Alleen het plaatjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
waar heb je zo'n bbq gevonden? ik heb nu een kleine ronde, maar als ik die aansteek dan steek ik ook bijna mijn eigen benen in de fik.
Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat is geen goed nieuws?!
Oh, en voor de mensen in een flat/appartement:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb een balkon! En een lief dat van bbq houdt! Even opslaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alleen het plaatjeMaar dat betekent wel dat er dus ook echte zijn!
*zoeken gaat*
Hier heb je er 1
http://www.megagadgets.nl/balkon-barbecue.html
Vanwege doorgezakte voorvoeten en een hallux valgus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom heb je steunzolen aangemeten gekregen DaD?
Die dingen kun je dus praktisch in alle schoenen gebruiken, alleen in hakken niet, omdat de onderkant vaak stug is en je voet dus in een andere positie zit.
Ja, dat is dan niet leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...
Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, dat is dan niet leuk
Zijn er niet toevallig evenementen waar je toch niet tot nauwelijks loopt, waar je ze naartoe alsnog aan kunt doen?
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef loveli het volgende:
Heb je zo'n spalkje voor je teen om mee te slapen of helpt dat niet voor jouw voeten?
M'n zus had er baat bij (en van comfortabele schoenen tijdens werk). Zij heeft de knobbel, ik de doorgezakte voeten (en gelukkig nog geen last *afklopt*). Weet niet of de combo killing is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer..
Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...
Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzen. Het zijn vaak wel dichte schoenen, in open zie je de zool heel erg (ik heb aan de binnenkant een opstaande rand van 5 cm) en past het vaak ook helemaal niet. Koop nu wel alles een maat groter dan mn eigen voeten, zodat de zolen er in passen.
Ja in de zomer loop ik op allstarsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen..
Maar goed, het heeft ook geen zin om me er nu druk over te maken. Over twee weken zijn de zolen klaar, dan zie ik dan wel weer verder.
En best lelijk, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:32 schreef loveli het volgende:
Schoenen van Cole Haan hebben een Nike Air kussentje. En zijn sexy.
Bij Sigme waren ze op luchtdruk volgens mij...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.
Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.
Belangrijk is dat er vooruitgang in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.Be someone that makes you happy
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Nallie het volgende:
Oh en even klagenNog geen maand meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.normaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Op 20 heb ik nu staan: rotary torso cable, leg extension, en shoulder press inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Shoulder press denk ik wel op 20Alsnog is het goed aan het gewicht hoor, Sigme! Dikke props!
De rotary torso cable is met gewichten, de rest zoals Vizor zegt op luchtdruk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.
Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.
Belangrijk is dat er vooruitgang in zit.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog geen maand meernormaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.
Ik heb ook zo'n vriendinnetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Chicolate het volgende:
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html
... ohja ik moest inpakken voor de verhuizing ...
27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Wanneer is bij jou de grote verhuisdag?
Jep, 1 mei krijg ik de sleutel, 1 en 2 mei verven en verhuizenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippen
Dan wil ik de eerste week 's avonds en in het weekend schilderen, tweede week doordeweeks het behang eraan. Dan 's weekends grote meubels over
Denk dat ik het tweede weekend (dus 5mei) al het matras/deken/wekker/kledingtas/standaard persoonlijke hygiënespul ga neerpleuren.
Jij al beetje planning voor hoe of wat?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jep, 1 mei krijg ik de sleutel, 1 en 2 mei verven en verhuizen
Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen hebquote:
Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jep, 1 mei krijg ik de sleutel, 1 en 2 mei verven en verhuizen
Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zitquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo?(ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)
Oh alleen verven dus. Dat scheelt.
Andere kant van Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zit
Scheelt weer dubbele lasten enzo!
Waar ga je naar toe verhuizen Chico?
Kan wel hulp krijgen bij schilderen, maar toch doe ik het liever zelf, wil ik gewoon in mijn ogen goed hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen heb
En er hoeft alleen maar geverfd te worden en heb wel hulp daarbij dus dat scheelt wel!
Wij deden het ook in 1 week. Strak ingepland, ging allemaal maar net goed!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo?(ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)
Oh alleen verven dus. Dat scheelt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de ZaraWas een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..
Met uitgaan vind ik dat nog niet zo raar, maar in de Kruidvat?
Edit: en ik heb niet de illusie dat ik de nieuwe George Clooney ben![]()
Tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef Nallie het volgende:
Ik ben game of thrones maar gaan downloaden...
En ik heb een Magimix keukenmachine gekocht70 euro korting bij de Bijenkorf
Oo, dat wil ik ook wel!! Ik heb heulemaal niemand van jullie op fb! Maar ik heb ook nog niemand irl gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Wil iemand die toegang heeft tot mijn FB mij toevoegen aan de slankie FB? O:) (al heb ik niet zoveel van jullie op FB aangezien ik te weinig mensen irl gezien heb) Phaidra, Ewelina, Maria, HPKW? (oh wat erg als ik nu iemand vergeet, Probilly heb ik niet op FB geloof ik).
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:25 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oo, dat wil ik ook wel!! Ik heb heulemaal niemand van jullie op fb! Maar ik heb ook nog niemand irl gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusch![]()
Mc, wat een bizarre actie van die vrouw. Je gaat toch niet zomaar aan iemand zitten?
Goed, lijstje (wederom weer onderweg, maar beter dan voorgaande dagen)
O: 1 rusticobrood met een gebakken ei, 1 met roomkaas, beker thee met melk
T: op afspraak twee zwarte koffie, in de auto volkorenontbijtkoek
L: salade van gemende sla, kip, ei, wortel en nog wat groenten en een beetje dressing
T: weyshake en thee
D: bami met veel groenten, griesmeelpudding
T: fruit
Thanks! Lekker die vrije dagen. Geniettuhhquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen verkeerd lijstje An, niks te veel maar wel lekker!
Wat een flutweer, brrr.
Morgen tot dinsdag werken en daarna ben ik de hele week vrij, kost mij niks, vrij voor Pasen
denk ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Flutweer? ik heb net echt heerlijk een half uur in de tuin liggen doezelen!![]()
ik heb mijn nieuwe KNAL (turquoise)blauwe blazer aan, twijfelde een beetje over de kleur eerst, maar volgens mij staat hij me best goed
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef An24 het volgende:
En weer een stuk moeten bijlezen![]()
Middag slankies! Iedereen weekend nu? Hier net thuis. Lekker drukke week gehad, dus even bijkomen.
Ohw en de mooiste vrouw.....is natuurlijk Olivia Wilde. De enige vrouw waarbij ik zou kunnen overwegen om het er mee te doen![]()
Mooie vrouw inderdaad, karakteristiek gezicht heeft ze! (ik kende haar niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Lekker he! ik vind het zo leuk dat je zwanger bent!! (en als je heeeeeeeeeeeeel stil bent kun je horen dat er beweging in mijn stokken zit.. SST niemand mag dat verder weten hoor)quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier is het ook lekker weerNet wezen wandelen op de hei met een paar vrienden
Ze viel me op in de serie House....en Freud ook overigens. Laatst waren we met vrienden naar een (bud) film. Freud en ik allebei "Olivia"quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad, karakteristiek gezicht heeft ze! (ik kende haar niet)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
ah die serie heb ik nooit gezien. Ik ken alleen het gezicht van de mannelijke hoofdrolspeler, uit de reclame
Awwwwquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker he! ik vind het zo leuk dat je zwanger bent!! (en als je heeeeeeeeeeeeel stil bent kun je horen dat er beweging in mijn stokken zit.. SST niemand mag dat verder weten hoor)
Nah.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Minilot, dat vraagt om een duidelijkere foto!
quote:Zeker niet na te bellen nog?Ze mikken het vast meteen weg?
Dat denk ik ook niet. Toen de helft eraf was (ik moest plassen halverwege):quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze haar haar überhaupt wel in een vlecht had, aangezien ze het vergeten was. Ze gaan niet haar haar opvegen en in een zakje opsturen
.
Nou, behalve saai is het ook zo dat de eerste stap, het verpulveren van de walnoten, zorgt voor een soortement vevanging voor gewone bloem in het recept. Zonder noten krijg je een compleet andere structuur en wordt het meer een plakkerige fruitbal dan iets substantieels als een brownie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Chicolate het volgende:
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html
Ik vind het wel lief!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de ZaraWas een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..
Met uitgaan vind ik dat nog niet zo raar, maar in de Kruidvat?
Klinkt goed - ik zeg: recept! Druk op zoek naar ontbijtsalade-inspiratie!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:57 schreef LieLie het volgende:
House is tof!
Ik heb witlofsalade gemaakt, met mango, paprika, limoensap en tuinkers. Ben benieuwd!
Neeeejohhhh woon net samen, lets take it easy, tijd zat. Maar ik heb altijd geroepen dat ik NOOIT kinderen wil en dat het me nu stiekem toch wel heel leuk lijkt is dus al een grote ommekeerquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awwww
Oehhhh! Calimero-babies(zit er al iets in de planning ook?
)
Nee toch? Ken je Hugh Laurie niet? Nog afgezien van House M.D. toch wel één van de meest geniale iconen van de Britse comedy.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
ah die serie heb ik nooit gezien. Ik ken alleen het gezicht van de mannelijke hoofdrolspeler, uit de reclame
Oh, dat heb ik ook geroepen tot mn 26ste ofzo. En nu ben ik bevruchtquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Neeeejohhhh woon net samen, lets take it easy, tijd zat. Maar ik heb altijd geroepen dat ik NOOIT kinderen wil en dat het me nu stiekem toch wel heel leuk lijkt is dus al een grote ommekeer![]()
I'm out, ga lekker uiteten. Fijn paasweekend ladies!
Nouja, dat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed - ik zeg: recept! Druk op zoek naar ontbijtsalade-inspiratie!
Blackadder FTW!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee toch? Ken je Hugh Laurie niet? Nog afgezien van House M.D. toch wel één van de meest geniale iconen van de Britse comedy.
Gauw Googelen en filmpjes downloaden!![]()
![]()
Wist je dat ik op Vlaamse kookblogs erg lang langs 'pezo' heb gelezen zonder te weten wat ze ermee bedoelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, dat is het eigenlijksnij alles in stukjes, meng het, beetje olijfolie en witte balsamicoazijn erbij, pezo en klaar.
Haha, kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wist je dat ik op Vlaamse kookblogs erg lang langs 'pezo' heb gelezen zonder te weten wat ze ermee bedoelen?
Wat is pezo dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wist je dat ik op Vlaamse kookblogs erg lang langs 'pezo' heb gelezen zonder te weten wat ze ermee bedoelen?
peper & zoutquote:
Datquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee toch? Ken je Hugh Laurie niet? Nog afgezien van House M.D. toch wel één van de meest geniale iconen van de Britse comedy.
Gauw Googelen en filmpjes downloaden!![]()
![]()
Ben je sarcastisch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Peper en zout?Dat had ik zelf nooit kunnen bedenken ^^
Natalie Portman vind ik mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:03 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook een dit-vind-ik-nu-een-mooie-meisjesberoemdheid-post doen, maar ik kan niet kiezen!
Haha! Hoeveel en wie staat er op je lijstje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:03 schreef minilot het volgende:
Ik wil ook een dit-vind-ik-nu-een-mooie-meisjesberoemdheid-post doen, maar ik kan niet kiezen!
Ik maak wel even een collagequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha! Hoeveel en wie staat er op je lijstje?
Zooey Deschanelquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:03 schreef minilot het volgende:
Nou. Heb er anders toch echt eentje als Nathalie Portman rapt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat "girl boner" het platste is wat ik in lange tijd heb gelezen. Bah!
Yep!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ik geloof dat "girl boner" het platste is wat ik in lange tijd heb gelezen. Bah!
Volgens mij is rauwe bloem niet zo best voor je, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef Chicolate het volgende:
@minilot: ze mag ook geen pinda. Zou ik gewoon bloem kunnen gebruiken? (kan dat uberhaupt zonder te bakken?)
Heb ik ook hoor: dat mensen vooral in een bepaalde context heel leuk zijn, zonder dat ze, neutraal bekeken, erg knap zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind Zooey Deschanel wel leuk denk ik! Op esthetisch vlak vind ik Jessica Alba en Monica Bellucci ook mooi![]()
Vaak hangt het ook erg van de context af geloof ikZo vind ik David Tennant en Billie Piper in Dr Who ook heel leuk
Maar objectief gezien zijn ze niet mega esthetisch awesome ofzo.
Ik vind Angelina Jolie echt extréém onaantrekkelijk...quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik blijf Angelina Jolie echt heel sexy vinden. Jammer van die tattoos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en anders Penelope Cruz.
[ afbeelding ]
Maar er zijn zoveel mooie vrouwen.
Me too!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:06 schreef minilot het volgende:
Penelope Cruz vind ik dan wél weer heel leuk! Ik geloof dat ik van lieve snoetjes hou.
O, echt? Die vind ik nou echt een gezichtje hebben alsof ze tegen een glasplaat aangedrukt staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik vind haar mimiek en stem zo mooi!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef minilot het volgende:
O, echt? Die vind ik nou echt een gezichtje hebben alsof ze tegen een glasplaat aangedrukt staat.Zo plat!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo ik ben niet meer de enige homo in de familie.Ah, gelukkig dat het goed werd opgepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo ik ben niet meer de enige homo in de familie.Tuurlijk doet hij dat nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar fijn voor hem dat hij het heeft durven vertellen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zo ben ik héél erg verzot op Ellen Page, maar zonder dat ik haar mooi vind. Maar ze is zo tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Ewelina het volgende:
Overigens, als het om aantrekkelijk gaat: Cameron Diaz vind ik niet knap, maar wel heel leuk.
Huuu.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:18 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en Anne Hathaway vind ik ook mooi.
[ afbeelding ]
Diaz heeft een million dollar smile, dat maakt haar uitstraling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo ben ik héél erg verzot op Ellen Page, maar zonder dat ik haar mooi vind. Maar ze is zo tof!![]()
[ afbeelding ]
Haha, nee, ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Huuu.Ik geloof niet dat jij en ik ooit om elkanders dames hoeven te vechten!
Nee. Ik was echt serieusquote:
Hard Candyquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:17 schreef minilot het volgende:
Zo ben ik héél erg verzot op Ellen Page, maar zonder dat ik haar mooi vind. Maar ze is zo tof!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar doodeng!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Diaz heeft een million dollar smile, dat maakt haar uitstraling.
Ik durfde het niet te zeggen! Maar inderdaad ja. Echt... Driewerfquote:
Lijkt me voor mannen wel awkward om te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:21 schreef minilot het volgende:
Ik durfde het niet te zeggen! Maar inderdaad ja. Echt... Driewerf!
Mijn lief kroop bijna onder de salontafel van ellende!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me voor mannen wel awkward om te kijken
quote:
dit weekend denk ik. Dan is de familie bijeen. Ben benieuwd naar de reacties. Ik vind het wel leuk eigenlijk, is dat raar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat nog welMaar fijn voor hem dat hij het heeft durven vertellen
Ik vind heel veel heel erg leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:32 schreef Perruche het volgende:
Wat grappig dat je zo verzot kunt zijn op zoveel mensen tegelijk.
^^quote:
Waarom zou dat raar zijn? En je wist stiekem toch wel dat er meer mensen zoals jij zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:33 schreef Viking84 het volgende:
dit weekend denk ik. Dan is de familie bijeen. Ben benieuwd naar de reacties. Ik vind het wel leuk eigenlijk, is dat raar?
lol dat pmde ik laatst ook aan een fokker en s avonds in bed wist ik het ineensquote:
*steekt vinger op*quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lol dat pmde ik laatst ook aan een fokker en s avonds in bed wist ik het ineens
Volgens mij heb jij het mij ook ooit verteldquote:
Zegt de dame die elke dag echt werkt, zomaar even 19 km hardloopt met meer dan 10 km/u, af en toe de gehele chinees opeet en mannen onder tafel zoeptquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Damn Sigme, wat ben jij een bikkel.. Diep respect!
Studie? Werk? Spannende dingen die wij eigenlijk graag hadden willen weten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O, en mochten jullie je afvragen waarom ik niet zoveel meer post: ik heb het druk.
Dat zou goed kunnen.. ik bezig de term graag uit typluiheidquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het mij ook ooit verteld
Werk, studie, sociaal levenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Studie? Werk? Spannende dingen die wij eigenlijk graag hadden willen weten?
Thanks!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O, en mochten jullie je afvragen waarom ik niet zoveel meer post: ik heb het druk.
Je moet toch wat nuttigs doen met je leven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Zegt de dame die elke dag echt werkt, zomaar even 19 km hardloopt met meer dan 10 km/u, af en toe de gehele chinees opeet en mannen onder tafel zoept.
Goedzo brah, ga hard op die squats.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Pfoe, even frustraties van de dag eruit geijzersleurd. Zo lekker is dat.
Slaap zachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Ewelina, je mag wel wat beter eten he!
Fruit, groente, eiwitten enzo.
Fijne avond lieve topiclezers! Klaarmaken voor lekker een nachtje koese
Stamppotjequote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog suggesties wat te doen met raapstelen?
En man ik heb zo'n zin in lekkere chocolade bij de thee! Voordeel/nadeel: niets in huis
De laatstequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef minilot het volgende:
Zooey is reuze schattig en ik vind haar ook hartstikke leuk, maar niet op een lustvolle manier aantrekkelijk ofzo..
Daarentegen heb ik bijvoorbeeld wel weer een ongezonde fascinatie voor, bijvoorbeeld, :
[ afbeelding ]
Kirsten Dunst!
[ afbeelding ]
Winona Ryder in de jaren negentig!
En, sinds Mission Impossible 4..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lea Seydoux!
Hehe.. En doe ik dan nog iets met de raapstelen? Of rauw door de stamppot?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
StamppotjeEcht heel erg lekker
Oh, met de raapstelen dus![]()
Wassen en eventueel wat kleiner snijden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe.. En doe ik dan nog iets met de raapstelen? Of rauw door de stamppot?
Whehe 'de hele chinees opeten' - doet denken aan Pim en Pomquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je moet toch wat nuttigs doen met je leven.
Koffie en slapen, dat gaat toch nooit samen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
Uniek moet vaak om 4:45 op, dan is het nu wel vroeg maar niet bizar vroeg.
Ik moet morgen om 4:30 op, maar we hebben het eten nu net achter de kiezen. Nu nog een straffe espresso en dan uiterlijk om 9 uur in de mand.
Bij mij (ons) wel hoor! Kwestie van gewenning?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Koffie en slapen, dat gaat toch nooit samen?
Ik sta strak na een bak koffie. Denk dat het gewenning is...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij (ons) wel hoor! Kwestie van gewenning?
Ik heb wel eens gehoord dat de slaapstorende werking van koffie erger wordt naarmate je ouder wordt, maar ik ben inmiddels 39 en merk er nog niet veel van.
Jij bent ook al bijna 18! En je bent zowaar ouder dan ik, ik dacht altijd dat je jonger was. Dat zal wel aan de buitenlucht en het gedartel met al die beesten liggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat de slaapstorende werking van koffie erger wordt naarmate je ouder wordt, maar ik ben inmiddels 39 en merk er nog niet veel van.
Ik 'mag' straks dagelijks om 5:00 m'n bed uit zodat ik om 5:30 in de auto kan zitten. Waar ben ik aan begonnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
Uniek moet vaak om 4:45 op, dan is het nu wel vroeg maar niet bizar vroeg.
Ik moet morgen om 4:30 op, maar we hebben het eten nu net achter de kiezen. Nu nog een straffe espresso en dan uiterlijk om 9 uur in de mand.
Ik mag om 5 uur op om om 5:10 in hardloopkleren buiten te staan, zodat ik gehardloopt, gedouched, gelaafd en gespijzigd om 6:30 in de auto zit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik 'mag' straks dagelijks om 5:00 m'n bed uit zodat ik om 5:30 in de auto kan zitten. Waar ben ik aan begonnen.
* An24 wil over acht jaar ook nog zo mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij bent ook al bijna 18! En je bent zowaar ouder dan ik, ik dacht altijd dat je jonger was. Dat zal wel aan de buitenlucht en het gedartel met al die beesten liggen
Ik mag niet klagen (maar ik doe het wel graag).quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mag om 5 uur op om om 5:10 in hardloopkleren buiten te staan, zodat ik gehardloopt, gedouched, gelaafd en gespijzigd om 6:30 in de auto zit.
Ik hoop dat je vorstelijk betaald krijgt?
Ja, dat is bovenmenselijk. Al went het..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Laureline het volgende:
En ik heb grenzeloze bewondering voor de mensen die hier dagelijks zo vroeg hun bed uitkomen. Dat lijkt voor mij echt midden in de nacht, ik vind half acht opstaan al verschrikkelijk. Is het niet een bovenmenselijke krachtsinspanning, zo in het donker als eerste eruit moeten, als je nog zo lekker warm in bed ligt?
Is treinen dan geen optie? Vanaf Den Haag naar Tilburg is goed een uur.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Het went een beetje.Maar als je moet kiezen tussen vroeg je bed uit en geen file of een uurtje later eruit en gelijk een uur extra reistijd.. Ik kan je vertellen dat de keuze voor mij dan snel gemaakt is.
Van deur tot deur is minimaal 1.5 uur met het OV. Als(!) alle aansluitende verbindingen gehaald worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is treinen dan geen optie? Vanaf Den Haag naar Tilburg is goed een uur.
Je neemt een boek mee, je neemt je laptop mee, je slaapt wat. Ik vind treinen echt 10 keer beter dan files!
En auto deur-deur?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van deur tot deur is minimaal 1.5 uur met het OV. Als(!) alle aansluitende verbindingen gehaald worden.
Deur tot deur had ik nog niet geteld! Dan kom ik ook rond de 1,5 uur uit denk ik. Kwartiertje fietsen, 45 min treinen, op de tram wachten, 15-20 min in de tram, 5 minuutjes lopen. Maar ik mag wel 2 dagen per week thuis werkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van deur tot deur is minimaal 1.5 uur met het OV. Als(!) alle aansluitende verbindingen gehaald worden.
Ja! En de avond is dan weer geen probleem, maar wakker worden als het donker is is verrot!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef minilot het volgende:
Poeeeh, ik werk diensten op kantoor, hetzij van 06:30 uur tot 15:00, hetzij van 10:30 tot 19:00 (zaterdagen incluis). Als het meezit.Dus hier ook wel vaak om half zes 's morgens op. Morgen ook weer.
Ik ga daar nooit aan wennen, vrees ik. 's Zomers is het geen probleem, maar hoe vaak het ook moet: ik wil mijn bed niet uit zolang het buiten nog pikdonker is.
Zodra de zon ook maar een béétje opkomt ben ik in een paar seconden vrolijk en klaarwakker, maar daarvoor vind ik het een ramp: mijn lijf en brein beschouwen het dan pertinent als midden in de nacht.
Ik heb het 's avonds ook wel een beetje hoor. Ik heb het gevoel dat ik nog van alles kan doen zo lang het licht is, maar zodra het donker is ga ik in dutje-modus. Dat had ik vroeger trouwens echt nóóit - ik was echt een nachtbraker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja! En de avond is dan weer geen probleem
Jaaaaquote:
Wat heeft zij veel verschillende hoofden! Wel een mooie mevroi iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
06:30 op meestal.
En qua vrouwen: Karina Lombard. Zit mobiel, dus plaatje posten is lastig.
Kijk maar op Google images.
Nee die vond ik engquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef minilot het volgende:
Ooo, Karina uit The L Word!
Daar heb ik nog wel vrij fanatiek naar gekeken.
Vooral voor Shane!![]()
[ afbeelding ]
Mental imageryquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die scène met met Jenny op het toilet, prettig.
Ik zeg: wél de wijn en skip de chips!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Laureline het volgende:
Maar: heb ik nog ruimte voor een witte wijn met wat paprikachips op het lijstje? Nee hè?
Nou ja, half!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
Wat is er mis met Blof?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mensen.
Ik moet wat opbiechten.
Ik heb een cd van Racoon in de kast staan. En meerder cd's van Blof.
Shoot me.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mental imagery![]()
![]()
"I'm so hawt right nowww!![]()
![]()
"
"Just a second honey! HNGGGG"
Nooit gezien die serie, uiteraard
Julia Stiles? Moi? I wishquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
Ik heb meerdere cd's van Blof, en ben 2x naar een concert van ze geweestquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam ook Michael Buble tegen.
En ik maar beweren dat ik een uitstekende muzieksmaak heb.
Hebben die cd;s van Blof LadyBlack?
Zeg, dat kan fouter! Ik heb nog lp's van Billy Idol in de kast staanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mensen.
Ik moet wat opbiechten.
Ik heb een cd van Racoon in de kast staan. En meerder cd's van Blof.
Shoot me.
Zeg! Er is he-le-maal niets op Billy Idol aan te merken!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zeg, dat kan fouter! Ik heb nog lp's van Billy Idol in de kast staan. En de 12 inch van Careless Whisper
![]()
Gekocht 10 jaar na dato op het Waterlooplein, dus eigenlijk nòg erger.
Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van zichzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Oeh, iedereen is een egotripper!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van hunzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
Straks gaan we maar eens de pilot van Game of Thrones bekijken, iedereen is hier zó lyrisch! Maar: heb ik nog ruimte voor een witte wijn met wat paprikachips op het lijstje? Nee hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Laureline het volgende:
T: plak suikerbrood
[quote]
Eigen initiatief of aangestoken door Co?
Hihiquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeh, iedereen is een egotripper!![]()
![]()
Tja ik vind veelal getinte vrouwen met lang donker haar mooi iddAl vind ik rood haar ook heel tof soms
en dus idd krulletjeshaar zoals ons Cookie dat ook heeft, en die ene mevrouw die ik postte!
Mini, val jij trouwens naast mannen ook op meisjes? Of heb je net als ik gewoon af en toe een girlcrush?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, half!
Enerzijds popperige, kleine, blonde, schattige meisjes met een vrolijk toetje (daar reken ik mezelf dan maar even onder, of althans, hoe ik er ideaal gezien uit zou willen zien- daar heb ik een enorm zwak voor.. ánderzijds van die heel bruut stoere, duistere, peuken rokende jongensmeisjes, dat vind ik ook heel gaaf. (Zo heb ik een heel korte, bizarre, maar heftige crush gehad op de Rotterdamse artieste Elle Bandita** toen we puur toevallig heel even samen bij hetzelfde bedrijf werkten..
![]()
)
Een beetje twee uitersten, eigenlijk.
**
Mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kijk gewoon naar Holland Sport over Parijs Roubaix.
Ik val ontzettend op meisjes, met serieuze verliefdheden en alles. Maar ben door toeval uiteindelijk bij een mannelijk lief beland.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Mini, val jij trouwens ook op meisjes? Of heb je net als ik gewoon af en toe een girlcrush?
Ah, coolquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik val ontzettend op meisjes, met serieuze verliefdheden en alles. Maar ben door toeval uiteindelijk bij een mannelijk lief beland.![]()
Had ook net zo goed anders kunnen uitpakken.
Al is dit voor mijn conservatievere ouders wel fijn. Al had ik het daar nooit en te nimmer van laten afhangen.
MIJ!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Wil iemand die toegang heeft tot mijn FB mij toevoegen aan de slankie FB? O:) (al heb ik niet zoveel van jullie op FB aangezien ik te weinig mensen irl gezien heb) Phaidra, Ewelina, Maria, HPKW? (oh wat erg als ik nu iemand vergeet, Probilly heb ik niet op FB geloof ik).
Ja ik was loveli ook vergetenquote:
Leuk! Als je me laat weten waar ergens je nu woont kunnen we misschien een keer in het midden afsprekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik was loveli ook vergeten. *gaat diep schamen. Keertje koffie drinken om het goed te maken?
Haha, not reallyquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Uit een pakje I guess, maar die hele plakken zijn vaak wel ruim 25 gram of meer (tenminste die van milner wel)quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:30 schreef kwiwi het volgende:
Even een vraagje, ik dacht dat weten ze vast in een afslanktopicAls er staat "1 plak kaas 20 gram" in een calorieëntabel, moet ik dan denken aan zo'n grote plak zoals ze kant en klaar in een pakje zitten, of een plak die je met een kaasschaaf krijgt?
Mjah, dat soort onderzoeken zijn twijfelachtig. Het verschilt namelijk ook nog qua persoonlijkheidstype of je 'op jezelf' valt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van zichzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
Ah oke, dankjewelquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Uit een pakje I guess, maar die hele plakken zijn vaak wel ruim 25 gram of meer (tenminste die van milner wel)
Wat ongeveer op 1 boterham "past" is ommenabij 20 gram.
Het zal ook niet voor iedereen gelden, maar het viel me wel net als Tink vanavond ook op. Kijk ik vind veel brunettes ook mooi hoor, maar dat zijn dan wel echt de allermooisten. Over het algemeen vind ik blond sneller leuk. En dan niet boerenhollands blond, maar met een edge. En de gezichten die ik het mooist vind, hebben vaak iets naturels en niet femme fatalerig en dat hoeft dan overigens niet per se blond te zijn. En het gaat niet zo ver dat je een evenbeeld het mooist vindt. Nou ja ik weet niet. Ik heb wel gemerkt dat het vaak klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, dat soort onderzoeken zijn twijfelachtig. Het verschilt namelijk ook nog qua persoonlijkheidstype of je 'op jezelf' valt.
Het gaat in mijn geval echt niet op. Olivia is veel langer dan ik, met een andere kaakstructuur, brunette en een ander figuur.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
Even een tussendoor lijstje, want anders vergeet ik straks wat ik allemaal gegeten heb..
O: 6 eiwit, 2 eigeel, zalmsnippers (62-75g), 2 toast, glas sap + glutamine
T: handje vol bessen
T: eat naturel reep, peer, zonnatura reep
<klussen>
S: krachttraining (squat, bench press barbell row, weight assisted chip ups, back extensions)
T: weishake (30g) avec glutamine (5g), creatine (5g), dextrose (10g)
<klussen>
L: de kip van eergister (of gister) met 100g rijst
T: eat naturel reep, white cafe mocha sans whip cream, handje vol bessen
D: Gebakken pangasisusfilet met sperciebonen, paprika, ui en 100g rijst
T: handje vol bessen en wat noten (amandel/pecan)
T: 4 sneetjes bruin brood met kip en salami
T: sap avec glutamine
Haha, dat mocht ook wel na nog een nacht slapen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!
Wakker
Goede nieuws: kater is weg
Oe, dat is wel belabberde timing ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:06 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Dit is toch geen tijd om wakker te zijn op zaterdagochtend (na een late nacht want ik ben bijna *ahum* klaar met inpakken). Vandaag alles verhuizen *baalt dat de koffie al is ingepakt en de cola op*. En hoe krijg ik het voor elkaar, juist NU is het die tijd van de maand en heb ik buikpijn en zulks ongemak.
Jillian is voor mij leuk en handig omdat ik het thuis kan doen, thuis, waar ik woon. Niet op de houten vloer hier bij m'n schoonoudersquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:15 schreef the85mc het volgende:
Morgen slankies! Jilliannen kan ook met 2 pakken melk als gewicht
Ga zo weg voor een weekendje trainen, heb er zin in!
Ik vond het 'aardappels zijn groente en dus krijg je alleen patat' concept zo vervelend in de VSquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vandaag wel 15 km. gewandeld denk ik. En lijstjes zijn bagger, veel te weinig. Ik heb nog weinig trek.
Vandaag:
O: chocoladebroodje, bak yoghurt en kop thee
L: 2 appels, bakje yoghurt, wat crackers
T: nog wat crackers
D: tomatensoep, sperciebonen, fruitsalade.
T: wat choco.
Na de hele tijd uit eten geweest te zijn ben ik dat wel zat. En het is allemaal zo vettig, en zo veel...
Gefeliciteerd mo! Met je verjaardag en je steeds strakkere lijf. Neem je een taartje of biertje om het te vieren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, en Mr.Mo heeft me nog niet eens gefeliciteerd![]()
die slaapt nog
Maar de garmin die we een paar weken geleden gekocht hebben was een cadeautje voor ons allebeiVerder doen we zelf niet aan cadeaus
Viel mij ook op, ik vind Adriana Lima en Angelina Jolie erg mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit een artikel over gelezen. Dat dat klopt. De meeste vrouwen vinden de verbeterde versie van zichzelf het mooist. Nadat ik dat gelezen had, echt heel lang geleden ben ik er op gaan letten en het klopt. Natuurlijk zijn er heeeel mooie vrouwen die iedereen wel mooi vindt, maar over het algemeen val je dus op je eigen type.
Eens! Eén van de meest onaantrekkelijke celebs, als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |