quote:Eurovision in Concert 2012
Eurovision in Concert is back! The 4th edition of Europe's biggest Eurovision Promo Event takes place on April 21 in Amsterdam!
The event will be hosted by Ruth Jacott (ESC 1993) and Cornald Maas. Venue of this year's edition will be 'Melkweg' - well known for its concerts by established acts and its excellent sound system!! The venue can host up to 1500 fans!
Stay tuned as we'll announce the first participating acts within the next few days. Tickets will go on sale on Thursday, February 9 and will be priced ¤ 26,00
Had het van FB, misschien was er ook een Nederlandse versiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Peter het volgende:
Aankondiging in het Engels.. terwijl 90% van het publiek Nederlands zal zijn?
Je bedoelt dat je er niet heen kunt of dat je het niet leuk denkt te vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik verwacht niet dat dit 'm voor mij wordt...
Dat ik er niet heen kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er niet heen kunt of dat je het niet leuk denkt te vinden?
Van weleer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Iwanius het volgende:
26 euro??? datis 54 harde guldens!voor een stel 2de rangs EVS kandidaten van weleer.
quote:De Belgische zangeres Iris en de Franse deelneemster Anggun zullen op zaterdag 21 april ook een optreden verzorgen tijdens Eurovision in Concert 2012 in de Melkweg in Amsterdam. Het totaal bevestigde optredens staat hiermee inmiddels op 6. Komende weken worden er nog meer deelnemers bekend gemaakt.
En jij denkt dat nederlanders geen engels verstaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Peter het volgende:
Aankondiging in het Engels.. terwijl 90% van het publiek Nederlands zal zijn?
quote:Al tien landen op Eurovision in Concert 2012!
Optredende artiesten:
- Hongarije: Compact Disco
- Slovenië: Eva Boto
- Oekraïne: Gaitana
- Georgië: Anri Jokhadze
- Turkije: Can Bonomo
- België: Iris
- Cyprus: Ivi Adamou
- Frankrijk: Anggun
- Zwitserland: Sinplus
- San Marino: artiest nog bekend te maken
- Binnenkort worden nog meer landen bekend gemaakt!!
De vierde editie van Eurovision in Concert zal plaatsvinden op zaterdag 21 april in de Melkweg in Amsterdam. Presentatie: Cornald Maas en Ruth Jacott. Tickets: ¤ 26 (vvk); aan de kassa ¤ 30
`quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
Ja, want ik wil met de Russische deernes op de foto bij de persdag
Engelbert? Ja? Ja?quote:René Romkes
If you haven't bought tickets for EiC yet, I recommend you to do it fast... (Can't say much yet, but WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |