar regelen en toen heb ik wel verteld wat mijn type is. Maar goed, blijkbaar zegt dat toch niet zoveel om een leuke tijd met elkaar te hebben.
Types doen niet ter zake als er een klik is. Met die date van vorige week had ik op papier een klik, maar in het echt totaal niet.

Gewoon even aankijken idd, maar als je merkt dat er niets verandert en het niet meer wordt dan 'leuk', dan zou ik er wel mee kappen want je wekt ook verwachtingen bij haar :).

Heul productieve dag hier (not! :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_109977671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:

Ze krijgen ook een kapper met krultang mee, voor in het bos!
pi_109977745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Khal Drogo...

Je bent voorspelbaar :P
Echt? :D
pi_109977747
Ik heb een blij! Ik moest gister rennen voor de bus en ik was niet eens helemaal buiten adem en had geen pijntjes ofzo. Mijn conditie gaat weer omhoog :D. En daarbij ben ik ook weer onder de 70 gedoken (was wat aangekomen door pfeiffer + geen sport + winterhonger) en is mn buik weer plat enzo. En ons huisje wordt heel mooi, morgen al verhuizen, vandaag alles inpakken. Dus O+.

Goed nieuws voor Coco zag ik, tof! *O*

Kwak heeft een lekker vriendje!

Ewelina (of iemand anders): weet jij toevallig een plaats waar ik een bikini kan kopen voor minder dan de Freya 80 euro? Liefst 30 ofzo. Mijn huidige topje is door een vriendin als 'ja dat is echt te klein' verklaard maar ik heb niet zoveel budget meer voor een nieuwe.

Liefde op het eerste gezicht ... nah. Ik geloof wel in interesse op het eerste gezicht, maar zoiets moet bij mij altijd groeien. En lang. Mijn ex zag ik een halfjaar totaal niet staan, tot we met elkaar omgingen en toen duurde het alsnog een maand :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109977786
Ik heb al alle papier opgeruimd en de badkamer schoongemaakt en 2 zembla documentaires gekeken en allerlei andere ren-ontwijkende activiteiten :'). Nu wel in mn renkleding en de Evy staat op de ipad en de was staat aan dus ik heb geen excuus meer :').
pi_109977821
Chico, bij de hema of een sportzaak als de Perry?
pi_109977824
Kijk eens bij www.Figleaves.co.uk Chico!
Met de code Twenty krijg je 20% extra korting. :)
Ik heb daar in de sale 2 toffe exemplaren gescoord. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:36:12 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109977871
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Knap stel :Y

pi_109977872
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die was toch met Lenny?
Ja, honderd jaar geleden.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:36:40 #223
70532 loveli
N
pi_109977889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina (of iemand anders): weet jij toevallig een plaats waar ik een bikini kan kopen voor minder dan de Freya 80 euro? Liefst 30 ofzo. Mijn huidige topje is door een vriendin als 'ja dat is echt te klein' verklaard maar ik heb niet zoveel budget meer voor een nieuwe.
Ebay...
crap in = crap out
pi_109977904
Ik heb net alles beneden schoongemaakt en gezogen en gedweild, moe, ben het niet gewend dat schoonmaken :P

GoT :9 Khal Drogo :9 Hij mag mij wel even komen savagen hoor :P
Ik vind die dwerg ook zo leuk! Als hij echt zo was als zijn personage zou ik midgetsex kunnen overwegen :') En John Snow :9

Lalala, laat ik maar wat anders gaan doen :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:37:29 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109977925
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol _O-.

Maar ik heb ook een heel slechte smaak qua mannen. Ben niet voor niets lesbisch :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:37:35 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109977930
Lisa Bonet, dat vind ik echt zo'n mooie vrouw!

Tisser Mo, kater?

Lekker gedoucht nu wachten tot aanstaande uit bed komt (komt uit nachtdienst) dan kunnen wel fijn samen lunchen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:38:58 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109977968
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lisa Bonet, dat vind ik echt zo'n mooie vrouw!

Tisser Mo, kater?

Lekker gedoucht nu wachten tot aanstaande uit bed komt (komt uit nachtdienst) dan kunnen wel fijn samen lunchen.
Denise idd O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_109977970
Ik herken Chico wel wb verliefdheid, mijn beste relaties waren ook liefde op het 300e gezicht, ontstaan vanuit eerst vriendschap. Wat mijn eigen gevoelens betreft ben ik erg huiverig geworden voor die allesverterende-ik-wil-voor-je-sterven-verliefdheid, je gaat zo makkelijk over je eigen grenzen heen dan. Behalve als dit soort verliefdheid op mij gericht is, dan is er geen probleem B-)
pi_109977988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef Novem het volgende:
Ik heb net alles beneden schoongemaakt en gezogen en gedweild, moe, ben het niet gewend dat schoonmaken :P

GoT :9 Khal Drogo :9 Hij mag mij wel even komen savagen hoor :P
Ik vind die dwerg ook zo leuk! Als hij echt zo was als zijn personage zou ik midgetsex kunnen overwegen :') En John Snow :9

Lalala, laat ik maar wat anders gaan doen :')
Hahahha, die dwerg is het leukste personage van allemaal. Ik zei ook al dat hij voor een dwerg best te doen was. :$
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:39:39 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109977994
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Laureline het volgende:
Ik herken Chico wel wb verliefdheid, mijn beste relaties waren ook liefde op het 300e gezicht, ontstaan vanuit eerst vriendschap. Wat mijn eigen gevoelens betreft ben ik erg huiverig geworden voor die allesverterende-ik-wil-voor-je-sterven-verliefdheid, je gaat zo makkelijk over je eigen grenzen heen dan. Behalve als dit soort verliefdheid op mij gericht is, dan is er geen probleem B-)
Zeker weten? Lijkt me best benauwend namelijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_109978001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef Novem het volgende:

Ik vind die dwerg ook zo leuk! Als hij echt zo was als zijn personage zou ik midgetsex kunnen overwegen :')
:D Nou, dat dacht ik laatst ook. Het verbaasde me. Had jij dat ook?
Go hard or go home
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:39:55 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Hahahha, die dwerg is het leukste personage van allemaal. Ik zei ook al dat hij voor een dwerg best te doen was. :$
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_109978032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef Perruche het volgende:
Chico, bij de hema of een sportzaak als de Perry?
Hebben die ook 'aparte' maten? (lees: smalle omvang, grote cup zodat ze er niet uit gaan vallen en wel wat steun hebben)

Ik wil eigenlijk wel een fysieke winkel, want geen idee wat mijn maat is :@ (al zit ik wel lekker op die sites te kijken nu). Mijn huidige bikini zou dezelfde maat zijn als mijn bh's. Nou, ik geloof dat ie 2 cups te klein is. Minstens.
pi_109978074
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hebben die ook 'aparte' maten? (lees: smalle omvang, grote cup zodat ze er niet uit gaan vallen en wel wat steun hebben)

Ik wil eigenlijk wel een fysieke winkel, want geen idee wat mijn maat is :@ (al zit ik wel lekker op die sites te kijken nu). Mijn huidige bikini zou dezelfde maat zijn als mijn bh's. Nou, ik geloof dat ie 2 cups te klein is. Minstens.
Oh dat weet ik niet! Sorry overheen gelezen. Bij de V&D hebben ze dat volgens mij wel!
pi_109978093
Oh oh oh de livera!! Daar hebben ze echt alle maten en niet zo duur.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:42:41 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Perruche het volgende:
En hele sexy beha's voor grote maten :Y.

Not :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109978144
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En hele sexy beha's voor grote maten :Y.

Not :P.
Ok k zal me er niet mee mee bemoeien :').
pi_109978167
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.
Ja, het stomme was......ik had dat nog niet gezegd, of hij kwam een kamer binnen gewaggeld. En toen zei ik weer: nou ja, hoewel.......
pi_109978181
Gewoon in een winkel gaan passen en dan Freya online kopen via Ebay of Figleaves ofzo. :)
Die zitten mooi en er valt niets uit. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109978189
Hij is inderdaad de leukste, lag meteen in een deuk toen ik hem weer zag in de nieuwe ep!

@Noek, ik weet eigenlijk niet of het me verbaasde! Misschien niet? Maar dat zegt misschien wat over mijn sexuele moraal? :P Ik zat me al helemaal in te beelden hoe dat zou werken, kan hij staand oraal doen? What about 69? :')
pi_109978210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef Novem het volgende:
Hij is inderdaad de leukste, lach meteen in een deuk toen ik hem weer zag in de nieuwe ep!

@Noek, ik weet eigenlijk niet of het me verbaasde! Misschien niet? Maar dat zegt misschien wat over mijn sexuele moraal? :P Ik zat me al helemaal in te beelden hoe dat zou werken, kan hij staand oraal doen? What about 69? :')
Lach in een deuk!!! O+ O+ O+
pi_109978225
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Lach in een deuk!!! O+ O+ O+
OMG hahaha
pi_109978234
@uniek: ja :') al helpen de panadols wel een beetje. Zo eens zoeken of er nog eten is hier dat er niet uitziet als kots. Wel goed voor de lijn: heb op 2 happen van oud brood met sandwich spread op...

Misschien een oventosti ofzo, want ik zie een combimagnetron en heb net kaas gespot in de koelkast!

Was wel gezellig gisteren. Halverwege de avond richting borrel van m'n studievereniging hier in Nijmegen gegaan, leuk bijgekletst en zulks.

Schade gisteren:

O: 2 harde broodjes (1 met la vache qui rit, een met kipfilet)
L: Vitaalbartje met filet american met ei en ui
T: 2 bitterballen, klein glaasje champagne, leffe blond, kleine paulaner, lentebok
D: tapas
T: fluitje leffe dubbel, 2 fluitjes paulaner (bruiloftsdrankjes kwamen per fluitje..), 2 pints Guinness en een vaasje heineken

Dag liep tot 2 uur 's avonds ofzo..

Vandaag:

O: 2 happen brood
L: ?
T: ?
D: ?
T: ik denk dat m'n schoonouders wel appeltaart hebben gehaald voor m'n verjaardag! :')
Ja doei.
pi_109978245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef Novem het volgende:
Hij is inderdaad de leukste, lach meteen in een deuk toen ik hem weer zag in de nieuwe ep!

:D :D
Ik denk dat jij on top moet. Opgelost. Slotje! O+
Go hard or go home
pi_109978264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef Noek het volgende:

[..]

ok!
Ja doei.
pi_109978288
:7 :7
Ja doei.
pi_109978353
:D
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:48:35 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef Noek het volgende:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_109978377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Perruche het volgende:
I beg to differ ;) ... (die gaan tot omvang 70 en dan max cup D)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon in een winkel gaan passen en dan Freya online kopen via Ebay of Figleaves ofzo. :)
Die zitten mooi en er valt niets uit. :P
Ja maar dat is ook weer zo lullig (maar wel wat ik moet gaan doen vrees ik). Ik vind de samba van freya wel mooi :P.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:49:19 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978410
Wat vinden we van Roel van Velzen? :7. Of Jordan Prentice? (de midget uit in Bruges) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109978433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ok!
Een sieraad voor FOK!, zo'n mod. O+
Go hard or go home
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:50:06 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978453
Ik heb ook weer beha's zitten ebay'en :').
* Viking84 op handen gaat zitten. Mag na de zomer, als ik financieel weer stabiel ben, miss wel weer één of twee kopen, nu niet.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:50:56 #253
70532 loveli
N
pi_109978496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

I beg to differ ;) ... (die gaan tot omvang 70 en dan max cup D)

[..]

Ja maar dat is ook weer zo lullig (maar wel wat ik moet gaan doen vrees ik). Ik vind de samba van freya wel mooi :P.
http://www.undercoverexperience.co.uk/index.php?cPath=161_599
Eigenlijk wil ik hier ook iets bestellen, maar twijfel nog over prijs icm verzendkosten.
crap in = crap out
pi_109978571
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:31 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ze krijgen ook een kapper met krultang mee, voor in het bos!
Que :?
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echt? :D
Yup, volgens mij heb je hier alleen nog maar verminderd-blij-kijkende manspersonen gepost die je :9 vond :P

Ik vind die Lisa Bonet dus niet echt mooi :@
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:53:57 #255
70532 loveli
N
pi_109978614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:52 schreef V1z0R het volgende:
Niet? Ook niet vroeger in de Cosbyshow? Of was dat voor jouw tijd?
crap in = crap out
pi_109978654
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Een sieraad voor FOK!, zo'n mod. O+
Ja doei.
pi_109978666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet? Ook niet vroeger in de Cosbyshow? Of was dat voor jouw tijd?
Nope. En in de Cosbyshow al helemaal niet :') Ook door d'r personage denk ik, kon haar niet goed uitstaan.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:55:42 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope. En in de Cosbyshow al helemaal niet :') Ook door d'r personage denk ik, kon haar niet goed uitstaan.
Jij vond Olivia leuker? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:56:54 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978715
Ik vond die zoontjes van Jesse in Full House zo cute O+.

Nu we het toch over oude series hebben :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 12:58:30 #260
70532 loveli
N
pi_109978776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die zoontjes van Jesse in Full House zo cute O+.

Nu we het toch over oude series hebben :P.
Ik vond Jesse cute.
crap in = crap out
pi_109978796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij vond Olivia leuker? :P.
De moeder... :@
pi_109978828
Mario Lopez in Saved by the bell en later toen hij groot en manly was in Pacific Blue :9~

Khal Drogo heeft volgens mij ook in Baywatch Hawaii gespeeld, toen was hij ook al hot, maar dan jong en cute in plaats van beasty

Ooh en Drazic van Heartbreak High O+
pi_109978885
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

http://www.undercoverexperience.co.uk/index.php?cPath=161_599
Eigenlijk wil ik hier ook iets bestellen, maar twijfel nog over prijs icm verzendkosten.
Oeh dat scheelt inderdaad wel goed ja. Zal ik een gil geven als ik het in de winkel gepast heb en dus online kan bestellen? (komen samen wel boven de 50 pond, dus gratis verzending, mijn dingen zijn alsnog 30 pond per stuk).
pi_109978897
Mario Lopez en groot... :') _O-
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:02:27 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Novem het volgende:
Mario Lopez in Saved by the bell en later toen hij groot en manly was in Pacific Blue :9~

Khal Drogo heeft volgens mij ook in Baywatch Hawaii gespeeld, toen was hij ook al hot, maar dan jong en cute in plaats van beasty

Ooh en Drazic van Heartbreak High O+
Ik vond Nick leuker :@. Helaas zat die er alleen helemaal aan het begin in. Ze mogen die serie wel weer eens herhalen of op dvd uitbrengen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:03:00 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik vond Jesse cute.
Ik ook :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109978926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond Nick leuker :@. Helaas zat die er alleen helemaal aan het begin in. Ze mogen die serie wel weer eens herhalen of op dvd uitbrengen :Y.
Die zijn er, m'n zus heeft er paar :)

Nee, dat was iets anders... Wel ergens op een school... /care
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 13:03:02 #268
70532 loveli
N
pi_109978928
Mario Lopez, over dwergen gesproken.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 13:04:00 #269
70532 loveli
N
pi_109978949
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh dat scheelt inderdaad wel goed ja. Zal ik een gil geven als ik het in de winkel gepast heb en dus online kan bestellen? (komen samen wel boven de 50 pond, dus gratis verzending, mijn dingen zijn alsnog 30 pond per stuk).
Ik wil iets van 17.50, dus zou net kunnen. Hoop dat je maat ertussen zit, dan scheelft het wel veel.
crap in = crap out
pi_109978973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:03 schreef loveli het volgende:
Mario Lopez, over dwergen gesproken.
Haha ik heb geen idee! issie zo klein dan?

Ik bedoelde meer dat hij inmiddels wel baardgroei had :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:04:43 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109978987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die zijn er, m'n zus heeft er paar :)

Nee, dat was iets anders... Wel ergens op een school... /care
Fort Alpha, misschien? Was ook leuk!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 13:05:17 #272
70532 loveli
N
pi_109979015
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Novem het volgende:

[..]

Haha ik heb geen idee! issie zo klein dan?

Ik bedoelde meer dat hij inmiddels wel baardgroei had :')
Weet niet exact, maar gok dat 'ie de 1.70 misschien krap haalt.
crap in = crap out
pi_109979022
Heartbreak high! Drazic! :')
pi_109979026
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Fort Alpha, misschien? Was ook leuk!
Zou nog wel eens kunnen ja. *opzoeken gaat wat fort alpha was*

Yup, volgens mij is dat 'm!
pi_109979039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja Nick, dat is echt in het begin idd! En Katarina was ook leuk. Zou ook wel eens wat oude afleveringen willen zien.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:05:49 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979044
Mario Lopez is 1.78 m. volgens IMDB.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:06:28 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Novem het volgende:

[..]

Oh ja Nick, dat is echt in het begin idd! En Katarina was ook leuk. Zou ook wel eens wat oude afleveringen willen zien.
Ik weet gewoon ook direct wie je bedoelt _O-. Katharina was het nichtje uit Griekenland, toch? Dat bij Nick & family kwam inwonen?
Niet meer actief op Fok!
pi_109979092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wil iets van 17.50, dus zou net kunnen. Hoop dat je maat ertussen zit, dan scheelft het wel veel.
De dingen waarvan ik denk dat het mn maat is, zijn 30 pond :). Maar dan komen we 2.50 tekort xD.
pi_109979106
Jaaaa klopt!! haha ik was echt gek op die serie :9 Ken ook gewoon nog alle personages :')
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 13:07:34 #280
70532 loveli
N
pi_109979114
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De dingen waarvan ik denk dat het mn maat is, zijn 30 pond :). Maar dan komen we 2.50 tekort xD.
Ik ga nog wel even snuffelen :P
crap in = crap out
pi_109979142
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Mario Lopez is 1.78 m. volgens IMDB.
Dat is niet zo klein als je naast mij staat 8-)
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:08:20 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979150
Nick, Jodie, Con, Steve (die ging dood :'(), Allie, Rivers, Bolton, Katharina, Evi, Drazic, Anita :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109979166
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ga nog wel even snuffelen :P
Neem de tijd, het duurt nog wel een weekje of 2 voordat ik weer in Utrecht ben om te passen :P.
pi_109979178
Nick ging ook dood. In de boksring. Waarom weet ik dit? :')
pi_109979198
quote:
0s.gif [b]Op
Ik ook niet, haar kaaklijn is veel te mannelijk. Scarlet Johansson daarentegen :9 of Amber Heard..
pi_109979227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nick, Jodie, Con, Steve (die ging dood :'(), Allie, Rivers, Bolton, Katharina, Evi, Drazic, Anita :').
Haha awesome! Dat is wel echt de oude garde ja, Jodie vond ik ook zo tof en stoer :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:10:55 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik ook niet, haar kaaklijn is veel te mannelijk. Scarlet Johansson daarentegen :9 of Amber Heard..
Kate Winslet O+.

Ik vind Gisele Bündchen ook erg mooi trouwens, maar niet op een 'oh-als-ik-haar-zie-zou-ik-haar-wel-willen-bespringen'-manier :').
Niet meer actief op Fok!
pi_109979249
quote:

[..]

Ik vind juist dat Scarlett zo'n labrador gezicht heeft :P Zwaar overrated.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:11:19 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:10 schreef Novem het volgende:

[..]

Haha awesome! Dat is wel echt de oude garde ja, Jodie vond ik ook zo tof en stoer :')
Drazic en Anita waren wel van later :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109979297
quote:

[..]

Tiffany Amber Thiessen :9~
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:12:52 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979303
Oh Gillian Anderson is ook leuk trouwens, vooral in Blood Diamond (of was het nu The last King of Scotland?). Veel vrouwen die ik leuk heb gevonden lijken op haar, constateerde ik laatst :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:13:09 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979309
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tiffany Amber Thiessen :9~
Iew.
Niet meer actief op Fok!
pi_109979439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:11 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Scarlett zo'n labrador gezicht heeft :P Zwaar overrated.
haha nooit zo'n labrador gezien ;)
En Kate Bosworth, supermooie ogen, maar op sommige foto's vind ik haar iets te dun..
pi_109979652
Wanneer kan ik met goed fatsoen naar huis?
Ik heb geen zin meer.
Gemakshalve zit mijn manager wel tegenover me vandaag. >:O
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:21:20 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109979682
Haha, ik heb ook geen zin meer. Nog ruim 2,5 uur. Zo maar even bth eten.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:33:28 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109980263
Drazic joaaa, wie niet he! _O-

Ik keek vroeger echt veel televisie, Heartbreak High, Hercules, Xena, The Fresh Prince, Big Wolf on Campus, Saved by the Bell, etcetera etcetera :') Tja toen had ik nog geen interwebs he! :+
pi_109980432
Who ik heb Evy les 5 gedaan, in de zon! Was lekker!
pi_109980520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Who ik heb Evy les 5 gedaan, in de zon! Was lekker!
Goed bezig! Heb een tijdje met evy gelopen, maar hardlopen is niet echt my cup of tea.. Ben wel tot les 18 gekomen ofzo. Eigenlijk binnenkort weer oppakken, maar met mooi weer ga ik liever mountainbiken..
pi_109980860
Hoera! Ben bij de podotherapeut geweest en die zegt dat als ik over een poosje goed gewend ben aan de steunzolen, dat ik dan wel weer eens hakken mag gaan dragen. Van een centimeter of drie.

:'(.
pi_109981326
Dat is geen goed nieuws?! :@

Oh, en voor de mensen in een flat/appartement:

:o _O_
pi_109981346
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')