Hier de pic'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Godver,
Was dus een rondje aan het hardlopen want ja, deze boi moet toch in shape blijven.
Na 5 kilometer kreeg ik een beetje aandrang en liet ik een paar scheetjes. Op dat moment voelde ik al dat de volgende scheet dodelijk zou zijn. Op dat moment koos ik ervoor om door te lop. en, achteraf gezien niet de beste beslissing uit mijn leven...
Na 9.8 km wou ik een sprintje inzetten maar ik voelde al dat het hem niet zou worden.. ik stopte na 10km en toen ging het fout. Uit pure wanhoop liep ik met dichtgeknepen cheeks naar de bosjes maar dat mocht al niet meer baten.
Nu in het gras aan het wachten tot mijn moederme ophaalt. Niet verwacht dat dit mij ooit zou overkomen.
Bij genoeg animo zal ik fotos posten als bewijs als ik thuis ben![]()
+ Nog net optijd nieuwe schoen uitgedaan voordat deze ook ten prooi viel aan de bruine massa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
Nog grappiger trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Ik hoop dat deel 2 beter is dan deel 1. Deel 1 was te grappig.
Wat een lolbroek ben jij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nog grappiger trek ik niet hoor.
Beter wordt dit een schijttopic. SNAP JE? Schijt, topic?EINZ!!!1!!HIHAHO!!!1!!!!!11!!
Sowieso welquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
moeten die strontvliegen niet in de OP?
Bedoel je niet drolbroek?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Wat een lolbroek ben jij.
quote:
plastic zak op de stoel en gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef TrippleDistilled het volgende:
Gast dit gaat te ver, en zo ben je ook in die auto gaan zitten? Spring dan lekker de sloot in ofzo.
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
Ik ga vanacht heel slecht dromen
Desalnietteminpuur goud dit!
Pics als het zover is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef ploegende_boer het volgende:
Ik schijt bijna in m'n broek van het lachen.
Als dat gebeurt, maak net zoals TS een topic en pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef ploegende_boer het volgende:
Ik schijt bijna in m'n broek van het lachen.
duizende hier kunnen we een franchise van maken WARE_HEIDEN actionfigures (met scheetgeluiden) een aantal seizoenen van een tekenfilm serie misschien nog 1 of 2 films en dan natuurlijk servies en broodtrommeltjes in bruine kleurquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeveel delen zouden er komen ?
Dat was half gestolenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef ThaTim het volgende:
Maar hoewel qua foto's minder vies, vond ik poephand topic van RickoKun toch epischer.
Nou wat een baas, met eenhalve kilo schijt die cinquecento onderbaggeren.quote:
Poep en plas grapjes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Welkom in het grote schijt-toppic
Ben jij ook hot?quote:
Jammer. Moet ik helpen?quote:
Kacheltjequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Kon ik deze poep van jou maar lekker opeten. Als ik daar was geweest, had ik alle feces opgelikt. De bruine smurrie zou mijn smaakpapillen prikkelen; mijn sensoren strelen. Terwijl mijn kaak op en neer gaat en de massa door mijn inmiddels bruin aangeslagen tanden fijngemalen wordt, slik ik alvast een kleine lading door. Genot. Pure voldoening stroomt door mijn lichaam. Alsof mijn hele lijf binnen een paar tellen opgewarmd wordt. Ja, ik proef jouw poep. De smaak is vol, smeuïg, ietwat zoutig doch ook zoetjes. Meer wil ik, en zonder te aarzelen hervat ik mijn heerlijke maaltijd, totdat het bordje braaf leeg is. Even volgt een opgelaten boer, wat een walm van verrukkelijke poeplucht produceert, implicerend hoe goed de maaltijd mij bekwam.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Kon ik deze poep van jou maar lekker opeten. Als ik daar was geweest, had ik alle feces opgelikt. De bruine smurrie zou mijn smaakpapillen prikkelen; mijn sensoren strelen. Terwijl mijn kaak op en neer gaat en de massa door mijn inmiddels bruin aangeslagen tanden fijngemalen wordt, slik ik alvast een kleine lading door. Genot. Pure voldoening stroomt door mijn lichaam. Alsof mijn hele lijf binnen een paar tellen opgewarmd wordt. Ja, ik proef jouw poep. De smaak is vol, smeuïg, ietwat zoutig doch ook zoetjes. Meer wil ik, en zonder te aarzelen hervat ik mijn heerlijke maaltijd, totdat het bordje braaf leeg is. Even volgt een opgelaten boer, wat een walm van verrukkelijke poeplucht produceert, implicerend hoe goed de maaltijd mij bekwam.
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
De smaak is vol, smeuïg, ietwat zoutig doch ook zoetjes.
Ik ook, hardop gelachen in de treinquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef MaJo het volgende:
OMG heb in een scheur gelegen hierEn nu ga ik eten
![]()
Heerlijk, je maakt mij helemaal geil met dit soort verhalen. Vertel meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
of gewoon bij iemand aanbellen:quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef jobbb het volgende:
Waarom ben je niet in die sloot gesprongen? Beter zeiknat dan onder de stront zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Stuffie_88 het volgende:
Bah WARE_HEIDEN bah,
En om deze spoilers te bekijken heb ik me na tien jaar fok volgen eindelijk geregistreerd?!
hahahaha! wist niet dat je daar lid voor moest zijn! het was het dubbel en dwars waard toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Stuffie_88 het volgende:
Bah WARE_HEIDEN bah,
En om deze spoilers te bekijken heb ik me na tien jaar fok volgen eindelijk geregistreerd?!
Ik ben voor het leven getraumatiseerdquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
hahahaha! wist niet dat je daar lid voor moest zijn! het was het dubbel en dwars waard toch?
So nastyquote:
Zo zie je maar dat je je voor niets hoeft te schamen!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Piye het volgende:
KLB
Waar je in je broek kan schijten en nog steeds baas bent zolang je de foto's maar post.
Hoe groter de mongool, hoe groter de held, lijkt hier wel een beetje het motto af en toe.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Piye het volgende:
KLB
Waar je in je broek kan schijten en nog steeds baas bent zolang je de foto's maar post.
Ja als je een stoer verhaal hebt is het verzonnen. Prachtig.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe groter de mongool, hoe groter de held, lijkt hier wel een beetje het motto af en toe.
Dat andere topic is weggehaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja als je een stoer verhaal hebt is het verzonnen. Prachtig.
Ja ik dacht al dat ik gek werd, het staat niet eens bij gesloten topics.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat andere topic is weggehaald.Maareh, op het internet moet je iemand toch wel iets beter kennen. En ik kom hier nou niet in KLB posten om vrienden te maken.
Nee hoor, denk dat ik over het algemeen hier serieuzer ben dan IRL. IRL kent mij men vaak als lam en weinig serieus (vaak bezopen, fervente blower (vroeger een jaar erg veel gedaan), weinig motivatie, flauwe opmerkingen etc.). Het was meer dat mensen die foto op de een of andere manier zouden kunnen misbruiken, op die fiets dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat ik gek werd, het staat niet eens bij gesloten topics.
Maar je bent dus bang dat iemand die je in het echt kent een nieuwe kant van je zou leren kennen die hun beeld van jou zou verpesten?
Aha, ja dat is wel altijd een risico hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat ik over het algemeen hier serieuzer ben dan IRL. IRL kent mij men vaak als lam en weinig serieus (vaak bezopen, fervente blower (vroeger een jaar erg veel gedaan), weinig motivatie, flauwe opmerkingen etc.). Het was meer dat mensen die foto op de een of andere manier zouden kunnen misbruiken, op die fiets dus.
Maar het blijft wel een beetje hypocriet. Als ik users in KLB zie posten en herhaaldelijk op de voor hun gebruikelijke manier reacties zie plaatsen, 'verlang' ik wel altijd naar een foto. Ik noem een Ritmo, swj (quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, ja dat is wel altijd een risico hier.
Sinos had ooit eens foto's van zichzelf (neem ik voor het gemak aan) in haar fobo. Zag er best goed uit. Maar ik snap je punt. Ik zou ook van best wat mensen willen weten hoe ze er nou uitzien.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar het blijft wel een beetje hypocriet. Als ik users in KLB zie posten en herhaaldelijk op de voor hun gebruikelijke manier reacties zie plaatsen, 'verlang' ik wel altijd naar een foto. Ik noem een Ritmo, swj (), sinosappel, meloewa, noem maar op.
Tot op heden heb ik 3 lekkere chicks gespot hier, waar ik wel naar zou omkijken in het openbaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Sinos had ooit eens foto's van zichzelf (neem ik voor het gemak aan) in haar fobo. Zag er best goed uit. Maar ik snap je punt. Ik zou ook van best wat mensen willen weten hoe ze er nou uitzien.
Daar kan ik geen uitspraak over doen omdat ze doorgaans geen foto's van hun billen posten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tot op heden heb ik 3 lekkere chicks gespot hier, waar ik wel naar zou omkijken in het openbaar.
Tettenman hier, alhoewel ik kontjes steeds meer begin te waarderen. Paar jaar geleden keek ik daar niet eens naar.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen omdat ze doorgaans geen foto's van hun billen posten.
Nee die eerste is lekker wou je zeggen?quote:
Natuurlijk wel. Zou iedereen gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:29 schreef 1983scarface het volgende:
Gatverdamme man jij bent echt ziek en gestoord. Dat ga je toch niet op een forum zetten
hou je kk bek man onzekere kutdwergquote:Op donderdag 5 april 2012 17:29 schreef 1983scarface het volgende:
Gatverdamme man jij bent echt ziek en gestoord. Dat ga je toch niet op een forum zetten
ik ben niet onzeker en ben geen dwerg idiootquote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
hou je kk bek man onzekere kutdwerg
Groeien tot welke leeftijd?
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef bjanaan het volgende:
Haha krijgt dit topic ineens kickje moest even kijken wat het ook al weer was maar idd zeg wat een diamant van een topic was dit!
TS zal wel op een aantal vuilniszakken gezeten hebben neem ik aanquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef Geerd het volgende:
Toch wel benieuwd naar Die auto kon ook wel naar de sloop denk ik.
En wat je moeder zei
3 april 2012 toevallig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:16 schreef anti-loper het volgende:
Dit is een repost.
Is al eerder langs gekomen
Geen ideequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |