In pyjama?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Verder ben ik gezwicht voor de droppot vandaag, stuk of tien gehad gedurende de dag. Maar goed, straks maar even hardlopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet het planquote:
quote:
quote:
Jeejquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even inbreken: net echo gehad, alles in orde. Hartje gehoord en de frutsel bewoog al flink. Ben nu 9w2d. D-day is 6 november.
Awesomequote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cookie![]()
Ik kom trouwens heel regelmatig een kalende meneer met een potbelly tegen in het park, die altijd compleet uitgedost in retro-semi-glimmend-trainingspak en sneakers met zijn kinderen aan het buitenspelen isWarme pluizige gevoelens present!
Hij's leuk.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
Yay Coco!![]()
heel offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga mijn tas eens inpakken voor dit weekend.
Niet meer actief op Fok!
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
mijn vriendje studeert dino's en shizzle dus ik las gewoon dino's. sterker nog, in Vik's post las ik wederom "dino"quote:
Hey, ik zat om 6 uur al op de fiets vanochtendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!
Men, zet er nog even spruitjes tussen, anders staat er níets in je lijstje waar ik niet van ga kwijlenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, boodschsappen zijn gedaan nu nog ff rondje sportschool en dan bankhangen.
Ga morgen een Bretonse appeltaart, citroen merengue en kokoscheesecake taart maken
En als eten maak ik burrito's voor een weeshuis.
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Kwak
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Gaaf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo).
Niet meer actief op Fok!
[..]Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglijstje
O. kwark
T. gigantisch saucijzenbrood. Vergeet de je maar
l. Banaan + 2 cracker appelstroop + cracker kaas
T. koolrabi
d. 2 moten zalm, kwart bakje vis met korstje, wilde rijst, tomatensalsa. De brocolli bleek oneetbaar.
T. glas wijnGeen zorgen voor de dag van morgen.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Hier nog een pervertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Oeh, wat ontzettend tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Venus in pocketformaat
© loveli
Vik, wat jammer dat je pijntjes hebt. Zo goed bezig. Zo vervelend en herkenbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Wat passen jullie goed bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)![]()
quote:
Logisch toch?! Naast oude Grieken & Romeinen opgraven is dit ook wel ubertof!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, vind ik ook.
ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzomaar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Mensen met een passie zijn fijn! En hij is nog cute ookquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ja, vind ik ook.
ik maak altijd grapjes dat ie maar oliezoeker voor shell moet worden zodat we schathemeltjerijk worden, maar hij is vooral bezig met klimaatverandering in het verleden meten enzomaar dino's graven blijft het allerleukste (zélfs als het botjes van 1 cm in een groeve in winterswijk zijn)
Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
O: 2 eigeel, 6 eiwit, 2x bakbacon, eetlepel lijnzaad, 2 toast, sap + glutamine,
T: bak fruit (aardbei, bessen, druiven, peer - totaal 400g)
L: kwart van de griekse kip avec 100g gekookte zilvervliesrijst
T: eat naturel reep
T: 2 koffie
D: biefstuk met 2 strips bacon/spek, gebakken aardappelen (met schil), groente (brocoli, bloemkool, peulvruchten) afgewerkt met een sausje. Dit allemaal is hier genuttigd: http://www.podiummozaiek.nl/
T: koffie
T: decafe koffie
T: sap + glutamine + creatine
Alle koffie met suiker overigens.
Nee, ik was aan het klussen in de la casa en m'n boor was leeg. Dus ben even langsgehopt om te eten en weer terug om te klussen. Heb er vaker gegeten. Ze schijnen een heerlijk (Turks/Marrokaans?) ontbijt te serveren in de weekenden, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Hun T-bone steak is m'n vaste prik daar (nouja, vast, derde keer daar gegegeten, of vierde.. mmmm), alleen was die op..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Ha! Ben je daar naar een voorstelling geweest ofzo? Leuk daar? Woon daar best vlak bij, maar ben er nooit geweest.
Ik zeg altijd spaghetti-armenquote:
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Cola was toch voor in het weekend?![]()
Planning:
O: griekse yoghurt met walnoten en een halve banaan
T: volk. boterham geitenkaas, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen hummus
T: volk. boterham geitenkaas, appel
D: ? moet ik nog kopen, maar zal wel iets gezonds worden
jaloers op je bth met geitenkaas. Smeer jij je boterhammen niet kapot? Het is zo hard!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:29 schreef Goodbye het volgende:
Cola was toch voor in het weekend?![]()
Planning:
O: griekse yoghurt met walnoten en een halve banaan
T: volk. boterham geitenkaas, halve banaan
L: 2 volk. boterhammen hummus
T: volk. boterham geitenkaas, appel
D: ? moet ik nog kopen, maar zal wel iets gezonds worden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Het is bijna weekenden ik had echt een enorme craving voor cola (het is nog maar 8.45, sneue muts die ik ben
)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Dan zeg ik maar niet dat ik de eerste slok om 6.45 al op had.
Okee, tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt maandag vrij maria, tenzij jullie in ploegendienst werken oid.
Die tenen staan alleen omhoog zolang er geen voeten in de schoenen zitten. Met voeten erin lijken het een soort pantoffels, zij het wat flitsend gekleurde pantoffels.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:58 schreef minilot het volgende:
En Sig, wat staan de tenen bij die schoenen ontzettend omhoog! Dat lijkt me lastig met neerkomen en afzetten en zo..
Ja, nu moet ik wel zeggen dat ik tussendoor graas. Plakjes kipfilet en amandelen, Ben een echte grazer op dagen dat ik sport. Nu sport ik even wat minder dus dan is de behoefte ook wat minder. Ik mix de kwark met pindakaas dus qua kcal zit ik wel aardig, dacht ik zo. Ik tel ze niet want ik vind het niet zo belangrijk. Ik bekijk of ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijg. Oh buh, ik ben een ja maarder. Sorry!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Vind het beetje weinig, Noek!
Veel te veel mensen zijn vrij![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Nou, ik vond dat er nog wel 2 bth of zo bij konden
Yup, zat, tenminste wel paar die het serieus doen. Vrouw van Jan zelf en zo...
Deze zie ik ook nog wel eens bezig.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef Noek het volgende:
[..]Ja, zo'n beer word ik nooit maar daar waar ik werk/sport is kt niet echt optimaal en ik wil eigenlijk ergens anders gaan sporten om eens ongestoord te kunnen krachttrainen. Ik vind iedereen heel lief en aardig maar als je zwaar sport zijn gezelligheidspraatjes enorm aargh.
In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
Valt nog wel mee toch?
[..]Kun je geen mp3-speler opzetten? Meestal storen ze je dan niet, meestal dan...
hoezo is het bij jullie niet optimaal dan?
Spannend! Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
*gaap* lig nog in bedzo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
Bij ons is de school dicht ivm goede vrijdag. Dus ik heb inderdaad vrijquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is iedereen vrij vandaag ofzo?
Het is onwijs rustig in de trein, ik krijg korting van de ns en er waren geen 25 mannetjes de stoep aan het open breken!
Oh! Dat had ik gemist!! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef progje het volgende:
*gaap* lig nog in bedzo maar eens eruit moet om 11:15 in het ziekenhuis voor 12 weken echo
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
In vergelijking met Amerikaanse fitness models valt ze mee ja. Maar haar bovenlijf is wel aardig breed hoor. Ben wat smaller van bouw, geloof ik. Hoop ik.
Het is geen krachthonk en mp3, al draag ik er 1001, maakt niet uit. Ik werk er en als ik in mijn vrije tijd sport, dan zit ik tussen de collega's, vrienden, bekenden en leden in. Dat is heel gezellig maar niet erg effectief.
Misschien zien we elkaar binnenkort in de jungle.
Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Nou, ik vond dat er nog wel 2 bth of zo bij konden
Yup, zat, tenminste wel paar die het serieus doen. Vrouw van Jan zelf en zo...
Deze zie ik ook nog wel eens bezig.
Ja, ik ben me er van bewust dat het geen gezonde keuze is: ik heb vorige week zo'n brood gekocht en ik doe er enorm lang mee. Ik koop het ongeveer 1x per jaar, omdat ik het zo ontzettend lekker vind.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Co, waarom het suikerbrood als ontbijt?
Ik begrijp dat het lekker is, maar voor het voedzame kun je beter wat anders nemen.
warming up?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Zij doet der upright rows met 5 kg aan elke kant. Ik ook?En ik ben niet eens pro, oke weird.
Maybe haha!quote:
Jaime Lannisterquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij zijn trouwens begonnen aan Game of Thrones. Hij is nice!
En sommige kerels zijn ook errug nice, nom!
Welke?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij zijn trouwens begonnen aan Game of Thrones. Hij is nice!
En sommige kerels zijn ook errug nice, nom!
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Maybe haha!Ik ben echt zo een klein grietje met dunne armpies, zij is wel ff een tandje verder gevorderd, staat ze upright rows te doen met hetzelfde gewicht
Spieren zijn/lijken ook minder dik ondanks dat je dezelfde kracht erin hebtquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Lengte zegt me niet zoveel. Sterker nog, hoe langer je bent, hoe meer bewegingsuitslag, hoe zwaarder de oefening.
Logisch eigenlijk wel hehe, veel korte spierenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Spieren zijn/lijken ook minder dik ondanks dat je dezelfde kracht erin hebt
Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
Ja, ook dat nog. Die kleine mannekes hebben een voordeel. Al vind ik ze snel propperig ogen. Da hedde gij waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kereltje van zo'n 1m75 die net zo zwaar legpressed heeft gigantische poten lijkt het, en die van mij zie je het bijna niet aan.
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.quote:
Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..quote:
Hup! Naar buiten! Ga eens rennen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:17 schreef Perruche het volgende:
Ik moet gaan hardlopen maar ik kan me er nog niet echt toe zetten
Ah, ze is dus toch wel heel erg leuk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef the85mc het volgende:
Morgen slankies! Net weer thuis van mn date![]()
Nu even snel wat rotzooi opruimen, mn pa komt zo langs.. Vanmiddag nog ff aan de scriptie werken en dan komend weekend het hele weekend trainen. Mag ook wel weer want vandaag 82,5 kg..
Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is dan wel een apparaat he (ik heb toch niet een verkeerd woord gebruikt?). Het ding heet seated leg press geloof ik, ik zit op een stoeltje en douw met de voeten een plaat weg.
Het rugding doe ik nu met in elke hand een 3kg halter, dan voel ik mijn rugspieren na het 2e setje wel wat. Ik denk dat ik over niet al te lange tijd daar het gewicht ook iets hoger kan nemen.
Kleine mannetjes lijken inderdaad sneller breed.. Bij langere mensen duurt het langer maar ziet er wel beter uit vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
juustem, en je word echt geen animalquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed bezig, ik kan je ook pullups, squats en deadlifts aanraden. Hebben alle vrouwen baat bij, ongeacht hun doel.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zeker! Maar vond het maandag ook leuk, maar toen had ik het niet echt verwacht zeg maar. En mn twijfels zijn wel weg, dus dat is mooi! En misschien moet ik juist wat minder vooruit denken en meer in het nu leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |