In pyjama?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Verder ben ik gezwicht voor de droppot vandaag, stuk of tien gehad gedurende de dag. Maar goed, straks maar even hardlopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet het planquote:
quote:
quote:
Jeejquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even inbreken: net echo gehad, alles in orde. Hartje gehoord en de frutsel bewoog al flink. Ben nu 9w2d. D-day is 6 november.
Awesomequote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cookie![]()
Ik kom trouwens heel regelmatig een kalende meneer met een potbelly tegen in het park, die altijd compleet uitgedost in retro-semi-glimmend-trainingspak en sneakers met zijn kinderen aan het buitenspelen isWarme pluizige gevoelens present!
Hij's leuk.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
Yay Coco!![]()
heel offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga mijn tas eens inpakken voor dit weekend.
Niet meer actief op Fok!
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
mijn vriendje studeert dino's en shizzle dus ik las gewoon dino's. sterker nog, in Vik's post las ik wederom "dino"quote:
Hey, ik zat om 6 uur al op de fiets vanochtendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!
Men, zet er nog even spruitjes tussen, anders staat er níets in je lijstje waar ik niet van ga kwijlenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, boodschsappen zijn gedaan nu nog ff rondje sportschool en dan bankhangen.
Ga morgen een Bretonse appeltaart, citroen merengue en kokoscheesecake taart maken
En als eten maak ik burrito's voor een weeshuis.
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Kwak
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Gaaf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo).
Niet meer actief op Fok!
[..]Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglijstje
O. kwark
T. gigantisch saucijzenbrood. Vergeet de je maar
l. Banaan + 2 cracker appelstroop + cracker kaas
T. koolrabi
d. 2 moten zalm, kwart bakje vis met korstje, wilde rijst, tomatensalsa. De brocolli bleek oneetbaar.
T. glas wijnGeen zorgen voor de dag van morgen.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Hier nog een pervertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Oeh, wat ontzettend tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Venus in pocketformaat
© loveli
Vik, wat jammer dat je pijntjes hebt. Zo goed bezig. Zo vervelend en herkenbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Wat passen jullie goed bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)![]()
quote:
Logisch toch?! Naast oude Grieken & Romeinen opgraven is dit ook wel ubertof!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, vind ik ook.
ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzomaar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Mensen met een passie zijn fijn! En hij is nog cute ookquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, vind ik ook.
ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzomaar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
O: 2 eigeel, 6 eiwit, 2x bakbacon, eetlepel lijnzaad, 2 toast, sap + glutamine,
T: bak fruit (aardbei, bessen, druiven, peer - totaal 400g)
L: kwart van de griekse kip avec 100g gekookte zilvervliesrijst
T: eat naturel reep
T: 2 koffie
D: biefstuk met 2 strips bacon/spek, gebakken aardappelen (met schil), groente (brocoli, bloemkool, peulvruchten) afgewerkt met een sausje. Dit allemaal is hier genuttigd: http://www.podiummozaiek.nl/
T: koffie
T: decafe koffie
T: sap + glutamine + creatine
Alle koffie met suiker overigens.
Nee, ik was aan het klussen in de la casa en m'n boor was leeg. Dus ben even langsgehopt om te eten en weer terug om te klussen. Heb er vaker gegeten. Ze schijnen een heerlijk (Turks/Marrokaans?) ontbijt te serveren in de weekenden, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Hun T-bone steak is m'n vaste prik daar (nouja, vast, derde keer daar gegegeten, of vierde.. mmmm), alleen was die op..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.
Ik zeg altijd spaghetti-armenquote:
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Cola was toch voor in het weekend?![]()
Planning:
O: griekse yoghurt met walnoten en een halve banaan
T: volk. boterham geitenkaas, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen hummus
T: volk. boterham geitenkaas, appel
D: ? moet ik nog kopen, maar zal wel iets gezonds worden
jaloers op je bth met geitenkaas. Smeer jij je boterhammen niet kapot? Het is zo hard!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Cola was toch voor in het weekend?![]()
Planning:
O: griekse yoghurt met walnoten en een halve banaan
T: volk. boterham geitenkaas, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen hummus
T: volk. boterham geitenkaas, appel
D: ? moet ik nog kopen, maar zal wel iets gezonds worden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Het is bijna weekenden ik had echt een enorme craving voor cola (het is nog maar 8.45, sneue muts die ik ben
)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Dan zeg ik maar niet dat ik de eerste slok om 6.45 al op had.
Okee, tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt maandag vrij maria, tenzij jullie in ploegendienst werken oid.
Die tenen staan alleen omhoog zolang er geen voeten in de schoenen zitten. Met voeten erin lijken het een soort pantoffels, zij het wat flitsend gekleurde pantoffels.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:58 schreef minilot het volgende:
En Sig, wat staan de tenen bij die schoenen ontzettend omhoog! Dat lijkt me lastig met neerkomen en afzetten en zo..
Ja, nu moet ik wel zeggen dat ik tussendoor graas. Plakjes kipfilet en amandelen, Ben een echte grazer op dagen dat ik sport. Nu sport ik even wat minder dus dan is de behoefte ook wat minder. Ik mix de kwark met pindakaas dus qua kcal zit ik wel aardig, dacht ik zo. Ik tel ze niet want ik vind het niet zo belangrijk. Ik bekijk of ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijg. Oh buh, ik ben een ja maarder. Sorry!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Vind het beetje weinig, Noek!
Veel te veel mensen zijn vrij![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Nou, ik vond dat er nog wel 2 bth of zo bij konden
Yup, zat, tenminste wel paar die het serieus doen. Vrouw van Jan zelf en zo...
Deze zie ik ook nog wel eens bezig.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef Noek het volgende:
[..]Ja, zo'n beer word ik nooit maar daar waar ik werk/sport is kt niet echt optimaal en ik wil eigenlijk ergens anders gaan sporten om eens ongestoord te kunnen krachttrainen. Ik vind iedereen heel lief en aardig maar als je zwaar sport zijn gezelligheidspraatjes enorm aargh.
In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Valt nog wel mee toch?
[..]Kun je geen mp3-speler opzetten? Meestal storen ze je dan niet, meestal dan...
hoezo is het bij jullie niet optimaal dan?
Spannend! Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
*gaap* lig nog in bedzo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
Bij ons is de school dicht ivm goede vrijdag. Dus ik heb inderdaad vrijquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Het is onwijs rustig in de trein, ik krijg korting van de ns en er waren geen 25 mannetjes de stoep aan het open breken!
Oh! Dat had ik gemist!! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
*gaap* lig nog in bedzo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.
Het is geen krachthonk en mp3, al draag ik er 1001, maakt niet uit. Ik werk er en als ik in mijn vrije tijd sport, dan zit ik tussen de collega's, vrienden, bekenden en leden in. Dat is heel gezellig maar niet erg effectief.
Misschien zien we elkaar binnenkort in de jungle.
Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Nou, ik vond dat er nog wel 2 bth of zo bij konden
Yup, zat, tenminste wel paar die het serieus doen. Vrouw van Jan zelf en zo...
Deze zie ik ook nog wel eens bezig.
Ja, ik ben me er van bewust dat het geen gezonde keuze is: ik heb vorige week zo'n brood gekocht en ik doe er enorm lang mee. Ik koop het ongeveer 1x per jaar, omdat ik het zo ontzettend lekker vind.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Co, waarom het suikerbrood als ontbijt?
Ik begrijp dat het lekker is, maar voor het voedzame kun je beter wat anders nemen.
warming up?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook?En ik ben niet eens pro, oke weird.
Maybe haha!quote:
Jaime Lannisterquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij zijn trouwens begonnen aan Game of Thrones. Hij is nice!
En sommige kerels zijn ook errug nice, nom!
Welke?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij zijn trouwens begonnen aan Game of Thrones. Hij is nice!
En sommige kerels zijn ook errug nice, nom!
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Maybe haha!Ik ben echt zo een klein grietje met dunne armpies, zij is wel ff een tandje verder gevorderd, staat ze upright rows te doen met hetzelfde gewicht
Spieren zijn/lijken ook minder dik ondanks dat je dezelfde kracht erin hebtquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.
Logisch eigenlijk wel hehe, veel korte spierenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Spieren zijn/lijken ook minder dik ondanks dat je dezelfde kracht erin hebt
Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
Ja, ook dat nog. Die kleine mannekes hebben een voordeel. Al vind ik ze snel propperig ogen. Da hedde gij waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.quote:
Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..quote:
Hup! Naar buiten! Ga eens rennen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
Ik moet gaan hardlopen maar ik kan me er nog niet echt toe zetten
Ah, ze is dus toch wel heel erg leuk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef the85mc het volgende:
Morgen slankies! Net weer thuis van mn date![]()
Nu even snel wat rotzooi opruimen, mn pa komt zo langs.. Vanmiddag nog ff aan de scriptie werken en dan komend weekend het hele weekend trainen. Mag ook wel weer want vandaag 82,5 kg..
Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.
Het rugding doe ik nu met in elke hand een 3kg halter, dan voel ik mijn rugspieren na het 2e setje wel wat. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd daar het gewicht ook iets hoger kan nemen.
Kleine mannetjes lijken inderdaad sneller breed.. Bij langere mensen duurt het langer maar ziet er wel beter uit vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
juustem, en je word echt geen animalquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..
Maar wel raar, heb niet het verliefde gevoel..quote:
En heb je je vlecht meegenomen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:25 schreef minilot het volgende:
Zooo! Van haar tot op de bips naar net-over-de-schouders.
-klik-
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik in een tien minuten tijd een halve kilo aan haar ben afgevallen!![]()
En na al jullie gepiep erover ga ik vanavond GoT ook maar eens downloaden.
Klopt hoor, ziet er sneller propperig uit. Hoef mijn benen ook niet groter te hebben, verwacht ook niet dat dat nog veel zal gebeuren. Maar 150 kg back squat is nog wel een doel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:
Hehe zo'n plaatje had ik afgelopen week ook gemaakt en hier gepost,quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt hoor, ziet er sneller propperig uit. Hoef mijn benen ook niet groter te hebben, verwacht ook niet dat dat nog veel zal gebeuren. Maar 150 kg back squat is nog wel een doel.Ze hebben me ook heel veel ass gegeven, maar daar moet je van houden.
Sterk word je er zeker van.
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen die 'ik doe lichte gewichten veel herhalingen' en 'ik doe die oefeningen niet', omdat ze bang zijn dat ze dan 'mannenspieren' krijgen.Meid, waar wil je het testosteron vandaan halen. Ook uit een injectienaald zoals die vrouwelijke bodybuilders?
Zeker niet na te bellen nog?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:35 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels op kantoor aangeland en ieeeeeeek! Wat een klein staartje!
[..]
Ik ben het straal vergeten!Wat erg! Ik kwam ook een kwartier te laat bij de kapper aanhollen.. Was een beetje chaos vanmorgen. Stom zeg, ik was het echt van plan!
Nou ja en zo niet dan gewoon genieten en dan vind je vanzelf wel een vrouw waar je wel verliefd op word!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar wel raar, heb niet het verliefde gevoel..Misschien komt dat nog, maar ik kan 'normaal' wel snel op iemand verliefd worden.
Had je gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.
Het rugding doe ik nu met in elke hand een 3kg halter, dan voel ik mijn rugspieren na het 2e setje wel wat. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd daar het gewicht ook iets hoger kan nemen.
Basic natuurkunde, moment = kracht x arm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.
Ik ga dat vanmiddag nog doen met vadersquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Mc!van krachttraining krijgen vrouwen plastic tieten?
Trouwens zelfde doelgewicht qua squat
[..]
Had je gewoon goed hoor
Mja, jij doet in vergelijking met meeste vrouwen tegenwoordig ook andere werkzaamheden en zo, dus dat helpt natuurlijk ook al beetje.
Ik zie tenminste weinig vrouwen nog in de tuin spitten
Liefde op het eerste gezicht bestaat ook niet imoquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar wel raar, heb niet het verliefde gevoel..Misschien komt dat nog, maar ik kan 'normaal' wel snel op iemand verliefd worden.
Ik weet niet of ze haar haar überhaupt wel in een vlecht had, aangezien ze het vergeten wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeker niet na te bellen nog?Ze mikken het vast meteen weg?
Dat vind ik niet zo aardig. Zij vindt hem leuk. Dan moet hij toch niet iets met haar beginnen voor de lol, terwijl hij intussen doorzoekt naar iemand op wie hij wel verliefd wordt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja en zo niet dan gewoon genieten en dan vind je vanzelf wel een vrouw waar je wel verliefd op word!
Trouw met me. Kun je koken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Hehe zo'n plaatje had ik afgelopen week ook gemaakt en hier gepost,
Precies, ik pak soms gewichten waar ik maar net 8 tot 10 herhalingen uit kan persen en ik ben echt niet gigantischEn ik doe alle oefeningen die "mannen ook doen"
I beg to diggerquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht bestaat ook niet imodoet groeit.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als hij gewoon eerlijk is enzo is er toch niets aan de hand? Je hoeft toch niet direct eeuwige trouw aan elkaar te beloven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo aardig. Zij vindt hem leuk. Dan moet hij toch niet iets met haar beginnen voor de lol, terwijl hij intussen doorzoekt naar iemand op wie hij wel verliefd wordt?
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Lust op het eerste gezicht dan? Ik geloof er wel in.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Siral het volgende:
Ja dat is een ander verhaal inderdaad, maar echte liefde, nahh.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Lust op het eerste gezicht dan? Ik geloof er wel in.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Jakan ik.
....Ik zoek nog een vent.En ze leefden nog lang en gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Zolang hij maar eerlijk is idd. Kan zij voor zichzelf bepalen wat ze daarmee wil doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou ja, als hij gewoon eerlijk is enzo is er toch niets aan de hand? Je hoeft toch niet direct eeuwige trouw aan elkaar te beloven?En misschien is wat Siral zegt wel waar en komt de liefde nog. Enge wat ik bedoel > zo niet dan ook goed en heb je wel een leuke tijd gehad.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaat het tussen jou en de bf wel weer goed nu?
Da's geen liefde, dat ik keiharde porno wat je in gedachte hebtquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Jakan ik.
....Ik zoek nog een vent.Ik ben wel te breed voor je, heb ook van die enge bulten naast mijn nek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's geen liefde, dat ik keiharde porno wat je in gedachte hebt
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben wel te breed voor je, heb ook van die enge bulten naast mijn nek.
Niet? Die is woest. Die jij postte lijkt op Prince Charming uit Shrek.quote:
Haha, dat idee had ik ook toen er even 20 cm vanaf werd gehaaldquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:25 schreef minilot het volgende:
Zooo! Van haar tot op de bips naar net-over-de-schouders.
-klik-
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik in een tien minuten tijd een halve kilo aan haar ben afgevallen!![]()
En na al jullie gepiep erover ga ik vanavond GoT ook maar eens downloaden.
Ah Jason Momoa!quote:
Crisis inderdaad ja!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet? Die is woest. Die jij postte lijkt op Prince Charming uit Shrek.
[ afbeelding ]
En op Thomas Berge.
Joh! Ik had geen idee dat hij ook in Conan speeltquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah Jason Momoa!Ja de make up doet het niet zo voor me, maar in bijv. de nieuwe Conan vond ik hem ook niet verkeerd inderdaad
Hij heeft wel een beetje evil eyebrows, maar als hij lacht valt dat al nauwelijks meer op
Ik heb niet gezegd dat ik (nog) niet verliefd op haar ben. Maar het is van dat ik flink twijfelde naar dat ik haar wel erg leuk vind gegaan. Als dat zo door gaatquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zolang hij maar eerlijk is idd. Kan zij voor zichzelf bepalen wat ze daarmee wil doen.
Ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht, maar ik moet me wel meteen een voorstelling kunnen maken van zij en ik samen. Als dat meteen een duidelijke nee is, gebeurt het ook niet meer.
Jamie? Oh nee, die doet echt helemaal niks voor me.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaime Lannister.
Al vind ik z'n zus nog net iets leuker![]()
.
Bwah liever Jason Momoa dan Arnie, persoonlijkquote:
Wel hoor. Heb ik al eens gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef Siral het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
kon direct al raden dat die kerel boos keek!
Khal Drogo...quote:
te breed voor mij?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben wel te breed voor je, heb ook van die enge bulten naast mijn nek.
Die was toch met Lenny?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
jaha!!!
Hij is met Lisa Bonet trouwens.
Types doen niet ter zake als er een klik is. Met die date van vorige week had ik op papier een klik, maar in het echt totaal niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik (nog) niet verliefd op haar ben. Maar het is van dat ik flink twijfelde naar dat ik haar wel erg leuk vind gegaan. Als dat zo door gaat![]()
Maar ergens moet ze ook wel weten dat ik niet direct op haar zou vallen, omdat ze niet echt mijn type is, eerder het tegenovergestelde haha. We gingen met die vriendengroep een keer dates voor elkaar regelen en toen heb ik wel verteld wat mijn type is. Maar goed, blijkbaar zegt dat toch niet zoveel om een leuke tijd met elkaar te hebben.
Ze krijgen ook een kapper met krultang mee, voor in het bos!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:40 schreef V1z0R het volgende:
van krachttraining krijgen vrouwen plastic tieten?
Knap stelquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
jaha!!!
Hij is met Lisa Bonet trouwens.
Ebay...quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina (of iemand anders): weet jij toevallig een plaats waar ik een bikini kan kopen voor minder dan de Freya 80 euro? Liefst 30 ofzo. Mijn huidige topje is door een vriendin als 'ja dat is echt te klein' verklaard maar ik heb niet zoveel budget meer voor een nieuwe.
Lolquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet? Die is woest. Die jij postte lijkt op Prince Charming uit Shrek.
[ afbeelding ]
En op Thomas Berge.
Denise iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lisa Bonet, dat vind ik echt zo'n mooie vrouw!
Tisser Mo, kater?
Lekker gedoucht nu wachten tot aanstaande uit bed komt (komt uit nachtdienst) dan kunnen wel fijn samen lunchen.
Hahahha, die dwerg is het leukste personage van allemaal. Ik zei ook al dat hij voor een dwerg best te doen was. :$quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef Novem het volgende:
Ik heb net alles beneden schoongemaakt en gezogen en gedweild, moe, ben het niet gewend dat schoonmaken
GoTKhal Drogo
Hij mag mij wel even komen savagen hoor
Ik vind die dwerg ook zo leuk! Als hij echt zo was als zijn personage zou ik midgetsex kunnen overwegenEn John Snow
Lalala, laat ik maar wat anders gaan doen
Zeker weten? Lijkt me best benauwend namelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef Laureline het volgende:
Ik herken Chico wel wb verliefdheid, mijn beste relaties waren ook liefde op het 300e gezicht, ontstaan vanuit eerst vriendschap. Wat mijn eigen gevoelens betreft ben ik erg huiverig geworden voor die allesverterende-ik-wil-voor-je-sterven-verliefdheid, je gaat zo makkelijk over je eigen grenzen heen dan. Behalve als dit soort verliefdheid op mij gericht is, dan is er geen probleem![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:36 schreef Novem het volgende:
Ik vind die dwerg ook zo leuk! Als hij echt zo was als zijn personage zou ik midgetsex kunnen overwegen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahahha, die dwerg is het leukste personage van allemaal. Ik zei ook al dat hij voor een dwerg best te doen was. :$
Hebben die ook 'aparte' maten? (lees: smalle omvang, grote cup zodat ze er niet uit gaan vallen en wel wat steun hebben)quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:35 schreef Perruche het volgende:
Chico, bij de hema of een sportzaak als de Perry?
Oh dat weet ik niet! Sorry overheen gelezen. Bij de V&D hebben ze dat volgens mij wel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hebben die ook 'aparte' maten? (lees: smalle omvang, grote cup zodat ze er niet uit gaan vallen en wel wat steun hebben)
Ik wil eigenlijk wel een fysieke winkel, want geen idee wat mijn maat is(al zit ik wel lekker op die sites te kijken nu). Mijn huidige bikini zou dezelfde maat zijn als mijn bh's. Nou, ik geloof dat ie 2 cups te klein is. Minstens.
En hele sexy beha's voor grote matenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Perruche het volgende:
Oh oh oh de livera!! Daar hebben ze echt alle maten en niet zo duur.
Ok k zal me er niet mee mee bemoeienquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hele sexy beha's voor grote maten.
Not.
Ja, het stomme was......ik had dat nog niet gezegd, of hij kwam een kamer binnen gewaggeld. En toen zei ik weer: nou ja, hoewel.......quote:
Lach in een deuk!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef Novem het volgende:
Hij is inderdaad de leukste, lach meteen in een deuk toen ik hem weer zag in de nieuwe ep!
@Noek, ik weet eigenlijk niet of het me verbaasde! Misschien niet? Maar dat zegt misschien wat over mijn sexuele moraal?Ik zat me al helemaal in te beelden hoe dat zou werken, kan hij staand oraal doen? What about 69?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef Novem het volgende:
Hij is inderdaad de leukste, lach meteen in een deuk toen ik hem weer zag in de nieuwe ep!
@Noek, ik weet eigenlijk niet of het me verbaasde! Misschien niet? Maar dat zegt misschien wat over mijn sexuele moraal?Ik zat me al helemaal in te beelden hoe dat zou werken, kan hij staand oraal doen? What about 69?
ok!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat jij on top moet. Opgelost. Slotje!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat jij on top moet. Opgelost. Slotje!
I beg to differquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef Perruche het volgende:
Oh oh oh de livera!! Daar hebben ze echt alle maten en niet zo duur.
Ja maar dat is ook weer zo lullig (maar wel wat ik moet gaan doen vrees ik). Ik vind de samba van freya wel mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon in een winkel gaan passen en dan Freya online kopen via Ebay of Figleaves ofzo.
Die zitten mooi en er valt niets uit.
http://www.undercoverexperience.co.uk/index.php?cPath=161_599quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I beg to differ... (die gaan tot omvang 70 en dan max cup D)
[..]
Ja maar dat is ook weer zo lullig (maar wel wat ik moet gaan doen vrees ik). Ik vind de samba van freya wel mooi.
Quequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ze krijgen ook een kapper met krultang mee, voor in het bos!
Yup, volgens mij heb je hier alleen nog maar verminderd-blij-kijkende manspersonen gepost die jequote:
Nope. En in de Cosbyshow al helemaal nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet? Ook niet vroeger in de Cosbyshow? Of was dat voor jouw tijd?
Jij vond Olivia leuker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope. En in de Cosbyshow al helemaal nietOok door d'r personage denk ik, kon haar niet goed uitstaan.
Ik vond Jesse cute.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond die zoontjes van Jesse in Full House zo cute.
Nu we het toch over oude series hebben.
De moeder...quote:
Oeh dat scheelt inderdaad wel goed ja. Zal ik een gil geven als ik het in de winkel gepast heb en dus online kan bestellen? (komen samen wel boven de 50 pond, dus gratis verzending, mijn dingen zijn alsnog 30 pond per stuk).quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.undercoverexperience.co.uk/index.php?cPath=161_599
Eigenlijk wil ik hier ook iets bestellen, maar twijfel nog over prijs icm verzendkosten.
Ik vond Nick leukerquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Novem het volgende:
Mario Lopez in Saved by the bell en later toen hij groot en manly was in Pacific Blue![]()
Khal Drogo heeft volgens mij ook in Baywatch Hawaii gespeeld, toen was hij ook al hot, maar dan jong en cute in plaats van beasty
Ooh en Drazic van Heartbreak High![]()
Die zijn er, m'n zus heeft er paarquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond Nick leuker. Helaas zat die er alleen helemaal aan het begin in. Ze mogen die serie wel weer eens herhalen of op dvd uitbrengen
.
Ik wil iets van 17.50, dus zou net kunnen. Hoop dat je maat ertussen zit, dan scheelft het wel veel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dat scheelt inderdaad wel goed ja. Zal ik een gil geven als ik het in de winkel gepast heb en dus online kan bestellen? (komen samen wel boven de 50 pond, dus gratis verzending, mijn dingen zijn alsnog 30 pond per stuk).
Haha ik heb geen idee! issie zo klein dan?quote:
Fort Alpha, misschien? Was ook leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die zijn er, m'n zus heeft er paar
Nee, dat was iets anders... Wel ergens op een school... /care
Weet niet exact, maar gok dat 'ie de 1.70 misschien krap haalt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee! issie zo klein dan?
Ik bedoelde meer dat hij inmiddels wel baardgroei had
Zou nog wel eens kunnen ja. *opzoeken gaat wat fort alpha was*quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fort Alpha, misschien? Was ook leuk!
Oh ja Nick, dat is echt in het begin idd! En Katarina was ook leuk. Zou ook wel eens wat oude afleveringen willen zien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond Nick leuker. Helaas zat die er alleen helemaal aan het begin in. Ze mogen die serie wel weer eens herhalen of op dvd uitbrengen
.
Ik weet gewoon ook direct wie je bedoeltquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh ja Nick, dat is echt in het begin idd! En Katarina was ook leuk. Zou ook wel eens wat oude afleveringen willen zien.
De dingen waarvan ik denk dat het mn maat is, zijn 30 pondquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wil iets van 17.50, dus zou net kunnen. Hoop dat je maat ertussen zit, dan scheelft het wel veel.
Ik ga nog wel even snuffelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De dingen waarvan ik denk dat het mn maat is, zijn 30 pond. Maar dan komen we 2.50 tekort xD.
Dat is niet zo klein als je naast mij staatquote:
Neem de tijd, het duurt nog wel een weekje of 2 voordat ik weer in Utrecht ben om te passenquote:
Ik ook niet, haar kaaklijn is veel te mannelijk. Scarlet Johansson daarentegenquote:[b]Op
Ik vind die Lisa Bonet dus niet echt mooi
Haha awesome! Dat is wel echt de oude garde ja, Jodie vond ik ook zo tof en stoerquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nick, Jodie, Con, Steve (die ging dood), Allie, Rivers, Bolton, Katharina, Evi, Drazic, Anita
.
Kate Winsletquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ook niet, haar kaaklijn is veel te mannelijk. Scarlet Johansson daarentegenof Amber Heard..
Ik vind juist dat Scarlett zo'n labrador gezicht heeftquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ook niet, haar kaaklijn is veel te mannelijk. Scarlet Johansson daarentegenof Amber Heard..
Drazic en Anita waren wel van laterquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha awesome! Dat is wel echt de oude garde ja, Jodie vond ik ook zo tof en stoer
Tiffany Amber Thiessenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha nooit zo'n labrador gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Scarlett zo'n labrador gezicht heeftZwaar overrated.
Goed bezig! Heb een tijdje met evy gelopen, maar hardlopen is niet echt my cup of tea.. Ben wel tot les 18 gekomen ofzo. Eigenlijk binnenkort weer oppakken, maar met mooi weer ga ik liever mountainbiken..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Who ik heb Evy les 5 gedaan, in de zon! Was lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |