Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasquote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Sylvie komt weer voorbij, vind je dat nog wat, Ll, over boobies gesproken?
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasOf Hunkemoller kan goed photoshoppen
Oh, dat ken ookquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.
Ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
En het grote ploatje is ook geen plakploat meer
Hmm, komt vast vanzelf weer goed, en anders elders uploadenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ah k zie het al, alles van Tinypic loopt vast, dat is die grote tekening en Bos zijn UI
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gekquote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gek
Ja maar Charly Luskequote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet van niks, maar ik hoef geen Passion en als er Nederlands grut staat te jodelen dan hoef ik nog minder
Leuk in VOH, maar ik hoef geen Jezus spelquote:
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
Net terug van Carolus Thermen in Aken. Héérlijk gewoon.
Echt genoten en gerelaxed. en dat op een steenworp afstand, en stukken goedkoper dan Thermae
[ afbeelding ]
heel netjes onderhouden. 8 baden, waarvan 2 buiten op de eerste verdieping/beganegrondquote:
Ik ga lekker werken gewoon, fuck al dat geneuzelquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wat laatste boodschappen halen, ik hou m'n hart nu al vast, dat zal wel zo'n kerstgekte in de winkel zijn
ik ben nu vooral zwemmen, bubbelbad, stroomversnelling met erg zout waterquote:
Ik ook, maar in de middag toch neuzelen bij de mensen die allemaal 60 spullies op tafel voor een zalig pasen willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken gewoon, fuck al dat geneuzel
Oh dat klinkt lekker! Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nu vooral zwemmen, bubbelbad, stroomversnelling met erg zout wateren verschillende dompelbaden gaan doen
Ik heb van die ouderwetse paaskipbroodjes-met-rozijn-als oog gehaald, dawastquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks anders gekocht dan anders voor Pasen, wat een gedoe, ik doe er niet aan mee
Sauna vind ik ook niet fijn met mn lenzen enzo, en dt is t voordeel van hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker! Dat zou ik ook wel willen
Sauna is niets voor mij. Zonnebank doe ik thuis wel (liever ook ja).
Ook dat niet, ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, dus op maandag ging ik toch niequote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb van die ouderwetse paaskipbroodjes-met-rozijn-als oog gehaald, dawastEnige verschil; meer in huis, winkels dicht.
Sommige mensen zitten echt met de familie en bups aan een grote paasbrunch. Lekker met moeke en beppe en tante en nichtje en neefje. Nou ik dank je hartelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef Ynske het volgende:
wat zou je moeten kopen voor pasen dan?
tis voor mij echt gewoon een normale zondag, waar toevallig een vrije maandag op volgt
Ja! Precies ook die stress in de winkels, dat gepieker en gepeuzel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar gaan mensen van pasen net zo een vreetfest maken als van kerst![]()
Gourmetten, brunchen, the works
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
ik mag lijen dat ze niet op de stoep staan dit weekend weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat op zich wel, maar volgens mij winkelen ze zich veel meer suf. Vroegah was het gewoon wat lekkere broodjes, sap, ei, etc. Nu lijkt het wel 3 gangenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Kweenie, wij deden vroeger wel paasbrunch hoor, eitjes zoeken en dan brunchen, meestal met de hele familie bij opa en oma, later ook thuis, maar volgens mij was het dat wel.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
Paasbrunch deden wij ook wel. Maar gewoon simpel, paar eitjes, tafel netjes gedekt, broodjes bakken, en thats it.
Tegenwoordig liggen de gevulde beenhammen, en superdeluxe extra gourmetschotel a la carte al 2 weken in de winkel tegen dat het Pasen is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat op zich wel, maar volgens mij winkelen ze zich veel meer suf. Vroegah was het gewoon wat lekkere broodjes, sap, ei, etc. Nu lijkt het wel 3 gangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja mijn digicam wil niet meer uppen, dus doe ik het weer via webcam"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Awwquote:Sjon leeft op een roze wolk.
T/m Pasen, dan ben je gewoon een week niet bereikbaar geweestquote:Vodafone verwacht het gehele Paasweekend nodig te zullen hebben om alle diensten (zowel voice, sms en data) weer op orde te krijgen. Vodafone blijft met man en macht werken aan het oplossen van alle problemen en betreurt dat het herstel van de storing langer duurt dan aanvankelijk verwacht werd.
Jaaaquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef oh-oh het volgende:
en hij lijkt stiekem ook nog wel wat op een poedel
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
T/m Pasen, dan ben je gewoon een week niet bereikbaar geweestEn "langer dan aanvankelijk verwacht", dat is ook wel een 'oh really' momentje
![]()
Als je nooit belt misschien... ik heb 101 afspraken staan, kan niet teruggebeld worden, en als ik ze via elders zelf probeer te bellen dan zijn bedrijven niet te bereiken. Nee niks lekkers aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:20 schreef Ynske het volgende:
Ach tis ook wel lekker eens niet.bereikbaar te zijn...
[..]
Gaat niet, heb een locked toestel, 3 in huis van Vodafone.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Koop een prepaid kaart van een andere provider of zeg ik nu iets geks?
Je moet gebeld kunnen worden. Je kan niet een week teren op je eigen gesprekken, laat staan via skype wat voor vaak voor geen meter belt qua ontvangst.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:30 schreef Ynske het volgende:
tja, dat is lastig, hier is nog een huisfoon als de rest niet werkt
en skype? daar kun je toch ook gewoon mee bellen, wel met tegoed
ja sorry, ik snap dat t vervelend is, en ik snap ook dat je betaald voor een dienst en dat je die geleverd wilt krijgen. maar dit is net zo goed overmacht voor vodafone als voor ieder ander.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet gebeld kunnen worden. Je kan niet een week teren op je eigen gesprekken, laat staan via skype wat voor vaak voor geen meter belt qua ontvangst.
rij de grens over, daar doet t netwerk t wel. spreek je voicemail in met dat tijdelijke nieuwe nummer en je bent wel bereikbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
En al heb je een tijdelijk ander kaartje, niemand heeft je nummer en blijft verkeerd draaien. Ik kan er echt niet meer om lachen.
Dat zeg ik toch nergensquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja sorry, ik snap dat t vervelend is, en ik snap ook dat je betaald voor een dienst en dat je die geleverd wilt krijgen. maar dit is net zo goed overmacht voor vodafone als voor ieder ander.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens Track and Trace komt mn camera vandaag![]()
Nu heb ik m wel thuis laten bezorgen en hoop ik dat mn lieve pakjesman gewoon werkt tot 19.00, ook op goede vrijdag, maar anders krijg ik m morgen wel
als t degene is met polsclip is hij idd heel handigquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Er zit zelfs een regenhoes om de fototas, en ik krijg nog zo een handgripding, die had ie nog thuis liggen stuurt ie nog even na.
Niet dat ik die tas ooit ga gebruiken hoor, maar hey![]()
Handgripding lijkt me wel handig!
Ik kon vannacht 1 voicemail terugluisteren, toen was het ook "hallo??? hallo?"quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik word nu echt voortdurend gebeld en dan hoor ik niks, dat schijnen al die Vodafeun mensen te zijn ook
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Er zit zelfs een regenhoes om de fototas, en ik krijg nog zo een handgripding, die had ie nog thuis liggen stuurt ie nog even na.
Niet dat ik die tas ooit ga gebruiken hoor, maar hey![]()
Handgripding lijkt me wel handig!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Ynske het volgende:
wat kunnen mensen toch grappig zijn.
staat een auto geparkeerd waarbij aangegeven is dat ze ruimte nodig hebben op de achterruit
gaat een vrouw haar auto aan de bestuurderskant van die eerste auto parkeren, met nog geen 10 cm ruimte ertussen. de eigenaars van die eerste auto zullen dus niet weg kunnen rijden.
ze stapt uit, leest wat erop staat bij de ene auto en loopt weg.
volgend persoon ziet t allemaal gebeuren, parkeert zijn auto precies tzelfde bij die vrouw.
stapt uit en gaat op een muurtje zitten wachten
vrouw komt terug, en begint me toch een stampij te trappen
na 10 min schelden, laten omroepen in de winkel etc staat die man op, loopt naar zijn auto, zegt tegen die vrouw, snap je nu dat je irritant bezig bent en ook rekening met de mensen om je heen kunt houden? stapt in en rijd weg
Nou dat idd! Wat een mensen heb je ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Dat is wel echt epic, goed van die vent
![]()
Dom wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Niemand die zegt joh ga maar niet de stad in, het is te druk vandaag![]()
Fucking hell zeg
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wat laatste boodschappen halen, ik hou m'n hart nu al vast, dat zal wel zo'n kerstgekte in de winkel zijn
Wat een lekker wolletjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat was gisteren en dat ging over supermarkten![]()
Kijk es:
[ afbeelding ]
Auberginekleurig, volgens haar Duitse baasjes, nog nooit gezien die kleur
Fotoquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:16 schreef Ynske het volgende:
net even bij Intratuin geweest en t balkon gepimpt met Lavendula
ben bezig, maar eerst ff kijken of ik foon kan fiksen, hij leest mn sdkaart ineens niet meerquote:
Ik zag laatst bij de Aldi iedereen ook driftig graaien omdat er zoveel plantjes waren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:16 schreef Ynske het volgende:
net even bij Intratuin geweest en t balkon gepimpt met Lavendula
Alles, ik ben geen tokkie of student, wat moet ik met een mp3 als de deurbel gaatquote:
Ja, maar ik hou van alles qua electra en nerdstuff, dus mwahquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Naja, IK hoef m niet, maar jij wilde m bijna meenemen
Een kaart kan wel eens niet gelezen worden, doet hij het iets later weer, maar als hij heel heet wordt klinkt niet zo goed nee...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef Ynske het volgende:
hmmm een sdkaart die loeiheet word, zal wel dood zijn he
dat dacht ik ook, heb m eens in pc gemikt, die zegt kaart moet geformatteerd worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kaart kan wel eens niet gelezen worden, doet hij het iets later weer, maar als hij heel heet wordt klinkt niet zo goed nee...
New shoes?quote:
Whehequote:
Nee hoor, prima geschikt om kwarteleitjes op te bakken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:34 schreef Ynske het volgende:
hmmm een sdkaart die loeiheet word, zal wel dood zijn he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
nee hete sdkaartquote:
Nope, over de tafel en een beetje over het adres.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja zeg, zat ie dan over die mooie stempel heen te kotsen?
De dankbaarheid druipt er vanaf zeg
Nicequote:
Misschien werken de Analers wat harder omdat ze niet kunnen bellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn dat het af en toe ook nog es in een dag kan![]()
Dichtbij en ver weg
Neequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Pis, had jij m nog niet gezien dan, die stempel?
Ow jaaaaaa jij had laatst die grotere bruine vlop, ik stempel die witte vloppen thuis per 20 of zo en neem ze dan mee naar kantoor, ik moet ook es wat bruine stempelenquote:
Whehehehe ja Zwab en de Paus zijn voor mij echt onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
Bij zalig pasen moest ik meteen grinniken en aan je zwabs-pope denken
Ik herkende je al niet, ik krijg altijd retro bruinquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow jaaaaaa jij had laatst die grotere bruine vlop, ik stempel die witte vloppen thuis per 20 of zo en neem ze dan mee naar kantoor, ik moet ook es wat bruine stempelen
Jij zit voor mij nu in een driehoeksverhouding met Zwabs en de Pausquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe ja Zwab en de Paus zijn voor mij echt onlosmakelijk met elkaar verbonden
Niet voor de gewone kaarten hoor, alleen voor die uit de agenda, die zijn net wat groterquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herkende je al niet, ik krijg altijd retro bruinen ander maatje.
Echt? Oh dan ben ik kennelijk in de war, ik dacht echt veel vaker bruin te hebben gehad. Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet voor de gewone kaarten hoor, alleen voor die uit de agenda, die zijn net wat groter![]()
Ik vind die bruine vloppen zo leuk, kan er niks aan doen![]()
Staan hier dozen van op kantoor, mogen we opmaken
quote:
Remind mequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat vind ik wel leuk ja!![]()
Kantoorspullen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha deze moet ik echt ff delen, van iemand van de naakthondengroep op FB![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het voelt echt als je eigen dochter hequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn camera wordt m sowieso niet meer vandaag, want ik word opgehaald zometeen door Thessa en dr papa, we gaan ff hondjes wandelen.
Dinsdag gaan ze op vakantie naar de fam. in Griekenland.
Ik vind het zoooo leuk voor ze ( met zijn broer en zus en haar man ) maar ik bedacht vandaag ineens dat ik t toch ook een bietje eng vind, mn kleine T. zo ver weg![]()
![]()
Shoot me![]()
Ik denk dat dr mama en ik volgende week de hele week samen gaan zenuwinzinken![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:19 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]Wat leuk Bos, dat is Sjon toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja mijn digicam wil niet meer uppen, dus doe ik het weer via webcam
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:
Nee, ik had hem nog niet! Lag hier nu in de bus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Strega, hadden jullie die kaart van mij al gehad?
Ik wist het echt echt niet meer, ik dacht van wel, maar ik schrijf op wie ik wat stuur, en op deze stond jullie naam nog niet
LOLquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha deze moet ik echt ff delen, van iemand van de naakthondengroep op FB![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh mooi, dat is mijn systeem toch accuraat en up to date, pfieuwquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik had hem nog niet! Lag hier nu in de bus.
Wat staan ze er leuk op met de panterpakken! (Sjon is toch wel zeer handsome!)
Tjuuuuus!quote:
Lof en hulde voor die man!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:02 schreef Ynske het volgende:
wat kunnen mensen toch grappig zijn.
staat een auto geparkeerd waarbij aangegeven is dat ze ruimte nodig hebben op de achterruit
gaat een vrouw haar auto aan de bestuurderskant van die eerste auto parkeren, met nog geen 10 cm ruimte ertussen. de eigenaars van die eerste auto zullen dus niet weg kunnen rijden.
ze stapt uit, leest wat erop staat bij de ene auto en loopt weg.
volgend persoon ziet t allemaal gebeuren, parkeert zijn auto precies tzelfde bij die vrouw.
stapt uit en gaat op een muurtje zitten wachten
vrouw komt terug, en begint me toch een stampij te trappen
na 10 min schelden, laten omroepen in de winkel etc staat die man op, loopt naar zijn auto, zegt tegen die vrouw, snap je nu dat je irritant bezig bent en ook rekening met de mensen om je heen kunt houden? stapt in en rijd weg
Fleurt gelijk op hé!quote:
yep, vooral ook omdat die van vorig jaar voor dood in de bak hingenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Fleurt gelijk op hé!![]()
Ik had vanmorgen een pakje met diverse zaden en nog wat andere tuindingen
http://denieuwetuin.be/inhoud.php hier besteld. Erg mooie dingen!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:32 schreef Lutte het volgende:
Lekker shoerme op net, moest meteen aan jullie denken
Tzatzikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Luttestuudje!
Zo, heerlijk over de eeuwige grasvelden gedenderd net, en nog psies op tijd thuis om de pakketman te bellen, die was er binnen een minuut, met mn nieuwe camera, en hijs coooooooooooooooooool![]()
Man man, wat een goede vrijdag!
Griek is nu grieks eten halen
Mwoahhhhhh Gertjequote:
Wat lekker Bosquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef Bos81 het volgende:
O ja ik ben in G-twon. Zit nu op de bank met den Sjef op schoot
Echt, ik heb gewoon dit jaar die superduper naaimachine gescoord, een e-reader en nu dan ook eeeeeeeeeindelijk een Echte Camera, ik heb gewoon echt geen wensen meerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Barbaaf het volgende:
Heerlijke dingen he oh-oh? Voordeel van zo'n grip zijn meer gripen twee batterijen gaan langer mee dan één. Ik weet niet of dat met jouw model kan maar sommige hebben een verwisselbaar binnenstuk zodat ze ook werken met AA-batterijen.
Nu nog een schaap meenemen van Texel en het jaar kan niet meer stukquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Echt, ik heb gewoon dit jaar die superduper naaimachine gescoord, een e-reader en nu dan ook eeeeeeeeeindelijk een Echte Camera, ik heb gewoon echt geen wensen meer![]()
Dat niet denk ik, zou niet logisch zijn. Je hoeft ze alleen minder vaak te verwisselen en als je een dag op stap bent kan je één accu wel leegschieten, twee zal je niet lukken en je hoeft ook niet halverwege te zoeken waar de fuck je je reserve-accu gelaten hebtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Gaat ie met die grip dan langer mee dan wanneer ik gewoon die twee accu´s een voor een gebruik?
Awwwwquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Kim heeft dr eerste lammetje,van dr minischaapjes, weegt een kilo , echt zo megacute![]()
Wat een schatje!quote:
Ahhhhhhquote:
Amaai Bosjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Amaai
Visje bij de mindfulnessgroep zit ook een Vlaming..![]()
quote:
das rukquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een misser, dan kan ik nu de gillende paasdrukte in voor koffieroom en koffieKennelijk niet genoeg tot Dinsdag.
mja maar goede vrijdag is geen standaard vrije dag, dus best logisch dat t dan meevaltquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Hier viel het gistermiddag mee met de drukte, nou ben ik geen supermarkt in geweest, maar gewoon de stad en 't durp was niet heel druk
Ja het viel hier ook best mee, al zeiden ze bij de Appie dat het in de ochtend echt niet-fijn druk was. In de middag was het gewoon gezellige bedrijvigheidquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Hier viel het gistermiddag mee met de drukte, nou ben ik geen supermarkt in geweest, maar gewoon de stad en 't durp was niet heel druk
Whehehe.quote:
Heb je nu een natte slip van die nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik ben alleen ff snel naar de KPN winkel gehold, waar ik precies op tijd was
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nu een natte slip van die nieuwe telefoon?
Ah handigquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Alhoewel ik bij de KPN winkel alleen mn sim om moest wisselen, omdat die mensen te dom zijn te bedenken dat als ze een telefoon verzenden waar een MICROsim in moet, het misschien dan wel handig is ook een MICROsim mee te sturen, en niet een normale sim
als je nu gewoon los zo'n foon zou komen met die microsim, kun je die gewoon omwisselen? of moet je ervoor betalen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Alhoewel ik bij de KPN winkel alleen mn sim om moest wisselen, omdat die mensen te dom zijn te bedenken dat als ze een telefoon verzenden waar een MICROsim in moet, het misschien dan wel handig is ook een MICROsim mee te sturen, en niet een normale sim
Nee je kan het gewoon omwisselen bij je provider, of in zo'n belwinkel het laten 'knippen', ze hebben er van die tangetjes voor dat je van een normale sim een microsim kan knippenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je nu gewoon los zo'n foon zou komen met die microsim, kun je die gewoon omwisselen? of moet je ervoor betalen?
ah, das handigquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je kan het gewoon omwisselen bij je provider, of in zo'n belwinkel het laten 'knippen', ze hebben er van die tangetjes voor dat je van een normale sim een microsim kan knippen
Buiten het feit dat alle fotowaardige dingen precies gebeuren als de accu uit je camera is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat niet denk ik, zou niet logisch zijn. Je hoeft ze alleen minder vaak te verwisselen en als je een dag op stap bent kan je één accu wel leegschieten, twee zal je niet lukken en je hoeft ook niet halverwege te zoeken waar de fuck je je reserve-accu gelaten hebt
Gelukkig heb ik ook nog een telefoon en gewone cameraquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buiten het feit dat alle fotowaardige dingen precies gebeuren als de accu uit je camera is.
leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Ynske het volgende:
Hoop dat je er veel plezier van hebt ohoh!
ikzelf vind met grip lekkerder in de hand liggen
hier bezig met een speelprojectje met glycerine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moest bij deze een beetje aan rupsje nooitgenoeg denkenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg die nieuwe HTC voor m'n verjaardag
Dit is straks echt een HTC-topiquequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:22 schreef Ynske het volgende:
K krijg nu ook de HTC One V in de aanbieding erbij
quote:
Oh wat leuk Bos! Die onderste is een Shar-Pei, die heb ik in real live, dus dat beeldje wil ik ook!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
2 nieuwe hondenbeeldjes gekocht bij de Action
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé Vaduz!quote:
Ja, nachtmens en ik slaap slechtquote:
Oh nee, de Keizer als Paashaas!quote:
Wat gaaf Bos, die Shar-Pei heb ik nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
2 nieuwe hondenbeeldjes gekocht bij de Action
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Stregaquote:Op zondag 8 april 2012 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh nee, de Keizer als Paashaas!![]()
Hier wat mineur, Othello word met de dag slechter, zoals hij nu is, denken we woensdag einde oefening
quote:Op zondag 8 april 2012 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier wat mineur, Othello word met de dag slechter, zoals hij nu is, denken we woensdag einde oefening
Wat lief Chico paashaasquote:
Sterkte Strega en Paganquote:Op zondag 8 april 2012 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Liggen dus bij de Action voor slechts 98 cent, ze hadden ze volgens mij nin 2 verschillende kleuren. Die bovenste iig. Ze hadden ook een beeldje wat ik al in het wit had, nu ook in het zwart..quote:Op zondag 8 april 2012 01:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat leuk Bos! Die onderste is een Shar-Pei, die heb ik in real live, dus dat beeldje wil ik ook!![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 01:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er tof uit zeg!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef Ynske het volgende:
goed
buur onder me klaagt over de geur van mn lavedula...
daar kon zn vrouw niet tegen, ik moest ze maar weghalen.Is het een oude demente man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:09 schreef Ynske het volgende:
goed
buur onder me klaagt over de geur van mn lavedula...
daar kon zn vrouw niet tegen, ik moest ze maar weghalen.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is jouw balkon, lekker laten bloeien....
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Scherpquote:Op zondag 8 april 2012 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Yns, mss herinnert het hem aan het geklaag van zijn vrouw of zo, lekker laten hangen![]()
Ja eigenlijk wel jaquote:
Ja ik zat even te zoeken, ik heb foto's opgeslagen in Juli afgelopen jaar, mapje "Chico en Luna"quote:Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja, die kennen we al van pup af aan, is even oud als Sjon![]()
Wilde idioot is het hahaha, sleurt dr baasje echt in de rondte, maar ze is wel heel erg lief, mijnessen zijn dol op dr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |