Bij sieneke dat draaiorgel deed het heel goed, dus wat mij betreft doet Joan dat ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat er een act komt die het lied recht doet
Ze hadden beter kunnen vragen wat Europa vindt van het nummer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:18 schreef grazz het volgende:
Wat vindt Amerika van Joan Franka?
http://www.metronieuws.nl(...)rZldr!mYXyIu1tJmENY/
En zaterdag in de Melkweg, vind het jammer dat de kaarten op zijn.quote:
Bijna ontmoet? Wat is dat nou weer? Gewoon helemaal niet ontmoet dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
@Joan Franka
Ik heb gisteren bijna de Turkse president ontmoet.. En dit had ik aan.
[ afbeelding ]
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bijna ontmoet? Wat is dat nou weer? Gewoon helemaal niet ontmoet dus.
twitter:songfestival twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 12:21:21We stappen zo op de rondvaartboot.. Maar eerst zingt @JoanFranka nog haar hit 'You and Me' voor alle delegaties #esf http://t.co/6tlWaG0i reageer retweet
twitter:songfestival twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 12:30:24De eerste rondvaartboot vertrekt nu. Maar @keestoltwit spreekt nog even snel met @JoanFranka #songfestival #esf http://t.co/c99pAatk reageer retweet
Geen hoofdtooi ?quote:Maar laat ik nu net op Sylvia Snel’s Facebook-pagina (zij gaat mee met de NL-delegatie en is verantwoordelijk voor de kleding) gelezen hebben dat ze heel andere kleding uitgezocht hebben en dat gelukkig die hoofdtooi en bijpassende aardappelzak niét meegaat. En ik denk dat Joan dat nu ook inziet. Het leidt op de verkeerde manier ontiechelijk af van het veel mooiere liedje.
Idd. Als ik zo al het commentaar lees onder haar verschillende videos dan is het volgens mij zo'n beetje 50/50..de ene helft vindt de tooi geweldig, de ander helft vindt het helemaal niks. Tsja, wij hebben er vrees ik toch geen invloed op. Joan moet vooral doen waar zij zich prettig bij voelt natuurlijk want dan kan ze denk ik ook het meest geven tijdens haar optreden. Ik hoop in elk geval op een veer in d'r haar, of meerdere...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Tja aan die ene kant is een tooi wel iets dat mensen na 18 liedjes bijblijft... maar het schrikt de jury's wellicht wel weer af... Ik vind het lastig hoor
quote:
Ik hoop er toch wel op dat ze voor het ESF even de reacties peilt over haar jurk. Als ze zonder blikken of blozen voor een Indianenpak kiest op het NSF, zou het nog best eens kunnen dat ze op het ESF echt voor de Barbara Dex-award gaat.quote:Over het ontwerp van de jurk voor de halve finale van het Eurovisie Songfestival mag Joan nog niets zeggen. 'Maar ik ben tevreden en heel erg blij. De jurk is mooi geworden.' Binnenkort haalt de zangeres de jurk op bij de ontwerper.
Cool! Hopelijk veel op de Turkse tv en radio. Ik verwacht echt wel wat punten uit Turkije dit jaar! Turkije gaf Sieneke toch ook iets van 5 of 6 punten in 2010? (en dat zonder promotie)quote:
twitter:3FMVideo twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 14:10:45optrtedens @JoanFranka bit.ly/IgM92r bit.ly/IgM9iZ bit.ly/IgM9Q4 (Cover @Alabama_Shakes) #Giel #3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |