Temperament is voor mensen die niets van belang te zeggen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Drugshond het volgende:
niks.....geef me maar hispa temperament.
Ik denk dat we elkaar even moeten spreken achter de schermen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken, dat ze niet onze levensstandaard hebben is gewoon feit man.
Wel een cultuur hebben. De vergelijking gaat verder onder de streep.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:52 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Temperament is voor mensen die niets van belang te zeggen hebben.
Lijkt me niet nodig, stuur maar een mail naar Oxfam Novib, het Rode Kruis of de VN en vraag of het levensstandaard in de richting die ik noemde van eenzelfde hoogte als de onze is.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar even moeten spreken achter de schermen.
Ik pm yvonne wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, stuur maar een mail naar Oxfam Novib, het Rode Kruis of de VN en vraag of het levensstandaard in de richting die ik noemde van eenzelfde hoogte als de onze is.
Dat jij onderontwikkeld hetzelfde ziet als untermensch is niet mijn probleem, noch die van bovenstaande organisaties die er dagelijks reclame voor maken op m'n TV met hun giro's.
Kappen met die homograppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maar.quote:
U wilt ontkennen dat andere landen onderontwikkeld kunnen zijn?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar even moeten spreken achter de schermen.
Hoe wat sarcasme?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft dit zin ?!
Sarcasme moet kunnen.
Doe eens neo-koloniaal, man!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kabinet lijkt me in ieder geval een stuk stabieler dan de POL-leiding.
En ik dacht dat Dion Graus de anti-EU zaak zou schaden, maar Gordon die pro-EU is doet die zaak ook geen goed.quote:
OMG WELK EEN FASCISTISCH WOORD!!!quote:onderontwikkeld
[bijvoeglijk naamwoord]• achtergebleven in ontwikkeling
vb:de mensen in dit gebied zijn nogal onderontwikkeld
bijvoeglijk naamwoord: on-der-ont-wik-keld
Et voila:quote:
serieus.... je legt de lat ook wel hoog. Wat wel of niet past in je denkwereld.quote:
Het is niet eens mijn lat, het is verdomme de lat van de VN.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
serieus.... je legt de lat ook wel hoog. Wat wel of niet past in je denkwereld.
No offence.... doe vrijwel hetzelfde maar ik doe bijna de la Tourette (omdat het toch maar digi is)
Is SC nu zo'n serieuze aangelegenheid.... imo niet.
U denkt abusievelijk dat de waarheid zonder meer besproken mag worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Et voila:
[ afbeelding ]
Ik zie geen blauw tot Japan, maar oke.
VN == FCK-it. klaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet eens mijn lat, het is verdomme de lat van de VN.
Als de VN definitie al racistisch is dan vreet ik m'n schoen op.quote:
De VS ie een buitengewoon racistische organisatie, die kiezen altijd 1 partij uit om te troetelen en de andere kant mag lekker de pleuris krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als de VN definitie al racistisch is dan vreet ik m'n schoen op.
De landen kiezen er zelf voor zo geclassificeerd te worden binnen de VN.quote:De Verenigde Naties staat elk land toe om te kiezen of het als ontwikkeld land, onontwikkeld land of ontwikkelingsland bestempeld wil worden, hoewel de meeste economische en andere observatoren deze VN-regeling negeren.
Leuk dat is vrijwel mijn dagelijkse outfit.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:05 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens is het wel hilarisch dat Opstelten denkt dat de schietsport minder risico's met zich meebrengt door camouflagekleding te verbieden.
Volgens Opstelten is dat potentieel gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk dat is vrijwel mijn dagelijkse outfit.
Dat zei ik dus niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef Drugshond het volgende:
Nou ja untermensch en zo... dan ga je wel schoppen en zo. Dan wordt de context wel vergroot weergegeven.
Zwart = no harm done. (guess what ?)
Blue = wait a second.
owke....law and order. (don't like order in the first place).quote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zei ik dus niet.
Ik zei dat onderontwikkeld niet betekende untermensch, en dat interpretatie als zodanig bizar is.
Ik vind het prima, maar dat ik hier word afgeschilderd als een of andere fascist nu omdat ik het ontwikkelingslanden noem is van de zotte. De VN noemt ze zo, hulporganisaties noemen ze zo, ze noemen zichzelf zo, hoe moet ik ze dan noemen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
owke....law and order. (don't like order in the first place).
Dan moet je 't lezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af wat er in de voorkamers wordt besproken.
Al is de samenstelling ongeveer hetzelfde. Een goedlachse homo en een brievenbuspisser als gedoger.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kabinet lijkt me in ieder geval een stuk stabieler dan de POL-leiding.
Ik ben nog redelijk following up... (2005 - hadden we ook zo'n topic).quote:Op woensdag 4 april 2012 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar dat ik hier word afgeschilderd als een of andere fascist nu omdat ik het ontwikkelingslanden noem is van de zotte.
Het is ook een non-discussie, dat is alsof je me nazi noemt omdat ik zeg dat een zwerver waarschijnlijk geen internet heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk following up... (2005 - hadden we ook zo'n topic).
Singapore en zo.
Keert bijna per 1-2 jr terug deze invalshoeek. Ik ben die discussies zat.
Nazi.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie, dat is alsof je me nazi noemt omdat ik zeg dat een zwerver waarschijnlijk geen internet heeft.
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Al is de samenstelling ongeveer hetzelfde. Een goedlachse homo en een brievenbuspisser als gedoger.
So what.... de helft van mijn leven is KNSA. Ik schiet geen prijzen meer, mijn broer wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens Opstelten is dat potentieel gevaarlijk.
quote:
Hij woont wel in een PC doos.... en Occupy.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook een non-discussie, dat is alsof je me nazi noemt omdat ik zeg dat een zwerver waarschijnlijk geen internet heeft.
Opstelten zou je nu het liefst in de bak gooien.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
So what.... de helft van mijn leven is KNSA. Ik schiet geen prijzen meer, mijn broer wel.
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij woont wel in een PC doos.... en Occupy.
Dat zou tot de conclusie moeten leiden dat Friek_ de rol van Maxime Verhagen speelt.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Al is de samenstelling ongeveer hetzelfde. Een goedlachse homo en een brievenbuspisser als gedoger.
Oi, ik trap zelf op de rem.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opstelten zou je nu het liefst in de bak gooien.
JoaC is wel een Uri Rosenthal en Mwatadinges een soort Verhagen die je nooit ziet of hoort.quote:
Dit ziet er uit als een motie van wantrouwenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
JoaC is wel een Uri Rosenthal en Mwatadinges een soort Verhagen die je nooit ziet of hoort.
Jij valt eigenlijk een beetje buiten de boot in deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |