Bron: songfestival.nlquote:Joan zal vrijdagochtend 11 mei van 11.00 tot 12.00 uur te gast zijn bij de uitzending van het TROS Radio 2-programma Gouden Uren.
De uitzending wordt gepresenteerd door Daniël Dekker en zal plaatsvinden in de kantine van de TROS te Hilversum.
Naast dat Joan haar top 3 zal laten horen en Daniël haar van alles over het Eurovisie Songfestival zal vragen, is deze uitzending tevens het officiële uitzwaaimoment. Er zal dan ook veel pers aanwezig zijn.
Lijkt het je leuk om deze hectiek van dichtbij mee te maken en Joan persoonlijk succes te wensen? Like Songfestival.nl op Facebook en geef je op! We mogen maar liefst 50 mensen verwelkomen tijdens de opname.
Foto van Joan in zwarte jurk was weg, hier is die weer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
@Joan Franka
Ik heb gisteren bijna de Turkse president ontmoet.. En dit had ik aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk, waar vond je die?
Foto van Joan en zus Nesley.
[ afbeelding ]
twitter:songfestival twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 19:34:02Hier zien we @JoanFranka tijdens een interview voor #TRTmusic. Wat een lekker weer! #songfestival
reageer retweet
Bronquote:Joan Franka in kopgroep Songfestival
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Nederland staat in de kopgroep van het Eurovisie Songfestival. Fans van het liedjesevenement waarderen de inzending van Joan Franka en hebben die momenteel op een tiende plek gezet, vlak achter de Russische omaatjes. De laatste keer dat Nederland de top-10 haalde, was in 1999.
Over heel Europa komen fans bij elkaar, bekijken de videoclips en luisteren de liedjes. Daarbij geven ze per land punten aan de inzendingen, precies zoals het ook tijdens het Eurovisie Songfestival gebeurt. Inmiddels hebben tien van de 41 landenclubs gestemd. Zweden is daarbij torenhoog favoriet, maar duidelijk is dat de kansen voor Nederland dit jaar keren.
De stem van de fans komt meestal behoorlijk overeen met die van de vakjury, die tegenwoordig 50% stemrecht hebben. Volgens kenners betekent deze tussenstand dat ons land een finaleplek bijna niet kan ontgaan dit jaar. Dat lukte acht jaar geleden voor het laatst.
Opmerkelijk aan de keuze van de fans is het ontbreken van Turkije en de Oekraïne in de huidige tussenstand. Ook voor Azerbeidzjan, waar het Songfestival dit jaar wordt, is de huidige tussenstand een blamage. Alledrie deze landen staan nog op nul punten.
Istanbulquote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef grazz het volgende:
plus een foto van Joan in Turkije:
[ afbeelding ]
Istanbul Aya Sophiaquote:
Op Unibet nemen de kansen juist af:quote:
Ze geven Joan dus steeds minder kans om de finale te halen.quote:Eurovision 2012 - Semi Final 2: To qualify for the Final
24-03: 1,72 Ja - 2,00 Nee
31-03: 2,00 Ja - 1,72 Nee
30-04: 2,20 Ja - 1,60 Nee
Ik bereid me daar stiekem ook op voorquote:Op maandag 30 april 2012 11:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Toch denk ik ze het net niet gaat halen, helaas.
Haha dat zou tof zijn. Joan gaat naar de finale, ik voel hetquote:Op maandag 30 april 2012 10:16 schreef Greys het volgende:
Unibet zei vorig jaar dat Italië heel laag zou eindigen.
Daar kreeg je enorm veel geld voor als die zouden winnen.
Ze werden tweede. Joan is vast de Italië van vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |