abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109981395
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109981548
waar heb je zo'n bbq gevonden? ik heb nu een kleine ronde, maar als ik die aansteek dan steek ik ook bijna mijn eigen benen in de fik.
pi_109981633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
waar heb je zo'n bbq gevonden? ik heb nu een kleine ronde, maar als ik die aansteek dan steek ik ook bijna mijn eigen benen in de fik.
Alleen het plaatje :{ Maar dat betekent wel dat er dus ook echte zijn! :o
*zoeken gaat*

Hier heb je er 1
http://www.megagadgets.nl/balkon-barbecue.html
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109981739
:W

Zo even stuk teruglezen. Eerst daglijstje! :)

O: Green Monster van kokoswater, mango, banaan, ananas en wilde spinazie
B: Half uur fietsen
L: Twee volkoren broodjes met schandalig veel hummus erop. En tuinkers. Erbij drie glazen sojamelk.
T: Een stuk of vijftien kerstomaatjes
T: Een berg koffie met melk en suiker
D: Wortelsoep uit de vriezer met een hand fijngesneden peultjes erdoor, en ik rooster wat groene paprika's voor erbij.
S: Jillian, level 1, gewichtjes van 2 kg.

Ennn, voor het geval vandaag weer zo'n bizar lange kantoordag tot in de loop van de avond wordt: ik heb pistachenoten en gedroogde kersen in de la gelegd, tussen de perforators en nietmachientjes.
Voordat ik ineens weer door razende honger op een Snack-a-Jack van iemand anders moet gaan zitten knagen. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_109981757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat is geen goed nieuws?! :@

Oh, en voor de mensen in een flat/appartement:
[ afbeelding ]
:o _O_
Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...

Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109981778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alleen het plaatje :{ Maar dat betekent wel dat er dus ook echte zijn! :o
*zoeken gaat*

Hier heb je er 1
http://www.megagadgets.nl/balkon-barbecue.html
Ik heb een balkon! En een lief dat van bbq houdt! Even opslaan. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_109981883
Waarom heb je steunzolen aangemeten gekregen DaD?
Die dingen kun je dus praktisch in alle schoenen gebruiken, alleen in hakken niet, omdat de onderkant vaak stug is en je voet dus in een andere positie zit.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109982014
Heb vroeger ook steunzolen gehad toen ik een jaar of 9 was. Maar die weigerde ik aan te trekken. Want daar kon ik niet mee hardlopen. Dus ik trok liever mn afgetrapte gympen aan.
Ben ook wel eens van huis weggelopen. En ik maar denken dat ik een makkelijk kind was :')
pi_109982076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom heb je steunzolen aangemeten gekregen DaD?
Die dingen kun je dus praktisch in alle schoenen gebruiken, alleen in hakken niet, omdat de onderkant vaak stug is en je voet dus in een andere positie zit.
Vanwege doorgezakte voorvoeten en een hallux valgus.

's Winters lijkt het me geen probleem, maar zomers loop ik graag op ballerinaatjes en slippers. En ik hoopte zo dat ik die mooie laarzen zou kunnen gaan dragen. ;( . Moet ze maar verkopen, denk ik.
pi_109982204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb een paar prachtige laarzen in de kast staan, met nadruk op: in de kast staan. Ik kan ze niet aan omdat m'n voeten dan te veel pijn doen. Ik had gehoopt ze met steunzolen ooit te kunnen dragen, maar daar zijn de hakken dus te hoog voor...

Chico, had jij niet ook steunzolen? Wat voor schoenen koop jij? Ik zie het niet echt zitten om aangewezen te zijn op schoenen van Ecco of Wolky of zo.
Ja, dat is dan niet leuk :@

Zijn er niet toevallig evenementen waar je toch niet tot nauwelijks loopt, waar je ze naartoe alsnog aan kunt doen?
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:17:37 #11
70532 loveli
N
pi_109982216
Heb je zo'n spalkje voor je teen om mee te slapen of helpt dat niet voor jouw voeten?
crap in = crap out
pi_109982254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, dat is dan niet leuk :@

Zijn er niet toevallig evenementen waar je toch niet tot nauwelijks loopt, waar je ze naartoe alsnog aan kunt doen?
Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer. :P.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef loveli het volgende:
Heb je zo'n spalkje voor je teen om mee te slapen of helpt dat niet voor jouw voeten?
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:21:55 #13
70532 loveli
N
pi_109982443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee of dat helpt. Ik heb het niet, in ieder geval.
M'n zus had er baat bij (en van comfortabele schoenen tijdens werk). Zij heeft de knobbel, ik de doorgezakte voeten (en gelukkig nog geen last *afklopt*). Weet niet of de combo killing is.
crap in = crap out
pi_109982519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik de trap af ben voel ik m'n voeten al niet meer. :P.
:')
Nee, dat gaat dan niet werken. Al zou je dan geen last van de pijn hebben :P
pi_109982773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzen :P. Het zijn vaak wel dichte schoenen, in open zie je de zool heel erg (ik heb aan de binnenkant een opstaande rand van 5 cm) en past het vaak ook helemaal niet. Koop nu wel alles een maat groter dan mn eigen voeten, zodat de zolen er in passen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:32:11 #16
70532 loveli
N
pi_109982903
Schoenen van Cole Haan hebben een Nike Air kussentje. En zijn sexy.
crap in = crap out
pi_109983081
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja heb ik! Ik koop alles waar mn zool in past. Dus heb laarzen van taft (11 cm geloof ik), allstars, nikes, adidas, regenlaarzen :P. Het zijn vaak wel dichte schoenen, in open zie je de zool heel erg (ik heb aan de binnenkant een opstaande rand van 5 cm) en past het vaak ook helemaal niet. Koop nu wel alles een maat groter dan mn eigen voeten, zodat de zolen er in passen.
's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen. :P.

Maar goed, het heeft ook geen zin om me er nu druk over te maken. Over twee weken zijn de zolen klaar, dan zie ik dan wel weer verder.
pi_109983136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

's Winters komt dat wel goed dan, dus. Maar zomers? Ik heb een hele hoop jurkjes waar absoluut geen gympen bij kunnen. :P.

Maar goed, het heeft ook geen zin om me er nu druk over te maken. Over twee weken zijn de zolen klaar, dan zie ik dan wel weer verder.
Ja in de zomer loop ik op allstars :') bij gebrek aan beter. Of op slippers. En voor die jurkjes heb ik mn hoge open hakken waar ik wel 3 uur op kan lopen zonder al teveel pijn :P. Zonder zolen.
pi_109983144
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:32 schreef loveli het volgende:
Schoenen van Cole Haan hebben een Nike Air kussentje. En zijn sexy.
En best lelijk, naar mijn mening. :@. En dúúr! :o.
  Vis een optie? vrijdag 6 april 2012 @ 14:47:54 #20
70532 loveli
N
pi_109983583
Ieuw, ik bekijk net de nieuwe collectie en je hebt gelijk!
crap in = crap out
pi_109984722
De sportschool blijkt te voet op 4¼ km afstand te liggen. Op de heenweg met wind mee ging dat met 10,6 km/u in een kleine 25 minuten. Op de terugweg, niet recht tegen de wind in want een iets andere route, was het 4½ km met 9,9km/u.
Op de sportschool het is de legpress nu op 140 gezet. Dat wil net 3 x 15.
De meeste andere apparaten heb ik op 30kg staan en nog 2 op 20kg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109985269
Zo, ff bijkomen... Onderweg zijn er 2 broodjes met roomboter en pure hagelslag mijn mond ingevallen O-)

Wel weer fullbody workout gehad met het klussen met vaders :+ zo nog ff ramen zemen en dan zijn de klusjes klaar voor vandaag.

O: smoothie
T: rijstwafels en hummus
L: broodje met boter en honing
T: 2 broodjes met roomboter en hagelslag
D:'gewokte groenten met garnalen en mosselen
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109985308
Shoulder press denk ik wel op 20 ;) Alsnog is het goed aan het gewicht hoor, Sigme! Dikke props! _O_
pi_109985469
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.

Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.

Belangrijk is dat er vooruitgang in zit.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109985815
Ik ben game of thrones maar gaan downloaden...

En ik heb een Magimix keukenmachine gekocht :D 70 euro korting bij de Bijenkorf *O*
Be someone that makes you happy
pi_109985858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:
Zijn die apparaten plate loaded Sigme? Ieder apparaat heeft een ander systeem waarop het ewicht wordt overgebracht. gewicht is dus ook niet alleszeggend.

Jij kan een oefening met 10 kg doen op jouw sportschool en bijv met20 bij mij op de sportschool.

Bij Sigme waren ze op luchtdruk volgens mij...
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:44:55 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109985945
Zo, het werd toch nog even druk hier :o. Nog 10 min *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_109985986
stop jij altijd om 5 voor?
pi_109986034
Oh en even klagen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:47:42 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109986052
Nee, maar vandaag wel, want ik moet een andere trein halen en anders wordt het misschien wat krap.
Niet meer actief op Fok!
pi_109986328
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Nallie het volgende:
Oh en even klagen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ff blij dat ik bijna ga verhuizen.
Nog geen maand meer *O*

:{ normaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.
pi_109986492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Shoulder press denk ik wel op 20 ;) Alsnog is het goed aan het gewicht hoor, Sigme! Dikke props! _O_
Op 20 heb ik nu staan: rotary torso cable, leg extension, en shoulder press inderdaad.
Op 30: pulldown, abdominal, machine hip extension, seated chest press, total hip abduction
Op 140: seated leg press
Met 2x3 kg in de hand: het rugding waarvan ik nu de naam niet weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef _aurum_ het volgende:

De rotary torso cable is met gewichten, de rest zoals Vizor zegt op luchtdruk.

Ik weet niet zeker of de verzwaring vooruitgang is of gewenning :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109986694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog geen maand meer *O*

:{ normaal komt de baas op dit soort dagen altijd even zeggen dat we uurtje eerder weg mogen, vandaag niet...
Die man is ook druk de laatste tijd.
O+

Wanneer is bij jou de grote verhuisdag?
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:06:09 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_109986744
ja, ik ging helemaal glimmen van de vriendjescomplimentjes O+

:) verder heb ik koppijn en moet ik was gaan ophangen /liefdagboek
Kwak
pi_109986898
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html

... ohja ik moest inpakken voor de verhuizing ...
pi_109987050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Chicolate het volgende:
Wat zou ik in de raw brownies kunnen doen ipv noten? Wil ze maken voor een vriendinnetje, maar die is zwaar allergisch voor noten (en ei en lactose intolerant, dus voor de meeste baksels) en ik vermoed dat ze zonder wat 'saai' zijn. http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html

... ohja ik moest inpakken voor de verhuizing ...
Ik heb ook zo'n vriendinnetje :')
Misschien alleen dadels en abrikozen dan?
Of met bijvoorbeeld pompoenpitten? Want mijn notenallergische vriendinnetje mag wel pitten en zaden!
pi_109987057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+

Wanneer is bij jou de grote verhuisdag?
27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippen
Dan wil ik de eerste week 's avonds en in het weekend schilderen, tweede week doordeweeks het behang eraan. Dan 's weekends grote meubels over :)

Denk dat ik het tweede weekend (dus 5mei) al het matras/deken/wekker/kledingtas/standaard persoonlijke hygiënespul ga neerpleuren.

Jij al beetje planning voor hoe of wat?
pi_109987254
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

27e tekenen en daarna het wederom vieren, 28/29/halve30 schoonmaken/schuren/strippen
Dan wil ik de eerste week 's avonds en in het weekend schilderen, tweede week doordeweeks het behang eraan. Dan 's weekends grote meubels over :)

Denk dat ik het tweede weekend (dus 5mei) al het matras/deken/wekker/kledingtas/standaard persoonlijke hygiënespul ga neerpleuren.

Jij al beetje planning voor hoe of wat?
Jep, 1 mei krijg ik de sleutel, 1 en 2 mei verven en verhuizen ;)
pi_109987291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

:o

Loop ik even moeilijk te doen! :D :@
pi_109987330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o

Loop ik even moeilijk te doen! :D :@
Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen heb :)
En er hoeft alleen maar geverfd te worden en heb wel hulp daarbij dus dat scheelt wel!
pi_109987368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo? :o (ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)

Oh alleen verven dus. Dat scheelt.
pi_109987423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moet je veel verven en liggen er al vloeren enzo? :o (ik maar denken dat ik weinig tijd heb, wij hebben 4 klusdagen om het hele huis te schuren en 2x te verven en alle vloeren te leggen, in anderhalve week)

Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zit :)
Scheelt weer dubbele lasten enzo!
Waar ga je naar toe verhuizen Chico?
pi_109987455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja en wat kleine dingetjes, maar dat doe ik wel gewoon als ik er in zit :)
Scheelt weer dubbele lasten enzo!
Waar ga je naar toe verhuizen Chico?
Andere kant van Amsterdam :). En inderdaad, want dubbele lasten zijn best naar :o.
pi_109987673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:21 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja ik heb die hele week vakantie, dus dan de rest fine tunen, maar ik woon nu ook zo klein dat ik vrij weinig te verhuizen heb :)
En er hoeft alleen maar geverfd te worden en heb wel hulp daarbij dus dat scheelt wel!
Kan wel hulp krijgen bij schilderen, maar toch doe ik het liever zelf, wil ik gewoon in mijn ogen goed hebben. :@ Dan maar wat langer bezig...

Ik huur van een toffe gast, contract loopt 1 mei af, mag heel mei blijven zitten als het nodig is :)
pi_109987747
Lijstje!

S: Jillian
O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
L: meergranen broodje met hummus, pompoen en paddestoelen, koffie verkeerd
T: laatste kleine stukje raw brownie
T: Ik twijfel... ik heb wel trek en ga pas om half 8 uit eten.. eiwitshake? broodje?
D: tapas en wijn :9
pi_109987850
Weekend! *O*
Ik had er vandaag even geen zin meer in en ben lekker woensdag pas weer op kantoor! *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109987896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wij deden het ook in 1 week. Strak ingepland, ging allemaal maar net goed!!

En balkon bbq, bij ons in het app. complex mag je niet op je balkon bbq-en :o
~ Bonito La Risa ~
pi_109987899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef conleche het volgende:
Heartbreak high! Drazic! :')
Oh ja O+
pi_109988243
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de Zara ;) Was een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..
Met uitgaan vind ik dat nog niet zo raar, maar in de Kruidvat?

Edit: en ik heb niet de illusie dat ik de nieuwe George Clooney ben :P

[ Bericht 8% gewijzigd door the85mc op 06-04-2012 16:56:50 ]
pi_109988778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:
Net het wtf momentje voor vandaag gehad. Ik was even naar de kruidvat gegaan om wat zooi te kopen. Staat er een behoorlijke rij bij de kassa dus ik netjes rustig wachten. Voel ik ineens dat een dame mijn rug aait. Dus ik draai me om van huh wat is dit? Zegt die dame: ja je hebt zo'n mooi leren jas aan daar moest ik even aan zitten. Zo mooi getailleerd enzo..
Maar is mijn 'leren' jas is dus zo'n nepleren ding van de Zara ;) Was een vrouw van een jaar of 40 en er stond een man naast haar. Awkward..
Met uitgaan vind ik dat nog niet zo raar, maar in de Kruidvat?

Edit: en ik heb niet de illusie dat ik de nieuwe George Clooney ben :P
:') Dat is inderdaad vreemd! Leuk voor dr man ook ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')