Hier de pic'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Godver,
Was dus een rondje aan het hardlopen want ja, deze boi moet toch in shape blijven.
Na 5 kilometer kreeg ik een beetje aandrang en liet ik een paar scheetjes. Op dat moment voelde ik al dat de volgende scheet dodelijk zou zijn. Op dat moment koos ik ervoor om door te lop. en, achteraf gezien niet de beste beslissing uit mijn leven...
Na 9.8 km wou ik een sprintje inzetten maar ik voelde al dat het hem niet zou worden.. ik stopte na 10km en toen ging het fout. Uit pure wanhoop liep ik met dichtgeknepen cheeks naar de bosjes maar dat mocht al niet meer baten.
Nu in het gras aan het wachten tot mijn moederme ophaalt. Niet verwacht dat dit mij ooit zou overkomen.
Bij genoeg animo zal ik fotos posten als bewijs als ik thuis ben![]()
+ Nog net optijd nieuwe schoen uitgedaan voordat deze ook ten prooi viel aan de bruine massa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
Nog grappiger trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Ik hoop dat deel 2 beter is dan deel 1. Deel 1 was te grappig.
Wat een lolbroek ben jij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nog grappiger trek ik niet hoor.
Beter wordt dit een schijttopic. SNAP JE? Schijt, topic?EINZ!!!1!!HIHAHO!!!1!!!!!11!!
Sowieso welquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
moeten die strontvliegen niet in de OP?
Bedoel je niet drolbroek?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Wat een lolbroek ben jij.
quote:
plastic zak op de stoel en gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef TrippleDistilled het volgende:
Gast dit gaat te ver, en zo ben je ook in die auto gaan zitten? Spring dan lekker de sloot in ofzo.
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
Ik ga vanacht heel slecht dromen
Desalnietteminpuur goud dit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |