SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
You rang?quote:
Van mij mag je Misstique pm'en.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef DeJori het volgende:
HAHAHA
Ik zat ook klaar voor de lapo, ik wilde er Blowjobraket van maken.
Zo lang er een referentie in staat naar jouw geweldig voorletters vind ik het prima.quote:
Welke pollquote:Op woensdag 4 april 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
KPN lul niet met die poll op FB, dat lied van Stratovarius vond jij best tof en ik denk dat jij wat progressievere muziek of wat oude nummers best kunt waarderen als je ze zou horen.
Nee, alleen TT change.quote:
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.quote:
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
"Welke muzieksoort kun jij echt NIET aanhoren?"
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Ik ben ook maagd, maakt toch ook niet uit dat ik shifto heetquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aangezien ik maagd ben en dat wss nog wel even ben, zou dat een beetje sneu zijn.
Nee, dan zou ik geen maagd meer zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een blowjob geven is ook geen ontmaagding.
Pfff, als je er zo over zeurt moet je maar langskomen hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
Als je morgen nou niet had moeten werken...quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar schaar ik wel onder het kopje 'seks' en dat gaat gewoon niet snel gebeuren.
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster overquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
oh die, ja ik moest wat, ik wou het liefst commercieel antwoorden maar dat komt zo hipster over
En onze driehoeksrelatie danquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Oké, dat ik dat niet aan zag komen was echt té dom.
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Ik denk dat ik daar minder problemen mee zou hebben dan jij.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Neemt niet weg dat ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn uit dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Lach me maar uit, ik ga alvast wraak verzinnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit is mooi om mee te lezen, zo in de file. Arme MR
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de autoquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit is mooi om mee te lezen, zo in de file. Arme MR
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de auto
Oh en ik zei dus dat jíj het zou afslaan. Is ook wel heel zuur natuurlijk, een relatie hebben met 2 mensen en geen één daarvan echt aantrekkelijk vindenquote:
Als je nou 35 bent en het is nog niet gelukt mag je wel even bellenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en ik zei dus dat jíj het zou afslaan. Is ook wel heel zuur natuurlijk, een relatie hebben met 2 mensen en geen één daarvan echt aantrekkelijk vinden: bdh niet omdat het een man is en ik niet omdat ik jou type niet ben.
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je nou 35 bent en het is nog niet gelukt mag je wel even bellenMaar niet later want erna word je denk ik lelijk
Ja, de 1e 19 jaar worden ze steeds mooier, nou mss wel 22 jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?
Als DJ op zijn 35e nog maagd is mag hij ook bellen jaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisjes takelden na hun 19e toch al af volgens jou?Of mag DJ je bellen?
![]()
Hij heeft een vriendin gehad hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Als DJ op zijn 35e nog maagd is mag hij ook bellen ja
Show it.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een kees kankerkachel remix gemaakt
omg wat is het slecht
Ja? Dan kan het toch nog?quote:
Post.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een kees kankerkachel remix gemaakt
omg wat is het slecht
Slecht maatquote:Op woensdag 4 april 2012 17:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
lelijkste liedje ooit gr gr hans en sjan by Fok
bij 20 secs______
waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mag niet van mij.quote:
Ze weten het nog niet.quote:
Zodra ik iemand leuk vind, ga ik me heel raar en onaantrekkelijk gedragen, dus ja. En ik ben niet iemand die met wildvreemden uit de kroeg iets zou doen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Wat weten we nog niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet.
[..]
Zodra ik iemand leuk vind, ga ik me heel raar en onaantrekkelijk gedragen, dus ja. En ik ben niet iemand die met wildvreemden uit de kroeg iets zou doen.
[..]
Ik moest lachen.
Waar die J voor staat.quote:
Heb je het hem wel verteld?quote:
Mag ik het wel weten?quote:
Wat wil jij als chantagemiddel gebruiken dan??quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht maar jonge, ik ben een pr0facebookstalker en met mijn positie kan ik bdh echt wel chanteren.
Een vriend van mij heeft dezelfde naam als een meisje die ik ken en best leuk isquote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden had ooit een vriendin die zo heette. Daar hebben we op school best veel lol mee gehad.
Neequote:
Ik weet al wie je bedoelt. En misschien een andere keer.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag ik het wel weten?
[..]
Wat wil jij als chantagemiddel gebruiken dan??
[..]
Een vriend van mij heeft dezelfde naam als een meisje die ik ken en best leuk is
Daar straf je alleen jezelf mee. BDH heeft mij ook nog om dat soort dingen te doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet al wie je bedoelt. En misschien een andere keer.Chantagemiddel: geen knuffel, niet afspreken... Niet wat de rest van het topic denkt.
Eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha ik kan ook niets meer met hem bespreken zonder dat jij het hoort. Hij belde mij overigens.
Met die handen van jou hoeft het niet eens mijn buik te zijn maar kunnen onze handjes ook op de jouwe die heel wat kleiner isquote:Op woensdag 4 april 2012 16:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
My bad, had idd die aanname niet moeten maken. En bdh en ik zijn gewoon 2 bijdehandjes op één buik.
Lolwutquote:Op woensdag 4 april 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is juist precies andersom, bdh vertelde me dat jullie dat juist bij elkaar deden.
Als hij aan jouw punani komt maak ik 'm koudquote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iedereen heeft twee handen, dus dat zal geen probleem zijn denk ik.
En S. ook als ik het goed speelquote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar straf je alleen jezelf mee. BDH heeft mij ook nog om dat soort dingen te doen.
Aka mevrouw Perfectie.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En S. ook als ik het goed speelMaar nog beter zou het zijn als ik dat met K.A. deed
Ja. En toch zou ik niks met r willenquote:
Zo ken ik er ook een hoor. Echt bloedmooi, maar zodra ze begint te praten of te lachen, omg.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En toch zou ik niks met r willen
Het ene is heet, ruikt apart en is moeilijk te eten en de andere is een italiaans broodje.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
Bij dat woord moet ik altijd aan panini denken.
Dat is het niet eens. Zij heeft 1. een vriend 2. hele andere hobbies en interessesquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een hoor. Echt bloedmooi, maar zodra ze begint te praten of te lachen, omg.
Maar mij noem je nietquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
Neemt niet weg dat als ik het echt zou doen DJ het zou afslaan en shifto spijt zou krijgen.En ik wil hierbij de mensen die nu afwezig zijn in dit topic verzoeken hier NIET op te reageren.
Oh ja shit, verwarde K.A. even met iemand anders, want dit had je laatst nog verteld, sorry!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het niet eens. Zij heeft 1. een vriend 2. hele andere hobbies en interesses
Jij was niet in het topic.:*quote:
Ja of niequote:
In de categorie slechte smoesjes...quote:
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja of nie
[..]
In de categorie slechte smoesjes...
BETEKEN IK DAN HELEMAAL NIETS VOOR JOU???quote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.
Hou op, anders is 'ie morgen de hele dag depressief.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De waarheid is dat ik gewoon even niet aan je dacht, maar dat klinkt weer zo lullig.
Dat verandert wel als ik lijken ziequote:Op woensdag 4 april 2012 18:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hou op, anders is 'ie morgen de hele dag depressief.
De vorige keer waren er ook neukende lijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat verandert wel als ik lijken zie
Leuk voor Niels en Brianquote:Op woensdag 4 april 2012 18:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
De vorige keer waren er ook neukende lijken.
GADVERDAMMEquote:
Ik lag in de kamer ernaast nietsvermoedend te slapenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen in de krant. Spartacus dood omdat hij topics leest in de auto
Nog meer GADVERDAMME.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lag in de kamer ernaast nietsvermoedend te slapen
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik heb het wederom overleefd
quote:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.
JOUW MOOIE OGEN.quote:
quote:
Grapje, ik maak wel geen complimentjes meerquote:
...oke...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grapje, ik maak wel geen complimentjes meer
Hey daar is shifto met z'n mooie ogen.quote:
Maar shifto heeft geen kansquote:Op woensdag 4 april 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor VV, anders had shifto haar geclaimd.
Ze is veilig zolang ze sneller kan rennen. Ze hoeft zich voorlopig geen zorgen te makenquote:
Iets warms.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Iemand nog ideeën voor het avondeten mss? Heb nergens zin in, oftewel heb gewoon het juiste nog niet bedacht.
Dinertje met mij?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Iemand nog ideeën voor het avondeten mss? Heb nergens zin in, oftewel heb gewoon het juiste nog niet bedacht.
Gewoon niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe ga ik hier subtiel 'nee dank je' op zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |