abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110971001
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nummer eigenlijk ontzettend 3x niks vind :@ :')

Mijn verwachtingen staan dit jaar trouwens op pessimistisch; ik heb van de afgelopen jaren geleerd. Als Nederland wel doorgaat, is dat pure winst.
:o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_110971859
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:o
Dat van die verwachtingen is gewoon omdat iedereen al jaren zegt dat het dat jaar dan toch eindelijk zou gaan gebeuren, en het dan vervolgens een blamage wordt ;)

Het nummer is voor een songfestival wel aardig hoor, maar ik ben er niet echt overtuigd van. Het is geen nummer waarvan het heel obvious is dat het doorgaat. Bovendien kunnen m.i. zeker vijftien van de achttien landen doorgaan.

Maar afgezien van mijn verwachtingen vind ik het zelf eigenlijk erg saai.
pi_110977806
In Zweden zijn ze verdeeld over de kansen van Nederland. . In het programma Infor Eurovision worden alle liedjes besproken en worden punten gegeven. Van nul tot vijf, nul is heel slecht, vijf is heel goed. De jury is over Nederland verdeeld, veel kritiek op de indianenoutfit. Een jurylid gaf 0 punten, die vond het niks. Twee juryleden vonden er ook weinig aan en gaven ook maar 1 punt. Een ander jurylid vond het Pocahontasachtig en gaf 4 punten en een ander jurylid vond het wel aardig en gaf 3 punten. De meerderheid vond het helaas dus niets.

Voor mensen die Zweeds verstaan, zie:
http://svtplay.se/v/2788855/eurovision_song_contest/del_3_av_4
pi_110978890
Vrees dat Joan de volgende ronde niet haalt. Veel Oost-Europese landen zullen op elkaar stemmen en Belgie zit helaas in andere ronde. Hoop op 12 punten van Turkije.
pi_110979025
Ik denk dat ze inderdaad gewoon de outfit simpel moet houden en wat veren in het haar ipv een tooi... dan komt het liedje al heel anders over
pi_110979051
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef masja2010 het volgende:
Vrees dat Joan de volgende ronde niet haalt. Veel Oost-Europese landen zullen op elkaar stemmen en Belgie zit helaas in andere ronde. Hoop op 12 punten van Turkije.
Dat van die Oost-Europese landen is een beetje loos. De laatste paar jaar maakt weinig meer uit. Ik denk dat de kans groot is dat ze het wel haalt. En tegenover België staat dat Groot-Brittannië wel meestemt in de tweede halve finale en die lijken dat nummer van Joan als zoete koek te slikken.
  maandag 30 april 2012 @ 23:20:44 #132
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_110980443
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef masja2010 het volgende:
In Zweden zijn ze verdeeld over de kansen van Nederland. . In het programma Infor Eurovision worden alle liedjes besproken en worden punten gegeven. Van nul tot vijf, nul is heel slecht, vijf is heel goed. De jury is over Nederland verdeeld, veel kritiek op de indianenoutfit. Een jurylid gaf 0 punten, die vond het niks. Twee juryleden vonden er ook weinig aan en gaven ook maar 1 punt. Een ander jurylid vond het Pocahontasachtig en gaf 4 punten en een ander jurylid vond het wel aardig en gaf 3 punten. De meerderheid vond het helaas dus niets.

Voor mensen die Zweeds verstaan, zie:
http://svtplay.se/v/2788855/eurovision_song_contest/del_3_av_4
Ze vallen allemaal over haar outfit en snappen dus niet het verhaal erachter. Verder deed het iemand aan Phoebe's "Smelly Cat" denken :D Maar vooral het indianenthema bleef het grootste punt van onbegrip.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_110980609
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Slim die promotour naar Turkije... ik heb het idee dat ze die 12 punten vanuit Turkije eigenlijk wel binnen heeft... misschien kan ze ook nog wat andere landen bezoeken
Denk dat een tourtje door Duitsland, Frankrijk en Engeland ook wel zin kan hebben... dat zijn de West-Europese landen die de 24e niet meedoen, maar dan wel mee mogen stemmen, en in zo'n Oost-Europese semifinal veel punten van hen pakken is toch wel gunstig
(eigenlijk ook wel jammer dat het zo moet, maar ja, onderhand doe je alles voor die finaleplek :'))
pi_110980898
Jammer dat ze in Zweden de nieuwe (officiele) clip niet hebben laten zien. Weet zeker dat ze dan wat meer punten hadden gegeven. Blijkbaar vinden sommige mensen die hele outfit toch té veel afleiden.

quote:
Nederland en vooral de Real Indian Nation kan opgelucht adem halen. Joan Franka draagt tijdens het Eurovisie Songfestival in Azerbeidzjan niet die ene indianenjurk met bijpassende tooi. We herhalen: Joan draagt geen tooi op het Eurovisie Songfestival.
http://www.ruuddewild.nl/(...)s-naar-azerbeidzjan/ (24-04-2012)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_110981016
quote:
Ik gok dat Joan minstens 8p van ze krijgt. Ze zien Joan niet alleen als Nederlandse, maar ook als één van hen. :) Joan is al een aantal keer in het nieuws geweest. Ook was ze het afgelopen weekend in Turkije voor promotie. OGAE Turkije is het lied ook aan het promoten. Hier een interview met OGAE Turkije:

pi_110985052
quote:
De 12 punten van Turkije gaan standaard naar Azerbeidzjan of Bosnië.
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 19:21:19 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_111007146
Joan komt zometeen bij DWDD in de DWDD Recordings :) Kijken dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_111007598
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Thanks voor de tip :)
pi_111007874
pi_111009113
Weer een video.. :@

Wat is Joan cute in deze video! Volgens mij vinden ze haar ook echt een leuk persoon O+
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:12:44 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111009929
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
niet vergeten ! appelwangetje is er nu op!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:18:28 #142
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_111010295
Ik vond Joan echt he-le-maal niets, op het afschuwelijke af, maar ze zong net bij DWDD toch best aardig _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_111010734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Muck het volgende:
Ik vond Joan echt he-le-maal niets, op het afschuwelijke af, maar ze zong net bij DWDD toch best aardig _O_
Vond je echt?
Dat liedje was totaal onherkenbaar, ze zong vals en dat Engels is dus echt zo slecht (ik dacht nog dat het wellicht iets was voor het songfestivalliedje).
Het spijt me, maar ze is vocaal zeer zwak en ik denk echt dat ze het niet gaat halen die finale. Dat liedje valt totaal in het niet bij de rest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2012 @ 20:28:45 #144
163650 Greys
pi_111010818
Ik vond het ook goed en mooi :o
Heel apart.

En toen ze na afloop zelf zei dat ze het vals vond, vond ik dat juist nogal overdreven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111011242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De 12 punten van Turkije gaan standaard naar Azerbeidzjan of Bosnië.
Eerder Armenië. :')
pi_111011988
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef grazz het volgende:
Jammer dat ze in Zweden de nieuwe (officiele) clip niet hebben laten zien. Weet zeker dat ze dan wat meer punten hadden gegeven. Blijkbaar vinden sommige mensen die hele outfit toch té veel afleiden.

[..]

http://www.ruuddewild.nl/(...)s-naar-azerbeidzjan/ (24-04-2012)
Dat komt door de TROS, die hebben de video van de finale ingezonden inplaats van de clip.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2012 @ 20:49:07 #147
163650 Greys
pi_111012040
Azerbeidzjan kunnen ze vanuit Turkije ook niet op stemmen in de halve finale van Joan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111013698
Ik denk dat ze inderdaad wel een bak punten uit Turkije en GB in de pocket heeft... misschien kunnen de Duitse Turken ook nog een duit in het zakje doen...

Per saldo heeft de Balkan al een voorsprong van gemiddeld 15 tot 20 punten op Joan dus dat compenseert dan mooi
pi_111014491
Ha ha. Zeuren over het stemgedrag van de oostbloklanden op elkaar, en dan zelf kijken van welke landen we punten kunnen verwachten op basis van wat anders dan het liedje...

Zweden gaat winnen dit jaar en dat is wederom geen oostblokland.
De afgelopen 10 jaar hebben meer niet-oostbloklanden gewonnen dan wel.
Je moet gewoon iets goeds en professioneels inzenden.

Ik vind wel dat Nederland dit jaar in ieder geval iets beters inzendt dan de voorgaande jaren, maar..het zou me enorm verbazen als het door gaat. Ik hoop het wel, want dat is gewoon leuk op zo'n finaleavond...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2012 @ 21:29:52 #150
163650 Greys
pi_111014615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Ha ha. Zeuren over het stemgedrag van de oostbloklanden op elkaar, en dan zelf kijken van welke landen we punten kunnen verwachten op basis van wat anders dan het liedje...
Zeuren valt wel mee? :)
Is meer kansen proberen in te schatten volgens mij.

quote:
Zweden gaat winnen dit jaar en dat is wederom geen oostblokland.
De afgelopen 10 jaar hebben meer niet-oostbloklanden gewonnen dan wel.
Je moet gewoon iets goeds en professioneels inzenden.
Eens! Dat Oostblokgebeuren is al een stuk minder.
Het IS er nog wel, maar vooral sinds de terugkeer van de vakjury heeft dat al een stuk minder invloed en idd, met Noorwegen, Duitsland etc. als winnaars de laatste jaren kan dat niet meer als 'Oostblok wint tóch' worden bestempeld.
Tom Dice uit België deed het ook meer dan prima met zijn gitaartje.

quote:
Ik vind wel dat Nederland dit jaar in ieder geval iets beters inzendt dan de voorgaande jaren, maar..het zou me enorm verbazen als het door gaat. Ik hoop het wel, want dat is gewoon leuk op zo'n finaleavond...
Vind het ook zeker beter dan afgelopen jaren.
En ik durf ook niet te hopen op 'we gaan door'. Maar het zou wel weer eens fijn zijn :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')