In pyjama?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Verder ben ik gezwicht voor de droppot vandaag, stuk of tien gehad gedurende de dag. Maar goed, straks maar even hardlopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet het planquote:
quote:
quote:
Jeejquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even inbreken: net echo gehad, alles in orde. Hartje gehoord en de frutsel bewoog al flink. Ben nu 9w2d. D-day is 6 november.
Awesomequote:Op donderdag 5 april 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cookie![]()
Ik kom trouwens heel regelmatig een kalende meneer met een potbelly tegen in het park, die altijd compleet uitgedost in retro-semi-glimmend-trainingspak en sneakers met zijn kinderen aan het buitenspelen isWarme pluizige gevoelens present!
Hij's leuk.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef creepycookie het volgende:
Yay Coco!![]()
heel offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga mijn tas eens inpakken voor dit weekend.
Niet meer actief op Fok!
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
mijn vriendje studeert dino's en shizzle dus ik las gewoon dino's. sterker nog, in Vik's post las ik wederom "dino"quote:
Hey, ik zat om 6 uur al op de fiets vanochtendquote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Watje! Ga dan een stuk wandelen ofzo!
Men, zet er nog even spruitjes tussen, anders staat er níets in je lijstje waar ik niet van ga kwijlenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, boodschsappen zijn gedaan nu nog ff rondje sportschool en dan bankhangen.
Ga morgen een Bretonse appeltaart, citroen merengue en kokoscheesecake taart maken
En als eten maak ik burrito's voor een weeshuis.
ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Kwak
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Gaaf hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo).
Niet meer actief op Fok!
[..]Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglijstje
O. kwark
T. gigantisch saucijzenbrood. Vergeet de je maar
l. Banaan + 2 cracker appelstroop + cracker kaas
T. koolrabi
d. 2 moten zalm, kwart bakje vis met korstje, wilde rijst, tomatensalsa. De brocolli bleek oneetbaar.
T. glas wijnGeen zorgen voor de dag van morgen.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Hier nog een pervertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Oeh, wat ontzettend tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)Venus in pocketformaat
© loveli
Vik, wat jammer dat je pijntjes hebt. Zo goed bezig. Zo vervelend en herkenbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Niet hardgelopen, wel patatjes op. Ik heb allemaal zeurpijntjes, in m'n bovenbeen, in scheen, in m'n enkel. Gedver
. Ik hoop dat ik zaterdag of zondag gewoon kan lopen hoor
.
Straks naar The Passion kijken en heel hard lachen om Frans Bauer als Petrus![]()
.
Normaal zou ik ook lachen om Danny de Munk als Jezus, maar ik heb een zwak voor Danny de Munk, dus nee.
[..]
ja!
nee, seriously, kijk maar, dit is op een opgraving!Wat passen jullie goed bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wil heel graag macropaleontoloog worden (=ross) maar er is meer werk in micropaleontologie (=algjes enzo)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |