Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasquote:Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Sylvie komt weer voorbij, vind je dat nog wat, Ll, over boobies gesproken?
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaal niet, in die reclame ziet 't er niet verkeerd uit. Wist niet dat zij zo ruim bedeeld wasOf Hunkemoller kan goed photoshoppen
Oh, dat ken ookquote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het extra pushers zijn van Hunkemoller, aangezien een aantal op Fok! schreven dat die beha's ineens allemaal te klein vallen.
Ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
En het grote ploatje is ook geen plakploat meer
Hmm, komt vast vanzelf weer goed, en anders elders uploadenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ah k zie het al, alles van Tinypic loopt vast, dat is die grote tekening en Bos zijn UI
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gekquote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Moest jij niet de Passion kijken oh-oh, of heb je ook t live verslag op Facebook
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, waar zie je me voor aan? Op FB ben ik druk met kindertjes en paashaasjes bashen gek
Ja maar Charly Luskequote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet van niks, maar ik hoef geen Passion en als er Nederlands grut staat te jodelen dan hoef ik nog minder
Leuk in VOH, maar ik hoef geen Jezus spelquote:
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef Ynske het volgende:
Net terug van Carolus Thermen in Aken. Héérlijk gewoon.
Echt genoten en gerelaxed. en dat op een steenworp afstand, en stukken goedkoper dan Thermae
[ afbeelding ]
heel netjes onderhouden. 8 baden, waarvan 2 buiten op de eerste verdieping/beganegrondquote:
Ik ga lekker werken gewoon, fuck al dat geneuzelquote:Op donderdag 5 april 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen wat laatste boodschappen halen, ik hou m'n hart nu al vast, dat zal wel zo'n kerstgekte in de winkel zijn
ik ben nu vooral zwemmen, bubbelbad, stroomversnelling met erg zout waterquote:
Ik ook, maar in de middag toch neuzelen bij de mensen die allemaal 60 spullies op tafel voor een zalig pasen willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken gewoon, fuck al dat geneuzel
Oh dat klinkt lekker! Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nu vooral zwemmen, bubbelbad, stroomversnelling met erg zout wateren verschillende dompelbaden gaan doen
Ik heb van die ouderwetse paaskipbroodjes-met-rozijn-als oog gehaald, dawastquote:Op donderdag 5 april 2012 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks anders gekocht dan anders voor Pasen, wat een gedoe, ik doe er niet aan mee
Sauna vind ik ook niet fijn met mn lenzen enzo, en dt is t voordeel van hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker! Dat zou ik ook wel willen
Sauna is niets voor mij. Zonnebank doe ik thuis wel (liever ook ja).
Ook dat niet, ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, dus op maandag ging ik toch niequote:Op donderdag 5 april 2012 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb van die ouderwetse paaskipbroodjes-met-rozijn-als oog gehaald, dawastEnige verschil; meer in huis, winkels dicht.
Sommige mensen zitten echt met de familie en bups aan een grote paasbrunch. Lekker met moeke en beppe en tante en nichtje en neefje. Nou ik dank je hartelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 22:53 schreef Ynske het volgende:
wat zou je moeten kopen voor pasen dan?
tis voor mij echt gewoon een normale zondag, waar toevallig een vrije maandag op volgt
Ja! Precies ook die stress in de winkels, dat gepieker en gepeuzel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar gaan mensen van pasen net zo een vreetfest maken als van kerst![]()
Gourmetten, brunchen, the works
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |