SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
You rang?quote:
Van mij mag je Misstique pm'en.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DeJori het volgende:
HAHAHA
Ik zat ook klaar voor de lapo, ik wilde er Blowjobraket van maken.
Zo lang er een referentie in staat naar jouw geweldig voorletters vind ik het prima.quote:
Welke pollquote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
KPN lul niet met die poll op FB, dat lied van Stratovarius vond jij best tof en ik denk dat jij wat progressievere muziek of wat oude nummers best kunt waarderen als je ze zou horen.
Nee, alleen TT change.quote:
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.quote:
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
"Welke muzieksoort kun jij echt NIET aanhoren?"
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Ik ben ook maagd, maakt toch ook niet uit dat ik shifto heetquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Nee, dan zou ik geen maagd meer zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
Pfff, als je er zo over zeurt moet je maar langskomen hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
Als je morgen nou niet had moeten werken...quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster overquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster over
En onze driehoeksrelatie danquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Oké, dat ik dat niet aan zag komen was echt té dom.
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Ik denk dat ik daar minder problemen mee zou hebben dan jij.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Lach me maar uit, ik ga alvast wraak verzinnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit is mooi om mee te lezen, zo in de file. Arme MR
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de autoquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit is mooi om mee te lezen, zo in de file. Arme MR
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de auto
Oh en ik zei dus dat jíj het zou afslaan. Is ook wel heel zuur natuurlijk, een relatie hebben met 2 mensen en geen één daarvan echt aantrekkelijk vindenquote:
Als je nou 35 bent en het is nog niet gelukt mag je wel even bellenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en ik zei dus dat jíj het zou afslaan. Is ook wel heel zuur natuurlijk, een relatie hebben met 2 mensen en geen één daarvan echt aantrekkelijk vinden: bdh niet omdat het een man is en ik niet omdat ik jou type niet ben.
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je nou 35 bent en het is nog niet gelukt mag je wel even bellenMaar niet later want erna word je denk ik lelijk
Ja, de 1e 19 jaar worden ze steeds mooier, nou mss wel 22 jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?
Als DJ op zijn 35e nog maagd is mag hij ook bellen jaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?Of mag DJ je bellen?
![]()
Hij heeft een vriendin gehad hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als DJ op zijn 35e nog maagd is mag hij ook bellen ja
Show it.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een kees kankerkachel remix gemaakt
omg wat is het slecht
Ja? Dan kan het toch nog?quote:
Post.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een kees kankerkachel remix gemaakt
omg wat is het slecht
Slecht maatquote:Op woensdag 4 april 2012 17:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
lelijkste liedje ooit gr gr hans en sjan by Fok
bij 20 secs______
waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag niet van mij.quote:
Ze weten het nog niet.quote:
Zodra ik iemand leuk vind, ga ik me heel raar en onaantrekkelijk gedragen, dus ja. En ik ben niet iemand die met wildvreemden uit de kroeg iets zou doen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Wat weten we nog niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet.
[..]
Zodra ik iemand leuk vind, ga ik me heel raar en onaantrekkelijk gedragen, dus ja. En ik ben niet iemand die met wildvreemden uit de kroeg iets zou doen.
[..]
Ik moest lachen.
Waar die J voor staat.quote:
Heb je het hem wel verteld?quote:
Mag ik het wel weten?quote:
Wat wil jij als chantagemiddel gebruiken dan??quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht maar jonge, ik ben een pr0facebookstalker en met mijn positie kan ik bdh echt wel chanteren.
Een vriend van mij heeft dezelfde naam als een meisje die ik ken en best leuk isquote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden had ooit een vriendin die zo heette. Daar hebben we op school best veel lol mee gehad.
Neequote:
Ik weet al wie je bedoelt. En misschien een andere keer.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag ik het wel weten?
[..]
Wat wil jij als chantagemiddel gebruiken dan??
[..]
Een vriend van mij heeft dezelfde naam als een meisje die ik ken en best leuk is
Daar straf je alleen jezelf mee. BDH heeft mij ook nog om dat soort dingen te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet al wie je bedoelt. En misschien een andere keer.Chantagemiddel: geen knuffel, niet afspreken... Niet wat de rest van het topic denkt.
Eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha ik kan ook niets meer met hem bespreken zonder dat jij het hoort. Hij belde mij overigens.
Met die handen van jou hoeft het niet eens mijn buik te zijn maar kunnen onze handjes ook op de jouwe die heel wat kleiner isquote:Op woensdag 4 april 2012 16:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
My bad, had idd die aanname niet moeten maken. En bdh en ik zijn gewoon 2 bijdehandjes op één buik.
Lolwutquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is juist precies andersom, bdh vertelde me dat jullie dat juist bij elkaar deden.
Als hij aan jouw punani komt maak ik 'm koudquote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iedereen heeft twee handen, dus dat zal geen probleem zijn denk ik.
En S. ook als ik het goed speelquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar straf je alleen jezelf mee. BDH heeft mij ook nog om dat soort dingen te doen.
Aka mevrouw Perfectie.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En S. ook als ik het goed speelMaar nog beter zou het zijn als ik dat met K.A. deed
Ja. En toch zou ik niks met r willenquote:
Zo ken ik er ook een hoor. Echt bloedmooi, maar zodra ze begint te praten of te lachen, omg.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En toch zou ik niks met r willen
Het ene is heet, ruikt apart en is moeilijk te eten en de andere is een italiaans broodje.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
Bij dat woord moet ik altijd aan panini denken.
Dat is het niet eens. Zij heeft 1. een vriend 2. hele andere hobbies en interessesquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een hoor. Echt bloedmooi, maar zodra ze begint te praten of te lachen, omg.
Maar mij noem je nietquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Neemt niet weg dat als ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn in dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Oh ja shit, verwarde K.A. even met iemand anders, want dit had je laatst nog verteld, sorry!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het niet eens. Zij heeft 1. een vriend 2. hele andere hobbies en interesses
Jij was niet in het topic.:*quote:
Ja of niequote:
In de categorie slechte smoesjes...quote:
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja of nie
[..]
In de categorie slechte smoesjes...
BETEKEN IK DAN HELEMAAL NIETS VOOR JOU???quote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.
Hou op, anders is 'ie morgen de hele dag depressief.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.
Dat verandert wel als ik lijken ziequote:Op woensdag 4 april 2012 18:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hou op, anders is 'ie morgen de hele dag depressief.
De vorige keer waren er ook neukende lijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat verandert wel als ik lijken zie
Leuk voor Niels en Brianquote:Op woensdag 4 april 2012 18:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
De vorige keer waren er ook neukende lijken.
GADVERDAMMEquote:
Ik lag in de kamer ernaast nietsvermoedend te slapenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de auto
Nog meer GADVERDAMME.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lag in de kamer ernaast nietsvermoedend te slapen
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik heb het wederom overleefd
quote:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.
JOUW MOOIE OGEN.quote:
quote:
Grapje, ik maak wel geen complimentjes meerquote:
...oke...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grapje, ik maak wel geen complimentjes meer
Hey daar is shifto met z'n mooie ogen.quote:
Maar shifto heeft geen kansquote:Op woensdag 4 april 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.
Ze is veilig zolang ze sneller kan rennen. Ze hoeft zich voorlopig geen zorgen te makenquote:
Iets warms.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Iemand nog ideeën voor het avondeten mss? Heb nergens zin in, oftewel heb gewoon het juiste nog niet bedacht.
Dinertje met mij?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Iemand nog ideeën voor het avondeten mss? Heb nergens zin in, oftewel heb gewoon het juiste nog niet bedacht.
Gewoon niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe ga ik hier subtiel 'nee dank je' op zeggen...
Hm ik zou als ik jou was niet te veel hoop hebben nee.quote:
Ben daar maar niet al te zeker van.quote:
Ik denk dat ze voor je gevlucht is.quote:
Ga eens dood, dan zien we het vanzelf!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga eens dood, dan zien we het vanzelf!
Nee dat is niet aardig...
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga eens dood, dan zien we het vanzelf!
Nee dat is niet aardig...
Ga ondertussen maar nadenken over het feit dat barrie je heeft verlaten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Echte mannen gaan nu hun pizza in de oven pleuren.
Goeie! Even een vergelijking: ik wil een muur slopen, en als gereedschap neem ik een liniaal en een passer meequote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik stuur MR EN VV op je af hoor.. dan zul je het bezuren!!!![]()
Ik denk niet dat je er zomaar langskomtquote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, shifto vergelijken met een muur, die is lekker..
Drijfzand perhaps.. maar een muur..
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, shifto vergelijken met een muur, die is lekker..
Drijfzand perhaps.. maar een muur..
Krijg je nog niet kapot met een "passer en liniaal"quote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er zomaar langskomt![]()
En ipv drijfzand kan je hem ook The Blob noemen[ afbeelding ]
Maar wel met mij en thijs. En ik help hem, want dat moet van Nintendo.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Krijg je nog niet kapot met een "passer en liniaal"
Bring it onquote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel met mij en thijs. En ik help hem, want dat moet van Nintendo.
Is een naakfoto van kk een wapen?quote:
Massavernietigingswapen hequote:
Daaromquote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Massavernietigingswapen heHet droogt generaties vrouwen op zodat er minder kinderen worden geboren
Dat heeft ze niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga ondertussen maar nadenken over het feit dat barrie je heeft verlaten.
Het spijt mij ookquote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom
Kijk, er is niet altijd even veel liefde in dit topic, maar we zijn net USA en Noord Korea n shit. We weten gewoon dat sommige shit echt te ver gaat, niet alleen voor ons als individuen, maar de hele mensheid
Dat soort opmerkingen laten je wel zien wat echt belangrijk is in je leven. Sorry BDH, voor alles![]()
![]()
![]()
Wel. Dat smste ze me.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel met mij en thijs. En ik help hem, want dat moet van Nintendo.
Hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom
Kijk, er is niet altijd even veel liefde in dit topic, maar we zijn net USA en Noord Korea n shit. We weten gewoon dat sommige shit echt te ver gaat, niet alleen voor ons als individuen, maar de hele mensheid
Dat soort opmerkingen laten je wel zien wat echt belangrijk is in je leven. Sorry BDH, voor alles![]()
![]()
![]()
Hoeveel gelijkenissen hebben wij met Super Mario?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel gelijkenissen hebben wij met Super Mario?
Ik ben Mario, jij Luigi, Shifto is Bowser en VV is Peach. Shifto heeft helaas geen kastelen maar toch
Kk kent zijn plekquote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind wel dat KK erg wijselijk z'n mond dicht houdt..
quote:
Dit plaatje was nog netjes, je moet niet op die shit googlenquote:
hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel gelijkenissen hebben wij met Super Mario?
Ik ben Mario, jij Luigi, Shifto is Bowser en VV is Peach. Shifto heeft helaas geen kastelen maar toch
Dat komt omdat er hier aandachtig film gekeken wordt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha
Vind wel dat KK erg wijselijk z'n mond dicht houdt..
Welke?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat er hier aandachtig film gekeken wordt.
MR is zo'n paddestoelquote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
Maar waar is MR in dit verhaal?
Peach heeft nog een zusje geloof ik, maar daar weet ik de naam even niet van..
Zijn dat leuke films? Want ooit voorstukje gezienquote:
Deel 1 is jaren 90 in oostblok, deel 2 2003 ofzo in noord korea en deel 3 ook ergens in de jaren '00 in colombia.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn dat leuke films? Want ooit voorstukje gezienWelke periode speelt het zich af?
Dus meer voor een avondje waarop je geen zin hebt om na te denken bij een film?quote:
Is die niet zometeen op tv..?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deel 1 is jaren 90 in oostblok, deel 2 2003 ofzo in noord korea en deel 3 ook ergens in de jaren '00 in colombia.
Wie kijkt er nou tv?quote:
Ja, maar vroeger hadden jullie natuurlijk alleen maar radio in de schuilkelders en dan is tv wel een luxequote:
Vooral SBS6 is verschrikkelijk om naar te kijken hequote:
Ga New Girl kijken, je verveelt dus ik wil geen tegenargument horen. Ik weet zeker dat je het leuk vind.quote:
Heb de trailer net gezien, daar ga ik niet aan beginnen. Ik werd er na een paar seconden al zenuwachtig vanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga New Girl kijken, je verveelt dus ik wil geen tegenargument horen. Ik weet zeker dat je het leuk vind.
Moet je ook niet aan beginnen. Voor je het weet raak je eraan gewend.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdomme even een dag een leven en gelijk een topic gemist.
Geen goed vooruitzichtquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan beginnen. Voor je het weet raak je eraan gewend.
QFT.quote:
Heeft ook lage score op IMDB, snap nu waarom.quote:When a young woman is cruelly and indiscriminately attacked by a notorious gang led by the violent Trey, her little 16 year old sister Kayla wants revenge and will stop at nothing to get it, even if it means joining a rival girl gang led by the volatile and damaged man-hating Danielle.
Ach, leven heeft ook wel wat hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan beginnen. Voor je het weet raak je eraan gewend.
Ja maar overschat het nietquote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, leven heeft ook wel wat hoor
Maar dat sowieso niet, dan raak je alleen maar teleurgesteldquote:
Daar ben ik al mee bezigquote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat sowieso niet, dan raak je alleen maar teleurgesteld..
Aan de andere kant, non est vivere sed valere vita est.. Dus zorg er dan ook wel voor dat je alles uit 'dat leven' probeert te halen
Van wat ik gehoord heb van A_T heeft VV behoorlijk wat kracht, vooral in haar benen, dus dat zou ik niet onderschatten.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goeie! Even een vergelijking: ik wil een muur slopen, en als gereedschap neem ik een liniaal en een passer meeDAT WERKT NIET HE??? Je moet met beter gereedschap komen als je shifto wil verslaan.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb van A_T heeft VV behoorlijk wat kracht, vooral in haar benen, dus dat zou ik niet onderschatten.
Uhu, terechte klacht. Tegenargument: Zooey Deschanel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb de trailer net gezien, daar ga ik niet aan beginnen. Ik werd er na een paar seconden al zenuwachtig van
Alsof ze 150 kilo kan wegduwen met haar benenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb van A_T heeft VV behoorlijk wat kracht, vooral in haar benen, dus dat zou ik niet onderschatten.
Echt hè, leven...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdomme even een dag een leven en gelijk een topic gemist.
Dat is wat overdreven, maar een beetje zoals Xenia in Goldeneye.. Dat overleef je niet hoor, als je daartussen geplet wordtquote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ze 150 kilo kan wegduwen met haar benen
Aber naturlichquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee bezigen jij ook neem ik aan
TMI.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar een beetje zoals Xenia in Goldeneye.. Dat overleef je niet hoor, als je daartussen geplet wordt
Maar jij bent een Man, da's anders.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
TMI.![]()
Ik heb ook goede kracht in mn benen
Man met hoofdletter jaquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar jij bent een Man, da's anders.
Jwz.quote:
Je bent te complimenteusquote:
Heb een goede dag gehad, net ook nog in de trein een grappige kennis tegengekomen. Oh en jij verdient dit wel na al het afzeiken.quote:
Vertel over je dagquote:Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb een goede dag gehad, net ook nog in de trein een grappige kennis tegengekomen. Oh en jij verdient dit wel na al het afzeiken.
School ging wel goed voor de verandering, leuke mensen op FOK!, even naar DB geweest, grappige kennis in de trein, pannenkoeken gegeten, NIET naar de tandartsquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vertel over je dagen dat afzeiken was niet zo'n ramp
Nice!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
School ging wel goed voor de verandering, leuke mensen op FOK!, even naar DB geweest, grappige kennis in de trein, pannenkoeken gegeten, NIET naar de tandarts, morgen extra werken = extra geld, handig omdat ik bijna geen kleren meer over heb die niet versleten zijn (
) etc. Hoe was jouw dag?
Roept u maarquote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef Muisraket het volgende:
Speaking of which, zullen wij binnenkort weer eens een nieuwe datum prikken?
hihi ik moest facepalmen.quote:
Heb je een vriendin tegenwoordig?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice!![]()
Niks bijzonders. Hele dag vanalles gedaan, toen naar school voor 3 kwartier, liefje gebeld in de trein waar de verbinding KUT was en toen ik thuiskwam had m'n moeder superlekker gekookt dus dat was tof.
[..]
Roept u maar
[..]
hihi ik moest facepalmen.
Nee, maar wel twee liefjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb je een vriendin tegenwoordig?
quote:
Vingeren in de bioscoop.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ja, ik 'date' wel met iemand maar dat is nu al zo lang bezig dat het weinig zin heeft te denken dat dat iets gaat worden. (ik hou van lange zinnen)
Ja dat hoeft van mij nietquote:
Daten in de bioscoop.quote:
We gaan waarschijnlijk ook wat drinken de volgende keer. Moet haar nog terugsmsenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daten in de bioscoop.
Vingeren met al die mensen erbij lijkt me ook niets nee, van beide kanten niet.
Normaal zou ik dat laatste slecht vinden, maar ik denk dat zij dat niet eens zo erg vindt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk ook wat drinken de volgende keer. Moet haar nog terugsmsen
Hm, ben het gewoon vergeten. Ze heeft ergens deze week tentamen maar weet niet wanneer. Ik sms haar denk ik morgen ofzo en dan hoop ik dat ze zaterdag wil en kanquote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat laatste slecht vinden, maar ik denk dat zij dat niet eens zo erg vindt.
Hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm, ben het gewoon vergeten. Ze heeft ergens deze week tentamen maar weet niet wanneer. Ik sms haar denk ik morgen ofzo en dan hoop ik dat ze zaterdag wil en kan
Dat ze wil weet ik wel, maar of ze kan... anders ga ik iedereen met dezelfde achternaam een bezoekje brengen totdat ik haar heb gevonden en dan ontvoer ik haarquote:
Nee, straks naar schoolquote:
Ja kan ik rustig aan doen enzo, eitje bakken like a bossquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 06:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja kan ik rustig aan doen enzo, eitje bakken like a boss
Nog tien minuten dan aanfietsenquote:
quote:
Ben ik verdomme al bijna 4u aan het werk, komt hij aan met z'n 'moggel'quote:
Ik ben voor mijn gevoel niet eens weggeweestquote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik verdomme al bijna 4u aan het werk, komt hij aan met z'n 'moggel'
Kut is dat he?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn gevoel niet eens weggeweest
Ja echt. Leef om te werken de afgelopen 2 dagen, in plaats van andersomquote:
Ik vertrek om 4 uur richting Val Thorens. Ik vond dat ik een beetje uitslapen wel verdiend had.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik verdomme al bijna 4u aan het werk, komt hij aan met z'n 'moggel'
Maak jij 'm dood Shifto, of doe ik het?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vertrek om 4 uur richting Val Thorens. Ik vond dat ik een beetje uitslapen wel verdiend had.
Ik vind een double-team wel erg gepast nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maak jij 'm dood Shifto, of doe ik het?
Veel plezier KK!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
fijne pasen luitjes, ik ga richting de sneeuw.
breek een beenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
fijne pasen luitjes, ik ga richting de sneeuw.
Natuurlijk niet, wij verzamelen al onze woede gewoon de komende dagen..quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Veel plezier KK!Laat ons maar weer haten op elkaar
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wij verzamelen al onze woede gewoon de komende dagen..
En als ie terugkomt dan is ie de klos
Nee dat is zielig inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of we richten onze irritante gedrag weer op bdh.
Maar dat is misschien een slecht idee, dan wordt MR weer boos enzo
Hahahaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het gaat inderdaad snel vandaag
Halve ochtend teamvergadering gehad over de organisatieverandering in het bedrijf.. Heel nuttig, want ik zit hier gedetacheerd dus dat heeft helemaal geen gevolgen voor mij. Ach ja, weer eens een break in mn dag
In principe wel kans op overname, maar pas nadat je 9+ maanden hier gedetacheerd zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
[..]
HahahaMaar gedetacheerd dus zonder kans op overname?
Maar inderdaad, toch lekker, zon break
Ik heb zo nog een overlegje met de personeelsvertegenwoordiging maar dat zijn altijd leuke meetings vol onzin
Aah ok, hoelang zit je nu dan al waar je nu zit? Je bent nu consultant aan het spelen toch? Wat had je in gedachten om hierna te gaan doen dan? Zelfde branche wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
In principe wel kans op overname, maar pas nadat je 9+ maanden hier gedetacheerd zit.
En de reden dat ik hiervoor gekozen heb is juist omdat ik ervaring binnen verschillende bedrijven/functies op wil doen. Daarom ben ik niet van plan om hier 9 maanden te blijven zitten.
BB!!quote:
Vandaag niet overwerken?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Over 10 minuten goed want dan ben ik weg!
De gehele winkelquote:Op donderdag 5 april 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond!
Tijd voor de wekelijkse boodschappen..
Iemand suggesties ?
Chocolademelk! Wel Volle!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goedenavond!
Tijd voor de wekelijkse boodschappen..
Iemand suggesties ?
Eigenlijk helemaal niet zo'n gek ideequote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Chocolademelk! Wel Volle!
Dat is gewoon voor schutquote:Op donderdag 5 april 2012 19:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet zo'n gek idee
En natuurlijk volle, chocolademelk kopen en dan halfvol, dat is belachelijk
Kusje van bdhquote:
lik m'n bruine anjerquote:
Neequote:
Misschienquote:
Somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |