quote:Op maandag 30 april 2012 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nummer eigenlijk ontzettend 3x niks vind![]()
Mijn verwachtingen staan dit jaar trouwens op pessimistisch; ik heb van de afgelopen jaren geleerd. Als Nederland wel doorgaat, is dat pure winst.
Dat van die verwachtingen is gewoon omdat iedereen al jaren zegt dat het dat jaar dan toch eindelijk zou gaan gebeuren, en het dan vervolgens een blamage wordtquote:
Dat van die Oost-Europese landen is een beetje loos. De laatste paar jaar maakt weinig meer uit. Ik denk dat de kans groot is dat ze het wel haalt. En tegenover België staat dat Groot-Brittannië wel meestemt in de tweede halve finale en die lijken dat nummer van Joan als zoete koek te slikken.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef masja2010 het volgende:
Vrees dat Joan de volgende ronde niet haalt. Veel Oost-Europese landen zullen op elkaar stemmen en Belgie zit helaas in andere ronde. Hoop op 12 punten van Turkije.
Ze vallen allemaal over haar outfit en snappen dus niet het verhaal erachter. Verder deed het iemand aan Phoebe's "Smelly Cat" denkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef masja2010 het volgende:
In Zweden zijn ze verdeeld over de kansen van Nederland. . In het programma Infor Eurovision worden alle liedjes besproken en worden punten gegeven. Van nul tot vijf, nul is heel slecht, vijf is heel goed. De jury is over Nederland verdeeld, veel kritiek op de indianenoutfit. Een jurylid gaf 0 punten, die vond het niks. Twee juryleden vonden er ook weinig aan en gaven ook maar 1 punt. Een ander jurylid vond het Pocahontasachtig en gaf 4 punten en een ander jurylid vond het wel aardig en gaf 3 punten. De meerderheid vond het helaas dus niets.
Voor mensen die Zweeds verstaan, zie:
http://svtplay.se/v/2788855/eurovision_song_contest/del_3_av_4
Denk dat een tourtje door Duitsland, Frankrijk en Engeland ook wel zin kan hebben... dat zijn de West-Europese landen die de 24e niet meedoen, maar dan wel mee mogen stemmen, en in zo'n Oost-Europese semifinal veel punten van hen pakken is toch wel gunstigquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Slim die promotour naar Turkije... ik heb het idee dat ze die 12 punten vanuit Turkije eigenlijk wel binnen heeft... misschien kan ze ook nog wat andere landen bezoeken
http://www.ruuddewild.nl/(...)s-naar-azerbeidzjan/ (24-04-2012)quote:Nederland en vooral de Real Indian Nation kan opgelucht adem halen. Joan Franka draagt tijdens het Eurovisie Songfestival in Azerbeidzjan niet die ene indianenjurk met bijpassende tooi. We herhalen: Joan draagt geen tooi op het Eurovisie Songfestival.
Ik gok dat Joan minstens 8p van ze krijgt. Ze zien Joan niet alleen als Nederlandse, maar ook als één van hen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef masja2010 het volgende:
Vrees dat Joan de volgende ronde niet haalt. Veel Oost-Europese landen zullen op elkaar stemmen en Belgie zit helaas in andere ronde. Hoop op 12 punten van Turkije.
De 12 punten van Turkije gaan standaard naar Azerbeidzjan of Bosnië.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef masja2010 het volgende:
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Joan komt zometeen bij DWDD in de DWDD RecordingsKijken dus.
niet vergeten ! appelwangetje is er nu op!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
Joan komt zometeen bij DWDD in de DWDD RecordingsKijken dus.
Vond je echt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Muck het volgende:
Ik vond Joan echt he-le-maal niets, op het afschuwelijke af, maar ze zong net bij DWDD toch best aardig
Eerder Armenië.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De 12 punten van Turkije gaan standaard naar Azerbeidzjan of Bosnië.
Dat komt door de TROS, die hebben de video van de finale ingezonden inplaats van de clip.quote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef grazz het volgende:
Jammer dat ze in Zweden de nieuwe (officiele) clip niet hebben laten zien. Weet zeker dat ze dan wat meer punten hadden gegeven. Blijkbaar vinden sommige mensen die hele outfit toch té veel afleiden.
[..]
http://www.ruuddewild.nl/(...)s-naar-azerbeidzjan/ (24-04-2012)
Zeuren valt wel mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Ha ha. Zeuren over het stemgedrag van de oostbloklanden op elkaar, en dan zelf kijken van welke landen we punten kunnen verwachten op basis van wat anders dan het liedje...
Eens! Dat Oostblokgebeuren is al een stuk minder.quote:Zweden gaat winnen dit jaar en dat is wederom geen oostblokland.
De afgelopen 10 jaar hebben meer niet-oostbloklanden gewonnen dan wel.
Je moet gewoon iets goeds en professioneels inzenden.
Vind het ook zeker beter dan afgelopen jaren.quote:Ik vind wel dat Nederland dit jaar in ieder geval iets beters inzendt dan de voorgaande jaren, maar..het zou me enorm verbazen als het door gaat. Ik hoop het wel, want dat is gewoon leuk op zo'n finaleavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |